שוב פעם איפה הקימור של הכדור ?

שוב פעם איפה הקימור של הכדור ?

*Oren Shushan* : {לפני ‏8‏ שעות · } מגובה של מטר מעל פניי המים - למרחק 30 מייל - אמור להיות 518 רגל/157 מטר של הסתר עקמומיות . ולכן אמורים היינו לראות רק את השפיץ שלך המגדל הכי גבוה בטורונטו קנדה (CN Tower) מבצבץ מעל קו המים . אך לא כך הדבר - כי מים לא מתקמרים והעולם שטוח ! " ========== בום !!!
 

Henry0

Well-known member
גלגיליות

היתה לנו פעם סידרה של הרצאות שהיינו צריכים להעביר בכמה מהמכונים שלנו בעולם. יצאנו מפריז וטסנו לניו-יורק, מניו-יורק טסנו ל LA, ומשם עם נחיתת ביניים בהונללו טסנו להונג-קונג משם המשכנו לניו דלהי - טורקיה - וחזרה לפריז. הצטערתי שטסנו במטוסים, בעולם שטוח היינו יכולים לעבור עם גלגיליות. מה יותר שטוח, העולם, או המוח שלה כמה אנשים? מצער עד כמה זה מבדח, לראות טמטום של אחרים.
 

Pussy Galore

New member
כדור אינו עגול. כדור הוא, לא להאמין, כדורי, למרבה ההפתעה...

קרני אור הנעות באטמוספירת כדה"א בזוית שטוחה ועוברות דרך שכבות אויר שהטמפרטורה שלהן משתנה - אינן נעות בקו ישר, אלא מתעקלות. כך למשל, השמש נראית מעל האופק בעת השקיעה גם אחרי שמקומה האמיתי הוא מתחת לאופק...
 

marabo

Well-known member
תשובה מטופשת של חסר אינטליגנציה.

בא בן אדם ואומר לך שהוא חושב שהארץ שטוחה, לשיטתו העולם הוא כמו קערה ומה שאנו מכנים הקוטב הצפוני הוא במרכז והקוטב דרומי הוא כל ההיקף. לכן גם לשיטתו אין כל מניעה שתטוס שבמסלול שהדגמת ותחזור לאותו מקום כאשר אתה נע בסוג של מעגל. במקום לחשוב ולנסות תשובה אינטלגנטית בחרת לבזות אותו ואת מחשבותיו. התשובה הזו בעצם ביזתה אותך.
 

Henry0

Well-known member
היגיון של אדם חסר כל היגיון

מכיון שיש טיסות ממזרח למערב סביב העולם - הרי העולם לפחות מגולל לאורכו. כיון שיש טיסות מצפון לדרום סביב העולם - הרי העולם לפחות מגולל לרוחבו. ולפי תורת הטופולוגיה, אם יש גלגול רוחבי, ואנכי, זה חייב להיות גוף תלת ממדי. לצערי, זה לא לאנשים שניוונו את מוחם מילדותם.
 

Henry0

Well-known member
כי אין אזור אסור לטיסה

מדענים מכל העולם טסים למעבדות שלהם בקוטב. ארה"ב ורוסיה לא מרשות (ללא בסיס חוקי) לטוס מעל התחנות בגלל שיש להם שם דברים סודיים, כניראה בסיסי טילים). מעל הקוטב, ובמרחק סביר מהבסיסים שלהם, כל מעבדות העולם טסות, כולל ספורטאים שמגיעם לקוטב במגלשי שלג (הופך להיות ספורט יותר ויותר נפוץ).
 

marabo

Well-known member
טיפש, לא אמרתי שאין תשובה לדבריו של מוטי.

רק אמרתי שאתה במקום לתת סוג של תשובה כמו שעשית כעת בחרת קודם לקלל ולגדף אותו. מה שמעיד את יכולות אינטלקטואליות חלשות. רק אחרי שנדחקת לפינה התחלת קצת לחשוב על תשובה הגיונית. מה שמעיד על יכולות מוגבלות.
 
זה מרגיז את ה0מול חילון שאדם עשה מחקר רציני

המוכיח שהארץ דיסק שטוח עם כיפת רקיע בכל אופן לא כדור , הארץ היא דיסק שטוח עם כיפת רקיע בלתי חדירה והיא מרכז היקום . הארץ אינה כדור זניח בשולי היקום . במקרה זה גם מתאים למה שכתוב בתורה על הרקיע וכו' וכו' זה משגע ומרגיז את אנשי כת דת ה0מול חילון
(אני לא קובע / יודע שום דבר ..אני רק מצטט את אנשי השטוח .)
 

