הרהרתי: טרנספר - אז מה אם יעבירו את תושבי המשולש

evglev1

Well-known member
מנהל
באותה זכות שהחזירים הערבים באלז'יר

או החזירים הערבים אחרי 1967 בעקבות מעשיו של דה גול נתנו לגיטימציה והצדקה מוסרית למעשה ברברי, גזעני ולא אנושי כמו פינוי התנחלויות.

אום אל חיראן היא כמו המאחזים הלא חוקיים, וכאן אני אמביוולנטי, שמצד אחד אני נגד המגבלות שהמדינה מטילה על הבנייה באיו"ש וגם לדעתי האינטרס הישראלי שמועצת יש"ע תכתיב את מדיניות ישראל, וגם לדעתי עצם הדיון על "פינוי התנחלויות" הוא מעשה עברייני שמצדיק עבריינות לא אלימה כמו בנייה לא חוקית אבל מצד שני יש לי הבנה לצורך של הממשלה לפנות מאחזים לא חוקיים. לדעתי עם כל העולם יקבל את המרכיב המרכזי של תוכנית טראמפ שבהסכם שלום אף אחד לא יפונה ביתו, תהיה הצדקה גם לפינוי מאחזים לא חוקיים וגם לאכיפת חוקי הבנייה, אבל כל עוד "פינוי התנחלויות" נמצא על השולחן, הקמת מאחזים בלתי חוקיים מבחינתי הוא צעד של הגנה עצמית.
 

Berethor

New member
את ארה"ב ובצרפת עדיין לא חילקו בין מוסלמים לבין לא מוסלמים

בעוד שארץ ישראל השלמה מחולקת, וזאת למרות שליהודים יש רק מדינה אחת, להבדיל מערבים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ליהודים אין עם על אירופי או מערבי

עצם האמירה ערבי פלסטיני זאת כפילות שמראה שכל מדינות ערב הן מולדתם של הפלסטינים בגלל היותם ערבים כפי שגרמניה ואוסטריה הן גם מולדתם של הלוקסמבורגים וליכטשטיינים ובמידה מסוימת גם גרמניה היא מולדת גם לאוסטרים ואוסטריה היא מולדת גם לגרמנים וכפי שאף אחד לא חולק על כך שהדרום קוריאנים והצפון קוריאנים הם אותו עם וכפי שבארה"ב גם הפליטים מקובה וגם המהגרים ממקסיקו נקראים יספנים כי מדובר באותו עם.
 

hnc

New member
הבנת ככה כי שכל לא הצד החזק שלך.

אף אחד לא רוצה שהם יעברו דירה.הם נשארים בדירות בכפרים ובערים שלהם, אלא רק יהיו שייכים על דירותיהם לפלסטינים אחיהם האהובים.
הרי הם בעצמם קוראים לעצמם פלסטינים, אז מה יותר טבעי מזה שהם יהיו שייכים למדינה הפלסטינית?
 
מזרחי _(ודאי מרוקני, לפי הסגנון הפרוע הגס), ראש ריק ונבער,

פוער פה על אשכנזיה שהוא לא שווה ללחך את סוליות נעליה.
מרוקני, לך לבית הקפה בשוק, עם מוצצי הנרגילות, "פרלמנט הגברים" חחחח. שם יקשיבו לדבריך, שם תוכל ללכלך על נשים ועל אשכנזים והללו יקדמו את קשקושיך בפרצי הסכמה ובגעיות צחוק.
 

hnc

New member
פרה מכוערת שאף אחד לא רוצה.

את חייבת זיון דחוף כדי שתירגעי קצת. אבל מי יזיין מכוערת לבנבנה מגעילה כמוך?
 

hnc

New member
אשכנזיה עאלק שהוריה בטח הגיעו מאיזה כפר מוכה כינים מפולין


 

ronniway1

New member
אשכנתוזית מפגרת וסתומה


אפשר לחשוב שהחור העלוב שמשפחתך באה ממנו הוא מציאה
 
למעלה