מר יבגני ומר נססי זוכרים את הויכוח שהיה בנושא הגדרת טרור

הפרבולה

New member
בכל מקרה לפי ההגדרות העקומות האלו החמאס אינם טרוריסטים

כי למשל ירי טילים על באר שבע או אשקלון זה פגיעה במטרות צבאיות כי גרים שם הרבה קצינים ואנשי קבע שזה מטרה צבאית. גם אנחנו עושים זאת שחיסלנו את ההוא מהגיהד האיסלמי ואת אישתו בבית האזרחי שלו.

אז אוקי הטילים של החמאס פחות מדויקים אבל הם לא אשמים שיש להם טכנולוגיה קצת פחות מדויקת, והם מנסים לתקן את המצב על ידי פיתוח מואץ של טילים יותר מדויקים, ( ותודה לביבי "הימני" ולשר ביטחונו שממשיך לסייע להם בהתעצמות הצבאית ), מאד חשוב לחמאס להקפיד ולפגוע רק בחיילי צה"ל אבל מה לעשות שהחיילים שלנו מסתתרים בתוך אוכלוסיה אזרחית, האם זה בסדר שקציני צה"ל ואנשי קבע גרים בתוך אוכלוסיה אזרחית ?
 

tgranot1

New member
איך מטרות צבאיות? מסתובבים בבאר שבע תינוקות עם קלאצ'ניקוב?

לפי ההגדרה פגיעה באוכלוסיה אזרחית משולה לטרור. תתחיל לחשוב לבד מיהם כל הגורמים שעושים זאת.
 

הפרבולה

New member
אבל מה אשם החמאס שמפקדי צה"ל מסתתרים מאחורי אוכלוסיה אזרחית

למה מפקדי צה"ל צריכים לגור בתוך אוכלוסיה "לא מעורבת" בתוך באר שבע שיש שם גם זקנים נשים וטף ?
&nbsp
ואם אתה טוען שירי על באר שבע זה כן טרור אז זה שישראל חיסלה את אותו גיהדיסט איסלמי זה גם טרור היא פגעה בו במקום אזרחי והרגה גם את אישתו.
&nbsp
&nbsp
 

tgranot1

New member
זה בדיוק העניין

הפגיעה באישתו וילדיו הם גם סוג של טרור. את זה בדיוק טוענים בחמאס.

בכל מקרה ההבדל הוא שטרוריסטים כמו החמאס וחלאות תג מחיר פוגעים בחפים מפשע במודע על מנת ליצור מודעות לעניניהם בעוד ישראל לפחות משתדלת לא לעשות זאת.
 

הפרבולה

New member
הם טוענים שלא במודע, שהם מכוונים למטרות צבאיות

את הטילים האלו. חאלד משעל פעם נשאל על כך בראיון למה הם יורים על אזרחים ישראלים והוא התנצל על כך ואמר שהם מכוונים למטרות צבאיות ( ולא חסר כאלו בנגב ) אבל מה לעשות הטילים שלנו לא מדויקים ונשתדל לשפר את דיוקם בעתיד.


בכל מקרה העיסוק המטופש של השמאל בהגדרות מילוליות של מה טרור ומה צבאי ומה אזרחי רק משחק לידי אויבנו.

ההתיחסות שלנו לפעולות האויב צריכה להיות אחרת לגמרי - כל פגיעה של האויב בצד שלנו הוא טרור ניפשע ופשע מילחמה ולא משנה אם נפגעו חיילים או ילדים או אזרחים או מילואימניקים , או צעירים לפני גיוס , או גובניקים בחופשת אפטר.....

וכל תגובה של צה"ל היא מוצדקת לחלוטין גם אם נפגעו בשוגג "בלתי מעורבים" בצד השני.
 

tgranot1

New member
ההגדרות הללו מאוד חשובות שכן הם שומרות על מיקוד ורסן

גם כשנלחמים . האויב שלך גם הוא טוען שבכל פעם שאנו מורידים את החיילים שלו מדובר בפעולת טרור. אם נלך לפי הדרך שלך, אדם שיבוא מבחוץ בחללית לא ממש יראה את ההבדל בטעונים בינך ובינם.
 

הפרבולה

New member
בוודאי שיש הבדל בין טענותינו לטענותיהם

אנחנו נלחמים על הארץ היחידה שלנו והם הערבים בעזה בגיבוי מדינות ערב מנסים לגזול אותה מאיתנו למרות שיש להם 22 מדינות לאום.
זו הארץ שלנו וזה הטענה שיש להשמיע למי שבא מבחלוץ עם חללית, ולא הטענות המטופשות שהם יורים על אזרחים ואילו אנחנו יורים על חמושים , מה זה כל ההבדל בינינו לבינם, עכשיו לך תסביר להוא מהחללית מה זה "אזרחים" בעצם, האם קצין צה"ל שחוזר הביתה לביתו בבאר שבע הוא אזרח או חייל ?

האם שיטות הלחימה של כל צד זה כל מה שמבדיל בינינו לבינם ? ומה עם המטרות של כל צד ? מה עם זה שמטרתם לסלק אותנו מפה ולגזול את האדמה שלנו!
 

tgranot1

New member
הם טוענים עליך את אותו הדבר.

הם טוענים כי חיו פה עד שהגיעו יהודים המנסים לדחוק אותם מהאדמה בשם איזו הבטחה אלוהית שקיבלו. מי שיבוא על חללית לא יבין זאת והטעונים יראו לו מאוד זהים. טו מייק אי לונג סטורי שורט: החמאס מוכר כיום כאירגון טרור, אם ישראל תתחיל להתנהל כמו החמאס גם אותה יאשימו בכך כולל הסנקציות הנילוות.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
איזו הבטחה אלוהית הערבים קיבלו במיוחד כזו

שמנוגדת לחלק התנ"כי של הקוראן שבו כתוב שאללה ברא את סוריה הגדולה במיוחד בשביל בית דוד.
 

tgranot1

New member
הסוס של מוחמד הפליץ בדרכו לשמים.

