שוב פעם איפה הקימור של הכדור ?

אתה משמיץ את מתן גורודיש אישית לשווא כי אין לך מענה רציני

לעניין לנושא ולתוכן , בגללך עוד מעט גם אני אתחיל להאמין לו . ================ מתן גורודיש בתגובת טקסט נרחבת שמופיעה בסרטון הראשון : " ציפור בגובה 58 ק"מ חולפת ליד טיל? בורג נפל מהר בתחנת החלל ולא ריחף ב-0 כבידה? אבן מהירח שניתנה כביכול על ידי האסטרונאוטים נמצאה מזוייפת ומקורה מהארץ? פרוייקט N-SPACE (אין ספייס; אין חלל) מציג : לאחר חקירת הנושא במשך שנה וחצי, מוצגת לצופים ההרצאה המלאה בנושא "העולם השטוח". ההרצאה בת 3 שעות ומחולקת ל-17 פרקים נפרדים. ניתן לראות כל פרק בנפרד. מתברר כי למרות כל מה שמספרים לנו "מדעית", אין אף הוכחה לכך שאנו חיים בעולם ההליוצנטרי. מתברר כי אין אף מדידה מדעית לכך שאנו מסתובבים ונעים. מתברר כי אין מדידה מדעית לכך שיש עקמומיות של כדור הארץ. מתברר כי אין מדידה מדעית לכך שיש כוח משיכה (נפילה לקרקע היא לא כוח משיכה). מתברר שניסויים מדעיים רבים בהיסטוריה בנושא המודל ההליוצנטרי היו מפוברקים עם מסקנות שיקריות. מתברר כי כל הגופים נעים רק בגלל שהם דוחפים כנגד משהו, ולכן חלליות לא יכולות לנוע בחלל כי אין אינן יכולות לדחוף כנגד הריק. מתברר שאין אף הוכחה מדעית להימצאות גרעין כדור הארץ. מתברר שהרבה דברים שמספרים לנו על הירח לא מסתדרים כמו גאות ושפל, ליקויים ועוד. מתברר כי אף טיל לא באמת מגיע לחלל, וקיימים זיופים רבים בשיגורים של הטילים בדגש על פרוייקט ספייס איקס. מתברר כי נאס"א שיגרה חללית לקורונה של השמש כאשר הטמפרטורה באזור היא בין אלפי רבות של מעלות צלסיוס ועד 1-2 מיליון מעלות, אבל המגן של החללית כבר נמס ב-3,000 מעלות. מתברר כי כל הנחיתה על הירח מפוברקת, ונאס"א איבדה גם את כל הצילומים המקוריים של הנחיתה. מתברר כי קיימות בעיות רבות עם הצילומים של האסטרונאוטים בחלל ובתחנת החלל וכי פעמים רבות רואים בועות בחלל. מתברר כי אין אף הוכחה לכך שיש לווין בחלל, וכי לאורך ה-70 שנה האחרונות השתמשו באנטנות קרקעיות כדי למצוא מיקום מדוייק כמו מערכת eLORAN, עובדה המייתרת את הצורך בכלל בלווינים. מתברר כי יש אמנה האוסרת על האזרח הפשוט לעבור את קו 60 דרום ללא תיאום, וכי אין שמש באנטרקטיקה 24 שעות בדצמבר כמו שיש ביוני בקוטב הצפוני. מתברר כי קיים אירגון בשם הבונים החופשיים, שכל המדענים המפורסמים מהעבר היו בו, כל האסטרונאוטים, נשיאים ומנהיגים רבים חברים בו, והם למעשה המציאו את המודל ההליוצנטרי בגלל 2 מטרות: להסתיר את אלוקים ולשלוט בהמון. הם פועלים עם סמלים רבים, והמספר שלהם 666 שולט בהרבה דברים "מדעיים" הקשורים לעולם הליוצנטרי . " *מתן גורודיש Matan Gorodish* " הסרט המלא הכולל את כל 17 הפרקים פרק 1: פתיחה וחידות פרק 2: מה אומרת הדת? פרק 3: סוגיות במדע שלא מסתדרות פרק 4: האם קיים כוח משיכה? פרק 5: החוק השלישי של ניוטון – האם אפשר לטוס בחלל? פרק 6: האם יש הוכחה לעקמומיות? פרק 7: איך פועלת המציאות – הפרספקטיבה פרק 8: האם יש הוכחה לגרעין כדור הארץ? פרק 9: עובדות שלא מסתדרות עם הירח פרק 10: הטילים לא עפים למעלה לחלל פרק 11: חללית לשמש? בחום כזה גבוה? פרק 12: הנחיתה המבוימת על הירח פרק 13: אסטרונאוטים שחקנים פרק 14: לווינים לא באמת קיימים, ה –GPS פועל על בסיס אנטנות קרקעיות פרק 15: האם יש קוטב דרומי? ומהי אנטרקטיקה? פרק 16: הבונים החופשיים פרק 17: מודל העולם השטוח בפרק האחרון יוצג המודל של העולם השטוח. *מתן גורודיש Matan Gorodish* " **************************************
 

jackie111

Well-known member
כל מה שמביא גורודיש אינו הוכחה

אלה סיפורים לפני השינה שמספרים לילד. כמי שמאמין בעולם שטוח על מדען לעשות נסיונות כדי להפריך את התאוריה של עצמו. למשל מטוס שיטוס מעל הקוטב הדרומי בין אוסטרליה לפרו. אם הוא יעשה זאת ישירות זה יפריך את התאוריה. תחפש למצוא מידע או תעשה ניסוי לבד לבדוק אם זה עולם שטוח מה קורה מתחתיו? איך נדע מה עוביו של המשטח הזה? האם אפשר לשלוח משלחת חקר להגיע לצד השני? מהמידע שגורודיש פרסם, אתה כקורא צריך לחפש מה חשוב ומה זבל ומיותר. את מה שלדעתך חשוב ממה שכתב שיגרום לך להאמין בצדקתו, תחפש אותם במקומות אחרים. תנסה להגיע למקור.
 
