הציבור התומך ב BB חייב לדרוש משפט פומבי פתוח לציבור.

סטילהוק

New member
גם דעתך ביביסט שפוט עיוור וצבוע לא מעניינת בכלל

וכדאי יותר שתתעסק בכמות המתים אצלכם בגלל אדונך השרלטן המושחת ששם את ארה"ב על המפה כמדינה עם שיעור התמותה מקורונה הכי גדול בעולם. ונחש מי המדינה השנייה אחריו, לא אחרת מאשר רוסיה של אדונו של המריונטה בבית הלבן שמפעיל אותו מהקרמלין במוסקבה.
 
סטית מהנושא. אני לא כתבתי על הקורונה בארה"ב.

אני כתבתי פוסט על הביזיון הזה והפגיעה הזאת בלמעלה משנים וחצי מיליון יהודים שמחר הם נאשמים בבית משפט לא פחות מראש הממשלה שלהם . אני כתבתי על ההכרח והצורך שהציבור יפקח הפעם על עבודת השופטים רק בגלל העובדה שאין מדובר כאן באדם פרטי אלא בשליח ציבור והפגיעה בו היא פגיעה בציבור שלו. אתה מוזמן לחזור ולהגיב לעניין ולא להתפזר וללהג הבלים שאינם קשורים לפוסט הזה.
 

סטילהוק

New member
רק בישרל ומדינות מפיונריות שופטים ותובעים צריכים אבטחה

ולא סתם אבטחה, אלא אפילו אבטחה מוגברת, כי הם מאויימים ע"י עדר שפוט ועיוור וחייהם נמצאים בסכנה, רק בגלל שהם מעזים לעשות את עבודתם במדינה דמוקרטית. איפה נשמע עוד כדבר הזה? אולי באיראן, סוריה, צפון קוריאה ורוסיה של פוטין שרוצה לשלוט לנצח ולהפוך את עצמו למנהיג-על, ואפילו שם ממש לא בטוח. המדינה הזאת הלכה והידרדרה בצעדי ענק בעידן השרלטן וכנופיית חותמות הגומי שלו שהשתלטה על המדינה ועל כל אזרחיה ומנסה להפוך את מדינת ישרל הדמוקרטית לדיקטטורה חשוכה מפגרת ונחשלת נוסח איראן.
 
יסלח לי כבודו אבל מערכת חוסר האמון בין הציבור לבית המשפט

קיימת עוד הרבה לפני החקירות נגד נתניהו וניסיון ההפיכה המשפטית הזאת. כך שהטיעון שלך שווה לתח........ת.
 

סוהי 7

New member
זה בדיוק מה שתנועת "רק לא ביבי" רוצה................

ה"דמוקרטים" כזה כאילו מהשמאל צבוע כבר ויתרו מזמן על הצורך בבית פשפט.הם מעדיפים משפט פומבי שיתנהל בתיקשורת וברשתות החברתיות והם כבר לא מסתפקים בהדלפות קטנות ומגמתיות אלא רוצים את כל הסרט בשידור ישיר ואת היתר תעשה תעמולת השינאה שלהם.
 
אתם כבר לא יודעים מה לעשות .

חלק מתומכי הבוגד המושחת רוצים משפט פומבי מתוך אמונה שכך יימנעו החלטות 0מולניות של השופטים . חלק מהתומכים של הפחדן השקרן רוצים משפט עם מעט מאד דיווח לציבור כי הם יודעים שבמשפט ייראו כולם כמה שוחד , כמה מירמה וכמה הפרת אמונים עשה הבעל של המשוגעת . יש לתומכי המשת"פ עם החמאס בעיה תעמולתית .
 
פעם חשבתי שיש לך שכל . פעם ............

אתם בבילבול מערכות . נתניהו שתמיד מהסס בהחלטות עד הרגע האחרון מחליט יותר ויותר טעויות . לכן התומכים שלו מתחילים להתבלבל בגלל דפי מסרים סותרים .
 

סוהי 7

New member
סלח לי,אבל קרא את דברי עצמך

נסה להתייחס לתישפוכת הנאצות,הקללות,השינאה,כינויי הגנאי שמהוים את רוב התוכן המטופש של דבריך.ושוב אתה מדבר אלי בלשון רבים גם אם לא נבחרתי ולר קיבלתי מינוי לייצג מישהו מלבד עצמי.אז אל תיתן לי ציונים על מידת השכל שיש לי לפני שתבדוק את עצמך. כן,אני חושב שנתניהו,מבחינה מיקצועית הוא אחד מהמנהיגים הפוליטיים הטובים בעולם ויש משהוא שהשינאה העיוורת שלך מסתירה לך והוא שאני דוקא לא הצבעתי עבור נתניהו כבר כמה קדנציות מפני שאני סולד ומרגיש ממש דחיה מאורח החיים שלו,הנהנתנות,חוסר הרגישות החברתית,הזילזול בדעת הקהל וחוסר המודעות בפחיתות הכבוד שבקבלת "מתנות" בסדר גודל מסחרי (על פי הודאתו). ויחד עם זאת אני בז לצביעות שלך ושל אנשי השמאל המנפנפים בדגל הדמוקרטיה אך מתנהגים כאנרכיסטים וחורצים דין כאילו בית המשפט מיותר.
 
