למה לא סופרים את השמאל? ואם לא סופרים, למה הוא קיים?

הפרבולה

New member
אין להם יותר זכויות פה מאשר לנו

רובם היגיעו לפה יחד עם העליות הציוניות, וכבר קיבלו מדינה פלסטינית מהאנגלים ( ירדן ) ואפילו חלק מארץ ישראל לפי תוכנית החלוקה, אבל הם רצו ורוצים את כל פלסטין בלי להשאיר לנו אפילו מטר מרובע אחד למרות שיש להם 22 מדינות ענקיות.
 
יבגני, צר לי, אבל אתה המצאת עכשיו נתון היסטורי וזה לא לכבודך

לפי מפקד האוכלוסין מאמצע המאה ה-19, חיו בארץ ישראל קרוב ל-400 אלף ערבים ופחות מ-20 אלף יהודים. ב-48 חיו בארץ ישראל מליון ומאתיים אלך ערבים, גידול של פי 3, כשאוכלוסיית העולם גדלה פי 2 - כלומר, רוב הגידול באוכלוסיה הערבית היה גידול טבעי.
&nbsp
האוכלוסייה היהודית גדלה פי 30 בזמן הזה - כמעט כל הגידול, מהגירה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
את הנתונים הציג הפרבולה

אבל לא סתם אונר"א התעקשו להגדיר כפלסטיני כל ערבי שהיה בפלסטין בשנים 1946-1948, אם הייתה רציפות ההגיון היה להציג את השנים 1921-1947 של המנדט הבריטי ואולי לקחת בחשבון אלה שעזבו וחזרו בשנים אלה. ואוכלוסיית הערבים במצרים, עבר הירדן, סוריה, לבנון לא גדלה בהיקפים כאלה כמו בפלשתינה-א"י. הפיתוח הכלכלי בתקופת המנדט הבריטי הביא להגירה המונית לשטחי המנדט לא רק של יהודים אלא גם של ערבים.

ערפאת כמשל, נולד במצרים, העביר את חייו במדינות ערב השונות כשהאחרונה הייתה טוניס ומשום מה הוא הוגדר כפלסטיני. גם בעמוד ענן העזתים קיטרו מדוע מצרים מפקירה אותם לגורלם כשכמעט כולם ממוצא מצרי.

וזה עוד בלי להזכיר שאזור מצרים, ישראל וירדן שימש מקלט לערבים בעת הכיבושים של ג'ינגס ח'אן שכבש את סוריה ועיראק, כך שצריך ממש מיקרוסקופ כדי למצוא ערבים שבאמת חיו כאן ברציפות במשך מאות רבות של שנים.
 
רוב הפלשתינים החיים תחת שליטתה של ישראל

הם צאצאים של אנשים שחיו בה לפני 150 שנה ויותר. לעומת זאת, כמעט כל היהודים, הם מהגרים בעצמם או צאצאים של מהגרים ממאה השנים האחרונות.
 

Henry0

Well-known member
גם הפעם אתה טועה מרות

אם תקרא את הפילוסופית ארנדט, זו שהעלתה את הרעיון של "הבאנאליות של הרוע", אז תבין שמה שכתבת כלל לא שייך לעניין.

המשתנים כדי שה"באנאליות של הרוע" תתקיים, תלויים בדדברים שונים לחלוטין,
כמו קבלת המוסר של השליט ללא בקרה אישית, הכחדת הייסוד הספטנטאני האנושי ... בדיוק התהליך שעובר האספסוף הימני, והסכנה שהוא ילך ויתרחב.
 

הפרבולה

New member
אתה טועה, הימנים שונאים את הערבים בגלל שהם מנסים לקחת את

המולדת היחידה שלנו. הגרמנים שנאו את היהודים למרות שהיהודים נסו להשתלב בחברה הגרמנית ולהיות נאמנים לה. גם השמאלנים שונאים את הערבים אבל הם צבועים וחושבים שאם הם ילכו נגד הימין ויסכימו לקרוע שטחים מהארץ לטובת הערבים אז הערבים יתנו לנו לחיות פה השקט.
&nbsp
לכן טענתך שכאילו שהיהודים מתדרדרים לנאציזם היא שטות אחת גדולה. מי שממשיך את דרכם של הנאצים זה דוקא הערבים שתמכו אז בנאציזם.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
זה דווקא התהליך שעבר על הפלסטינים

