גם לי מגיע

jackie111

Well-known member
גם לי מגיע

אשתדל מאוד להישאר ענייני מול החרפה שהתרחשה היום בכנסת ישראל.
הכנסת אישרה פטור ממס הכנסה על התשלומים, השירותים וטובות ההנאה, שניתנים על ידי המדינ...ה לראש הממשלה. ולמשפחתו. רטרואקטיבית, מה-1 בינואר השנה. לגבי ראש הממשלה הזה, מכאן ואילך. ראש הממשלה הזה ומשפחתו יהיו זכאים לפטור גם במשך 5 שנים לאחר סיום כהונתו.
אדגיש - לא מדובר בהוצאות המעון הרשמי. מדובר בפטור ממס על כיסוי הוצאות פרטיות. למשל, על אחזקת האחוזה בקיסריה. מים בבריכה. שיפוצים. תיקונים. שיפורים. קניות. מיליוני שקלים בשנה. הכל פרטי, לא במסגרת מילוי תפקידו.
מהו הפטור בעצם? יש לכם רכב מהעבודה? רגיל, משפחתי? זאת הטבה שאתם מקבלים ולכן אתם משלמים עליה מיסים: מס הכנסה, ביטוח לאומי ומס בריאות. זה מקטין לכם את הנטו בתלוש.
אבל עזבו רכב. רכב זה "מותרות". בואו ניקח מתנה שתיכף תקבלו מהמעביד לראש השנה. מיקסר בעלות של 400 ש"ח. גם על 400 ש"ח הללו אתם תשלמו מיסים: מס הכנסה, ביטוח לאומי, מס בריאות.
אתם, על 400 ש"ח - כן.
משפחת נתניהו, על מיליוני ש"ח - קיבלה פטור. מה-1 בינואר השנה ואילך.

וכו

מהפיס Vladimir Beliak
 
הנבלה בוזז את קופת המדינה.

צריך לעוף. עכשיו. ומה עם המטוס המיוחד שעלה יותר מ700 מיליון ש"ח? (והנבלה רצה אותו, רצה חדש, למרות שקיים מטוס מצוין לראש הממשלה. אלא שזה משמש גם להטסת אנשי קבע לבסיסים רחוקים כאשר אינו בשימוש ראש הממשלה. לנתניהו לא נאה....) מה עם שיפוצי הבית הפרטי בקיסריה? צריך לשאול את בני גנץ: כאשר תתמנה לראש הממשלה, האם תמכור את המטוס היקר להחריד הזה? והאם תבטל את ההעלאה של 5000 ש"ח למשכורת החודשית שסידרו לעצמם חברי הכנסת? ( לקיצבת הקשישים נוספו 6 ש"ח לחודש. אתם קוראים נכון: 6 ש"ח).
 

katomish

New member
לך תבדוק את הפנסיה התקציבית של גנץ אשכנזי ויעלון

כל אחד מהם מקבל פי 3 מראש הממשלה אפילו שהם רק חברי כנסת
 

katomish

New member
לקצץ ממשכורות השופטים שמרוויחים פי 2 מראש ממשלה ?

לקצץ ממשכורתו של שי ניצן שמרוויח פי 2 מראש ממשלה ?
לקצץ ממשכורותו של היועמ"ש שמרוויח כמעט פי 2.5 מראש ממשלה ?
את באמת חושבת שנתניהו יכול ליזום קיצוץ לאנשים האלו מבלי שהתקשורת תוקיע אותו כאוייב האנושות ?
&nbsp
שכר הבכירים מוצמד לשכר הממוצע במשק, כשהשכר עולה גם שכר הבכירים עולה
משכורת ראש ממשלה בישראל מהנמוכות בעולם, יוזמה של פטור ממס היא יותר אקט סימלי שלא יעלה למדינה כלום אבל יכבד את משרת ראש הממשלה.
&nbsp
כל ההתעסקות הזו בהתקטננות מיותרת לצד אחד מזמן עברה את גבול הטעם הטוב.
גם נושא המטוס שהתעסקת בו, נבחן ע"י וועדה שהגיעה למסקנה שרכישת מטוס שישמש את ראשי הממשלה והנשיאים, תקטין את הוצאות החכרת המטוסים בשיטה הנהוגה כיום.
 
א. היה מטוס קנוי, שעמד לרשות ראש הממשלה. לא מטוס חכור.

ב. כן, לקצץ בשכר כל הבכירים. כולם. החל בשופטים.
ג. הפטור הזה ממס לנתניהו ומשפחתו (שגם יימשך 5 שנים אחרי שנתניהו יעזוב את משרתו) הוא בזיזה גלויה בזויה וחסרת בושה של הקופה הציבורית.
 

katomish

New member
וועדת גולדברג סבורה אחרת ממך, או מדעתו של זה שנסמכת עליו

ועדת גולדברג, בראשותו של השופט בדימוס אליעזר גולדברג, הוקמה ב-15 בדצמבר 2013 במטרה לבחון את ההיתכנות הכלכלית לרכישת מטוס, את הבעיות במצב הקיים ואת הדרכים לתיקונן. חברי הוועדה היו מפקד חיל האוויר לשעבר, אלוף (מיל') עידו נחושתן, וסגנית נשיא לשכת רואי חשבון בישראל, רו"ח איריס שטרק. בפני הוועדה הופיעו 23 אישים, ובהם ראש הממשלה, מנכ"לית בית הנשיא, ראשי המוסד, השב"כ, המטה לביטחון לאומי (מל"ל) והחשבת הכללית במשרד האוצר[11]. הוועדה קבעה כי "די בחסרונות כמו תקשורת ואבטחת המטוס הקיימים כיום במטוסים הנחכרים לטיסות מסוימות ואשר יהיו קיימים באותה מידה אם תהיה התקשרות ארוכת טווח עם חברת תעופה, כדי להצדיק מסקנה בדבר קיומו של צורך לרכוש מטוס ייעודי להטסת ראשי המדינה"[12]. הוועדה ציינה כי "עמדת השב"כ, הרואה חשיבות יתרה בכך שהמטוס ישמש לנסיעות הנשיא וראש הממשלה בלבד, ולא ייעשה בו שימוש לביצוע משימות שוטפות אחרות, מקובלת על הוועדה"[11].
 
