תכנית ברקת הכלכלית היא עבודה בעיניים של השרלטן השקרן מבלפור

סטילהוק

New member
תכנית ברקת הכלכלית היא עבודה בעיניים של השרלטן השקרן מבלפור

תכנית ברקת הכלכלית היא עבודה בעיניים של השרלטן השקרן מבלפור שמשקר ומבטיח הבטחות שווא שקריות שלא רק שלא יקיים אף אחת מהן אלא שהפעם מדובר בהבטחות שקריות בידיוניות שאפילו הוא וחותמת הגומי החדשה שלו ברקת שאותו נתניהו השרלטן מייעד לכהן כחותמת הגומי שלו באוצר, לא מאמינים שיכולות בכלל להתממש.

נתחיל מזה שברקת שר האוצר המיועד של נתניהו/חותמת הגומי החדש שלו באוצר בממשלתו הבאה אם ייבחר שוב לראש ממשלה, טוען שיוקר המחייה בישראל הוא פי 3 ממה שמותר ב OECD, כאילו לא נתניהו שכיהן כראש ממשלה ומינה חותמות גומי באוצר אחראי לזה אלא ראש ממשלה דימיוני שכיהן כאן בכל השנים האלה.

ונמשיך בהבטחות השקריות עצמן שנתניהו השרלטן והמיועד לחותמת הגומי החדש שלו באוצר מפרסמים שבועיים לפני הבחירות, ובמקביל רק תזכרו את הסכום הבא 52 מיליארד גירעון (שגם אותו יצר נתניהו וחותמות הגומי שלו באוצר, שהאחרון שבהם היה כחלון)

הפחתת מיסים עם קניית ומכירת דירות (נדל"ן)

סבסוד משכנתאות לזוגות צעירים

בניית 4 בתי חולים חדשים ברחבי הארץ

תוספת 700 מיטות בשנה למערכת הבריאות הציבורית

הקמת אוניברסיטה חדשה באיזור הגליל

הקפאת ארנונה לעסקים קטנים ל-5 שנים

השוואת זכויות בין שכירים לעצמאיים

תמיכה בחקלאים תמורת ביטול מכסים על מזון


ועוד פרט קטן שאסור לשכוח: מדובר בראש ממשלה שמכהן בתפקידו רק כ-11 שנים (יותר מעשור) ולא עשה שום דבר מזה בכל השנים האלה.

נתניהו גם "התחייב" שלא יעלה מיסים, וגם שר הביטחון דורש לפחות 40 מיליארד לתקציב הביטחון שעומד ויעמוד בשנים הקרובות באתגרים רציניים.

אז אם לא מעלים מיסים ומעבירים עשרות מיליארדים לביטחון, כשבמקביל יש גירעון של 52 מיליארד שעוד יעלה בעקבות ההוצאות של הבחירות הקרובות ואולי גם הבאות אחריהן, מאיפה בדיוק יהיה לשרלטן מבלפור וחותמת הגומי החדש שלו באוצר כסף ליישם אפילו הבטחה אחת מכל אלה שהם מבטיחים לציבור הישראלי?

אז זהו, בדיוק כמו שכבר בשנת 2009 לפני הבחירות הבטיח והתחייב נתניהו שממשלה בראשותו לא תעצור את צה"ל ותביא למיטוט שלטון החמאס בעזה, אך לא הבטיח גם לקיים את הבטחותיו, כך יהיה גם עם "ההבטחות" החדשות שיימצאו את עצמם מהר מאוד אף הן בפח האשפה של ההיסטוריה של כל ההבטחות של נתניהו השרלטן השקרן ומפר ההבטחות הסדרתי שמעולם לא קויימו.

ואם יש עדיין אדם שפוי אחד בכל המדינה הזאת שקונה ומאמין לשרלטן השקרן ומפר ההבטחות הסדרתי הזה וחותמת הגומי החדש שלו באוצר שאפילו הבטחה אחת מכל הבטחות השווא השקריות האלה שלהם לפני הבחירות תתקיים הוא צריך ללכת דחוף להסתכלות, כי כנראה הברגים אצלו בראש רופפים ולא מחוברים היטב.
 
לניר ברקת סמולנצ'יק טיפש בניגוד לגנץ

יש קריירה עסקית מוצלחת בהייטק
אז אני לא יודע מאיפה עשית את העתק הדבק המטופש הזה אבל אידיוט שכתב את זה אבל האחרון שיכול בכלל להעביר בקורת על ברקת זה תומכי גנץ
 

marabo

Well-known member
כמו שהשיכורים שלכם הבטיחו לנו מזרח תיכון חדש

ושערפאת ילחם בטרור ושההתנתקות תשפר את מצבנו הבטחוני וכו' וכו'.
כמו שגנץ מבטיח לכם מדינה חילונית אבל אחרי הבחירות אם החרדים רק ימצמצו ויסכימו לחבור אליו הוא יתן להם פי 2 ממה שנתניהו היה נותן.
 

marabo

Well-known member
לחם זו לא הבעיה, לכולם יש כסף ללחם, הלחם לא יקר

למעט אולי כמה הומלסים נואשים ברחובות לכולם יש כסף ללחם.
יוקר המחיה הוא בתחומים אותם ברקת הזכיר.
 

קצה

New member
בהחלט. זה תרגיל בחירות

ולא ברור מדוע ברקת מתאים במיוחד לתפקיד שר האוצר
או שיש לו איזה כוח אלרטורלי ששווה לשים דווקא אותו בחזית
אולי אצל הירושלמים?
 
למעלה