Henry0

Well-known member
מה שמרגיז זה הטמטום שלכם

מרגיזה הבורות הנוראית, מרגיז הטמטום הנורא, מרגיזה ההתעלמות מעובדות חד משמעיות, מרגיז כשמטומטמים מבטלים דברי גאונים, על אף שאינם מסוגלים להבין מילה מדיבריהם. מרגיז כשמעלים הוכחות, שכולם מוכחות כמוטעות. יש בעייה לשמאליים, בגלל האינטליגנציה העודפת שלהם, קשה להם להבין טמטום של אספסוף ימני.
 
מתן גורודיש בתגובה :

מתן גורודיש : " מתברר כי אין מדידה מדעית לכך שיש כוח משיכה (נפילה לקרקע היא לא כוח משיכה). מתברר כי למרות כל מה שמספרים לנו "מדעית", אין אף הוכחה לכך שאנו חיים בעולם ההליוצנטרי. מתברר כי אין אף מדידה מדעית לכך שאנו מסתובבים ונעים. מתברר כי אין מדידה מדעית לכך שיש עקמומיות של כדור הארץ. מתברר שאין אף הוכחה מדעית להימצאות גרעין כדור הארץ. "
 

Henry0

Well-known member
אז מהיא נפילה לקרקע?

ראיתי, לצערי הרב, את דבריו. אין בדבריו שום הוכחה לדבר השטות שכתבת. וכניראה שהוא יודע זאת, אבל הוא כניראה נהנה לעבוד על מטומטמים כמוך. נפילה לקרקע אכן אינה כוח משיכה, אבל משיכה לקרקע מוכיחה שכדה"א עיקם את ה"מרחב-זמן", כך שגוף נופל. מה שמוכיח שמרכז הכובד של כדה"א הוא בדיוק מתחת לרגלינו, בכל נקודה ונקודה ע"פ כדה"א. יש מיליונים של הוכחות לכל נקודה ונקודה שכתבת. ואין אף מקרה אחד ויחיד, שזה ניסתר (למעט ברברת לא מוכחת). בור שלא יודע שהוא בור - הוא אידיוט אידיוט שלא יודע שהוא אידיוט - הוא חולה-רוח. אין אף היגיון שבעולם שיכול לשכנע חולי-רוח אידיוטים.
 
אין לך ולכדור שום מליון הוכחות .. גם לא הוכחה אחת לרפואה,

מתן גורודיש בפעם שניה ואחרונה ( פעם שלישית גלידה ) : מתן גורודיש : " מתברר כי אין מדידה מדעית לכך שיש כוח משיכה (נפילה לקרקע היא לא כוח משיכה). מתברר כי למרות כל מה שמספרים לנו "מדעית", אין אף הוכחה לכך שאנו חיים בעולם ההליוצנטרי. מתברר כי אין אף מדידה מדעית לכך שאנו מסתובבים ונעים. מתברר כי אין מדידה מדעית לכך שיש עקמומיות של כדור הארץ. מתברר שאין אף הוכחה מדעית להימצאות גרעין כדור הארץ. העולם דיסק שטוח . "
 

jackie111

Well-known member
תעשה קצת עבודה

תן לנו את המספרים במטרים ולא מיילים ורגלים. ואז תכתוב מה הבעיה שהם מציגים ולא רק את המסקנה: "העולם שטוח"
 

jackie111

Well-known member
נתתי לך כבוד.

הבאת לינק עם סרט של מעל שלש שעות הקדשתי חצי שעה שלמה לשמוע את השטויות שהביא. יש כמה עובדות שכדאי שתדע: עובדות מדעיות נבדקות שוב ושוב. כדי לפרסם מחקר חייבים כמה מעבדות לבדוק את המידע שנחקר ומנסות לערער את אמינות המחקר. תאוריות מדעיות למשל מודל האטום היא אחד הנושאים הכי נבדקים. כל מדען שמחפש צומי מנסה לערער ולשנות את אותו מודל ואכן הוא השתנה במהלך השנים. הסיפורים שהוא מעלה הם שטויות עתיקות. הדוגמאות שמציגים תמונות ישנות ומוזרות ומביא אותן כדוגמה חותכת. המתמטיקה שבה הוא מביע את עצמו עלובה. הגאומטריה היא תת רמה. הדוגמה על המטוס שטס לכיוון אפריקה שטותית ומוכיחה שהעולם הוא כדור. אשמח לקרא מה אתה יודע.
 
למעלה