כל הפוסל במומו פוסל ,

הוא טוען שדווקא אתה ואנשי הכדור מוכרים לוקשים סיפורים לפני השינה שמספרים לילד. אין לכם שום מדידות הוכחות . אתה שוב משמיץ אותו אישית יען כי אין לך מענה רציני לתוכן , כמו כן לא האזנת/צפית בשני הסרטונים מהתחלה עד הסוף !!! לדוגמא לגבי קוטב דרום יש איסור טיסה גישה הגעה מאוד מוזר למה ומדוע ? לא ראית מה הוא טוען ..
 

jackie111

Well-known member
לפני שאנחנו יוזמים טיסה פרטית מעל הקוטב הדרומי

בו נבדוק אם יש טסות לשם לתיירים או טיסות מסחריות נחפש כאן
 
פרק 15 מתוך 17: האם יש קוטב דרומי? ומהי אנטרקטיקה?

*# מה שהבאת לא סותר/סוטר את מתן גורודיש #* הרצאת העולם השטוח - פרק 15 מתוך 17: האם יש קוטב דרומי? ומהי אנטרקטיקה?
 

jackie111

Well-known member
הניסוי שמופיע בפרק זה

שניתן לבצעו מייד הוא איתור הקוטב הדרומי בGOOGLE EARTH זה קל מאד ואני מצרף את צלום המסך. שים לב לשני הבדלים בין הסיפורים שלו לצלום מסך שהבאתי: 1. הוא טוען שעל המסך הקוים שבורים ונראים כמו רצועות קרח. בצלום מסך שלי יש איכות טובה ואחידה סביב הקוטב. 2. לטענתו אי אפשר לצלם ת'קוטב אלא בקו רוחב 85. תסתכל אצלי זה 89 מעלות ו59 דקות. ממש ליד. למה? כי אני צילמתי גם את הסימן שמציג העכבר. ואת הצלום עשיתי עם הכפתור במקלדת PRT-SCR. הוא צילם את המסך בעזרת פונקציה שלחץ עם הסמן של עכבר המחשב.
 
מה הם מסתירים מאיתנו? - Google Earth

" למי שעוד לא יודע, האמת מתגלה. העולם שלנו הוא לא כדור מעופף בחלל. זה שקר. כל האורות שמעלינו הם לא פלנטות וכוכבים אלא סך הכל אורות. וכל מה שנאס״א מראים לנו הוא שקר. CGI הם מזייפים את הכל, כולל צילומים בבריכות מתחת למים, צילום באולפנים, רצועות רחף מהתקרה, שילוב מציאות רבודה בוידאואים שלהם מתחנת החלל ועוד שלל המצאות ושקרים. כל המודל ההליוצנטרי הוא שקר אחד גדול וזה מוכח. עשרות ומאות מליונים של אנשים בכל העולם כבר יודעים את זה ובעלי הכוח עושים הכל כדי לנסות להסתיר את זה. למי שלא יודע, תעשיית החלל היא אחת התעשיות הגדולות והעשירות בעולם. נאס״א מקבלים 56 מליון דולר כל יום ממשלם המיסים. וכך גם שאר סוכנויות החלל בכל העולם. הם גילו את הטריק, אנחנו קונים את הבולשיט של משימות חלל, הם מראים לנו זיופים ואנחנו ממשיכים לשלם להם את כספי המיסים שלנו. זה פטנט נהדר. בוקר טוב חברים."
 
סתם שתול של השלטון/אידיוט שימושי,מתן גורודיש
מה הוא אומר אחת התגובות:"
נכון, וזה משתנה לדעתי. דור הזד בני ה-15-20 שנים כבר לא יאכל את השטויות של נאסא והבונים החופשיים".

הטריק הוא לקשר באמת את השקרים של נאסא והבונים דווקא לתאורית העולם
השטוח כאשר ידוע למי שמבין בקנוניות את הדברים האמיתיים שהם מסתירים -
חייזרים,טכנולוגיות אנרגיה נקייה ועוד.

כי כמעט כולם מאמינים שהעולם עגול ואז מקשרים את השקר של העולם
שטוח לדיבורים על נאסא והבונים החופשיים ומניחים שזה גם שקר.
 
הבונים החופשיים עובדי השטן לוציפר ,אנשי השטוח שנגדם ,

חיסונים , יש/אין קורונה , טכנולוגית G5 , השתלת שבבים צ'יפסים בני אדם וכו' זה נושא/ים ארוך מורכב ומסובך שצריך לפתוח פורום מיוחד רק בשבילו .
 
"נושא מורכב ומסובך" ומשום מה נתפסת רק לשטוח שהוא שקרי.
כמו שאמרתי לפני כמה ימים, מה זה אומר עלייך?
 
רשמתי כאן מליון פעם לגבי השטוח

שאני לא קובע / יודע כלום , שם כאן את הדברים מצטט לשיפוטכם .. תהנו או שלא. את גירסת הכדור כולם יודעים מכירים מלימודי הבצפר = בית הספר וכו' כבר מזמן . לגבי הבנים החופשיים עובדי השטן לוציפר וכו' פתחתי גם עליהם כאן כמה שרשורים והשאר היסטוריה .
 
בגלל

הקללות השמצות אישיות שלך/שלכם ,עם מענה לתוכן ששווה לאפס עוד מעט גם אני אתחיל להאמין למתן גורודיש ואנשי השטוח שאני רק מצטט אותם כאן
 
למעלה