מהפך 2,019-אתם התרגלתם לשלוט,ועכשיו אתם המומים...תתרגלו

jj25

New member
מהפך 2,019-אתם התרגלתם לשלוט,ועכשיו אתם המומים...תתרגלו

מה שאמר ראש הליכוד,מנחם בגין,לאחר מהפך 77.
חוזר עכשיו כבומרנג להליכוד--

"...אתם התרגלתם לשלוט,עכשיו אתם המומים...תתרגלו.!..""

שטייניץ,כ"ץ וכץ,מירי רגב,יריב לוין,ארדן,אקוניס...
יצטרכו להחזיר את הנהג,המאבטח,הלישכה,
רכב השרד.... סקודה סופרב/ניסאן מקסימה....
ביי,ביי...
להתראות בבית המשפט המחוזי בירושלים...
 
אתה באמת סבור שזה מה שמעניין אותי

ואחרים הרכב של השרים הנ"ל
אם אתה באמת מאמין בזה אז אתה טיפש
לא הייתה לי שום בעיה אם הייתה קמה כאן ממשלת שמאל חרדים והימין החדש
אבל עכשיו גנץ רוצה להקים ממשלה עם תומכי רצח יהודים
 

jj25

New member
שמאלני יתן את ביתו, כדי להחליף את מירי רגב...

שמאלני(מרצ,העבודה,כחול לבן) יוותר על הכל,
ישלם כל מחיר...ידרוס כל ערך...
העיקר,עיקרים... להחליף את נתניהו...
 

סטילהוק

New member
לא, אותך מעניין רק נתניהו כי אתה שפוט של נתניהו

ובעוד כמה שנים שתצא מהשפיטות ותביט לאחור אתה תבין עד כמה היית שפוט של נתניהו, בדיוק כמו נשותיו החרופות של גואל רצון שכל עוד היו תחת השפעתו לא יצאו משפיטותן אליו.
 
ואמסלם כבר לא יוכל לעשות חאפלות בכנסת

עם 4 סירי דגים.....
ורגב תצטרך להחזיר את השמלה.....
וביטן את הכספים שגנב. וליצמן לא יוכל יותר להגן על פדופילים ופדופיליות, וגם לא לקבל כספים מחברות סיגריות כדי למנוע ממשרד הבריאות להזהיר מפניהן.
 

סטילהוק

New member
וישראל תהפוך להיות מדינה נורמלית כמו כל שאר המדינות

ולא נתונה יותר לסחיטה וכפייה דתית חרדית.
 
נץ הפלדה, קשה לראות איך ישראל תהיה "כמו כל שאר המדינות"

אנחנו לא נוצרים, לא גויים-חילונים, אנחנו יהודים (חילונים ודתיים) עם ההיסטוריה שלנו, עם המורשת התרבותית שלנו ועם קיבוץ הגלויות שלנו.
 
כפרה עליך חכמה שלי , מקסימה שלי , מה שיש לך בסוליה של הנעל

אין לנקבת הסטילהוק במוח.

מילים כדורבנות , יישר כח !!!
 
סטילהוק אינו שייך למגדר שלי. אולי הוא גבר טוב, גבר ראוי,

אחד שנשים שוות רוצות בו כבן זוג. אבל להיות היוצר הראשי והמטפח של החיים הוא לא יכול, גופו ודאי לא עגלגל ורב חן אלא גָּרוּם משהו, ייתכן שהוא מגדל את שיער ראשו (בשבילי, בחורים כאלה הם תמיד רבי קסם), אבל מצד שני ייתכן מאד שהקרחת כבר פושה בו, ומאידך ישבנו וחזהו קצת משוערים, לא עלינו. סביר שקולו תרבותי, לא נובח כקולם של ערסים, ועם זאת - בקול סופרן או אלט קוסם אינו מחונן.....התרשמתי שרגשותיו נכונים, גסות רוח ואלימות גסה ממנו והלאה, ועם זאת , בקֶשֶת רגשותיה של אשה הוא לא זכה..... בעיה גנטית, אין מה לעשות. בקיצור , נץ הפלדה כנראה גבר תרבותי שנשים שוות חפצות בו, אך להשתייך למין הניקבי הוא לא משתייך. מה לעשות.
 
