ח"כ עודה: "תהיה אינתיפאדה - זו תגובה טבעית לכל כיבוש"

יש מדינת טרור פלסטינית אחת ברצועת עזה ,

לא צריך עוד מדינת טרור פלסטינית שניה נוספת כזאת גם ביהודה השומרון . הבנו את הרעיון והמטרה של מדינה פלסטינית דרך עזה .
 

tgranot1

New member
מסכים אתך באופן נדיר.

בהחלט לא צריך מדינת טרור ביהודה ושומרון. בשביל זה צריך להכניס להסכם סעיפים מחמירים כולל עונשים חמורים על הפרות וכולל מנגנוני בדיקה אשר יהפכו את פלסטין למדינה מפורזת מבחינה צבאית.
 
כל הסכם איתם שווה ערך להסכם חודיבייה כולל השלום עם ירדןמצרים

הסכם חודיבייה זה הסכם שקר שהם חותמים עם אוייב לרגיעה זמנית , ברגע שהאוייב יחלש והם יתחזקו הם יחסלו את האוייב מיד כולל אזרחים נשים ילדים יאסר עארפת אמר בנאום בדרום אפריקה שכל ההסכמים שחתם עם ישראל זה כמו הסכם חודיבייה = השמדת מדינת ישראל
 

tgranot1

New member
הסכמי חודבייה למינם אקטואלים רק במידה ולצד אחד

תינתן אפשרות לאגור נשק. אני כתבתי במפורש שהסכם עם פלסטין רלוונטי רק במידה והם מוכנים לפירוז תחת פיקוח.
 
דאעש חוגג ושולט בחצי האי סיני שהיה אמור להיות מפורז לפי הסכם

כלומר אין שלום עם מצרים ולא יהיה שלום איתם אף פעם . = חודיבייה = השמדת ישראל
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פלסטין הרשמית לא תאגור נשק, ארגוני הטרור ש"המדינה הפלסטינית

לא שולטת עליהם ו"מאתגרים" אותה" יאגרו את הנשק והמדינה הפלסטינית תיתמם ותעמיד פנים שניסתה למנוע את זה, אבל לא הצליחה. ואחרי פרשת המרמרה, אתם באמת מאמין שנוכל להחרים את משלוחי הנשק שיגיע לחופי עזה או גרוע מכך יגיעו דרך האוויר?
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כלומר אתה מסכים עם ביבי שצה"ל צריך להישאר בשטחים

נרחבים של המדינה הפלסטינית?
 

evglev1

Well-known member
מנהל
מגבלות מדיניות על מדינה ריבונית?

אתה באמת מאמין שהאנטישמים המסריחים באו"ם שמום יאכפו את המגבלות המדיניות האלה? או שאתה מספיק תמים לחשוב שלא יהיה צורך באכיפה ופלסטין תכבד את המגבלות המדיניות שיוטלו עליה?
 
אתה או אידיוט מוחלט, או מנוול חסר תקנה, או שכתבן מציאות

מדופלם, או כל ה"מעלות" האלה ביחד - ועוד!!!! משום שרק אידיוט מנוול, חסר מצפון ומוסר, יכול להתכחש למציאות בדרך שבה אתה עושה זאת!!!!
כי רק חרפה ניוולותית מהסוג הירוד שלך יכול לשכתב את השקר הבא: "מה שעשינו לאחר מכן אינו רק לכבוש לצרכים ביטחוניים בלבד...." !!!! אנחנו "כבשנו" את השטחים ביו"ש ועזה "רק לצרכים כיבושיים בלבד"???? הרי אנחנו לא "כבשנו" שום דבר שלא היה שייך לנו מלכתחילה!!!!
וגם לא "כבשנו" שום דבר שהיה שייך בכל צורה שהיא לזה שממנו "כבשנו" את מה ש"כבשנו"!!!!!
אנחנו הרי אולצנו בכלל להפנות את כוחותינו הצבאיים לעבר אותם המקומות, שלא "כבשנו" במלחמה המקורית שלא נגמרה אז עדיין, רק בגלל שאותו זה שהחזיק בידיו את השטחים הללו באופן בלתי חוקי החליט לפתוח נגדנו במלחמת השמד, למרות כל בקשותינו והזהרותינו בכל הצינורות האפשריים שישב בשקט ולא יפעל נגדינו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אז מה אתה מקשקש בטמבור הניוולויות שלך על כך שכביכול "כבשנו" בזדון את מה שנפל לידינו בעיקבות כל זה?!! אתה לא יותר מחרפה קיומית מיותרת....!!!!
 

