ליברמן על נתניהו: "על ראש הגנב בוער הכובע"....יענו נתניהו

evglev1

Well-known member
מנהל
רמאי מוכשר

הבטיח להפסיק את הטרור לפחות לחמש שנות המו"מ ואכן הפסיק את הטרור של הפת"ח ובמקום זאת שלח את החמאס והג'יהאד האסלאמי לבצע פיגועי התאבדות והתחייב להילחם בטרור של חזית הסירוב ולא עשה זאת וטען שהוא מנסה אבל לא מצליח. סחט אימונים ונשק למשטרה שלו שבפועל לא עשתה כלום, אה בעצם עשתה, שמרה על מעבדות הנפץ שצה"ל לא יפריע חס וחלילה לחמאס והרדימה את ישראל בטענה שהם עושים משהו ולכן הופסקה פעילותם היעילה של המסתערבים.

וביקשת קיבלת:
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=574513
 

הפרבולה

New member
ולא רק מתי גולן קרא לרצוח את ערפאת, גם הקבינט הבטחוני

של ממשלת שרון אמר זאת, בעוד ששרון היה הכי מתון וקרא רק לגרש אותו אז אנשי שמאל כמו שאול מופז קראו ממש להרוג אותו, בקואליצה של שרון היתה גם מפלגת העבודה.
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2752757,00.html
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לא בממשלה הזאת הייתה שינוי של טומי לפיד ז"ל

מצנע הצליח למנוע מהעבודה לזחול לממשלה.
 

ספי111

New member
עוד שקרים.

מופז לא היה שמאל ושרון לא רצה את העבודה בממשלתו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
שרון רצה מאוד את העבודה בממשלתו

אך לא היה מוכן לוותר על המפד"ל של אפי איתם כדי שהעבודה תיכנס.
 

הפרבולה

New member
כשאני אומר שערפאת עשה ממכם צחוק הכוונה היא

שהוא התיחס אליכם כאל סמרטוט ריצפה, אסקופה נידרסת, בשבילו הייתם משהו כמו שקית זבל, פשוט לא ספר אותכם, אז הוא עשה כמה מחוות מילוליות מעורפלות ולחץ ידיים למנהיגים ישראלים וגם לביבי "הימני" , אבל כל פעם היה מביך את השמאל הישראלי בנאומים מתלהמים מלאי פאתוס ואמירות בעייתיות ,אי אפשר היה להוציא ממנו שום אמירה שנותנת איזה תיקווה , או שזה היה מעורפל או שזה היה פשוט יריקה בפרצוף של השמאל הישראלי. שום דבר מעשי אי אפשר היה לסגור איתו ( גבולות, פליטים, חלוקת ירושלים , ריסון הטרור ), בכלל לא עניין אותו הסכם עם ישראל ובטח לא הכרה בה, יש להניח שהוא מעולם לא קרא איזה נייר עמדה שנוסחה על ידי מי מהצדדים או מתווך ובטח שלא התכוון לכבול את עצמו לסיכום כלשהוא או הבנות עם ישראל.
יכול להיות שבעצם היה לו מנת משכל של בננה אבל לזכותו יאמר שהצליח לעבוד עליכם יופי ( לא שזה קשה במיוחד לעבוד על שמאלנים הזויים ומשיחיים עם משפטים סתומים שמכילים את המילה "שלום" )

אז מה הפלא שיש שמאלנים כמו מתי גולן שהתיאשו ממנו ודרשו להרוג אותו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
האם כשאדם הורג עקרב זה רצח?

את ערפאת אפשר היה להרוג, אי אפשר היה לרצוח אותו כי הוא לא היה בן אדם!!! אה אגב מתנצל לפני העקרבים.
 

אבנר ג2

New member
אנחנו תמיד מהללים את אלה שעוזרים לנו

גם אם הם באים מהימין המשוקץ
אח"כ אנחנו יוצאים החוצה להקיא

למשל תמכנו בשרון ונתניהו כשהתברר בדעבד
ששיקרו לכם "נצרים כמוהה כת"א " ומשבחרתם בהם ציפצפו עליכם
וכשהם השלימו את תהליך הבריחה ופינוי המתנחלים גם מעזה וגם מצפון הגדה
יצאנו החוצה להקיא
 

ספי111

New member
תסביר קודם איך ליברמן היה האתרוג שלכם

כשנתניהו סידר עבורו יועץ משפטי נוח תמורת תמיכה .
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אולי אתה תסביר איך ליברמן הפך מבחינתך

ממאפיונר שהעלים עדי מדינה וסידרו לו יועץ משפטי שיסגור לו את התיק לגיבור שלך שמציל את המדינה מהשחיתות ומהכפייה הדתית?
 

