"בארה״ב החרדית סופרים מתים, וזה נראה מפחיד"

"בארה״ב החרדית סופרים מתים, וזה נראה מפחיד"

לספור הם סופרים ביידיש, אגב.

ליבי דואב על כל יהודי שהולך לעולמו בטרם עת, אבל ידיעה מהסוג הזה מעוררת בי זעם, כי מדובר במוות מיותר לחלוטין.

האחראים למוות הזה הם מלבד הנגיפים קודם כל הרבנים החרדים הרודים בצאן מרעיתם ופועלים כשליחי מלאך המוות בקרבם. בחוצפה שלא תיאמן הם מחללים שם שמיים בריש גלי, ואז הם בוכים שהקב"ה מתחשבן איתם ועם צאן מרעיתם.

אותו הדבר צפוי בבני ברק ובשכונות החרדים בירושלים. אין שם מי שימרוד ברבנים-הפושעים המוליכים את קהילותיהם למקום של מוות וישלח אותם למדבר?

https://twitter.com/AkivaWeisz/status/1243990983945195522?s=20
 

tgranot1

New member
כשאתה צודק פעם במיליון אז אתה צודק.

אכן מפת התפשטות הקורונה מצביעה בבירור על הרבה מאוד נקודות אדומות יחסית לשאר ישובי הארץ בבני ברק , אלעד , שכונה ט באשדוד מאה שערים וכו והדבקות מרובות בבתי כנסת וישיבות.
 
אם לא היית כ"כ סתום ושטוף מוח היית אולי לומד ממני עוד כמה

דברים.
&nbsp
אבל גם פה - למרות הדימיון החיצוני - עמדותינו לא דומות. אני מדבר מתוך כאב ואהבת ישראל, ואילו אתה מדבר מתוך שנאת חרדים.
&nbsp
לי יש עניין בהמשך קיומה של היהדות, גם הדתית והחרדית, ואני רוצה לעזור לשחרר אותה מכבלים שבהם היא אזוקה כמורשת ממארת של 2000 שנות גלות ורדיפות, ואילו אתה רוצה לחסל את היהדות בכללותה, בבחינת לשפוך את התינוק עם המים המלוכלכים.
&nbsp
אני רוצה יהדות של עם חופשי היושב לבטח בארצו, ולא יהדות של גטו ימי-ביניימי או של תחום המושב במזרח אירופה. אתה לא רוצה שהעם היהודי ישתחרר מהגלות הקטלנית וישוב לארץ אבותיו ויחדש ימיו כקדם, אלא שהעם היהודי ייעלם כעם בכלל, יתבולל וייטמע בין הגויים.
 

tgranot1

New member
אין לי שום עניין לחסל את היהדות עצמה. רק את הפונדמנטליזם.

זאת ההנהגה החשוכה שלהם שבעייתית. וכפי שהוכחת אתה מבין זאת הייטב בעצמך. לא שזה מפריע לך לנצל את אותה הנהגה להרעיל את הסביבה כשזה משרת אותך.
 
למעלה