לנתניהו ללא ספק יש כריזמה.

לנתניהו ללא ספק יש כריזמה.

יש לו הופעה נאה ומכובדת (חוץ מאשתו המכוערת, עם הפרצוף פיגי הדוחה והגוף הגוץ וחוץ מבנו הזונֶה עם הפרצוף המטופש הזחוח), והוא יודע לדבר. גם יאיר לפיד יודע לדבר. אבל ללפיד אין אפילו השכלה תיכונית, אין לו מקצוע של ממש - הוא בא מהתקשורת (אז שלא יידע לדבר??), והוא דמות מינורית בפוליטיקה הישראלית. צריך להיות אזרחית שקולה במיוחד, רצינית-עד-כלות, המרגישה שבהצבעתה תלוי עתיד המדינה, ומוכנה ללמוד עד הסוף כל מה שקשור במעשיו של ראש הממשלה, כדי לא להסחף אחר הרושם הראשוני שעושה נתניהו. בהקשר זה, וכמובן להבדיל אלפי הבדלות, אני זוכרת את הארכירוצח המגלומן היטלר ואת השפעתו על הבריות בגרמניה.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
כפי שכתבת "להבדיל אלפי הבדלות"

נתניהו לא רק יודע לדבר, אלא גם לעשות והנה דוגמיות ממה שעשה:
הוא יצר קשרים עם מנהיגי העולם הגדול שלא היו מאז ומעולם, לרבות עם שמעון פרס ז"ל שהיה אהוב על רוב המנהיגים.
הוא גרם להכרת י-ם כבירתינו, דבר שאף אחר לא הצליח לעשותת, למרות שניסה.
כנ"ל, הכרת רמת הגולן כשטח ישראל, במקום להחזירו כפי שהאבודה רצתה.
גרם לתודעה של איום הגרעין האיראני בעולם.
ועוד ...
 
כן, מנהיגים כמו הברזילאי המטורף, שונא הנשים המושבע והמשמידן

של יערות האמזונס.
תחת שלטונו יש קשרים עם סין, שהיא ארץ נאצית , ואין פוצה פה ומצפצף על שואת הילדות שם (40 מיליון תינוקות בנות נרצחו ע"י אבותיהן, אוי ל"אבות" כאלה. משום שהיו.... בנות), ועל ההתעללות הנוראה של הסינים בבעלי חיים (בין השאר, צולים כלבים בעודם בחיים), על ההתעללות בפאלון לונג (בין השאר, קוצרים איברים) ובעם הטיבטי. ובממשלת ישראל, כאמור, אין פוצה פה ומצפצף. כנ"ל בקשר להודו, עוד מדינה נאצית במזרח הרחוק (שוב: שואת הילדות והנשים בהודו). אין לי ספק שתחת שלטונו ישראל עושה עסקים, כולל מכירת נשק, עם הנתעבות שבמדינות העולם. דווקא אירופה המתקדמת (נכון, הם מוכי איסלם עכשיו) מותחת ביקורת קשה על ישראל של נתניהו. בקשר לירושלים, טראמפ מכיר בה. לו היה בישראל ראש ממשלה אחר, טראמפ עדיין היה מכיר בירושלים. בקשר לרמת הגולן, היו משאים ומתנים עם אסד האב, ודרישותיו ("עד לכנרת") לא התקבלו ע"י ממשלות ישראל הקודמות. נתניהו סיפח את הגולן רשמית? זהו רק צעד סמלי. בקשר לאיראנים, אירופה והמזרח הרחוק אין להם שום תודעה אנטי איראנית. למרות ההופעה של נתניהו באו"ם, עם הבריסטול. אמריקה של טראמפ לצדנו, בגלל טראמפ עצמו. אגב, הטראמפ הזה הוא לדעתי אדם שאי אפשר לסמוך עליו: אם יראה שלאמריקה יש אינטרסים כלכליים באיראן, הוא יקשור איתם קשרים. העובדה היא שלאמריקה קשרים חזקים עם ערב הסעודית המגעילה, למרות רמיסת זכויות האדם (האשה בעיקר) שם. מה עוד השיג נתניהו? המפלגות הסוציאליסטיות פה שעכשיו מתמקדות במצב הכלכלי והחברתי של השכבות החלשות, מדגישות את האסון הכלכלי של מאות אלפי ישראלים עניים. ביניהם קשישים ללא פנסיה מספקת, וניצולי שואה. נתניהו הוא ת'אצ'ריסט, ועובד למען הטייקונים. ה"חמוצים" לא מעניינים אותו... כמוכן, האם פתר את הבעיה עם הטרור מעזה? ילדי עוטף עזה סובלים מחרדה תמידית, ומטופלים ע"י פסיכולוגים. והשדות שם נשרפו. נתניהו לא הגיב. בצפון, נכון, יש "מאזן הרתעה" עם החיזבאללה.
 

