מר יבגני ומר נססי זוכרים את הויכוח שהיה בנושא הגדרת טרור

evglev1

Well-known member
מנהל
הם לא סגורים על עצמם

נסראללה טוען שכל יהודי פלסטין הם מתנחלים וירי על מתנחלים הוא ירי על מטרות צבאיות.
 
חחחח. אז לא החמאס הפלשתינאצים מקימים עמדות ירי טילים בתוך

בתי ספר ובתי חולים ובתי מגורים, צה"ל הוא שמסתתר מאחורי אזרחים......
טענה חדשה ומעניינת.....
אגב, למה את גרה בכלל בארץ ישראל? החמאס טוען שזו "פלשתין" ויש "לשחרר אותה" מהיהודים. ערבים גרו פה עשרות וגם מאות שנים אחרונות, ויש גם צאצאים של כאלה שפלשו לפה וכבשו את הארץ במאה השביעית. אבותינו ואימותינו קיימו פה ממלכות רק לפני 2000 ו3000 שנה. ורק לפני 70 שנה קמה מחדש המדינה היהודית. אז לפי השקפותייך ולשיטתך, אסור לך בעצם לגור בא"י. רצוי לך להגר מפה, לכל ארץ אחרת (מאי נפקא מינה ליהודים איפה הם יושבים? אה?), ואת ביתך או דירתך תני לערבי מהרשות הפלשתינית, או , רצוי אף יותר, לערבי מסכן מעזה. ותהיי אלופת המוסריות האוניברסאלית (והאנטי יהודית) כמו מה שמו, גדעון לוי. וזותי, עמירה הס. ושלום על ערב. אללה הוא אכבר.
 


 
ברור, רק 'נוער הגבעות' הם טרוריסטים, 'טרור יהודי'

עובדה: הם מקשקשים על קירות 'פשעי שנאה'.
&nbsp
האחים שלכם הם לוחמי חופש נגד אקיבוש עוד מימי אבותיכם מהפק"פ שכתבו לאחר טבח חברון בתרפ"ט:
&nbsp
"על ידי הרס משקם [ושיסוף גרונותיהם] של הכובשים הציונים בדרך של אקטים של סבוטז' והתקפות פרטיזניות, מבקשת תנועת השחרור הערבית לעשות את המשכת הקולוניזציה הציונית לבלתי-אפשרית".
 

tgranot1

New member
לא ! גם נוער הגבעות אבל לא רק.

אם העלת את הנושא ישנה מסורת טרור בין מתנחבלים בדיוק כפי שיש בחמאס.
 
פנתרית יש הבדל בין לרצוח המונים לבין ריסוס גרפיטי או עקירתעץ

אני הייתי שם וראיתי איך המתנחלים ואגב הרבה מהם שמאלנים. אין שם רק ימנים. אז ראיתי איך הם סופגים וסופגים ואז מחזירים בקטנה. מה היית עושה אם היו מתקיפים אותך ומשפחתך יום יום והמדינה מפקירה אותך? היית הולכת עם הראש מכופף כמו בגולה?
 
הם עוקרים ומשמידים הרבה מאד עצים במטעים של הערבים.

והם עושים הכל כדי לסלק יישובים ערביים ( למשל: לפני שנתיים בערך ביקרתי עם קבוצת טיול משפחה בדואית במדבר יהודה. אנשי מעלה אדומים התנכלו להם ועשו הכל כדי שהם יפונו ממקומם. לפני כחצי שנה קראתי שאכן השלטונות הישראלים שלנו עקרו ופינו את המשפחה הזו). והיה הפשע הנורא הזה של שריפת הנער הערבי (איך שמו נשמט ממני....) . והיה ברוך גולדשטיין, שאמנם בתגובה על התנכלויות של ערבים (לא אתפלא אם גם רציחות) עשה במתפללים ערביים טבח המוני. ואם איני טועה, יש יריות על רכבים ערביים.
 
את טיילת,אני הייתי שם המון שנים

אני זוכר ישובים בעומק השטחים...ישוב בשם קדים בעומק גנין היום לא קיים כי פינו אותו,הרבשצ היה שמאלני...אני זוכר המון שמאלנים. נראה לך שיהודים סתם יקומו ויפגעו בערבים? הם סופגים יום יום טרור והמדינה מפקירה אותם אז הם לוקחים את החוק לידיים. את מוכנה לספוג ולספוג והמדינה תפקיר אותך?
 
שטויות. היהודים המתנחלים , ואלה שהתנכלו למשפחה הבדואית

במדבר יהודה הם תאבי שטחים. זה הכל. והם מגבים את עצמם באידיאולוגיה דתית.
 
את מדמיינת שאת בטוחה בת"א,היום זה הם ומחר זה את.

התאמצת מאוד למצוא כמה אירועי טרור מצד יהודים. מנגד טרור ערבי יש ללא הפסקה.
 
על הטרור היהודי כמעט לא מדווחים. אבל כשמדווחים, זה כבר

בצרורות. נכון שגם הטרור הערבי מוסתר ברובו, כנראה מסיבות בטחוניות. (צה"ל פרסם רק עכשיו שמעל ל500 אירועי טרור ערבי סוכלו.). אני איני מדמיינת שאני בטוחה בת"א, אני יודעת שאם תפרוץ מלחמה עם החיזבאללה ועם החמאס, ת"א תיפגע מטילים. אבל מה אתה מהלך עלי אימים ש"היום זה הם ומחר זו את"? זו שיטה פרימיטיבית של הפחדה והסתה נגד "האויב" - כל הערבים הם כנראה לשיטתך האויב. נסיון לגרום ליהודים, לכל יהודי בציון באשר הוא, לשנוא ולתעב כל ערבי באשר הוא.
 
למעלה