נתניהו הגדול בתצוגה של ננס

סוהי 7

New member
נתניהו הגדול בתצוגה של ננס

ראיתי את סירטון הפייסבוק של נתניהו השם ללעג ולצחוק ולזלזול את מינוי בנט לשר הביטחון.מי שיצא עלוב וחסר ערך הוא דוקא נתניהו שנראה כמו ליצן חסר כישרון המציג את משרת שר הביטחון כמשהו זניח וחסר חשיבות,ובאותה הזדמנות מצית את השינאה נגדו דוקא אצל שותף לגוש הפוליטי האמור להשאיר אותו על כס ראש הממשלה.
מאד מאכזב ומאד מכעיס!!!!
 

jackie111

Well-known member
קראתי את ההודעה

ואז בדקתי מי כתב אותה.
המשכתי לקרא ואז בדקתי
שוב. ובסוף שוב.
 
בנט הביא את זה על עצמו.

בשנה וחצי האחרונות הוא והשקדיה עשו מספר טעויות קרדינליות
הדבר האחרון שבנט היה צריך לקחת על עצמו זה את משרת שר הביטחון.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
דווקא בדיוק להיפך

באפריל הוא תקף את ביבי וביבי תקף אותו בכל הכוח וגרם לו שלא לעבור את אחוז החסימה. באפריל הוא יצא נחרצות נגד תוכנית טראמפ ועכשיו הוא דיבר במתינות "יספחו נתמוך, לא יספחו לא נתמוך" וגם דיבר על הדברים החיוביים בתוכנית וגם לא פרש כשביבי לא סיפח. אבל אצל ביבי השרים הם האשמים בכישלונות במשרדים שלהם והוא כראש ממשלה אחראי על ההצלחות ולכן כמו שהוא התנער מליברמן כשהתפטר בטענה שעכשיו הוא יתקן בתור שר ביטחון ובעצם גם התנער ממנו כשר חוץ כשאמר שמשרד החוץ היה במצב איום ונורא והוא טיפח את יחסינו כשר חוץ, כך עכשיו הוא מפיל על בנט את היריות בדרום ומתנער מאחריות. ועכשיו גם ניר ברקת יהיה אחראי לגזרות הכלכליות כדי להחזיר את העלויות של שלוש מערכות בחירות וביבי יטמון את ידו בצלחת ויטען ששר האוצר שלו אטום.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
נתניהו מפשל בחלק מהסרטונים

בסרטון הגן, הילד יאיר מציק לילד נפתלי ונפתלי אומר אח כי כואב לו והגננת ביבי אומר שכן הוא אח שלך, מי שיוצא מגוכך זה הגננת ביבי!!!

גם כאן אם לדעתו בנט הוא בדיחה, אז הוא בדיחה שהוא ממנה שר ביטחון עלוב לדעתו רק כדי למנוע מגנץ להרכיב ממשלה.
 

סטילהוק

New member
לנתניהו השרלטן השקרן מבלפור מעולם לא היה איכפת מביטחון ישראל

כל השרים שהוא מינה וימנה נועדו אך ורק למטרה אחת: לשמש כחותמות הגומי של השרלטן המושחת מבלפור ולשרת אך ורק אותו. ומי שמוכן להפוך לחותמת גומי של נתניהו מגיע לו כל מה שקורה לו. לעומ זאת, מי שגידל עמוד שדרה וביצים כבר מזמן לא חותמת גומי של נתניהו ולא בוחר בשרלטן המושחת מבלפור.
 
למעלה