ספי111

New member
אולי אתה תסביר למה אתה קובע שליברמן הפך עבורי גיבור

. עבורי ליברמן הוא חלק מהשחיתות השילטונית שיצר נתניהו. הוא אדם נטול אידאולוגיה שלדעתי הוא משתעשע בנתניהו ומשפחתו רק בשביל הכיף.
 

סטילהוק

New member
מתי בדיוק הוא הפך לכזה אצלי? ואיך אני לא יודע על זה?

ליברמן היה ונשאר בעיניי אדם לא אמין, ואני לא שוכח לו את התמיכה במתווה הגז המושחת של נתניהו, שבעקבותיה אפילו סגניתו פרשה ממפלגתו והקימה סיעת יחיד בכנסת. אבל, וכאן האבל הגדול, אפשר לנצח רק עם מה שיש, לא עם מה שאין. וזה מה יש כרגע בשביל גוש חוסם נתניהו, כשהאופציה השנייה הרבה יותר גרועה בעיניי, שכן אם נתניהו ושותפיו הטבעיים החרדים הפארזיטים המשתמטים האנטי-ציוניים המוצהרים והסמוטריצ'ים המשיחיים ההזויים היו מגיעים חס וחלילה ביחד ל 61 מנדטים, הרי שהיתה קמה מיד ממשלת חוק חסינות/מדינת הלכה חשוכה וכפייתית צרה שהיתה הופכת במהרה לצרה צרורה. ולכן חובה עלינו החילונים, הליבראלים, וכל שאר האזרחים שאינם רוצים שתקום פה מדינת הלכה חשוכה מפגרת דיקטטורית ונכשלת נוסח איראן במקום מדינת ישראל הציונית והדמוקרטית. והיום לא היינו מדברים על מי ירכב את הממשלה, אלא היינו מדברים על בריחה המונית מהארץ או מלחמת אזרחים עקובה מדם. כך שוודאי תסכים איתי שמדובר במצב הרבה יותר גרוע ומסוכן למדינה אפילו מהפלונטר הפוליטי שהיא נקלעה אליו דווקא בכדי למנוע בכל מחיר מהתרחיש הנוראי הזה מלקרות.

ובשביל לשמר את הגוש חוסם הזה שימנע מהתרחיש הנוראי הזה מלקרות אני לא פוסל אף אחד מהצטרפותו לגוש החוסם (ושים לב, לגוש החוסם, לא לממשלה עצמה), וככל שהגוש החוסם יהיה גדול יותר ככל שהסכנה שהתרחיש האיום והנורא הזה יתרחש יילך ויקטן. אך זה ממש לא אומר שליברמן הפך לגיבור שלי שמציל את המדינה (שהרי זה גם אינטרס שלו ושל בוחריו שהתרחיש הזה לא יקרה), או שהרשימה הערבית משותפת הפכה לשותפה טבעית שלנו,כמו שהרשימה החרדית המשותפת הפכה האנטי-ציונית הפכה לשותפה טבעית של נתניהו ושפוטיו העיוורים. ממש לא. אנחנו לא ליכודניקים ולא שפוטים עיוורים של אף אחד. לנו אין אדונים ואנחנו לא סוגדים לאיש כמו הליכודניקים השפוטים של נתניהו שמוכנים לבצע אפיל חארקירי עבורו וטובתו האישית בלבד.

אך כל עוד יש לכל מי שחבר לגוש הזה אינטרס משותף, שהוא כאמור למנוע התרחיש האיום והנורא שציינתי מלהתרחש, הגוש הזה חייב להישאר יחד ואסור לו להתפרק, כי ברגע שנתפרק ייפרץ הסכר ויביא לשיטפון גדול שיציף את כל המדינה ויטביע אותה. ואנחנו פשוט לא ניתן לזה לקרות, ולא משנה בכלל כמה עוד סבבי בחירות ייערכו. כי אסור בשום פנים ואופן שהגוש החרדי-מתחרד-משיחי-מושחת החשוך של נתניהו השרלטן המושחת ושותפיו הטבעיים החרדים האנטי-ציוניים והמשיחיים ההזויים יגיעו יחד ל 61 מנדטים וישיגו את מטרותיהם הזדוניות, כי אז הלכה המדינה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כי מרוב שהמשטרה והפרקליטות המליצו בשיטתיות להעמיד

לדין אנשי ימין וחרדים ולסגור תיקים שנפתחו לאנשי שמאל (חוץ מאולמרט) איבדנו כל אמון בהמלצות המשטרה והפרקליטות וכל התיקים של ביבי וליברמן נראו לנו כמו רדיפה פוליטית.
 

ספי111

New member
שקר וקשקוש ונבזות.

ספר לנו איזה תיקים סגרו לאנשי שמאל . שני תיקים מובהקים שסגרו לנתניהו על שוחד וגניבה. אתם מרמים את עצמכם כדי לפגוע במערכת המשפט ולהחליפה בכזאת שתשרת את האג'נדה שלכם במקום את החוק.
 
למעלה