לא "חגורה שחורה" עשתה ישראל לעזה, אלא "כיפה אדומה" עשתה עזה



לא מבינה למה נתניהו לא נותן אור ירוק לצה"ל לעשות זאת כל הזמן, בשיטתיות. לאחרונה התחלתי להבין שמדיניותו של נתניהו נובעת ממדיניות נשיאי ארה"ב (תחילה אובמה שנוא נפשו ועכשיו טראמפ "ידידו הגדול"). ארה"ב לא מעוניינת במלחמות. כבר אובמה נמנע, ועכשיו טראמפ איש העסקים הגדול נמנע. מכים רק כשקם שטן אמיתי. ואז - נקודתית. ואפילו כך, נתניהו ספג תמיהה גוערת מטראמפ על חיסול השרץ הארסי העזתי האחרון. (טוב, לא על חיסול השרץ עצמו אלא על הלחימה שהתפתחה בעקבות זאת. מה הוא חשב בדיוק, טראמפ, שלא נכה בחזרה על שליחת מאות טילים למרכזי אוכלוסיה ישראליים?)
 

דיברגנט חדש

Well-known member
רק הפיכת שטחם למחנה אימונים של הצבא תעשה את העבודה

הם יברחו כעכברושים, כפי שהם
 

סוהי 7

New member
קשה להחליט אם לרחם עליך או סתם לצחקק בנימוס

אבל אולי אתה יודע ומבין יותר טוב מהרמטכ״ל,קצין אמ״ן ראשי,ראש השב״כ וכמובן ראש הממשלה ושר הביטחון.......ובעיניין המדינה הפלסטינית ממערב לירדן יש על מה לדבר.....בעיקר ההפרדה בין יהודה ושומרון לבין רצועת עזה שכאן אני מסכים איתך.נשאר רק להסכים על הגבולות ועל הפרוז.
 

אבנר ג2

New member
מה שצריך זה לחבר בין עזה לגדה המערבית שם תקום פלסטין

ולהפריד בין ישראל לפלסטין

נתניהו ושרון התחילו בזה כאשר נסוגו מעזה מחברון ומצפון הגדה
נשאר רק לסגת מרצועה זעירה בגדה המערבית
בערך 5% מכלל השטח שנכבש ב-67
כל השאר כבר פונה
 
גם אם אבו יאיר יפרסם בחשבון בפייסבוק
זה עם היותר עוקבים....שהוא מתנצל שבמשך עשרות שנים התייחס לעדר הקולגות שלו כאסופת מטומטמים, ושהוא מודה ששיקר לעדר ללא הפסק כי הוא הסתמך על טיפשותם, אני בטוח שגם אז הקולגות יחייכו בינם לבין עצמם ויסכימו שזו רק טקטיקה כדי להילחם בשמאל ובה-ערבים.
&nbsp
&nbsp
 
אתה הזוי.

הדיעות הפוליטיות שלך מעבירות אותך על דעתך, אבל המצחיק הוא שאתה מנסה לעוות את המציאות גם בעיני הקוראים.
 
אני חושבת שדי "דפקנו" אותם, כמובן נתניהו לא הולך עד הסוף,

הלא ישראל יכולה להפוך את עזה לעיי חורבות, ולגרום לטבח כללי שם, אבל אנחנו לא נאצים, ולא נעשה כדבר הזה. הבעיה עם הערבים היא שהם נחש רב-ראשים. כרתת ראש ארסי אחד, יצוץ שני. והם מתרבים כמו עכברושים. הרגת אחדים, מופיעים נוספים. המלחמה בהם היתה ותהיה רבת שנים, מסתבר. לו הייתי דתיה, הייתי אומרת שאלהים העמיד לנו את הערבים לשטן, כמו בימי שיבת ציון הראשונה, מבבל, כדי לחזק את שרירי העם הזה, שהתרופפו במשך שנות הגלות. שרירי המלחמה, ושרירי המאמץ וההתמדה בכלל.
 
למעלה