ח"כ עודה: "תהיה אינתיפאדה - זו תגובה טבעית לכל כיבוש"

monoishhazaam

New member
הערבים הם פולשים, חלקם הגיעו עם שלטון הכיבוש הטורכי ימח שמם

ואחרים באו מהגרי עבודה כשהאנגלים ישבו פה. לספר התנך אין שום קשר לדברים האלה. הערבים הם הפולשים והם אלה שצריכים לעוף מכאן.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
חלק נכבד מסיפורי התנ"ך הם סיפורי ההיסטוריה

פרוסיה היא עדיין מולדתם של הגרמנים גם אם היא בשליטה פולנית ואיסטנבול עדיין מולדתם של היוונים גם אם היא בשליטת טורקיה. וכך גם חברון ושכם הם מולדתם של היהודים גם אם יחזרו לשליטה ערבית.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
היו גם תקופות שיהודים חגגו את הכיבוש

כמו את הכיבוש של כורש ואת הכיבוש של אלנבי, אפילו לכיבוש של אלכסנדר מוקדון היהודים מחאו כפיים. ה"פלסטינים" מעולם לא היו חופשיים ואין להם סיבה למרוד נגד כיבוש שהרבה יותר הומאני מהכיבוש הירדני והמצרי. ובכלל תוכנית טראמפ מציעה חלוקת שטח בין שטח שיסופח לישראל ובו גם הערבים יוכלו להצביע לכנסת ובמקומות אחרים תהיה להם מדינה, אז למעשה דווקא הם מורדים נגד הניסיון לשנות את המצב כי הם מוכנים לשנות אותו רק בדרך שלהם ולא מוכנים לדון על הצרכים של ישראל.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
בכל מדינה אחרת הח"כים של הרשימה המשותפת

גם מהתקופה שהם היו רשימות נפרדות היו נכנסים לבית סוהר כחברי פרלמנט מכהנים ובאינתיפאדת אל אצקא בכל מדינה אחרת טיבי ובשארה היו נלקחים מהמליאה באזיקים.
 

jackie111

Well-known member
זה הגיוני מאד שיחזרו הפיגועים.

אנשים שאין להם זכויות אזרחיות ומרגישים ששודדים אותם ומשפילים אותם יגיבו בתחילה בהפגנות מחאה ואחר כך פיגועי בודדים בהמשך יהיו פיגועים מאורגנים.
 

jackie111

Well-known member
באירופה הבינו את זה

לפני 100 שנה. כמעט כל מדינות אירופה שלטו על שטחים שכבשו באפריקה ובאמריקה. את תושבי הארצות שיעבדו לרצונם בלי לתת זכויות אזרחיות לתושבי הארצות. ההתפכחות משכרון הכוח היתה קשה. זה לא הרס את תושבי הארצות הכבושות בלבד. גם המוסר של הכובשים התרסק. המדינות הכובשות הושחתו. השיקולים שלהן הפכו להיות לא מוסריים ולא אנושיים. מדינה אחרי מדינה עזבה את הארצות שכבשו ונתנו להן חופש לנהל את עצמן. ולכן היום יוצאת הקריאה לישראל מאירופה לעצור את הכיבוש. לתת לאזרחי הארץ זכויות אזרחיות. לתת להם לבחור ולהיבחר לכנסת ישראל.
 

The fox150

New member
מדינות אירופה לא שלטו על שטחים שהם היסטורית שלהם...

אתם השמאלנים הקיצוניים אלופים בלעוות את הדברים כדי שיתאימו לטמטום שלכם.
 

jackie111

Well-known member
זה תרוץ לצורך שכנוע עצמי.

בשנת 1948 ישראל קבלה את עצמאותה ונתנה לאזרחים הערביים זכויות אזרח. האום כינס עצרת והיתה הצבעה כדי להכיר במדינת ישראל. למה לא עשינו את זה בנוגע לשטחים שכבשנו ב1967? למה אנחנו לא נותנים זכות אזרחית מלאה לאנשים בשטח הכבוש? צריך לעשות זאת אם אתה טוען שיש לנו זכויות הסטוריות.
 

The fox150

New member
ניתן להם אזרחות והלכה המדינה היהודית. זה מה שאתה רוצה?

זה לא או הכל או כלום. ראה תכנית המאה.
 

jackie111

Well-known member
וואלה? באמת?

זה מה שיקרה אם נשאר לשלוט על כל כך הרבה אזרחים עם זכויות אזרחיות? וזה לא יקרה לדעתכם אם נשלול את הזכויות לאותו מספר תושבים? בימין מסתכלים על הארץ ורואים אדמות בשמאל מסתכלים ורואים אנשים שגרים על אותן אדמות.
 

קצה

New member
את כל הדקלומים הללו דקלמתם גם לפני ההתנתקות מעזה

 

evglev1

Well-known member
מנהל
אל תשים את אפריקה ואמריקה בסל אחד

באמריקה האירופאים שלטו על המושבות של המתנחלים שלהם!!! ובאמריקה המתנחלים הם שקיבלו עצמאות, אני בהחלט בעד מדינת יהודה בראשות מועצת יש"ע!!!
 

tgranot1

New member


 

סוהי 7

New member
זו פרשנות?....הערכה?......או הבעת תקווה?


כמה שהוא חסר לנו בממשלה..........
 
למעלה