tgranot1

New member
מר פלאפל בפעם האלף: אילו כבשנו אך ורק למען ביטחוננו. דיינו

אבל כבשנו את הגדה וגם התנחלנו מתוך תחום של מדינה ריבונית. בכך חטאנו. עזה והגדה לא היו שייכות לנו. ואם היו לך ספקות יש כמה החלטות הכי עדכניות במועצת הביטחון של האו"ם שהבהירו לך זאת.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
נכון, המפא"יניקים ובראשם יגאל אלון

תכננו לנצל את מלחמת המגן כדי להרחיב את גבולות המדינה, בעצם גם אחרי מלחמת 1948 בן גוריון ז"ל מעולם לא הכיר בגבולות שביתת הנשק כגבולות סופיים. ואבא אבן ז"ל הסביר בדיוק איזה גהינום זה הגבולות שבהם היינו ב-1948-1967.
 

tgranot1

New member
נכון, המפאיניקים התחילו בטמטום

הליכוד רק הפך אותו לקולוסאלי. לאבא אבן ובן גוריון עדיין לא היה צבא מתקדם טכנולוגית ונשק גרעיני על מנת להוציא אותם מהגהנום. מה עוד שהגהינום הזה הגיע רובו ממצרים ותוצאות השלום של הסכם קמפ דיווד מ1979 מולם עשו המון על מנת לשפר את המצב שכן סגרו דה פקטו חזית שלמה בדרום. אדרבא, זה רק מוכיח את טענתי כי אין שום תכלית בכל הכיבושים הללו מעבר לתכלית הצבאית לצרכים בטחוניים שהיא זמנית. ההתנחלויות רק מעמיקות את הבוץ והגהינום שהבא בעקבותיהן ואף מעמיסות על הביטחון.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
מה שכבשנו ב-1948 לא הוכר כשלנו

האמריקאים ניסו לגבש הסכמי שלום אחרי 1948 שמבוססים על וויתורים טריטוריאליים לערבים משטחי הקו הירוק כשהמפורסמת ביותר היא העצת השלום עם מצרים תמורת מסירת שטחים בנגב שיאפשר למצרים רצף ייבשתי לירדן כשלירדן יש רצף יבשתי לסעודיה. וגם מעולם לא התקבלה החלטה של להפריד את החלטה 181 להחלטה על בינאום ירושלים לתוכנית החלוקה של 1947 וכשמזכירים את החלטה 181 אף אחד לא מפריד בין השניים וכידוע אף מדינה חוץ מארה"ב, מיקרונזיה, איי מרשל ועוד כמה גרורות של ארה"ב לא מכיר במערב ירושלים כשטח ישראלי ואף אחד לא הסביר שמבחינתו תוכנית החלוקה של 1947 בהחלטה 181 מבוטלת מבחינתו על ידי החלטה 242 ואילו ההחלטה של ירושלים עיר בינלאומית לא.
 

tgranot1

New member
איך אומרים: כמו שמרנפתח הצהיר פעם כי מחק עת זרע ישראל

ובעצם קיבע עצמו בהיסטריה כמקור החוץ תנכ"י הראשון שהזכיר את השם. באותה מידה גם נביל שעת לא הסכים למדינה פלסטינאית ללא גבולות ומול ג'ורג' בוש הבן קבע כי בסיס הגבולות של מדינתו הוא קווי 4.7.1967 . על כך גם מתבססת היוזמה הסעודית אגב. אז אם הדבר יצא "מפי הסוס" כמו שאומרים באנגלית למה אתה זה המתעקש לעוות אותם? http://www.imra.org.il/story.php?id=12733
 
זה התירוץ - היינו הולכים לאוגנדה אם היו אומרים לנו
כמו ששמו בדרום אפריקה מלא לבנים בשביל ליצור מאחז באפריקה.