נשמה , סטילהוק משתייכת אל זן נכלולי במיוחד של נקבות זדוניות

כזבניות ורעות לב ....אם היית מכירה אותה לעומק יתכן והיית מבכרת את נוכחותם של ערסים עגלגלים על פניה


שמעת פעם על "סינדרלה" ?
ובכן גברת סטילהוק היא אישה אשר מזכירה את האמא החורגת של גיבורת המעשיה הנודעת...חחחחח
 
אני דווקא נתקלתי בזכרים זקורים נכלוליים במיוחד וכזבנים

גדולים, ועפ"י ידיעתי בחיים כיום ובהיסטוריה, הזדוניות ורוע הלב הם מטבע הגבר, והוכחו ע"י היטלרים למיניהם, החל מימי קדם ועד ימי דאע"ש הטאליבאן בוקו חראם והג'ינגיוואד. אני מחבבת נשים עגלגלות, וזכרים עגלגלים אינם נושאים חן מלפניי: הם רחוקים מלמשוך (אלא אם כן הם מושכים בצנעה בפִיניהם, אבל זה לא ממש מעניין אותי). גם הגרומים דוחים אותי. קשות, למעשה.
מעשיות מטופשות לילדים המבטאות את ההזיות בנפשותיהם של מחברי (מחברות?) המעשיה מעולם לא עניינו אותי.
נץ הפלדה, לפי כתיבתו, הוא גבר ראוי, שניחן מצד אחד בשיקול דעת הרחוק מהזיכריות הפזיזה, המטוסטרנת, ומצד שני מוכן להלחם פיזית כשאין ברירה אחרת. גבר כזה מגיע כמעט למעלת האשה הרגילה: הגיבורה האמיתית של העולם. זו שמוכנה בגבורתה לשאת את סבלות ההריון ואת ייסורי הלידה. אשה שאני מעולם לא הייתי, שלאומץ לבה וגבורתה מעולם לא הגעתי. האשה הרגילה.
 
יקירתי , זה שתכני את הנקבה "נץ הפלדה" לא ישנה את המציאות

עבורה....


הנקבה רווקה , שום נקבה גאה לא תסכים לחלוק את חייה עם צפעונית הרים מסוגה של סטילהוק והיא לא מוכנה להלחם פיזית...גם כשאין ברירה , סמכי עלי , אני מריח כוסיות מקילומטרים
{ איני מתכוון אליך כמובן , את מוכנה להלחם בכל רגע נתון }

אבל עזבי אותך מהמטונפת הזאת , מתי אנו נפגשים ?
 
לו סטילהוק היה "נקבה", כפי שאתה מתבטא, הוא היה גיבורה אמיתית

הגיבורה האמיתית ובעצם היחידה בעולם: האשה הרגילה. זו המוכנה באומץ ובגבורה לעמוד בסבל של ההריון ובייסורי הלידה. זו שגופה הקדוש נותן את חלבו ודמו כדי שהביצית הזעירה, בגודל ראש סיכה, תתפתח לילדה או לילד. זו המיניקה בחלבה הקדוש את צרור הבשר החלוש (ואם הוא זכר - המועד למוות) והמקיימת אותו בחיים, עד שעומד על רגליו. זו שהילדה או הילד הזה שואבים את משאביה הרגשיים והחומריים במשך שנים, עד שהם בוגרים מספיק לעזור לעצמם. והיא - נושאת בעול. מעניקה . אז לא, סטילהוק הוא זכר. הוא הטפיל הביולוגי על הנקבה. אם הוא גבר כפי שאשה רוצה לראותו, הוא עוזר לבת זוגו חומרית וגם חברתית לגדל את הילדים.
 

Critical Thinking

Well-known member
הריון, לידה, הנקה, נשיאה בעול גִדול ילדים ?

אז מדוע כל מה שגִדלת הם חתולי רחוב ?
 
נשמה , אולי מספיק כבר , מתי תתבגרי ?

נקבה חכמה בחכמת חיים חזקה יותר מכל גבר....אני מכיר נשים אשר שולטות בבעלים שלהן שליטה טוטאלית.....והכל בכח המחשבה.

וכל כך מדוע ? מפני שרוב הגברים הם ילדים קטנים , הם מונעים על ידי אגו ואילו רוב הנשים בוגרות נפשית בהרבה מרוב הגברים......

אישה חכמה בחכמת חיים יודעת להתפשר כשצריך אך בסופו של דבר היא מצליחה להשיג את מבוקשה....

אדם חכם בוחר את מלחמותיו בתבונה אך את {פנתרית} מתעקשת ללחום מלחמות מיותרות הגוזלות ממך אנרגיה מיותרת ...... באי אילו מקרים אינך יודעת עדיין לבודד את המוץ מן התבן , להפריד בין תפל לעיקר , להבין את כוונת המשורר........בטוחני כי את יכולה להשתפר פלאים בתחום זה.

אין כאן כוונה להעליב , באמת שלא , ביקורתי מתבקשת נוכח השרשור בינינו.......רוצה להתעצבן עלי ולקלל ? תפאדלי , אך אם הצלחת להפיק משהו מדבריי , דיינו.
 
שמע, אתה צודק. נשים בוגרות פשוט מפעילות את חוכמתן בחיים.

