כולנו חייבים בחשבון נפש

בוזי15

New member
ביבי לא יכול להגן על שמו הטוב . אין לו שם טוב .!!!!

בעל שם טוב ומעשים טובים .לא נזקק לחסינות
ולא זקוק לצוות מתוגבר של פרקליטים .
 

evglev1

Well-known member
מנהל
מאז דרעי אין אמון במערכת המשפט

דרעי קיבל שלוש שנים וישב שנתיים על עבירות שעליהן עזר וויצמן ז"ל קיבל הזדמנות לפרוש בכבוד ללא משפט פלילי, אז ש"ס שיחקו עם השד העדתי. אני מודה שגם אני בעת פרשת עמדי לא היה לי שמץ של ספק שמדובר בתיק תפור וברדיפה פוליטית, כך גם חשבתי על התיקים של ליברמן, זאת לאור העובדה באיזו קלות נסגרו תיקים לאנשי שמאל ותיקים נגד אנשי הימין תמיד הגיעו לכל הפחות להמלצת משטרה ופרקליטות להעמיד לדין, ואם נסגרו רק על ידי היועצים המשפטיים. אז דרעי הצליח להפוך כתב אישום לקדוש מעונה וזה הפך לנורמה.

אין לציבור אמון במערכת המשפט ובעיקר לא בפרקליטות ומשטרה ולא מדובר במחשבה שהמעשים עצמם בסדר אלא באמונה שלמה בתפירת תיק, אם כי בתיק 1000 יש רבים שחושבים שאין שום דבר פסול בכך ומקבלים את טענת נתניהו ש"מותר לקבל מתנות". אבל דרעי היה המורה וביבי היה תלמיד מצטיין בהפיכת תיק פלילי לרדיפה פוליטית או גזענית או אידיאולוגית. כך שפחות מזה עניין של ערכים, אם כי גם בזה יש משהו כי מה שנראה לאדם ממוצא אירופאי כמו שוחד יכול להיראות ליוצא צפון אפריקה כדרך טבעית ביותר לעשות ביזנס, אבל בעיקר המערכת המשפטית לקחה צד במחלוקת הפוליטית ואלה שבצד הפוליטי האחר לא מאמינים באובייקטיביות שלה.
 

ספי111

New member
עוד פעם אתה משקר.

המקרה של וייצמן רחוק מזה של דרעי.
דרעי קיבל שוחד כשהיה שר בממשלה.
 
לך לקבר של השיכור הקדוש ותשאל אותו

איך הוא ויתר על הערכים שלך כששילם לש"ס שוחד של 3 מיליארד שקל בתמורה להימנעות בהצבעה להביא את הרוצח עראפתץ להור ההר יחד עם כנופיית הרוצחים שלו מטוניס.
לך לקבר של השיכור הקדוש ותשאל אותו איך הוא בגד בערכים שלך ושיחד את אלכס גולדנפרב באוטו כדי להצביע בעד הסכם אוסלו ואיך שיחד את עבריין הסמים גונן שגב להצביע בעד הסכם אוסלו .
אחר כך תשלח אחרים לעשות חשבון נפש.
 

צביקה531

New member
השיכור הזה

התפטר מראשות הממשלה בגלל אישתו.
הוא לא עשה אבחנה. אישתו עברה על החוק, בעל ואישה זה אותו הדבר.
הבן אדם קם כמו גבר והלך. לקח אחריות.
 
טמבל שכמותך , כמה אדם יכול להיות נאיבי וטיפש ?

היועץ המשפטי דאז אהרון ברק איים להגיש נגדו כתב אישום במידה ולא ולא יתפטר.....

"הלך כמו גבר" עאלק


הוא ידע שהוא אשם ולכן התפטר....ואני מאמין שלא כך הדבר בנוגע לנתניהו.
 
אתה כמובן טועה .

נתניהו יודע שהוא עבר על חוקי המדינה בכמה נושאים .
ההבדל בינו לבין רבין הוא חוסר נכונותו להודות ולהתפטר .
לכן
הוא יפסיד שוב בחירות
אחר כך הוא יישפט כראוי
ולבסוף יישב בכלא כמו קצב .
 
בינתיים אתה וחבריך השמאלנים אוכלים דגים רקובים וסופגים מלקות

כבר למעלה מעשר שנים.....,,אני עוד לא רואה סוף לסבלכם.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
הוא התפטר בגלל אולטימטום של היועץ המשפטי

נכון שהוא לא יצא נגד המערכת, אבל זה שהוא לקח אחריות והתפטר מרצונו זה מיתוס.
 
ועם דבריך אלו אני מסכים לחלוטין....

וזה רק מגביר את הטרגדיה....

ראה , הסחיטה של ראש ממשלת ישראל איומה , ממש סכנה לדמוקרטיה הישראלית.

