לא זכור לי

לא זכור לי שכששולה זקן מסרה את הקלטות אולמרט והפכה לעדת מדינה ושלחה את אולמרט לכלא, שעדר הקולגות געה muuu או שמא mehhhh נגדה, אלא יותר חיבק אותה על הדרך לגולסטאר.

אין צורך להשוות על מה אולמרט נכנס לכלא מול הררי החומרים שנוגעים בזעיר אנפין בשחיתות של אבו יאיר, על שלושת עדי המדינה שלו, נכון?
 

katomish

New member
על אולמרט הגנו כל התותחים הכבדים בתקשורת, כולל אחד י.לפיד
כמובן שגם אברמוביץ' ובן כספית מיהרו להסביר שאולמרט נפל קורבן לשיטה.
בן כספית אפילו ידע להסביר שאולמרט שכולם ידעו על מעשיו המושחתים ולא היה יוצא דופן מכל הפוליטיקאים בתקופתו שפעלו באותן דרכים הושם כדוגמא ומופת למען יראו ויראו, רק משום שאפשר לדניאל פרידמן לנגוע בקודש הקודשים של הפרקליטות.
&nbsp
היום בן כספית אברמוביץ' ומרעיו מזמרים כבר זמרות אחרות
ועדי המדינה נגד נתניהו, מספרים על תנועות ידיים ופנטומימה בקייסים שאם ממש מתאמצים אפשר לתפור מהם משהו נסיבתי. זה בתיק 4000
&nbsp
ויאיר לפיד שלנו ? הוא העיד נגד נתניהו בתיק 1000 בטענה שנתניהו אמר לו משהו בשיחת מסדרון, בזמן שמילצ'ן חבר הפוליטיקאים ומחלק הסיגרים הוא זה שמימן בכלל את הקמת המיזם של לפיד שנקרא "יש עתיד" והעניק לו מליונים וחגג איתו ובילה איתו ועישן סיגרים איתו. ויאיר לפיד שלנו רק הפעיל כמה מנופי לחץ על נערי האוצר לקדם את ענייניו של מילצ'ן, השחיר פגישות ושיקר בתקשורת בלי בושה.
נגד יאיר לפיד לא נפתחה אפילו חקירה, רק לקחו את העדות שלו נגד יריבו הפוליטי והפכו אותו לעד מרכזי בתיק 1000.
 
אז אנחנו מסכימים שלתקשורת
יש אפס השפעה על העבודה המקצועית של מערכות החוק והצדק.
&nbsp
ולפני שאתה קופץ כמו צרצר חמוץ, אז לא - אין מערכת מושלמת ויש כשלים מובנים המצריכים טיפול בהול כולל בפרקליטות, אבל הגישה הבינארית של הקולגות של הכל או כלום, השארת מצב כמות שהוא או חורבן, לא מאפיינים לוגיקה ושפיות או סתם תיקון.
 

katomish

New member
למה שחור ולבן ? לתקשורת השפעה, כמובן שלא השפעה מוחלטת.
שופטים ופרקליטים ויועמ"שים הם בני אדם, גם הם צורכים תקשורת גם הם רואים לאן נושבת הרוח, אולמרט שסולק מתפקידו ע"י ברק ולבני משום שזכה לכלום וחצי של אהדה ציבורית, קיבל אהדה תקשורתית רחבה מאוד, וכשלבני וברק דעכו התקשורת גם ניסתה להחזירו לעמדת מועמד עוד בתקופת משפטו.
&nbsp
אצל נתניהו הסיפור בדיוק הפוך.
&nbsp
יותר מכך הפרקליטות קובעת סידרי היום במדינה מחוברת בחבל טבור לשופטים חורצי הגורלות כנראה גם במשפט אולמרט, ורוח המפקד העליון (אהרון ברק) וסגנו עלי אדמות (הפרקליט הראשי המכהן) שורה על חורצי הדין שמרשיעים באחוזים הגבוהים ביותר בעולם המערבי במה שאין לו אח ורע בשום דמוקרטיה.
המכתב של שי ניצן בתפוצת נאט"ו לכל המוציאים לפועל מסביר זאת למי שלא מבין.
 
למעלה