Berethor

New member
יש גם עניין של אינטרסים, זה למה לא הכירו בשואת הארמנים בעבר

בזמן שלטון טראמפ הכירו לראשונה בשואת הארמנים, בין היתר משום היחסים עם ארדואן הם גרועים בין כה וכה. היחסים בין ארה"ב וערב הסעודית זה לא משהו חדש, ערב הסעודית היא תאוקרטיה אסלאמית, אבל להבדיל מאיראן היא לא מהווה איום על ארה"ב.

"החלטה היסטורית בארה"ב. 101 שנה לאחר רצח העם הארמני בטורקיה בו נטבחו בין מיליון למיליון חצי איש, הסנאט האמריקני החליט להכיר בו. ההחלטה, שהינה בעיקר מוסרית והצהרתית, מגיעה על רקע מערכת היחסים הרעועים בין ארה"ב וטורקיה ובמיוחד בעקבות מעורבותה של טורקיה במלחמת האזרחים בסוריה."

[URL]https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001310928[/URL]
 
כן, אינטרסים. גם שיתוף הפעולה עם דרא"פ הלבנה היה כולו ענין

של אינטרסים. גם ההתעלמות של פרס בזמנו מפנייתי אליו בדף הפייסבוק שלו לגנות את סין על שואת הילדות שם, ולהביע את הזדעזעותו האישית והזדעזעותה של המדינה, ומחיקת הפנייה שלי מהדף שלו, היא ענין של אינטרסים. גם הקשר המשגשג שלנו עם המדינות הנאציות הללו של המזרח הרחוק - סין והודו - הוא עניין של אינטרסים. והמדינה שלנו גם מוכרת נשק לכל מיני קבוצות אלימות מטורפות בעולם. גם זה ענין של אינטרסים (כסף לתעשיה הבטחונית). אז אנחנו לא יכולים לקרוא לעצמנו "המדינה היהודית המוסרית". ו"אור לגויים".... אנחנו די חושך. לעצמנו וגם לגויים.
 

Berethor

New member
אם ארה"ב הגדולה לא מגנה את סין, אז בטח שישראל הקטנה

לא תעשה זאת, לישראל יש מספיק אויבים גם ככה, וסין היא מעצמה אשר כמעט עוברת את ארה"ב עצמה מבחינה כלכלית, לפחות לפני שבעיית הקורונה התחילה בסין, בנוסף לכך הכל יחסי, אין ספק בכך שישראל היא מאוד מוסרית ביחס למדינות מוסלמיות, ואירופה יפת הנפש היא כל כך "מוסרית" שזה בא על חשבון הביטחון שלה, עדיף שאירופה לא הייתה נותנת "לפליטים" מוסלמים להיכנס.

[URL]https://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/HonorBeforeReason[/URL]
 

דיברגנט חדש

Well-known member
את צריכה להבין דבר אחד, שאומנם יש לנו צבא חזק, אך אנחנו

פספוסים לעומת הארצות שמנית ועל כן, אנו צריכים לנהוג בדיוק כמו הביטוי "בכביש אל תהיה צודק ---> אהיה חכם!" וזאת בדיוק הסיבה, למה אנו יושבים בשקט ולא מתרעמים על הדברים האלו וממשיכים להנות משרים טובים עם הארצות האלו.
&nbsp
בכדורסל, רואים שכאשר יש מאמן שלא מחובר, הקבוצה מפסידה וכאשר המאמן מחובר, הקבוצה מצליחה ומכבי ת"א של השנה היא ההוכחה לכך, שלא משנה שכל שחקני החמישייה נפצעו, עדיין מכבי מנצחת וסתכל מהצד חושב, שכל אחד אחר גם היה מצליח.
ככה זה בדיוק עם ביבי, הכל מצליח לו וחושבים שהכל בא בקלות וכל אחד אחר היה יכול לעשות זאת, אך לא כך הדבר כפי שהראתי עם דוגמתי למעלה על מכבי ת"א.
 

