הציבור התומך ב BB חייב לדרוש משפט פומבי פתוח לציבור.

סוהי 7

New member
בקלות.....

התוכנה שהותקנה בראשי הכנופיה השמאלנית כולל הרשעה אוטומטית בכל דבר עוולה המתרחש בארץ וזה עומד להתפשט למתרחש בעולם. יש ביבי יש אשם......יש ערב רב שמאלני לא צריך בית משפט.
 

סוהי 7

New member
זה מה שקורה כשהמקור לערכי הדמוקרטיה הוא הדיר השמאלני המנומק

(מלשון נמק....)
9
 
בארה"ב המשפט היה נפסל במקום או שיותר נכון

התובע הראשי היה אומר עם מה שהבאתם לי אני לא הולך למשפט.\ זה זבל היה אומר לחוקרי המשטרה.
 

סטילהוק

New member
בארה"ב גם יש כמעט 100,000 מתים ויותר ממיליון וחצי נדבקים

בגלל שדיקטטור שרלטן שעובד בשביל הקרמלין ופוטין שולט בה ולא איכפת לו בכלל מארה"ב ומגורל אזרחיה, אלא אך ורק מטובתו האישית. אנחנו לא רוצים להיות כמוכם אמריקקי שדיקקטור מושחת ושרלטן שולט במדינה עם כנופיית חותמות הגומי שלו.
 
סטית מהנושא כנראה בגלל דימנסיה?

אני כתבתי על המשפט של נתניהו ולא על משבר הקורונה העולמי. ברור שאת טראמפ אתם רואים כדיקטטור אויב ואת הנציג של אש"פ בהור ההר כידיד וכחבר. יכול להיות שאולי בכל זאת פרופסור זרצקיס צדק כשאמר ששמאלנות היא מחלה גנטית שבה חלק מהמוח מסתייד כבר בגיל צעיר. הוא גם חקר את הנושא בשיתוף פעולה עם מכון וויצמן ואוניברסיטת קורנל (אית'קא) ממצאים שהתגלו במוחם של נפטרים מגיל 40 ועד ל80 שהיו שמאל קיצוני גילו שהחלק במוח שמטפל באינסטינקט ההגנה וההישרדות החלק הזה במוח היה מעוות פגום ולא מפותח.
 

צביקה531

New member
מחר זה יום חשבון הנפש..

ל 1.5 מיליון איש ששמו בכלפי פתק "מחל" ביודעין. ישראל היא מדינה ראשונה בעולם (אם איני טועה) שראש ממשלה מכהן יעמוד מול השופטים כנאשם. איבדתם את זה חברים. מה תרגישו מחר בבוקר כשתביטו במראה? אין לנו מערכת צדק אחרת. איבדנו את הבושה. אם ביבי "ירסק" את כתבי האישום כמו "לא יהיה כלום כי אין כלום" אז אני מוטרד. "פרצופה של המדינה" שרו פעם תיסלם. 1.5 מיליון נתתם את קולכם לאדם שנגדו תלויים 3 כתבי אישום חמורים. וזה קרה בשנה וחצי האחרונות 3 פעמים. 36 מנדטים, אני כבר לא מדבר על הגוש. כל מי שהצביע ל ש"ס, ימינה וחרדים ידעתם את מי תקבלו. לאן המדינה התדרדרה.....
 

סוהי 7

New member
השיעור בחשבון נפש יהיה כנראה מקוון.

מחר זה יום מאוד קריטי במשפטו של ראש הממשלה - כתב האישום יוקרא באוזניהנאשם והוא יצטרך לאשר או להכחיש אם הבין את הנאמר לו.וזה הרגע הקריטי במשפט.......יבין או או לא יבין........זאת השאלה.
 
לרוע מזלה של מדינת ישראל

נתניהו עומד לדין באחור גדול ולרוע מזלה של מדינת ישראל המשפט יימשך זמן רב . ...............................................אולי הכלב ימות .
 
חחחחחחחחחחחחחחחח ל


אם ביבי ירסק את כתב האישום אני אהיה מוטרד כך כתבת. זאת אומרת שרק תוצאה אחת במשפט תספק אותך. ביבי אשם. אם בי בי או BB יצא זכאי במשפט אתה תהייה מוטרד ? למה? אתה לא סומך על בית המשפט? כלומר אתה תאמר שבית המשפט טעה? או שמא תאמר בית המשפט נכנע ללחץ הקהל? מה יהיה התירוץ שלך לגבי הפסק זכאי למשל מחמת הספק? פעם לפני 20 שנה כשה BB ניצח בבחירות השמאלנים אמרו ואני מצטט: "גנבו לנו את המדינה" יכול להיות שאתה סתם גזען מושתן ששונא מזרחים חרדים דתיים וגם חילונים ימנים ? עכשיו תבין למה ומה הסיבה שאנשים כמוך וההתנהגות החברתית הגזענית שלהם בגיבוי התשקורת והבג"ץ נגד 75% מהציבור הדתי לאומי החרדי והחילוני הלאומי דורשים משפט פומבי? רוב הציבור מאמין יותר ל BB מאשר למשטרה ולפרקליטות ולבית המשפט ובאמצעות ההדחה השערורייתית שמתכננים לו התקשורת והשמאל באמצעות בית המשפט דורש משפט פומבי.
 
למעלה