"פונים ליאיר לפיד לשחרר את בני גנץ מהתחייבויתו לגוש"

"פונים ליאיר לפיד לשחרר את בני גנץ מהתחייבויתו לגוש"

הליכוד: "פונים ליאיר לפיד לשחרר את בני גנץ מהתחייבויתו לגוש"
דסק כאן חדשות

*פוליטי-כאן | כאן חדשות - טלגרם*

================

הליכוד בתגובה לפוסט של גנץ:
הליכוד פונה ליאיר לפיד לשחרר את בני גנץ מהתחייביותו לגוש.
דפנה ליאל

*דפנה ליאל - 5 יום להחזרת המנדט - טלגרם*
 

דיברגנט חדש

Well-known member
איך הזמן טס? כבר צריך להחזיר את המנדט?


עוד 5 יום ...
 

Berethor

New member
הם באמת חשבו שהם יצליחו? לליכוד יש יותר מפלגות בצד שלו

והרשימה המשותפת זה גיס חמישי, והם שוב הזכירו לגנץ איך הם תומכים באויבי ישראל.
 

סטילהוק

New member
אנחנו בדרך לבחירות שבהן הליכוד תתרסק

ועד הבחירות נתניהו אדונך השרלטן המושחת כבר יהיה עם 3 כתבי אישום פליליים ולא יוכל להיבחר. כך שכדאי שתתחילו לחפש לו תחליף ליכודניק.
 
לא ביקשנו ממך עיצות סמולנצ'יק טיפש

יותר טוב תציע לאדונך המגמגם שירסן את חבריו תומכי הטרור הערבים
 

איציק3332

New member
ריסוק הליכוד=ריסוק ישראל מדינת היהודים

ריסוק הליכוד= עידוד לטרור נגד יהודים,תום עידן חוק הלאום,סוף מדינת היהודים,תחילת פריחת האיסלם בישראל,עידוד ערבי ישראל לטרור נגד יהודים,יבוש היהדות ובמקביל פריחת האיסלם,את התקציבים לדת היהודית יתנו לאיסלם. זה ריסוק הליכוד, אתה רוצה בזה?
 

סטילהוק

New member
נהפוכו, ריסוק הליכוד יביא לשחרורם של אזרחי ישראל

שכבר שנים בני ערובה של מפלגת שלטון המתנהלת כמו מאפיה עבריינית שכל מה שמעניין אותה ובעיקר את השרלטן המושחת העומד בראשה בטובתו האישית בלבד של השרלטן המושחת העומד בראשה, ומעולם לא בחל בשום אמצעי ולא יבחל בשום אמצעי להשגת מטרותיו. והמדינה, אזרחיה ובטחונה לא מעניינת אותם בכלל. נתניהו נזכר בבטחון המדינה רק לפני בחירות או מתי שיש לו אינטרס אישי. הרי חיסול בכיר הג'יהאד האיסלמי הוצע לנתניהו השרלטן המושחת כבר לפני שנה ע"י שר הביטחון שלו דאז ליברמן (שהחליף שר ביטחון אחר שהתנגד לעסקת הצוללות המושחתת) ונתניהו התנגד אז נחרצות לחסלו, מה שגרם לשנה שלמה של הוצאת פיגועי טרור ושיגורי טילים שגם גבו חיי ישראלים, ונזכר רק עכשיו באותו בכיר ג'יהאד, וממש לא במקרה, כי זה שירת את האינטרסים האישיים והפוליטיים שלו. זו גם הכוונה של ראש השב"כ ב"הכוכבים הסתדרו", קרי: הפעם נתניהו נתן אור ירוק, בניגוד ללפני שנה שחיסולו של בכיר הג'יהאד האיסלמי אז לא ממש שירת את נתניהו אישית ולכן הוא התנגד אז לחיסולו.
 

איציק3332

New member
בקרוב גנץ ליברמן ואחמד טיבי יביאו לתום עידן ישראל היהודית

תום עידן חוק הלאום. מילייארדים לערבי ישראל שיעודד אותם להפעיל טרור נגד היהודים.כמובן מילייארדים לטרור בעזה ויו"ש. ממשלת האסון יצאה לדרך . השמדת העם היהודי בישראל ע"י נוכלים ערבים שהשמאל קונה כל מה שהם אומרים
 

איציק3332

New member
גם אם זה נכון,ברור שממשלת גנץ ליברמן ואחמד טיבי תשלם יותר

לאף אחד אין ספק שממשלת גנץ ליברמן אחמד טיבי נוחה יותר וטובה יותר לערבים ולאיסלם ופחות טובה ליהודים
 

סטילהוק

New member
הדבר היחיד שברור ליכודניק זה שאדונך נתניהו משלם להם כבר שנים

מיליארדי דולרים שאיתם הם בנו צבא של ממש עם מרך של אלפי טילים שמכוונים על ישראל, בנוסף לאלה של חיזבאללה בלבנון, שאף הם תוצאה מאימפוטנטיות ושחיתות של אדונך נתניהו שמאז שנכנס לתפקידו בשנת 2009 רגע אחרי שהבטיח והתחייב שממשלה בראשותו לא תעצור את צה"ל ותביא למיטוט שלטון החמאס הטרוריסטי בעזה, לא נקף אצבע בשתי החזיתות, ואם כבר נהפוכו, נתן חסות לשלטון החמאס בעזה.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
גברת, מה קרה? ראית שאין לך מענה לשקריך בתגובתי ב-
מטה, אז

עברת לשקר באשכול אחר?
 
סטילהוק, נץ הפלדה, שים לב שאלו שקוראים לך "אשה" או בבוטות

"נקבה" הם המזרחים בפורום. בחברה המסרחית, "אשה" זה שם גנאי בפי הערסים, ו"נקבה" זה בכלל עלבון. בתי הסוהר, מספרת לנו התקשורת, מלאים ערסים כאלה. מה שהמסרחי לא מבין הוא שבשביל האשכנזי, "אשה" היא מילת כבוד. ובכלל, בעינינו האשכנזים אין הבדל חריף ובוטה בין נשים לגברים, כפי שמקובל אצל המסרחים והערבים, ובכל חברה ירודה ומפגרת. אצלנו מדגישים את הדימיון האנושי הבסיסי בין הגבר לאשה. אצלנו יש אפילו בגדי יוניסקס. וכן, שוב: "אשה" זו מילת כבוד מהמעלה הגבוהה ביותר. וזה ההבדל בין חברות אלימות ונחותות לבין מצב אנושי גבוה - החברות המתקדמות ביותר, בנות אמיתיות של המאה ה21 .
 
למעלה