המריונטה של אוחנה הפאפי של ביבי היה נתון ללחץ פוליטי מבלפור

סטילהוק

New member
המריונטה של אוחנה הפאפי של ביבי היה נתון ללחץ פוליטי מבלפור

מנדלבליט הכריע מיד, מ"מ פרקליט המדינה היה נתון ללחצים פוליטיים
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5681664,00.html

מאז שמינה השר אוחנה את דן אלדד למ"מ פרקליט המדינה, הפעיל הליכוד לחצים על אלדד בדרישה לחקור את פרשת "המימד החמישי". העובדה שהיועמ"ש אינו מעורב בחקירה מעידה על כך שגנץ אינו חשוד, והוא הכריע מיד לאחר ששמע את חוות הדעת של הפרקליטים

וזה בדיוק למה צדק נתניהו כשטען בשנת 2008 שראש ממשלה המצוי בחקירות פליליות אסור שימשיך לכהן בתפקידו, כי הוא מונע משיקולים זרים ונגד טובת המדינה, בטחונה ואזרחיה, ויכול למשל למנות שר משפטים שישמש עבורו חותמת גומי להתערב בענייניו המשפטיים תמורת מינויו או טובות הנאה אחרות, שימנה מ"מ לפרקליט המדינה שישמש אף הוא מריונטה של אותו ראש ממשלה הנאשם בפלילים חמורים, וילחץ עליו שיורה לפתוח בחקירה נגד יריביו הפוליטיים.

וזה למה חייבים לשנות את החוק, שהבחירה לא תהיה בידיו של ראש ממשלה מושחת שנתפס עוסק בפלילים או שודד את הקופה הציבורית ביחד עם מושחתיו, אלא יהיה חוק שישר פוסל אותו אוטומטית מלהמשיך לכהן כראש ממשלה, כולל כראש ממשלת מעבר, ובטח מונע ממנו למנות את חוקריו ואת האנשים האמונים על תיקיו הפליליים ועל משפטו. הגיע הזמן לחוקק את החוק הזה וכחוק יסוד יצוק בברזל שאף אחד לא יוכל לשנותו, ויפה שעה אחת קודם. בכדי שלא יהיו לנו עוד מקרים בעתיד של שרלטנים מושחתים או עבריינים שמשתלטים על המדינה והופכים אותה למדינת פשע ומאפיה ומסכנים בכך את בטחונה ואזרחיה. ונתניהו השרלטן הנאשם בפלילים חמורים מבלפור צריך להוות נורה אדומה למה שעלול לקרות פה בעתיד אם לא יחוקק החוק הזה. כמו כן, חובה לחוקק חוק נוסף שאף אדם עם תיק פלילי, גם אם ישב בכלא על פשעיו, לא יוכל להיבחר ולהיכנס לכנסת ישראל או להיות חלק מממשלת ישראל. שלא לדבר בכלל על כך ששני החוקים האלה הם חוקי יסוד אלמנטריים הקיימים בכל מדינה דמוקרטית נורמלית בעולם, מלבד ישראל.
 
למעלה