*# חשש בישראל - אבו מאזן מנסה לגרור את חמאס לעימות #*

*# חשש בישראל - אבו מאזן מנסה לגרור את חמאס לעימות #*

לכבוש את ארגון הטרור הרש"פ לפרק אותם מנשקם ולחסל את המחבל אבו מאזן =========================== לאחר הפרסום בכאן חדשות על הפסקת התיאום הביטחוני: חשש בישראל - אבו מאזן מנסה לגרור את חמאס לעימות | #השבוע *כאן חדשות*
 
*# החשוד בניסיון הפיגוע סמוך לשכם - שוטר פלסטיני #*

לכבוש את ארגון הטרור הרש"פ לפרק אותם מנשקם ולחסל את המחבל אבו מאזן ========================== פרסום ראשון: החשוד בניסיון הפיגוע סמוך לשכם - שוטר פלסטיני שוטר פלסטיני שנמצא בתחנת המשטרה בשכם הוא החשוד בשליפת הנשק לעבר רכב ישראלי וניסיון לירות לעבר יושביו • עקב הפסקת התיאום הביטחוני בין ישראל לרשות הפלסטינית, במערכת הביטחון מתקשים להביאו לחקירה *N12 *
 

איציק3332

New member
אף פעם אין חשש בישראל,במיוחד שהיא גובלת בשוויץ ושוודיה ן....

ומעולם לא ידעה מלחמות וטרור וטילים וקטיושות וכולי....ישראל מוקפת בעמים טובים ונאורים רודפי שלום..אז למה הוא מנסה להפחיד אותנו?
 

בוזי15

New member
אם היה מנהיג שמאלני היה חשש .כשהמנהיג ימני נחוש אין חשש

 

Henry0

Well-known member
בשוויץ ושוודיה היו הרבה מלחמות, קשות, מרות וארוכות

נכון, צבא חזק הוא תנאי הכרחי לשלום (אם כי לא תנאי מספיק). הסיבה שאין לנו שלום עם הפלסטינים, הוא שאין להם צבא חזק. לשוודים ולשוויצרים היו צבאות חזקים מסביב, אז לבסוף הגיעו כולם למסקנה ששלום עדיף.
 

Henry0

Well-known member
החזרה הכפייתית שלך משתלטת על מוחך.

אסון היה לו האויב היה חזק, ואנו חלשים. כששני הצדדים חזקים, הסיפור שונה. אבל בשביל חזרה כפייתית לא צריך שכל והיגיון. גם אדם ברמתך יכול להיות חולה.
 
אנשי דת מוסלמים מסיתים להרוג את כל היהודים בכל העולם

גם אם לא היה כבוש בכלל , גם אם היהודים לא היו כובשים את פלסטין .
 
למעלה