הגאנדז פיטר את 'היועץ האסטרטגי' שלו שחשף טפח מאפסות אדונו

הגאנדז פיטר את 'היועץ האסטרטגי' שלו שחשף טפח מאפסות אדונו

קצת מזכיר את הקיסר הרומאי גַאיוּס יוּלְיוּס קֵיסָר אוֹגוּסטוּס גֶרְמָנִיקוּס הידוע בכינוי קַלִיגוּלָה (Caligula) שבטירופו היה מוציא להורג את בני משפחתו והמקורבים לו, ובסוף מינה את סוסו האהוב אִינְקִיטַאטוּס / =LE PID ? / לקונסול.
 
שווה לקרוא את 'חילופי הדברים' בין גיבורי הפרשה

"בהודעה שפרסמה המפלגה [=כנופיית ה-4] נכתב כי "מהבירור הראשוני עולה, כי בכר נקלע למארב מתוכנן שכלל ניצול אישי, שימוש באמצעים פסולים והונאה - שיטופלו בציר המשפטי. מעורבותם המניפולטיבית של גורמים פוליטיים תיחשף אף היא בקרוב. יחד עם זאת החליט גנץ לסיים לאלתר את עבודתו של בכר בקמפיין. גנץ הנחה את צוות הקמפיין להמשיך בבירור יסודי של הדברים".

תגובת ה'יועץ' - רואים מייד איזה זבלים משרתים את הגאנדז:

"כמי שמלווה מעל שנה את רא"ל (במיל') ח"כ בני גנץ, אני מודה על ההזדמנות לעבוד במחיצתו. גנץ הוא מנהיג ראוי וערכי [='אפס מאופס'] שתרם רבות לביצור ביטחונה של מדינת ישראל כלוחם, כמפקד וכרמטכ"ל. מנהיג שידע להתמודד [=טיפש ופחדן] גם עם האתגרים הניצבים לפתחה של מדינת ישראל.

"מבלי להיכנס לפרטים, המקרה שפורסם הוא חלק ממסע של הונאה וניסיון גניבת דעת שהשיג שיא חדש של שפלות רוח. עוד תגיע העת לעסוק בדבר. מכל מקום, לאור הפרסום הפוגע בשמו הטוב של רא"ל (במיל') גנץ, אני מקבל עליי את החלטתו על סיום תפקידי בצוות הקמפיין על מנת להשלים את משימת הבחירות של כחול לבן אליה הייתי רתום לאורך כל השנה האחרונה. יתר הפרטים על מעשה הנבלה שנעשה לי והשיטות בהן אורגנה ההקלטה המדוברת ונמסרה לתקשורת, עוד יצא לאור בעתיד". [בקיצור, הפרסום אשם].

הליכוד פרסם תגובה להחלטה: "גנץ פיטר את יועצו הקרוב ישראל בכר מפני שאמר את האמת: 'אסור שגנץ יהיה ראש ממשלה, הוא אפס מאופס, אין לו אומץ לתקוף באיראן' - גנץ סכנה לביטחון ישראל. לא די בכך שגנץ ראש ממשלה מסוכן לישראל, אסור להמר על ביטחוננו ולתת לגנץ להקים ממשלה מסוכנת עם אחמד טיבי איתו כבר ניסה להקים ממשלה בבחירות האחרונות".

כזכור, בכר, אחד השמות המוכרים והמוערכים ביותר בשוק יועצי התקשורת, אשר שימש בעבר כיועצם של בנימין נתניהו ונפתלי בנט ומי שנחשב לאחד מאדריכלי הקמת מפלגת כחול לבן ולשיווקו של גנץ כמועמד לראשות הממשלה - צוטט בהקלטות נדירות שנחשפו במהדורת "חדשות 12".

בקטעי השמע שפורסמו, ציטט בכר את עומר ינקלביץ', חברת הכנסת מרשימתו של גנץ ומי שנחשבת למקורבת במיוחד ליו"ר המפלגה: "היא אומרת שהוא טיפש, אפס מאופס שאסור שיהיה ראש ממשלה". עוד מדבריו של בכר: "זו סכנה גדולה מאוד, הם (צמרת כחול לבן) יגרמו לחוסר החלטה נכונה, יעצרו תקיפה באיראן אם מדינות העולם יחליטו על כך. אין לבני גנץ אומץ לתקוף באיראן, הוא סכנה לעם ישראל". מיד לאחר הפרסום הגיב נתניהו בציוץ בטוויטר: "אין לו אומץ לתקוף באיראן".

וכל המוסיף - גורע.

https://www.maariv.co.il/elections2020/news/Article-750913
 

aaa123

Member
אכן ציפיתי שגנץ יטען שהקלטת מזוייפת או לחילופין

שיטען שהדברים של היועץ נאמרו לא על גנץ אלא על נתניהו(כי לא שמעתי קודם בהקלטה את השם גנץ).
&nbsp
 

ayb1

Well-known member
הודעת בכר לאחר פיטוריו ע"י כחול לבן מעבודתו בה

............... בכר מסר: "גנץ הוא מנהיג ראוי וערכי, שידע להתמודד גם עם האתגרים הניצבים לפתחה של מדינת ישראל.

המקרה שפורסם הוא חלק ממסע של הונאה וניסיון גניבת דעת שהשיג שיא חדש של שפלות רוח.

עוד תגיע העת לעסוק בדבר.
יתר הפרטים על מעשה הנבלה שנעשה לי והשיטות בהן אורגנה ההקלטה המדוברת ונמסרה לתקשורת, עוד יצא לאור בעתיד", כך בכר." ..........
 

jackie111

Well-known member
"עובדת בבית ראש הממשלה התאבדה

בגלל היחס שקיבלה משרה והסובבים אותה"
לטענתה אף אחד לא הקשיב לה כשדיברה על
להתעמרות שעברה היא לא היתה הראשונה
שזה קרה לה לפחות 10 עובדים במהלך השנים.

זה מה שאתה רוצה לשמוע? צריך להתפטר מהם
וזהו.
 

jj25

New member
תשלובת כחול-לבן... תאגיד הגנרלים..,בולעת את ה"עבודה-מרצ".

3 ימים לפני יום הבוחר,אנו רואים מגמה מעניינת...
כמו בעולם הכלכלה,
ישנו תאגיד גנרלים עוצמתי...שפשוט דורס כל מי שעומד בדרכו,
בולע...שואב...שותה לגמרי...את הדגים הקטנים של ה"עבודה-מרצ"..##

תשלובת כחול-לבן בע"מ...
 
קודם כל זה נשאר בכותרות ו'יפרנס' את הפאנלים בסוף השבוע

ואת הרשתות המתפוצצות.
&nbsp
שנית, פיטורי הנקמנות מכים בגאנדז כבומרנג כי הם מעידים יותר מכל שהיועץ דיבר אצת ופגע להם בדיוק איפה שכואב.
 

aaa123

Member
הפיטורים לא מוכיחים שהיועץ דיבר אמת אלא רק שאמר את הדברים

הנזק שנגרם לגנץ מהפיטורים הוא שעכשיו ברור שהיועץ אמר את הדברים על גנץ ,ולפני זה אנשים יכלו לחשוב שאולי הקלטת זויפה או שהדברים לא נאמרו על גנץ.
 
למעלה