ח"כ עודה: "תהיה אינתיפאדה - זו תגובה טבעית לכל כיבוש"

ח"כ עודה: "תהיה אינתיפאדה - זו תגובה טבעית לכל כיבוש"

ח"כ עודה: "תהיה אינתיפאדה - זו תגובה טבעית לכל כיבוש" פורסם: 21.05.20 , 13:26 ברקע האזהרות הפלסטיניות מפני סיפוח, יו"ר הרשימה המשותפת, חבר הכנסת איימן עודה, אמר בריאיון לאולפן ynet כי אינתיפאדה היא רק עניין של זמן : "כל 15-10 שנים יש או מאבק עממי גדול או אינתיפאדה. זה יבוא, זו תגובה טבעית לכל כיבוש. מי שזורע ייאוש ועוד ייאוש ומעמיק את השנאה, זה מה שהוא יקבל בסוף. מה לעשות? אלה חוקי הטבע". (אטילה שומפלבי ואלכסנדרה לוקש) *ynet*
 

evglev1

Well-known member
מנהל
תגובתי בתגובה

שהערבים שהכתירו את עצמם כעם פלסטיני יגידו תודה על מה שביבי וטראמפ מציעים להם כי אין להם שום קשר היסטורי לאף מילימטר מארץ ישראל וגם 1% מהשטח שבין הים לנהר זה הרבה יותר ממה שמגיע להם.
 
אני המום בשוק ממה שרשמו כאן ה0מול-קיצון בשרשור הזה

לפחות *כל מאן דבעי* יודעים כעת מה ה0מול קיצון חושבים באמת .
 

evglev1

Well-known member
מנהל
מלא פורום, יוסי גורוביץ' כתבי בטור מאמר

שלערבים ביש"ע מותר לרצוח מתיישבים.
 
שטויות במיץ עגבניות.

אין שום הסתה. עודה צודק בכל מילה. אינתיפדה פירושה מרד - דבר צפוי כשיש שילטון כיבוש ואנשים ללא זכויות. כך גם נהגו יהודים בא"י בזמנים שונים בכיבוש על ידי שילטון זר.
 

The fox150

New member
רק שהמרד הזה מלווה בטרור נגד נשים וילדים...

ואיך אתה יכול להיות זר באדמות שלך?
 

tgranot1

New member
לצערך הרב,

ספר תנ"ך אינו רישום בטאבו. אתה זר שכן מדובר בשטח שבו ממשלת ישראל מיישבת אזרחים בניגוד לאמנת ז'נבה. לו הייתי צריך להתגייס לצה"ל כיום עם ההבנה שלי יחסית לתקופה בה שרתתי בפועל הייתי מסרב לשרת מעבר לקו הירוק.
 
הוא הגיע לכאן בטעות. טעות בניווט

אולי רצה להגיע ל-Palestine, Texas.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ולמה ההורים שלך באו לפה? ואם ההורים שלך נולדו פה

אז למה הסבים והסתות שלך באו לפה או שעכשיו אתה תספר שאתה צאצא לישוב הישן ומשפחתך נמצאת כאן מהמאה ה-17?
 

tgranot1

New member
איש איש ונסיבות חייו הגורמים לו להגר.

אבל מה בדיוק הנקודה שלך?
 

tgranot1

New member
כי כשחזרנו השטח היה תחת נתינות זרה

קודם טורקית ואז בריטית. בסופו של דבר הסכמנו לתוכנית חלוקה. הערבים לא, ואז הפסידו עוד שטחים שהוכרו כשטחים ריבוניים של מדינה שנוסדה בשם ישראל. מה שעשינו לאחר מכן אינו רק לכבוש לצרכים ביטחוניים בלבד כפי שעשינו בלבנון בכלל . אלא ליישב אזרחים ישראלים מעבר לשטחים הריבוניים המוכרים לנו. ואת זה אסור לנו לעשות. בגדה המערבית ועזה אין ריק.
 

The fox150

New member
עזה?

מתי תבינו שמדינה פלסטינית כמו שהם רוצים (לא כולם, חלקם הגדול בכלל רוצים את כל ישראל) תסכן את ביטחונה של מדינת ישראל? אתם לא רואים מה שקורה מעזה? לכן יש את תכנית המאה שמצד אחד מצמצמת עד כמה שאפשר את הסכנה לביטחון ישראל, ומצד שני נותנת להם מדינה.
 

tgranot1

New member
מתי תבין אתה שהמטרה אינה להעניק להם מדינה בכל תנאי

אלא תחת מגבלות מדיניות ובטחוניות שלא יאפשרו להם להשתולל. היה לי הרבה יותר קל להצדיק את הצבא בגדה כל עוד קיימת עוינות גם לעוד אלף שנה ויותר לולי ההתנחלויות הארורות הללו.
 
למעלה