צוות הקופים

jackie111

Well-known member
צוות הקופים

את ביבי משרת צוות קופים שהולך אחריו באש ובמים. הקופים הללו נבחרים אחד אחד וצריך להיות להם פרופיל מתאים לשרת את המנהיג. ביבי מחזיק קלסר לכל קוף ונותן דרוג מיספרי לארועים בחייו, תכונת אופי, השכלה, אבל בעיקר הוא מחפש מידע מפליל לגבי עבירות שעשה הקוף אפילו רכילות של ליאורה תירשם בשמחה. את הקופים עם דרוג מספרי גבוה הוא מקדם. הקידום נעשה בתנאי לנאמנות ותמיכה. נדרשת נאמנות מוחלטת. מידי פעם נשלחים לקוף מסרים לאן להגיע, מי בפגישה יהיה האוייב ומי הידיד. מה לומר. נרשמים לו מספר משפטי חובה אותם יצטרך לומר. יש קופים שהיו בקבוצת הידידים ועברו לקבוצת האוייבים. אז נתנת ההוראה לפתוח את התיקים ולחפש את המקום שבו נכתב על הפשעים של הקוף. הפשע הכי עסיסי הוא בנושאי סקס, אבל גם משקר קטן עושים פיל. משהו אמר עליו שהוא לא מהיימן נעשה מזה מטעמים ומצאנו גם את חתימתו על עצומה נגד הכאת עצורים כשהיה נער. השלב הבא הפעלת מערכות ההכפשה של מי שהפך לאוייב. זו מערכת משומנת שבה משסים את מי שנמצא בקבוצת הידידים באוייב. אבל לא רק הם משוסים נגד האוייב אבל על זה בפעם אחרת.
 
ועדר כבשים טיפשים זה מחמאה

למי שנהר שנה שלמה אחרי גנץ כדי לגלות שהוא חבר איתו לקואליציה
 

סטילהוק

New member
ההבדל בינינו ביביסט שפוט שאני לא אצביע שוב למי שבגד בי

אפילו פעם אחת אצלי זו פעם אחת יותר מדי. לעומת זאת אתה ביביסט שפוט הצבעת ותמשיך להצביע שוב ושוב ושוב למי שבוגד בך ודופק אותך מכל הכיוונים גם אם הוא יירה בראשך המטומטם והחלול.
 
לא היית צריך סמולנצ'יק טיפש להצביע

לו לכתחילה לא כמועמד לראשות הממשלה אבל המוח החלול שלך והדפוק שלך לא מבין את זה
 

איציק3332

New member
כולם בגדו בך,אז לא תצביע?

כל הכנסת בגדה בך קואליציה ואופוזיציה אז לא תצביע בכלל? כל נבחרי הציבור הפנו לו עורף בזמן הקורונה. למה חברי הכנסת בשמאל במרצ לא ויתרו על 40 אחוז משכרם? והשאירו את הכסף בקופת המדינה...למה לא נלחמו על זה? כל היום מתעסקים בלא ביבי. אבל איפה הם היו בזמן הקורונה?
 

סוהי 7

New member
ההתנשאות החלאתית השמאלנית רק מדגישה את התיסכול והנחיתות שלכם

המצב התבןסתני הקבוע בו השמאל נתון כבר עשרות שנים בארץ צמצם אותם מספרית אבל הגביר את הצורך בהגנה עצמית מפחד ההכחדה הציבורית.הנשק בו משתמשים השמאלנים הוא ההתנשאות על כל מי שהשקפתו שונה ו\או מנוגדת להם שזה הרוב המכריע בציבור,הלעג והבוז,ההכפשה וההשמצה והזילזול כשכל הכיעור הזה נובע רק מהרגשת החידלון שבדחייה ע"י רוב מכריע של כלל הציבור. אז כל תישפוכת המלל העלוב הזה לא מועילה לכם........להיפך.
 

jackie111

Well-known member
התנשאות?

השתמשתי במינוחים עדינים ומתחשבים. אבל לעיניינו : בימים אלה,ממש כרגע נאסף חומר שיהפכו אותו לשלילי על צוות השופטים והקטגורים במשפט. אוי, מסכנה ליאת בן ארי מה שימצאו עליה.
 

סוהי 7

New member
אז מה דעתך על התולעים,הכינים והקרציות שמנפיקה הפרקליטות

ואשר שרצים כאלה אמורים לעמוד כקטגורים מול מנהיג טהור וחף מכל רבב כמו בנימין בן ציון נתניהו? איך זה נשמע באוזניך האטומות לרווחה?
 

jackie111

Well-known member
סוהי, תסביר לי

איך קרה שבתוך יום מנדלבליט הפך לאוייב העם? איך מופץ עליו דווקא ברגע זה סיפור שלא מדברים עליו בפרשה לא ידוע שהוא לא מואשם בה? ואיך זה שתוקפים אותו בצורה מתוזמרת בתקשורת ועל ידי שרים מטעמו דוקא עכשיו. ואיך זה שירדו מגנץ שהיה אך לפני שלשה שבועות אוייב, ופתאום ביבי יחד עם שריו והתקשורת מטעמו מחבקת אותו.
 

