הקונטרה טרור ימין נגד הטרור המוסלמי בגרמניה

צדוק 30

New member
הקונטרה טרור ימין נגד הטרור המוסלמי בגרמניה


סוף סוף התעורר העם הגרמני עכשיו נראה את המוסלמים חיים בפחד כמו שהם עשו ליהודים באירופה ולגרמנים ולאירופים למטבע הטרור יש שני פנים עכשיו יתחילו לפחד מענין מה יקרה '' לפליטי הקוטג והמילקי''יחזרו על 4 למדינת היהודים. האידיאולוגיה הלאומנית חודרת בחזרה למיינסטרים הפוליטי, מה שגרם לנפילת היורשת של מרקל. לקראת תום עידן הקנצלרית הממשטרה הגרמנית עצרה חברים בתא שתיכנן שלפי החשד תכננו פיגועי ירי במסגדים במדינה במטרה להצית מלחמת אזרחים הקהילה המוסלמית בגרמינה חיה בפחד .

 
אחרי בעבוע של שנים,טרור הימין הקיצוני מתפוצץ בפניה של גרמניה

שירותי הביון הגבירו את המעקב אחר פעילי הימין הקיצוני, אך בודדים מצליחים לחמוק מהם.
האידיאולוגיה הלאומנית חודרת בחזרה למיינסטרים הפוליטי, מה שגרם לנפילת היורשת של מרקל.
לקראת תום עידן הקנצלרית, גרמניה מתקשה למצוא את הנסיוב לרעל הימין הקיצוני

בפשיטה נרחבת של משטרת גרמניה במוקדים שונים ברחבי המדינה ביום שישי האחרון, נתפסו חברי תא ימני קיצוני, שלפי החשד תכננו פיגועי ירי במסגדים במדינה במטרה להצית מלחמת אזרחים.
לא ברור באיזה שלב הם היו בתכנית שלהם, אך עצם התכנון עורר דאגה רבה בקרב הרשויות והקהילה המוסלמית במדינה, על רקע התגברות האלימות מצד הימין הקיצוני.

על אף הפרטים המעורפלים בשלב זה, פחות משבוע לאחר מכן, נראה שהאידיאולוגיה הזו הניעה אדם אחר לפתוח באש בשני ברים של נרגילות, שאותם פוקדים לרוב אזרחים ממוצא מזרח תיכוני.
התוצאה קטלנית - לפחות תשעה הרוגים, חלקם ממוצא טורקי-כורדי, אחרים תושבים מקומיים בעיר הנאו, הסמוכה לפרנקפורט.

בדומה להקצנה שעוברים במקרים רבים מוסלמים מתחת לרדאר שירותי הביטחון, כך גם המחבל הימני קיצוני לא היה מוכר להם.
היה לו רישיון נשק כדין, שאותו ניצל כדי לטבוח בחפים מפשע, ואת מסע הרצח שלו בחר לסיים בביתו, אחרי מרדף משטרתי, תוך שהוא רוצח את אמו ושם קץ לחייו.

*וואלה*
 
למעלה