לקדש את ההגדרה העצמית כאליל שבשבילו מותר לשחוט ילדים בני 5 במיטות, אפשר לרצוח תינוקות בעגלות, אפשר לערוך מצוד אחרי משפחות שחוזרות מבילוי משפחתי או בדרך לבילוי משפחתי תוך ירי ביושבי המכונית ללא שום בקרה. המטרה מקדשת את כל האמצעים, רק מה שמשרת את המטרה או לא משרת את המטרה נחשב ושום מוסר באמצע. הכחדת הייסוד הספונטאני האנושי, שום אנושיות, שום רחמים על ילדים ותינוקות, שום הבדלה בין אדם חמוש לאדם לא חמוש, שום הבדל בין ילד למבוגר או בין זקן למבוגר. בדיוק התהליך שתמיד עבר, עובר ויעבור על הציבור הפלסטיני ונראה שלא רק כי גם הרוצח הסאדיסט מנהריים שוחרר מהכלא הירדני והתקבל כגיבור, מאסר העולם שלו נקצב ולמרות שיש עונש מוות בירדן הוא לא נגזר עליו ועכשיו הוא הפך לסלאב.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ובנוסף היהודים טענו שמותר להם לרצוח נשים, ילדים וטף

בשטחי גרמניה שהם דורשים בשביל המדינה היהודית הנוספת. וטענו שמעשי הרצח שלהם לגיטימי וזה שצבא גרמניה מנסה להגן על גרמנים שגרים באזורים שהם דורשים עבור המדינה היהודית הנוספת זה פשע נגד האנושות.

וגם חברי הפרלמנט היהודים בגרמניה דרשו שהצבא הגרמני לא יגיב בכלל על הירי מצ'כוסלובקיה ופולין.

חברי הפרלמנט היהודים בגרמניה גם הסתובבו בכל אירופה וגם בארה"ב וקראו לחרם על גרמניה והם גם הלכו למדינות היהודיות להציג את מנהיג ארגון הטרור היהודי שישב בכלא הגרמני כגיבור לאומי וכמנהיג דגול.
 

hnc

New member
עוד פעם ההשוואות המטומטמות האלה בין יהודים לנאצים?

הסברנו לך כבר בפורום ההוא למה יהודי לא יכול להיות נאצי אבל אני רואה שאתה מתקשה להבין ולכן לך אין טעם להסביר שוב.
&nbsp
 

Henry0

Well-known member
טיפשות מחרידה.

צריך להיות מטומטם קיצוני, כדי להבין מדברי איזושהיא השוואה בין היהודים לנאצים.

השוויתי תנאים מסוימים, שבהם יכולה להתפתח ה"באנאליות של הרוע", והתנאים האלה היו קיימים בגרמניה הנאצית, והם קיימים כיום גם בקרב המתנחלים והאספסוף הימני.

ואני כלל לא מתפלא שאספוף ימני נחות אינטלקטואלית, לא מסוגל להבין מה כתבה אחת מגדולי הפילוסופים היהודיים שהתמחתה בנושא הרוע האנושי.
 

hnc

New member
הנרי0,טומטום קטן, מה זה "יהודו-נאציזם" שכתבת?

שמע, ברור מה ה-0 בשם שלך מייצג...
 
בנאליות של הרוע לפי ההסבר שנתת

קיים בקרב הפלסטינים ואתה לא מגנה או מוקיע זאת .
משום מה אתה מוצא פגמים דווקא בעם היהודי .
 

ה כ ל

New member
ואת אשר יאהב יוכיח. הביקורת העצמית הזאת היא נכס לא יסולא בפז

בלי ביקורת אין לימוד ואין התפתחות, ושהפלסטינים ידאגו לעצמם...
מקווה שתבין את זה כבר...
 

evglev1

Well-known member
מנהל
למה שהוא יבין אם הפילוסוף שהמציא את המילה "יודו-נאצים"

נחשב לפילוסוף דגול אפילו בישראל. זאת בעיה של המוסר הנוצרי ששולט ברוב חלקי כדור הארץ שלא מצליחים להבין שגם החזק יכול להיות קורבן וגם החלש יכול להיות מקרבן. ולכן לא מבינים איך ישראל עם כל הנשק שלה וכל הצבא היא קורבן להתעללות של מליציות חמושות שבינתיים הנשק הכי משוכלל שלהם זה טילי קאסם או טילי קטיושה.
 

ספי111

New member
ואותו פילוסוף צדק לגמרי.

החגיגות לציון גבורתו של אליאור אזריה מוכיחות את צידקתו.
חוק הלאום,מוכיח את צידקתו.
אשכול טבע את הביטוי "שמשון המסכן" אתה הולך רחוק עם הביטוי הזה כשמדינת ישראל היא מעצמה איזורית והיא קורבן מסכן של אלה שהיא רומסת מתחת למגפיה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אני מבין נכון? אתה משווה בין חוק הלאום לחוקי נירנברג?

ואת אזריה ותומכיו לליל הבדולח?
 
למעלה