סטילהוק

New member
זה לא קשור לשמאל-ימין ביביסט שפוט

זה קשור לעדר שפוט ועיוור שמובל לשחיטה ע"י שרלטן מושחת שהוא לא שמאל ולא ימין ושהדבר היחיד שמעניין אותו זה הוא. אבל העדר השפוט והעיוור שלו מטומטם מדי בכדי להבין זאת. מה לעשות שצריך לפחות מנת משכל מינימלית של IQ ואת זה אין לעדר הביביסטים השפוט והעיוור, כמו גם דעה ומחשבה עצמאית.
 

katomish

New member
שאלה, איזו חיה מתארת את הצוות שעמד מאחורי גנץ לא מזמן ?

צוות שאמר שגנץ הוא התגלמות החוכמה התבונה והמנהיגות, ועכשיו אומר שהוא אפס מאופס.
 

jackie111

Well-known member
אין חיה כזאת.

יש בליכוד מספר חברים שלא היו מוכנים להתמסר לביבי ואז איבדו את ההזדמנות להיות שרים רציניים בממשלה המצחיקה הזאת תסביר לנו למה גדעון סער לא שר. אולי כי אין לו מספיק תמיכה במרכז הליכוד? או אולי כי הוא לא מתאים? ואולי הוא לא מספיק אידאליסט? ומי השר שמחזיק במשרד לאורגיה ומים?
 

katomish

New member
נקמנות פוליטית תמיד הייתה חלק מהמשחק

אם פרס יכל למדר את רבין או להיפך שניהם היו עושים זאת בחפץ לב אחד לשני. ראיתי הרבה יותר תמיכה במרכז הליכוד בגילה גמליאל לתפקיד שרה מאשר בסער. יש הרבה טענות בקרב מצביעי ימין לגבי מינויי השרים שבוצעו אך הטענות לגבי סער לא מגיעות מהימין אלא מתקשורת השמאל שמחבבת את סער יתר על המידה. הכלל בימין הוא פשוט, אם התקשורת בעלת האינטרס מחבבת מועמד ימין מסויים, המועמד הזה רע לימין, לא רק באשמתו אלא משום שאותו אחד אם יצטרך להתמודד פתאום עם תקשורת עויינת לאחר שהתרגל לליטופים יעדיף לרצות אותה מאשר לרצות את הציבור שבחר בו. &nbsp ישנם עוד שיקולים בסיפור הזה רבים ואולי החכמים מחברי הליכוד יודעים שהממשלה הזו לא תהיה פופולרית ותצטרך להתמודד עם אתגרים קשים מאוד בתחום הכלכלי, ומעדיפים לשבת על הגדר בצורה לא מחייבת ולבנות את עתידם דרך סגו של אופוזיציה מבלי ששמם יוכתם ויקושר עם המצב הכלכלי שהולך להתדרדר. מרגע שנתניהו קצב את זמנו לשנה וחצי המירוץ לראשות הימין נפתח רשמית כל מועמד ימין עושה את השיקולים שלו לגבי איזו עמדת פתיחה עדיפה במירוץ המתקרב אני ורוב מחנה הימין מעדיפים מועמדים שהתייצבו מאחורי נתניהו משום שהתפיסה היא שההתקפות על נתניהו הן לא יותר מתרוץ עלוב להתקפה על הימין כולו.
 

jackie111

Well-known member
זו לא נקמנות זו סדרת חינוך.

להלן הסיבות שאבחר אותךלשתפקיד של שר/שרה: נאמנות נאמנות נאמנות אתה/את לא חייבים להיות מתאימים לתפקיד. אתה/את אסור שתהיו חכמים מידי כי תתחרו על הכיסא שלי. רבין מידר את פרס וואלה דוגמא נהדרת כי ביבי שם בצד הרבה שרים לשעבר, ראשי ערים, אנשים חכמים והשאיר את כל מי ששכב בשבילו על הגדר גם אם הוא סתום..
 

katomish

New member
בינינו, סדרות החינוך נגמרו, כלומר אם גנץ לא יפיל את הממשלה

לדעת רבים בימין נתניהו צריך למצב יורש כמה שיותר מהר קרבות ירושה כמעט תמיד פוגעים במפלגה, את העבודה הם ריסקו בסופו של דבר וזה שאתם רואים אנשים מסויימים כסתומים, זו גם בעיה.
 

סטילהוק

New member
בגלל שהצביע נגד ההתנתקות בכל ההצבעות בכנסת ובממשלה

וביבי הצביע בכולן בעדה, והוא לא אוהב שלמישהו יש יתרון עליו ומאיים על ההגמוניה השלטונית שלו. בדיקטטורה צריך רק אחד.
 
למעלה