תיעוד מפחיד: רופא נפל ומת באמצע משמרת, לאחר שנדבק בקורונה

דיברגנט חדש

Well-known member
כמה חרדתיות!

אפילו, הבורסה היום התעשתה וחזרה לעליות לאחר שביומיים האחרונים היו בירידות כתוצאה מהקורונה.
&nbsp
הסיבה לחרדתיות שלך היא שגופך רגיל שמאכילים אותו בחיסונים והוא לא יודע להתמודד לבד עם כלום

&nbsp
חבל שהחרדתיות שלך לא רואה את הנזק שעושה ה0מול למדינה בכיכובו של שמנץ.
 

סטילהוק

New member
תמשיך להתעלם מהסכנה של המגפה העולמית עד שתחטוף את הוירוס

ואז כבר לא תתעלם מכלום.
 

סטילהוק

New member
חכה שהוא יגיע אליך "גיבור גדול" ואז תראה כמה הוא "לא" חזק

ואז גם נראה כמה אתה "גיבור"
 

דיברגנט חדש

Well-known member
הואיל ואין חיסון, משרד הבריאות כתב את האמת -

"דובר ארגון הבריאות העולמי, כריסטיאן לינדמייר, אמר בריאיון לאולפן ynet כי חיסון נגד וירוס הקורונה החדש עוד אינו קרוב לגילוי, אך ניתן להתגונן מפניו באותה צורה שבה מתגוננים מפני שפעת: הימנעות מאינטראקציה עם חולים, שטיפת ידיים יסודית ומיגון דרכי הנשימה במסכות. הוא הוסיף שממעקב קפדני אחר התפשטות הנגיף בזירה הבינלאומית, נכון לומר כי אנשים שחלקו חדר או מטוס עם הנדבקים לא נדבקו בעצמם."
 

סטילהוק

New member
אתה מתעלתם מהעובדה שתקופת הדגירה של וירוס הקורונה שבועיים

כך שאתה יכול לבוא במגע עם אדם נגוע מבלי בכלל לדעת שהוא נגוע, כולל הוא עצמו, ואז לגלות שנדבקת רק אחרי שבועיים, כשאין שום סימפטום קודם. זה למה אנשים מתמוטטים ומתים בסין. וכמו שאתה עצמך ציינת, מכיוון שאין שום חיסון לקורונה, אחרי שהוירוס מתחיל לפעול בתום השבועיים תוך זמן קצר אתה מתמוטט ומת.
 
עבודתן ועבודתם של הרופאות והרופאים היא הקרבה עצמית ממש.

בישראל, כידוע כבר 4 רופאים ואחות התאבדו. תנאי העבודה של הרופאות והרופאים , בעיקר המתמחות והמתמחים, בבתי החולים, הם בלתי אפשריים, בלתי הומאניים, איני מבינה מי הגה אותם ולמה לא מפילים ומבטלים אותם.
הרופאות והרופאים גם חשופים למחלות, מותו של הרופא הסיני הוא טרגדיה שאסור היה שתקרה.
ובהזדמנות זו אני רוצה להזכיר שסין היא מדינה נאצית. (גם הודו). בסין קרתה שואת הילדות: 40 מיליון תינוקות בנות נרצחו ע"י אבותיהן!!! כי המטומטמים המטורפים רוצים "בן זכר"...... שמוק יש להם בראש, למסריחים האלה. ממשלת סין הגיבה והבטיחה תמיכה כספית להורי בנות, כדי להבטיח את השכלת הילדות. ראיתי תמונה של אב ובת סיניים מחייכים. יש לקוות שהעדפת הבנות ע"י הממשלה הסינית תהפוך את כיוון הדיעה והנוהג המקובלים על היותר פרימיטיבים (בעיקר כפריים) שבין הסינים, שהגאווה תהיה עכשיו על הבת. אני מקווה שרצח הבנות נפסק שם (התקשורת כבר לא מדווחת). כידוע, הממשלה מאפשרת עכשיו לידת 2 ילדים. ואם תיוולדנה 2 בנות? העזרה הכספית, המיועדת להשכלת הילדות, צריכה להמשיך. ולדעתי, על הממשלה לסרס את מיליוני הגברים הרוצחים, וכל אב שעדיין יש סכנה שירצח את בתו/בנותיו, יש להוציא להורג.
 
למעלה