טראמפ האריך את הנחיות הקורונה עד סוף אפריל: השיא עוד לפנינו

סטילהוק

New member
טראמפ האריך את הנחיות הקורונה עד סוף אפריל: השיא עוד לפנינו

טראמפ האריך את הנחיות הקורונה
https://www.israelhayom.co.il/article/746923

הנשיא האמריקני הורה להמשיך בצעדים המיוחדים להתמודדות עם התפשטות הנגיף עד סוף חודש אפריל • "בעוד שבועיים נראה את שיא התמותה בארצות הברית"

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, האריך הלילה (שני) את תוקפן של ההנחיות המיוחדות להתמודדות עם משבר הקורונה במדינה וטען כי שיא המגפה במדינה קרוב.

בנאום מיוחד על מדשאת הבית הלבן, אמר הנשיא כי: "שיא התמותה מהמגפה צפוי להכות בנו בעוד כשבועיים, כך חוזים דגמי התחזית שערכנו. זו תהיה הנקודה הגבוהה ביותר של שיעור התמותה, זכרו את זה. לפיכך, אנחנו נאריך את ההנחיות המיוחדות עד ה-30 בחודש אפריל".

מוקדם היום התייחס הנשיא לדברים שאמר לפיהם הוא מקווה כי המשק האמריקני יחזור לפעול עד תחילת חודש יוני ואמר כי "מדובר רק בשאיפה. אני מצפה שעד תחילת חוחדש יוני נהיה בדרך להתאוששות. הרבה דברים נהדרים יקרו".

בהתייחסות לאפשרות כי הכלכלה האמריקנית תישאר סגורה עד חודש יוני, אמר הנשיא: "יהיו לנו מקרים רבים של התאבדויות. מספר נוראי של התאבדויות. אתה תראה שימוש בסמים כמו שאף פעם לא ראית ואנשים ימותו בכל מקום".


בהתייחסות חיובית יותר אמר טראמפ לכתב שראיין אותו כי שתי חברות הביטוח הרפואיות הגדולות במדינה, הומנה וסיגנה, הכריזו כי יוותרו על סדרה של תשלומים הנגבים מהציבור, זאת במטרה להקל כלכלית על חולי הקורונה בארצות הברית המבוטחים בחברות אלו.
 

AI25

New member
זה נכון - רק אם היום הבידוד אפקטיבי

ואת זה מגלים רק בדיעבד.
אני מניח שבניו-יורק יש מוטיווציה גבוהה לבידוד אפקטיבי
 
למעלה