לפני ואחרי השואה היהודים היו בשוק ומפוחדים והלכו לכיוון של ביטחון,

ולכן נהו אחרי דעתו של הרצל שבית יהודי יעזור בביטחון ובתור דובדבן יעזור

גם עם ההתבוללות(קוסם גם לדתיים).

כמובן שבדיעבד אין ביטחון ולגבי התבוללות גם זה מתרופף לאיטו.

ולכן המדינה כרעיון ביטחוני כשל.


בקיצור התשובה לשאלה,מי ששלט בעולם רצה מאחז נגד הערבים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לידיעתך הרצל מת עשר שנים לפני מלחמת העולם הראשונה

והשואה הייתה במלחמת העולם השנייה!!! הטריגר לבית לאומי היה פרעות קישנוב. והרצל היה מוכן להתפשר על אוגנדה, אבל היהודים סירבו ובן גוריון ז"ל כותב שהעלייה שלו הייתה מחאה נגד תוכנית אוגנדה שהרצל קיבל. וגם סטאלין הציע לנו בית לאומי בברביז'אן, מה גרם לנו להעדיף את הבית היהודי בארץ ישראל ולא כרפובליקה נוספת בבריה"מ?
 
מי "דיבר" איתך בכלל על התנ"ך,

יא חתיכת תינוולת-הישמעאלים שכמוך!!!! הרי ה"רישום בטאבו" על שמנו בכלל אינו קשור בתנ"ך!!!! וכי מה בכלל עשו כאן אלופי התינוולת האלו שמהם אתה יונק את חרפת חלאת שינאתך למדינה הזאת, שכבר מזמן היתה צריכה להקיא אותך מקירבה ביחד עם שארית צואתה?!!!! במה הם בכלל "תרמו" לשטח האדמה הזה, חוץ מאשר להקים בו את ה"אל-אקצה" שלהם על חורבות מה שאנחנו בנינו שם קודם, ולטנף את האדמה עם פיגרי מתיהם....???? הם בנו כאן איזשהי "תשתית", במהלך כ-1400 שנות רביצתם כאן???? הם ייבשו איזשהן ביצות עמוסות מלריה, שהפכו כמעט את כל שטח האדמה לבלתי ניתן ליישוב -- עד שאנחנו חזרנו לכאן לעשות סדר בברדק שלהם??? הם נטעו כאן איזשהם עצים משפרי אטמוספירה וקרקע, חוץ מאשר את עצי הזית שלהם? הם פיתחו כאן איזשהי תעשיה, מאז 1400 שנים ועד עצם היום הזה??? הם הכריזו אי-פעם ברבים על איזשהי תביעת בעלות שלהם על המקום, חוץ מעצם רביצתם בו והזנחתם את תחזוקתו הראויה???? הרי עמדו לרשותם 1400 שנים בהן יכלו להפוך את המקום לגן-עדן עלי אדמות, ובימקום זה הם רק עסקו כל הזמן בהחרבתו!!!! רק כאשר אנחנו התחלנו להגיע לכאן באופן משמעותי לפני כ-200-250 שנים, התחיל המקום לשגשג ולפרוח --- וזה הוא הקושאן שאנחנו מחזיקים על המקום הזה, שלך ולשאר מנווליך אין יד וחלק בו!!!!! אז איזה אמנת ז'נבה נכתבה אי-פעם ע"י איזשהו מישהו שלדעתך אנחנו פועלים בניגוד אליה???? מה מעניק לאלופי התינוולת שלך איזשהן "זכויות" יתר על המקום הזה שלנו אין???. הם הרי לא תרמו למקום הזה שום דבר חוץ מהרס וחורבן במשך כל שנות רביצתם פה, אז באיזה "חלום" נראה לך שאיזשהי אמנת ז'נבה נכתבה בשביל אלופי תינוולת כאלו???? לך תנגב את הפרשות עכוזך עם ה"אמנת ז'נבה" הזאת שאתה כל כך אוהב להתעטף בה, ושלח אותה עם כל הריח הנודף ממנה לזה שכתב אותה!!!!
 

tgranot1

New member
יא ראש בטון!