2013
נקנה מטוס. מבחריין....
. בשלושים מיליון....

והיה והנו מטוס טוב מאד,ונעשו בו כל ההתאמות והפינוקים. כולל מקלחת.... אלא מאי? המטוס המצוין הזה, כשלא שימש להסעת ראש הממשלה, שימש להטסת אנשי קבע לבסיסים רחוקים. אז לנתניהו לא נאה..... לנשיאי ארה"ב יש אייר פורס 1 , אז גם לנתניהו מתחשק. ביותר מ 720 מיליון.(ש"ח או $ ? תיכף אברר). לנכים מגיעה העלאה בקיצבה, אבל אין כסף...... הכסף הלך למטוס, ול5000 ש"ח העלאה למשכורת החודשית של הח"כים, ועכשיו לפטור ממס של משפחת נתניהו. כן, אכן, גם לשכר הבכירים המופלץ.
 
יותר מ720 מיליון ש"ח. 393 עלה המטוס עצמו, ושאר הכסף מוצא

ויוצא על תחזוקה וכו'. ל-5 שנים.
האמת, כשקוראים את הערך "מטוס ראש הממשלה" בויקיפדיה, די משתכנעים שיש צורך במטוס הזה, הוא לא יקר כפי שקיבלתי רושם (עלה רק 393 מיליון ש"ח והוא בן 20 שנה!). והשב"כ לא היה מרוצה מהאבטחה במטוסים הקודמים. אמנם נתניהו דרש וקיבל עוד 178 מיליון ש"ח למטוס.
 

katomish

New member
את מבלבלת את המציאות, המטוס מבחריין נקנה ב 1998

וביחס למחירים של אז הוא נרכש בשווי ריאלי של מעל 50 מליון.
והתמ"ג לנפש בישראל היה אז פחות ממחצית מזה הנוכחי היום.
&nbsp
כל הגישה שלך היא גישה קומוניסטית, ומאוד מזכירה את גישתו של ברני סנדרס,
גישה שניראית נחמד על הנייר בעיניים אידיאליסטיות צדקניות, וניתן לשווק אותה בקלות לאנשים שרודפים צדק אבסולוטי ומעוניינים לכפות על כל שאר האנושות את מה שהם מגדירים ככזה.
בפועל זה לא עובד, ולא צולח את מבחן המציאות של חברה אנושית. הטבע האנושי עובד אחרת וכלכלות מונעות מתוך האינטרס האישי הגדול בעיני הפרט לצמוח שמצמיח את החברה ודוחף את האינטרס החברתי הקטן יותר בעיני הפרט להצליח ביחד איתו
ולא להפך.
האדם קודם דואג לעצמו ורווחתו, תדכאי את הייצר הזה בשם אידיאל נאור - ודיכאת את כל הצמיחה החברתית ואת הרווחה החברתית ביחד איתה.
 
לא ייתכן שבמדינה כמו שלנו נוצרת שכבת עשירים אדירים שחיים

בגן עדן של מותרות, בעוד שכבות אוכלוסיה שונות כמעט רעבות ללחם, וניצולי שואה צריכים לבחור בין תרופות לבין אוכל.
 
זו באמת בעיה

אך היא לא מתחילה עם בוגי וגנץ, ומתן משכורת גבוהה יותר לנתניהו לא תפתור אותה.
 
מתן משכורת עוד יותר גבוהה לנתניהו????

ובוגי וגנץ , ייתכן שהם בין מקבלי המשכורות הגבוהות. רק הם??????? אכן, אם וכאשר יתמנה בני גנץ לראשות הממשלה, אני מצפה ממנו שיקצץ במשכורתו (אני מאד מקווה שלא יקבל משכורת כפולה מהמדינה: גם פנסיה כרמטכ"ל לשעבר וגם משכורת של ראש ממשלה. זו תהיה חרפה.) ובמשכורת כל הבכירים. וכן יטיל מסים כבדים ביותר על הטייקונים. ויטפל בנושא הגז הנתון כרגע בידי תשובה וטייקונים אחרים. יקרע זאת מהם.
 

העמק

New member
הם הרוויחו אותה ביושר

שרתו בצבא 40 שנה
והם משלמים עליה מס
אין קשר בין זה לחרפה שנעשתה למען החלאה שלכם
 
ואיפה בדיוק היו הנציגים שלך בכנסת?

שתו קפה ? לנתניהו אין עכשיו רוב בכנסת. עברו כבר חודשיים מאז שטענתם שנצחתם עדיין אין ממשלה בראשות גנץ ונתניהו מצליח להעביר חוקים שלו
ודבר שני ההטבות הם לראש הממשלה אז עכשיו נתניהו זה ראש הממשלה
אבל זה בהחלט יכול להיות גנץ
אתה לא סומך עליו שהוא יצליח במעט הזמן שנשאר לו להרכיב ממשלה?
 
למעלה