אני ואתה גם יחד

רוב הזמן נח

Well-known member
אני ואתה גם יחד


איזה מוגבלים הזויים
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לפחות הם מגוונים בבחירות הקודמות זה היה

"נתניהו דואג רק לנתניהו", עכשיו זה שביבי לא יכול לענות לקו האדום ולהצביע לכנסת כי הוא עסוק במשפט שלו, שלא יכול בגלל המשפט, כי אין להם במה לתקוף את המדיניות, אז הם מסבירים שהוא לא יכול לתפקד בגלל שצריך ללכת למשפט.
 

סטילהוק

New member
דווקא יש הרבה מאוד מה לתקוף במדיניות שלו

השרלטן הזה הביא את המדינה לגירעון הכי גדול בתולדותיה, יוקר המחייה והדיור בשמיים, כשאפילו המיועד שלו לשר האוצר/חותמת הגומי שלו באוצר מודה ומתוודה שיוקר המחייה בישראל פי 3 מהתקן של ה OECD (הוא רק מתעלם ממי שלט במדינה בכל 11 השנים האחרונות, כאילו מדובר בחייזר שחי על מאדים כל שנים האלה), נתניהו גם העביר לחמאס בעזה מיליארדי דולרים במשך שנים, כשבכל שבוע, כולל באלו שהן שיגרו טילים על ישראל, הוא דאג לשלוח להם מזוודות מפוצצות בעשרות מליוני דולרים, שמה אתה חושב שהם עשו עם כל הכסף הזה? קנו עגבניות בשוק של עזה או בנו צבא שלם מול ישראל וצה"ל? שלא לדבר בכלל הכפייה הדתית חרדית שהלכה והתגברה בשנות שלטונו של השרלטן הזה, הטיוח והעבודה בעיניים של התגייסות החרדים לצה"ל, אינספור השקרים והפרות ההבטחות, פרשות השחיתות, אלה שנחקרו ואלה שעדיין לא נחקרו וחייבות להיחקר, הבגידה בכל מה שזז, כולל בביטחון המדינה תמורת בצע כסף ועוד...

כך שממש לא חסר על מה לתקוף את נתניהו השרלטן השקרן ומפר ההבטחות הסדרתי. למעשה אני יכול לכתוב ספר שלם רק על שקריו, מחדליו, כשלונותיו, בגידותיו, פרשות השחיתות שלו, ההסתה, הפילוג והסכסכנות שלו וכמובן, איך לא, כל הפרות ההבטחות שלו לאורך השנים מהיום שנולד ועד היום.
 

marabo

Well-known member
מניפולטור, שמאלני

"הגרעון הכי גדול בתולדותיה" - כמובן אם מסתכלים כל על המספר המוחלט, מתעלמים מזה שהיקף הכלכלה הוא הגדול ביותר בתולדותיה.
"יוקר המחיה" - אף אחד כאן לא רעב ללחם ולא גר ברחוב, תרגיע.
"מעביר לחמאס מיליארדים" - לא הוא מעביר אלא הקטארים, זה במקום לשלוח את חיילי צה"ל למות בעזה אחרי שמסרתם אותה למחבלים.
"כפיה דתית חרדית" - מעולם לא היו כל כך הרבה עסקים פתוחים בשבת כמו היום ותחבורה ציבורית בתל אביב.
שנמשיך עם חשיפת המניפולציות שלך?
 

evglev1

Well-known member
מנהל
הם התמודדו גם בספטמבר

אבל אני לא מבין, אין להם נציגים בכנסת, אז זמן השידור שלהם מוגבל, מה הם ביזבזו את כולו כבר ביום הראשון? אף מפלגה שלא מיוצגת בכנסת וזמן השידור שלה מוגבל מאוד לא הרשתה לעצמה להציף ככה את יום השידורים הראשון, כי הם צריכים לפרוס את זה על כל השבועיים. נראה אם בכלל נשארו להם דקות שידור אחרי שבין רבע לשליש משידורי התעמולה היה של המפלגה שלהם.
 

רוב הזמן נח

Well-known member
אני מקווה שישנו קצת את התשדיר

אחרת זה יהפוך להמנון הלאומי למשוגעים שדופקים את הראש בקיר.
 
למעלה