הפרבולה

New member
כל ההישגים של ביבי שהזכרתה לא שווים הרבה

ההכרה של ארה"ב בירושלים וברמת הגולן הםפ בזכות טראמפ ולא ביבי , ובכלל לא בחרנו ראש ממשלה ימני כדי שיביא לנו "פירות מדיניים" ו"מיזרח תיכון חדש". בסגנון שמעון פרס.
למה הוא לא מספח עכשיו את שיטחי C אפילו חלק מהם , למה הוא צריך כל הזמן אישור מארה"ב לכל מהלך ימני ? כמעט בטוח שאחרי הבחירות הוא לא יספח כלום , ארה"ב לא תרצה תדרוש שזה היה בהסכמה עם מדינות ערב והנה קיבלנו את מה שגנץ מבטיח סיפוח בתאום עם העולם .

אגב גם ביבי רצה לתת את רמת הגולן לסורים בזמנו
 

דיברגנט חדש

Well-known member
שווים המון

אפילו גרם שבמדינות ערב יענישו אדם ששורף את דגל ישראל וישלחו אותו למאסר של 3 שנים.
 
שואלים את גנץ איך תקים ממשלה בלי ערבים?

אז הוא לא עונה ברור שואלים אותו איך תגדיל את תקציב הבריאות?תעלה מיסים אז הוא לא עונה ברור. אין לו ניסיון והוא מדבר על הסדרה או הכרעה בעזה...סליחה אבל מאיש בלי ניסיון אני לא רוצה הכרעה או הסדרה,הוא רק יסבך אותנו. הקיצר הוא רובוטי איש של אנשי מקצוע שאומרים לו מה להגיד,ונראה שבקגע שיעזבו אותו לשניה הוא לא ידע מה לעשות
 

דיברגנט חדש

Well-known member
הצרה שגם אלו שמייעצים לו, אין להם ניסיון בניהול מדינה, אלא

רק ניסיון בעשיית קמפיינים של בחירות
 

ai21

New member
ההסתה השטחית שנפלת אליה - סופר-בעייתית

בתור התחלה - זה ממש מזעזע איך את כאישה לוקחת חלק בהשפלה מיזוגנית של נשים.
את מבינה שלמרות שממש טרנדי להשפיל אותה כך, תוך שימוש בתמונות שנערכו בפוטושופ כדי להגחיכה - זה מציג את התלונות שלך על מיזוגניה - כצבועות?

והכי חמור - האם שמת לב איך ההסתה הצליחה לגרום לך ליצור זהות בין ראש ממשלה שבמשך עשור פעל באופן דמוקרטי להפליא מול הסתה מזעזעת, המציגה כל מעשה שלו כ"נאצי",
לדיקטטור שפל שברגע שעלה לשלטון ביטל את הדמוקרטיה.
 
א. אני , כאשה סופר-פמיניסטית, בכ"ז רגישה לכיעורה של הגברת

נתניהו. לא נעימה לי ארשת פניה. מה לעשות. וכן, כסופר-פמיניסטית אני מאמינה שזכר בשלטון, בת זוגו רצוי שתהיה מרשימה וכריזמתית. הופעה כזו שלה רק מחזקת את הופעתו, ומשליכה עליה. ב. לגבי הארכירוצח היטלר, כתבתי "להבדיל אלף אלפי הבדלות". למה אתה מתעלם? כמובן, שליטים מגאלומנים בכל חברה זוכים לשפוטים הדבקים בהם, וחשוב מאד ללמוד ולחקור את תופעת המגאלומניה אצל שליטים. ונתניהו, מה לעשות, סבור לפי דבריו והתנהגותו ש"המדינה זה אני". השטחיות היא דווקא בהתרשמות החיצונית מנתניהו, מהופעתו הנאה ומרהיטות דיבורו. הלא כתבתי שיש להתעניין לעומק במעשיו, בהבדל מהופעתו, ותוך הרגשה שאני, כאזרחית, גורל המדינה תלוי בהצבעתי.
 
מה שמעניין אותי בעיקר זה א. שלטון של נשים חכמות בכל החברות

ב. שמשטרים רוצחי נשים ומעני נשים יוכו עד חורמה ג. שזכרים יחידים שמנבלים את פיהם על נשים כ"דבר שבנורמה" לדעתם יקבלו כל הזמן אגרופים לפרצוף המזוהם שלהם
 

ronniway1

New member
בינתיים זה לא קורה


בבנקים יש פחות 2 מנכ"ליות , וגם בכנסת יש פחות נשים.
את מי מעניין בכלל מה את חושבת ?
 
למעלה