אתה לא חושב כי הסברתי ברור את הפיצול בטקטיקה של

נתניהו המושחת , השקרן , הבוגד , המשת"פ עם חמאס , אוהב השלמונים שקיבל שוחד . זכותך כמו של שאר המפגרים המוגבלים להאמין שאני מקלל ומגדף אבל כל הסופרלטיבים שכתבתי הם האמת והאמת איננה קללות או גידופים .
 

סטילהוק

New member
אלה שמכירים אותו היטב ויודעים שהוא אשם לא רוצים משפט פומבי

לעומתם, העדר הביביסטי השפוט העיוור שקונה וקנה תמיד כל מה שהשרלטן מבלפור מכר להם כן רוצים. אני בעד משפט פומבי, בגלל שמשפט פומבי שישודר בלייב לכל העולם יראה לכל אותו עדר שפוט ואיתו לכל העולם מי זה באמת נתניהו.
 

סוהי 7

New member
הכנופיה השמאלנית שטופת המוח הרובוטית והמתוכנתת משכנעת ...

רק את עצמה.. אין ספק שנתניהו הוא נהנתן,אוהב מתנות בסיטונות ואת החיים הטובים ע"ח המדינה או מכרים בעלי הון (להבדיל מחברים שאין לו),נכון שאם הוא נחשד בעבירות על החוק או הנוהלים הוא חייב חעמוד לדין אבל זה עדיין לא אומר שזה נכון.כתב אישום אינו בהכרח גם פסק דין מרשיע באופן אוטומטי.אבל צבועי השמאל האנטי דמוקרטים פוסלים את הצורך בבית משפט ורואים עצמם מעליו ובמקומו.אז תמשיכו לנפוח מפיכם "עדר ביביסטי" ו"השרלטן מבלפור" כי כבר התרגלת לצחנה שהנפיחות האלה מפיקות.
 

ספי111

New member
אז מטענת ה"אין כלום כי לא היה כלום" עברנו ליבבות נוסח

השמאלנים חושבים שהוא אשם. הדמוקרטיה עבור סוגדי נתניהו היא שליטה של נאשם בפלילים בכל מה שנוגע למשפטו כולל איום מפורש על השופטים ועל התביעה.
 

סוהי 7

New member
טענת ה"אין כלום...." היא טענה לגיטימית לחשוד הטוען לחפותו

גם זה אינו פסק דין או הוכחה ניצחת וגם זה דורש בחינה ופסיקה של בית המשפט. השמאלנים לא"חושבים"....הם פוסקים בלי לטרוח לקיומו של משפט כחוק. הדמוקרטיה לידיעת שטופי המוח השמאלנים היא הזכות לטעון כל טענה מצד התובע והנתבע ורק בית המשפט יקבע מי אשם ומי זכאי. חבל שצבוע שמאלני מהסוג שלך לא מצליח ואולי גם לא טורח להבין ולהפנים את זה.
 

ספי111

New member
טענת "הוא פושע" שקולה לטענת "הוא חף מפשע"

הימניסטים לא חושבים ופוסקים בלי להתיחס לכיתבי האישום ולמשפט שעומד להיפתח. הדמוקרטיה עבור שטופי המוח הימניסטים היא שלראש ממשלה מותר לנצל את כוחו כדי לאיים על מערכת המשפט ולהתערב בכל מה שנוגע למשפטו. חבלי שמטומטם ימני מהסוג שלך לא מפנים את האונס שנתניהו מבצע בדמוקרטיה הישראלית.
 
נתניהו הודה שקיבל שוחד ממילצ'ן .

אין ספק שנתניהו הוא נהנתן,אוהב מתנות בסיטונות ואת החיים הטובים ע"ח המדינה או מכרים בעלי הון (להבדיל מחברים שאין לו),נכון שאם הוא נחשד בעבירות על החוק או הנוהלים הוא חייב חעמוד לדין
 
השאלה אם הם עוברים על החוק או לא?

אם הם עוברים על החוק אז למה לא מטפלים בהם?
 

רשוי

New member
השאלה אחרת,איך יתכן שנתניהו יואשם בהוראת המורה לתחתונים

 
למעלה