שליחת חדשות 12 לקב"ה מהללת תופעה מסוכנת יותר מהקורונה

שליחת חדשות 12 לקב"ה מהללת תופעה מסוכנת יותר מהקורונה https://www.haaretz.co.il/gallery/t...&utm_medium=Android_Native&utm_campaign=Share


המהדורה המרכזית, יום ב', 20:00, קשת 12

רוגל אלפר

המיסיונרית־באמצעים־עיתונאיים סיון רהב־מאיר, שליחת חדשות 12 לקב"ה, עשתה כתבה על הכנס השנתי של שליחות חב"ד שהתקיים בניו יורק בהשתתפות 3,000 נשים. מדובר בדקות ארוכות של תעמולה מזוקקת לכת חב"ד. "הסוד הגדול הוא הרבי", הסבירה יעל קריפו, שליחת הכת בקוסקו, פרו. "זה לא שנסעתי עם בעלי ואנחנו עושים שליחות בקוסקו, פרו. יש מאחורי זה משהו מאוד־מאוד גדול, עצום, שקוראים לו הרבי מלובביץ'. וזה מה שנותן את הכוח לעשות את כל הדברים האלה". את המשהו ה"מאוד־מאוד גדול" הזה הציגה רהב-מאיר כדבר מבורך. לדבריה, הרבי הוא "ההשראה, המנוע, המנהיג שחולל את מהפכת השליחות". האמת היא שהרב היה מגלומן מטורף שמשח עצמו למשיח. משיחיות השקר שלו היא תופעה מגונה ומסוכנת מאין כמותה, עלבון לשכל הישר, וליהדות. ושליחיו, המפיצים אותה ברחבי העולם, מאשדוד ועד קוסקו, הם שותפים לדבר עבירה, אנשים שטופי מוח, נגועים במחלה רוחנית עתיקה, נשאי ומפיצי נגיף מסוכן הרבה יותר מקורונה: משיחיות שקר. זה אמנם לא הורג, אבל זה נגיף שמסוגל לחסל עם שלם. מומלץ לשמור מרחק בריא מהשליחות.

במקום זאת, רהב־מאיר פיארה ורוממה אותן ("ונדר־וומן"), וברגע שבו נסתתרה בינתה כליל, על רקע צילום קבוצתי של כל ה-3,000, הכריזה כי "מיליוני יהודים מיוצגים כאן מאחוריי, בתמונה נשית אחת". מצטער, זה לא עובר מבחן סבירות בסיסי של בוחן מציאות בכלי תקשורת שמחויב לעובדות, ולא לכת. מבחינת רהב־מאיר, שליחת חב"ד באשדוד מייצגת את כל היהודים באשדוד, והשליחה בניו יורק מייצגת את כל היהודים בניו יורק. היא החליקה על השכל? האם שליחות חב"ד מונו להיות באות כוחם הרשמיות של כל יהודי העולם?! כולם בכת? "נראה שהן שם תמיד כדי להכין ארוחת שבת למאות מטיילים", התפייטה רהב־מאיר, "לערוך את ליל הסדר הגדול בעולם", וכך הלאה. זה מדויק יותר. הרבה יהודים טיפשים, רבים מהם מטיילים מישראל, עושים שימוש בשירותי כת חב"ד. קופצים היישר מזרועות כת צה"ל (עוד משיח שקר) לזרועות כת חב"ד.

קריפו מקוסקו הסבירה שהיא מתמודדת עם "הרבה דברים... מטיילים שחס ושלום נהרגים וצריך ליצור קשר עם המשפחות, להודיע, לטפל בהטסה של הגופה". זו התופעה החמורה מכל. מישהו מינה אותה לקונסולית ישראל בפרו? בזמן ששירות החוץ הישראלי קורס בהיעדר תקציב, שליחי חב"ד נהפכו לשירות חוץ חלופי מטעם המדינה. כת מטורללת משתלטת על השירותים הקונסולריים של ישראל. וכך נימקה השליחה מבייג'ין את הישארות בעלה בעיר: "עד עכשיו יש יהודים שם שצריכים עזרה... הוא עוזר להביא מסכות... ואוכל כשר ליהודים". מי הבוס שלו? שר החוץ ישראל כץ? המשיח מלובביץ'? הקב"ה? עוד נקודת ציון בדרך לתאוקרטיה.
 

marabo

Well-known member
אלו עניינים של יהודים
איך זה קשוא אליך?
לך תעשה קפה ותפסיק לדחוף את האף לעניינים שאינם עניינך.
 
וכי לא אמר הרב מלובבליץ שהוא הוא המשיח? וראוי שיעיין כבודו
בסרטון שידוע לו ולא ינסה להקל על הרב בכל מיני שטיקים וטריקים ויסכים איתי שהרב חטא בעבירה גדולה שאין לה מחילה
 
כדרכם בקודש של מיסיונרים סמולנים,

אתה לא מסוגל אפילו למקד את ה"ביקורת" שלך היכן שצריך....!!

וכדרכם של "מיגזריסטים" בקודש -- אתה הורג את ה"שליח"!!!!

מה יש לך אתה נגד שליחי החב"דניקים, שמשנסים מותניים ומסייעים
ליהודים ישראליים במקומות שמהם המדינה היהודית משכה את ידיה
בתירוצים של "חוסר תקציב"????
מה זה משנה מי ניכנס למלא את מקומה של המדינה בחלל הריק
שהיא הותירה אחריה, כל זמן שהוא מספק סיוע חיובי וחיוני??

אם זה היה בימקומם המיליארדר היהודי האמריקקי מייק בלומברג
אסמולני, שרץ בבחירות לנשיאות מטעם הדמוחארטים המקומיים,
האם גם אז היית מעביר עליו ביקורת כזאת - בימקום על המדינה
שמושכת תקציבים מהיכן שלא צריך???.....
 

katomish

New member
מילא לרשום שטויות, אבל לרשום שטויות שרוגל אלפר רשם ?
אפילו לך יש יותר כבוד מזה.
&nbsp
כתומיש מישמיש מישמיש מישמיש
מישמיש מישמיש מישמיש מישמיש
מי שנכנס אדר
מר בין מר בין בשמחה
&nbsp
 

סתוונית333

Well-known member
היא הייתה ילדה חמודה ובשלב כלשהו נדפקה לה הקופסה
חב"ד היא כת שמשקיעה כל כך הרבה בתדמיתה ואכן רוב הציבור חושב שמדובר בקבוצת אוהבי ישראל ששמו להם למטרה לעזור לזולתם והפיץ אהבת חינם בקרב כל בני העם היהודי. מאחורי החיוכים מסתתרת כת מיסיונרית שלמדה כיצד להתעשר ממכירת אהבה מזוייפת, יהדות מזוייפת ומשיח מזוייף. השלוחים הצעירים שמפיצים את בשורת חב"ד ברחבי העולם הם ללא ספק בחורים אידיאליסטים שמוכנים להקריב את עתידם למען הזיות ושקרים שהם עדיין אינם מסוגלים לזהות אבל מנהיגיהם הציניים הבינו כבר מזמן שחב"ד היא עסק מאד רווחי שפותח בפניהם את שערי העושר והכבוד.

טפו עליהם
 

marabo

Well-known member
תאכלי על הלב, עם ישראל אוהב אותם
ואת יכולה להמשיך לשתות לעצמך את מיצי המרה והשינאה שלך.
 
למעלה