המורה שהפשיטה תלמידה טוענת - שאם הילדה אמרה לה שאלו מכנסונים

  • פותח הנושא AI25
  • פורסם בתאריך

AI25

New member
המורה שהפשיטה תלמידה טוענת - שאם הילדה אמרה לה שאלו מכנסונים

ולא תחתונים. והיא פשוט לא מצליחה להבדיל.
 
כשמגיע אז מחמיאים.
גלנט פתח את היום בכך שביקר אצל המשפחה , הורה לחקור את המקרה ולדווח למנכ"ל, וגם הודיע חד- משמעית כי לבוש תלמידים יהיה נתון לשיקול ההורים.
 

AI25

New member
אז למנהלי בתי הספר אסור מעכשיו לאכוף את התקנון הבית ספרי?

 
עם איך שאתם מתנהלים
גם תלבושת כזו מ1935 לא הייתה עוברת היום.

מנהלי בית ספר יאלצו לקבוע קוד לבוש בהסכמה עם הקהילות שלהם כל אחת בנפרד : קרי עם נציגי ההורים ולא לפי גחמותיהם הפרטיות או גחמות שר החינוך.
 

AI25

New member
זה אכן תפקידו של וועד ההורים

זה ששרמוטה אחת רוצה לשלוח את הילדה שלה ערומה לבית הספר, לא אומר שכולם מסכימים על זה
 

evglev1

Well-known member
מנהל
הוא שמע את דברי המורה באולפן ערוץ 12

לאחר שתיארו את המקרה בדיוק כמו בכתבה.
 

AI25

New member
נראה לך?

קראתי כתבה ברשת. בכל מקרה, זה מציב את המורה במצב בעייתי: מצד אחד היא צריכה לשמור על תקנון בית הספר, מצד שני האמא אמרה ש"ברור שלילדה יש מכנסיים מתחת לשמלה הקצרצרה" אז ברור שהמורה עשתה דבר חמור - כי מלכתחילה היא אמורה ללמד, ולא אמורה לטפל במופרעות הנפשית של הורה בעייתי, אלא להעביר את הטיפול הלאה - ליועצות או להנהלה. לא להתחיל בקומבינות "נוריד את השמלה אבל נוותר על המכנסונים" שרק הכניסו אותה לצרות. מורה בלי מוח זה דבר ממש גרוע.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
טוב אחרי שקראתי את הכתבה

הייתה לכל הפחות אי הבנה, האימא אמרה שיש מכנסיים קצרות מתחת לשמלה והמורה חשבה שאין שום בעיה שתוריד את השמלה כי יש מתחתיה מכנסיים, בעוד האימא הייתה בטוחה שהחולצה תולבש על השמלה ולא תיארה לעצמה שיורידו את השמלה.
 

סתוונית333

Well-known member
גם אני ראיתי את הראיון עם המורה."האי הבנה" נובעת אצלה מטמטום

ובושה שאחת כזאת שייכת למערכת החינוך.
 

AI25

New member
לשמוע את זה ממך - זה ממש מבדר

 

AI25

New member
ואני מרחם על ההורים שלך

נקווה שלפחות לא תתרבי והפגמים הגנטיים והנפשיים שלך לא יעברו הלאה
 

סתוונית333

Well-known member
יצור טיפש ודוחה תראה אילו תגובות קיבלת מכל הגולשים על

ההתבטאויות המטומטמות שלך . אז אתה עוד מעיז לדבר על גנים פגומים אצלי בעוד ששלך הדפוקים והמיותרים מביישים את הילדות המסכנות שלך ? !
 

סתוונית333

Well-known member
התקווה היחידה שאתה צריך לקוות היא שהבנות שלך לא ירשו ממך

את הגנים הגרועים שלך.
 

סוהי 7

New member
לפי התגובה שלך אין לך ילדים,ודאי לא בנות וכנראה גם לא בת זוג

אמא של הילדה היא בעיניך "שרמוטה"?.....רק כי מתחת לשמלה היא הלבישה לה תחתונים?........לא הצלחת להבין מכל הכתבות והתצלומים שהילדה הגיעה לבית הספר לבושה בשמלה
 

AI25

New member
להפך, גם נשוי לאשת, וגם ילדות. אני לוקח אותן לבית הספר בבוקר

כי בהיי-טק עובדים עד מאוחר. &nbsp וכמובן שאני מקפיד להלביש אותן לפי כל כללי הלבוש בתקנון בית הספר, ומעבר לכך. כשיש חריגה - מזעיקים את אשתי לבית הספר בדחיפות - להשלים את החסר (גם אם זה סווטשרט בגלל שקר בכיתה), לפעמים זה לא נוח, אבל הכרחי. (והיום סיפקתי להן מאוורר נטען, ) &nbsp במקרה זה מדובר אמא ששולחת את הילדה לבית הספר, גם בלי מדי בית ספר כלל, גם בשמלה אסורה בלי שרוולים, גם בשמלה קצרצרה שבלי קשר לתקנות בית הספר אמורים לשים מתחתיה מכנסיים או חצאית (כי ילדות רצות וקופצות, וכשהשמלה קצרצרה רואים להן תחתונים, וילדים אחרים יציקו לה), וגם שיקרה למורה וסירבה בתוקף להגיע ולספק לילדה לבוש מתאים. אז היא עשתה עוול נוראי לילדה, גם אם המורה הייתה מאוד לא בסדר. &nbsp גם אם היא עצמה אוהבת שכולם רואים לה את התחתונים - אמא שמתנהגת ככה בעקביות זוכה לנזיפות ולהדרכה בלשכת רווחה, כדי למזער את הנזק שהיא גורמת לילדה המסכנה. &nbsp
 
מה בדיוק הסתובב אצלך בראש?
מה עוד אתה מצפה שילדות בנות 7 הלובשות שמלה תוספנה מתחת מעבר לתחתונים, חגורות צניעות אולי? באותה הזדמנות גם תסביר לנו מה בדיוק הבעיה גם שלך ולגם של המנהלת המטורללת עם שמלה של בת 7 המשאירה רק את זרועותיה חשופות? הרי התמונה של השמלה פורסמה , אם זה הופך את האמא "לשרמוטה" אז סלח לי, משהו דפוק אצלך בראש. בטח בסטנדרט של חברה חילונית.
 
הכותב התחנך במוסד של חרדים והוא סובל מחסך בחינוך מיני .

כולו מפוצץ בתאוות שלא באו לסיפוקן והמילה "שרמוטות" עושה לו נעים בגב .
 
למעלה