הן פ ו ע ל ו ת עפ"י תבונתן. אבל לדעתי אוי לה לאשה שנפלה לנישואין עם גבר שמבחינה נפשית הוא ילד, או רוצֶה שהיא תאמין בכך ותתן לו את כל הזכויות להתפרפר, גם עם נשים אחרות, לא לקחת אחריות על טיפול בילדים ואחזקת הבית, "לעבוד" בחוץ כפי שמתחשק לו ולבוא בתירוצים הביתה מתי שהוא רוצה, ללכת לבלות עם "חבריו" הזכרים ולהשאיר אותה, את האשה, תקועה בבית, וכן הלאה וכן הלאה. אשה חכמה פשוט מסיימת נישואין כאלה. זורקת את ה"ילד" האידיוטי לכל הרוחות. ואין כיום נערה, כמובן, שאינה רוכשת השכלה גבוהה אם יכולתה בכך, ומקצוע. כדי שחלילה לא תהיה תלויה לפרנסתה בגבר. וכמובן, כל הנשים הנבונות האלה מנהלות מאבקים נגד המימסדים הזיכריים המסורחים שבהם עדיין יד רוחצת יד בין הגברים, והנשים מופלות לרעה בתנאי המשכורת. אני, כשעבדתי, הרווחתי יפה, כי עבדתי במקום יוקרתי מאד, אך אין לי כל ספק שהוא שהזכרים במקום הרוויחו הרבה יותר ממני, ואני בתמימותי וחוסר נסיוני לא ידעתי לתבוע, מלכתחילה. אשר לנישואין, רבים הזוגות בהם האשה היא הראש: היא הקובעת, היא המנהגת. והגבר יודע את מקומו המשני, ומסכין עם זאת. אבל אני מדברת פה על עובדת חיים שרבות הנשים ורבים הגברים שהם נבערים מכדי לעמוד על כל משמעותה: שהאשה היא יוצרת החיים העיקרית. ושמשפחה זו בעצם אם וילדיה, (והסבתא, כדמות מרכזית), והגבר הוא הנספח. המאהב (ואם הוא לא יודע להיות מאהב טוב, המתאים לָאשה, אשה חכמה מיד תזרוק אותו!!!), והעוזר בגידול הילדים. אני עצמי איני רוצה להיות המנהלת והמנהיגה של אף אחד. לו מצאתי גבר טוב (בתוך כל הברָרָה שזה המין הזיכרי), הייתי רוצה יחסים שיוויוניים לגמרי. אין לי ענין להפלות את הגבר.ממילא לא התכוונתי מימיי להביא ילדים, כך שכל הענין של אני האמא, אני העיקר והמרכז במשפחה, לא היה מתעורר.
 
החיים הם לא שחור או לבן....זה לא פשוט כל כך לפרק משפחה...

אושרם של ילדיך עומד לפניך , יציבות כלכלית נהדרת יכולה להתערער ויש עוד 1001 הסתייגויות אשר קצרה היריעה מלפרטן.

לכל בן/בת זוג יש מגרעות ויתרונות ולא מפרקים משפחה בשל "זוטות" {באופן יחסי}

כל המלל שאת שופכת אופייני לאנשים חסרי ניסיון בתחום { את לא יחידה בתחום זה , אני מכיר רבים כמוך }....כאלו אשר חושבות שגבר או אישה ניתן לקנות עם רשימת תכונות בסופרמרקט...{ מקסימום שתי תכונות
}


נשים חכמות בחכמת חיים יודעות שהן יותר בוגרות מן הבעלים שלהן ולכן הן גם בד"כ מוותרות לו. שכן מדובר בילד


ובלי שום קשר לכלום . לרוב , אשה תמחל לבעלה על בגידה אך רובם המכריע של הגברים לעולם לא יסלחו לאישה על בגידה....מה לעשות , עובדה !
 
לעולם אל תוותרי לגבר! לעולם! הנבלה, אם נותנים לו אצבע,

רוצה את כל היד. הנבלה רוצה את ה"חופש" להתפרפר עם נשים אחרות, לא לטפל בבית ובילדים, לשהות בחוץ כרצונו. אשה חכמה מלכתחילה בוחנת את הבחורים עמם היא יוצאת, ולא נופלת למלכודת. אך אלו שהן תמימות וחסרות נסיון, ונופלות, מתבגרות ומחכימות עם השנים, מתפכחות ומתפקחות, ואז הן מתגרשות. בישראל יש 40% גירושין. והרוב ביוזמת האשה. כל לחי, אחיותי!!
 
את הרי לעולם לא תתחתני , לעולם לא תביאי ילד , אז לא עדיף

שתנסי להנות משארית חייך ?

כל כך הרבה אנרגיה מבוזבזת.....חבל.
 
למעלה