מר יבגני ומר נססי זוכרים את הויכוח שהיה בנושא הגדרת טרור

איזה שקרים, ומה אתה מנסה להלך עליי אימים? אידיוט, זו שיטה

מהכי מנוולות של פאשיסטים. כולל של האנטישמים נגדנו היהודים כשהיינו בגלות.
 
מפגרת זחאלקה אמר לכם בפרצוף,הימין כבש ליד הבתים שלנו

אתם השמאל גרים בבתים שלנו, חושבת שמישהו יוותר לך על שייך מונס? מישהו יאהב אותך שאת גרה בבית שלו? זה לא החמאס אמר, זה ערבי ישראלי אמר. אז תאמיני במה שבא לך וסיימתי איתך כי את מקללת.
 
מי טוען שהפאנאטים של החמאס ואלה מהם שברשות הפלשתינית

"אוהבים אותי"? אבל מה אתה מסית פה נגד כל ערבי באשר הוא, ומנסה להלך אימים? אני פגשתי ברופאים ורוקחים ורוקחות ונהגים ותומכים טכניים ובעלי מסעדות ערביים וערביות מישראל,מצוינים ומצוינות: הם אדיבים, עדינים, ועובדים מצוינים ויעילים. יהודים אצלנו (המרוקאים), גסי רוח, פוערי פה חוצפן, ומסרבים לתת שירות, יכולים ללמוד מהם. (אבל לא ילמדו: תהום פעורה בין העדינות והאדיבות של הפלשתינאי המתון הרוצה להשתלב בחברה הכללית פה לבין המרוקאי הממוצע).
 
ומה נותן לטיגרנות להעלות את זה?הוא רוצה שירצחו חיילים?

מה נותן לו? מה האינטרס שלו? את שילון אני מבין יש לו משפחה ערבית והוא רוצה שיקבלו אותו יפה בכפר ויאהבו אותו. טרור זה טרור ואין קשר למי הוא מופנה.
 
אם מה שהבאת פה זה ציטוט מדוייק, מדובר בבהמות שאין כמותם,

טינופת קומוניסטית פאנאטית מטומטמת. אבל אלה היו חלק קטן מהשמאל. הסוציאליסטים דווקא לא היו קומוניסטים, והם היו לאומיים. איך אמר בן גוריון? "בלי חירות ומק"י". אז כן, הוא לא סבל את בגין, אבל גם לא את מק"י. הוא כנראה לא סבל שום פאנאטים.
 
מוזר , הידיעה שהבאת מרסקת את טענתך

נא לקרוא את ההבהרה של נתניהו לרשום 30 פעם
" להבא אני אקרא בעיון את כל הכתבה"
 

tgranot1

New member
איך בדיוק מרסקת את טענתי אם גם הוא טוען

שטרור הוא פגיעה רק באזרחים ולא בחיילים.
זה עובד לשני הצדדים.
 
ויכוח שטותי,טרור זה טרור ואין קשר למי הוא מופנה

ואל תנסו לתת לגיטמציה לטרור כלפי חיילים ונמאס כבר מהשקרים שלכם. יודע מה נגיד ואתם צודקים מה זה נותן לכם להגיד את זה? שילון רוצה להתחבב על משפחתו הערבית,אבל לך מה זה נותן?
 
כן, טרור זה טרור זה טרור ללא קשר מאיזה עם באים הטרוריסטים.

ממתנחלים יהודיים פאנאטיים ואטומים לגמרי לזכויות היושבים ביו"ש שאינם יהודים, או מערבים רצחניים. ושריפתו חיים של הנער הערבי היתה מעשה שטן - של יהודים.
 
למה את קונה את התעמולה שלהם?קל להשפיע עליך

שריפת הנער הערבי מעשה שטן...ויש עוד כמה מקרים בודדים מכוערים ובכל חברה יש מעטים שהם משוגעים. אבל איך אפשר להשוות 10 אירועים גג למליוני אירועי טרור ערבים? משפחות שלמות נרצחו אוטובוסים מסעדות...מה ההשוואה? השמאל מתעלם שדם יהודי נשפך ורק שערבי נרצח הוא פתאום מתעורר
 
ודאי שהערבים רצחנים, ודאי שכל גלי ההתאבדות של ה"שאהידים"

שלהם הם מעשה של פלשתינאצים, ולפני כן חטיפות המטוסים, ורצח הספורטאים שלנו במינכן. אבל יהודי יו"ש החלו להחזיר. באותה מטבע. ויש המון טרור יהודי. איזו תעמולה ערבית? אתה שטוף מוח , עליך קל להשפיע בסיסמאות לאומניות.
 
אני הייתי שם כחייל וראיתי,אי אפשר לשקר אותי

אי אפשר להשפיע עלי... מחזירים באותו מטבע? נו באמת...טוב יודעת מה אין לי עצבים לזה צודקת . כמו שהשמאל אומר כולם טרוריסטים כמו ערבים.ממש אותו מטבע.
 
וכחייל של צה"ל, האם נפגעת מהתנכלויות של מתנחלי יו"ש?

או שאותך אישית קיבלו בדבש , צימוקים ושקדים כל הזמן?
 
קיבלו אותנו כל הזמן יפה ובדבש,גם ככה לא תאמיני

אז מה זה משנה? אצלך היהודים הם חלאות והם לא צדיקים הם בדיוק כמו הערבים. כתבת דברים איומים על יהודים ואת עושה כאן עלילת דם מבלי שאת ממש מכירה. ושוב יש מיעוט קטנטן קיצוני בעם היהודי. אבל אצל הערבים זה הפוך אצלם הרוב קיצונים והמיעוט נורמלי.
 
מטומטם בהמי, ממתי אצלי היהודים הם חלאות? ולא ענית לי

על השאלה מ ת י שירתת בשטחים. כי כל ההתנכלויות נגד חיילי צה"ל הן ענין של השנים האחרונות. יש שם יהודים שהולכים ומקצינים, הולכים ומתפראים, והם גם מתנכלים לחיילי צה"ל. אגב, מה שכתבתי זה על מרוקאים, ברברים שכביכול "התייהדו", סחופת שנסחפה לפה והם אספסוף מכוער עלוב ונבער, בכייה לדורות במדינתנו. אין לי דיעה רעה על כ ל היהודים, עמי , אחיותי ואחיי. להיפך.
 
למעלה