אפשר לחשוב שבזמנים קדומים שחיו פה ישראלים ויהודים באופן עצמאי ובין אימפריות גם הקימו היי טק תנכ"י. אפשר לחשוב שבאיטליה וגרמניה הקימו מדינות לאום מודרניות טרם המאה ה19 למרות ההסטוריה הענפה של המקומות הללו? אז מה פתאום אתה סופר לפלסטינאים שנים ומציב להם תנאים מחמירים יותר מבחינת הזמן שלקח להם לגבש זהות לאומית מודרנית? כי כמובן כל העניין הוא שמבחינתך מה שבאמת רוצים פסיכופטים גזעניים בעלי נטייה לעריצות מסוגך הוא לנסות למחוק כל אדם שדעתו , צורתו, מינו , או דתו ושאיפותיו הלאומיות לא באים לך טוב בעין. בכל מקרה, ברחת מפה ולכן ענייני א"י אינם קשורים בך עוד אז חזור לחור האמריקקי שאתה מתחבא בו ותתנחם בעובדה שסטטיסטית קיים סיכוי רב שצאצאיך יתבוללו באחד הדורות הקרובים.
 
אני מאד מקווה (הייתי רוצה לקוות....)

שבעיקבות "תגובתך" שלמעלה אני אינני היחידי שרשם לפניו שאתה אינך יותר מאשר
מצורע שפול זנב,
שאין לו את היכולת להעלות ארגומנט קוהרנטי כלשהו כאשר מעמידים בפניו את המציאות כהוותה, ולכן משתמש כ"תירוץ" במיקום מושבו של בר-הפלוגתא שלך בימקום להתייחס למהות הדברים שהועלו בפניך!!!
ואם כבר - אז כבר!!! אם כל כך "מפריע" לך מקום מושבי, "מעניין" מאד שמעולם אף אחד לא שמע מהכיוון שלך אפילו שמץ שמצוץ של ציוץ בעניין "פליטותם" הנצחית של בני התינוולת האהובים עליך כל כך, במיוחד אלה מתוכם שבכלל לא מתגוררים על "אדמתם השדודה" הרבהההה מלפני שהיא "נשדדה" מהם. וגם לא מפריע לך שאותו מעמד "פליטותי" עובר אצלם בירושה ומודבק ניצחית גם לאלו שבכלל לא נולדו על אותה אדמה "שדודה".... לא מפריע לך פיתחון הפה שלהם לגבי הנעשה כאן, ואתה אפילו משמש להם בששון רב כשופר תעמולה שמפיץ ברבים את שקריהם!!!!
על זה שאתה מהווה בכל רמ"ח איבריך ונימי נשמתך מנוול צמרת מיותר-קיום כבר "שוחחנו" כאן???.....
 

tgranot1

New member
אינך מעמיד שום מציאות כהוויתה

רק את תפיסתך האישית העקומה לגביה. שנים מסבירים לך ועדיין אינך תופס זאת. אז קודם כל, התגובה שלי הייתה מאוד קוהרניטית. שנית, כנראה ממש איבדת את יכולת ההבנה שלך את הנקרא בשפה העברית, שכן עינייני הפלאפל שלך אינם העיקר כי אם ה ICING ON THE CAKE , כמקובל להגיד בסביבה החדשה שאמצת לעצמך, שרק מחדדים אתה הדיסוננס העצום בין ההביקורת המושתנת שלך לגבי כל דבר ועניין לבין הדרך בה התנהלת בפועל. לא סתם אומרים כי הפטריוטיות הינה מפלטו האחרון של הנבל.
 
למעלה