פרשת 2000 - נתניהו הקליט את מוזס בכוונת מכוון ...בכדי להוכיח את מטרותיו הזדוניות של האחרון ואני שואל: האם אדם נורמלי היה שומר על הקלטות אשר מפלילות אותו ?

ההקלטות מוכיחות כי נתניהו מושך בלשון את מוזס , הן מוכיחות את שחיתותו של מוזס אך הן אינן מפלילות את נתניהו בכל מצב...נתניהו יודע בכל רגע שהוא מוקלט ונזהר מאד בלשונו.

אך הפלא ופלא - נתניהו חטף כתב אישום גם בפרשה זו....פרשנות משפטית מוזרה להפליא....מוקצנת לחלוטין.

פרשת 4000 - מי מחליט על כתב אישום בגין שוחד לראש ממשלה מכהן על אישום תקדימי ?!?! ....אישום אשר מעולם לא נוסה בעולם הפוליטיקה !

מה גם שיש עדויות מקבילות לחשד לקבלת שוחד של סיקור חיובי של 42 חברי כנסת בתמורה לתמיכתם בחוק לסגירת עיתון "ישראל היום"
אשר פוגע קשות ברווחיו של נוני מוזס מעיתונו "ידיעות אחרונות"...ואני שואל ....מדוע האכיפה הסלקטיבית והמוטה , מדוע נתניהו כן והשאר לא ?

שום שוחד ושום כלום , ברור לך כי נתניהו יזוכה לחלוטין בשתי פרשות אלו... אני מוכן להתערב על סכום ניכר של כסף כי הערכתי בפרשות אלו תתממש לחלוטין.

פרשת 1000 - עוד פרשיה של אכיפה סלקטיבית מזוהמת אשר הסברתי אותה מספר פוסטים מעלה לפנתרית...יש פוליטיקאים אשר קיבלו הטבות מידידים עוצמתיים אך אפילו רחש של חשד לא הועלה נגדם , אםילו פנס כיס לא האיר על חשדות מתבקשים.....אך כשמדובר בנתניהו....מיד הוצא זרקור רב עוצמה.


נתניהו טעה טעות חמורה כשלא טיפל בזמן בחונטה השמאלנית משפטית , הוא ציפה שאם יתחנף לחונטה הם יניחו לו לנפשו , הוא טעה טעות מרה.....והטעות שלו מתפוצצת לו בפנים כבר כמה שנים ברציפות.....הם מבקשים את פרישתו בתמורה לחירותו , תפרו לו תיקים פליליים לכאורה במטרה להוציא את הרוח ממפרשיו , שילוב של תקשורת שמאלנית מגויסת אשר מוקיעה אותו ואת משפחתו על בסיס יומי וחונטה שמאלנית משפטית אשר שנאתה לנתניהו גרמה לה לעבור על החוק לכאורה....ממש התנקשות ברצון העם , בדמוקרטיה !!!

גולדי ? אתה חלק מהחונטה...אתה יודע היטב על מה אני מדבר , אל תיתמם....דרישת שלום לאישתך העיראקית המשתכנזת , מסור לה ממני כי אין בזוי יותר מאשר זה אשר מתבייש בשם משפחתו , בצבע עורו , במבטאם של הוריו ועוד.....אנשים אשר תחושות הנחיתות שלהם כלפי "השבט הלבן" הפכו אותם לשמאלנים.....אני מתעב אותם אפילו יותר מאשר אשכנזים גזענים כמוך.
 
אני לעומתך לא גזען

אבל לענין ביבי, אני מאמין במערכת המשפט ושהשופטים ישפטו כראוי
יכול להיות שהם יוציאו אותו זכאי ויכול להיות שלא, אני לעומתך גם לא עורך דין ואין לי את הידע לפרש את כתבי האישום.
 
הרי אתה לא מאמין אפילו לרגע שאני { נהג מונית6 } גזען


אין דבר רחוק ממני מאשר גזענות....אתה לעומת זאת אוחז בגזענות כה טהורה , כה מזוקקת עד כי לעולם לא תצליח להכחישה.....קראתי כבר חלק מתגובותיך בעבר.

לגבי נתניהו - אם לרגע אחד תהיה כן, אמיתי ואובייקטיבי עם עצמך בלבד ....אתה תגלה שאתה מסכים לחלוטין עם כל מילה שכתבתי בפוסט הקודם.
 
יש לי שנאה לשמאלנים לא לאשכנזים....

אני מתעב אשכנזים גזענים כמוך בדיוק כפי שאני מתעב מזרחים גזענים אשר מתגזענים על בני מוצאם.....


מה שאותי מעניין זה אך ורק שמאל או ימין.....זה שצריך להפקיע ממושבניקים שטחים חקלאיים לא מעובדים אינו קשור לגזענות בכלל....זה קשור לצדק !

נראה לי שקצת התבלבלת....אני זה לא אתה.....הפורום כאן מלא בהתבטאויות גזעניות שלך....התבטאויות אשר מעידות עליך הכל..........
 
למעלה