מה זה משנה בכלל? ערבים גרו וגרים בא"י מזה מאות בשנים. כל הזמן אנחנו חוזרים לנקודה הזאת וכל הזמן אתה מתעקש למחוק את העובדה הזאת המתודעה שלך. אינך יכול פשוט לקחת כמובן מאיליו שאנשים צריכים להתפנות בשבילך בשל אמונתך. אפילו לצלבנים זה לא עבד בטווח הרחוק.
 

הפרבולה

New member
את טענותיהם קל מאד להפריך

למשל באמצעות המפה המצורפת. מיד ההוא בחללית יראה את החוסר סימטריה בין השטח שלהם לשלנו. אפשר גם לספר לו על הליגה הערבית שאנחנו עומדים מולה ולא רק מול קומץ ערבים שנקרא "פלסטינים".

יש כמובן הבדלים בשיטות הלחימה של כל צד אבל אם אתה לא מאמין בצדק שלך ובזכותך על הארץ לדעתי לא תנצח בהסברה. כי לכל טענה על זה שהם עושים טרור יביאו דוגמה הפוכה שמציגה אותנו כעושה טרור, ובכלל אם האדמה הזאת שלהם כפי שהם טוענים כל הזמן ( שהתגובה הנגדית שלנו זה בעיקר "שהם עושים טרור") אז בעצם מתקבל הרושם שמאבקם מוצדק בלי קשר לשיטות הלחימה שלהם.

 

tgranot1

New member
מה זה קשור לחוסר סימטריה?

למה זה בכלל צריך לעניין את מי שגר דווקא פה במקום הצר פה במשך מאות בשנים?
אתה חושב שאם היית משתלט בכח על שטח באפריקה בשם החבר הדימיוני שלך יכולת לטעון שיש להם את כל שאר היבשת להגר לשם?
ברודזיה ודרום אפריקה זה לא הלך לבסוף.

למה אני אומר לך זאת. כי לו היית ערבי יכול מאוד להיות שגם אתה היית נלחם ביהודים נגד הכיבוש בדיוק כפי שיהודים נלחמו בבריטים. ואם היית נייטראלי לגמרי וצריך להביט על מצב דומה במקום אחר בעולם ללא שום מטען אמוציונאלי יותר מסביר שהדעה שלך הייתה שונה בתכלית.
 

הפרבולה

New member
זה בהחלט קשור כי יש להם 22 מדינות לאום

ואפשר להראות שהם לא באמת גרו כאן מאות שנים, רובם היגור לכאן יחד עם העליה הציונית.
זה לא אותו דבר כמו שנלחמנו נגד הבריטיים, לא נלחמנו נגד הבריטיים כדי לשחרר את לונדון מהכיבוש האנגלי
 

tgranot1

New member
טרם ראשית הציונות

בשנות ה80 למאה 19 חיו בא"י כ250 אלף מוסלמים ו25 אלף יהודים.
והעובדה שחלק היגרו הנה עם ראשית הציונות , לפי הערכות כ30% מעידה כי גם להם אין בלעדיות במקום, אבל באותה מידה גם לא לנו. הנתונים מראים שהם קיימים, ובמיספרים גדולים. אין ולא תצליח להוציא אותם מפה בדיוק כפי שהם אינם יכולים להוציא אותך. יש לך שתי אפשרויות, או מו"מ לחלוקה, או מדינה משותפת. תחליט.
 

הפרבולה

New member
אם אתה לא מאמין בזכותך על הארץ

( אפילו לא על השטח שבתוך הקו הירוק ) לדעתי לא תנצח אותם בהסברה שתתמקד רק בהבדלים בין שיטות הלחימה של כל צד. העולם רוצה לדעת מי צודק ופחות איזה צד מציית יותר לחוקי מילחמה.
לדעתי כן יש לנו בלעדיות על המקום, יש להם 22 מדינות לאום אז שיזוזו קצת . ואתה טועה שהם לא יכולים להוציא אותך מכאן, יש להם סבלנות הרבה יותר משלך הם לא מפחדים מהאיום הדמוגרפי ( שהרי הם רוב ) ואילו אנחנו מפגינים יאוש ולחץ לעשות מו"ם ולחלק את הארץ , למה בעצם שיסכימו לחלק את הארץ הרי הם כבר יושבים בעזה וביו"ש ובתוך ישראל יש להם גיבוי משאר מדינות ערב מצידם שתהיה פה מדינה דו לאומית , העיקר להשתלט על האדמה של היהודים.
 

tgranot1

New member
אני לא חושב שיש לי בלעדיות.

ויחי ההבדל. אני גם משתדל לשאוף לפתרונות מציאותיים שיאפשרו לי חיים.
הלכת ממש רחוק מדי. אינני קובל כנגד זכותם של חיילים להילחם כשהם מותקפים. רק שאינני קורא לכך טרור כמו דמגוג ימני מצוי. גם אין שום קשר לעולם. אם לצורך המאבק שלי אאלץ לירות בבלתי חמושים ואזרחים COUNT ME OUT. אני לא נאצי.
 
יש להם גם 400 מליון איש

ולגבי הפלסטינים: באמצע המאה ה-19, חיו בארץ ישראל חצי מליון איש, 95% מהם - פלסטינים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ההגדרות לא חשובות כי לפחות בעזה אפשר להסכים

שהעזתים לא חיים תחת כיבוש ולכן העזתים נלחמים בלי שום סיבה.
 
למעלה