חבל שבתקופת ביבי נותרנו ללא ממשלה נבחרת

בוזי15

New member
חבל שבתקופת ביבי נותרנו ללא ממשלה נבחרת

אתמול בהחזרת המנדט לנשיא הצהיר
מר נתניהו : חבל שלא הצלחתי להקים ממשלת אחדות .
זה מה שהעם רצה !.כל הכבוד למר ביבי שהבחין
מה העם רצה ורוצה . מצער ממש שביבי לא הצליח
לייצר את מה שהעם רוצה .
וכך יזכר הביבי שלנו כמנהיג הליכוד שלא הצליח לבצע
את רצון העם שלנו .
 

סטילהוק

New member
נתניהו לא ניסה להקים ממשלת אחדות הוא ניסה להקים ממשלת חסינות

כשאתה מגיע עם כל הגוש שהתחייב ואף חתם מראש על כך שהוא יסדר לך חסינות באמצעות חוק החסינות המושחת שנתניהו והדוברמנים המושחתים שלו בגתן ותרש משני פרשות השחיתות הציבוריות הכי גדולות שידעה המדינה שלנו, תכננו ועדיין מתכננים, במידה ויגיעו באיזשהן בחירות ביחד עם שותפיהם הטבעיים, הפראזיטים האנטי-ציוניים המוצהרים+המשיחיים ומתכנני הקמת מדינת ההלכה, או כמו שהם נקראים היום הסמוטריצ'ים יגיעו ביחד ל 61 מנדטים. ולזה גנץ סירב, ובצדק, כי כחול-לבן לא נבחרה למפלגה הכי גדולה בכנסת ישראל בכדי לשמש עלה תאנה בממשלת החסינות/מדינת ההלכה של נתניהו ושותפיו הטבעיים, ובטח לא שבכפוף למשמעת הקואליציונית לתמוך כולם בחוק החסינות המושחת של נתניהו, ולכן כל האחדות המזוייפת הזאת שעליה מדבר נתניהו ואף טוען ברוב חוצפתו שהיא רצון העם, בעוד שדווקא כל הסקרים מראים שרוב הציבור הישראלי דווקא נגד ממשלת אחדות בראשות נתניהו, היא לא יותר מעוד ספין אחד אחרון מני רבים לפניו שנתניהו כבר כל כך רגיל להשתמש בהם, במחשבה שעל ידי כך הוא ישיג את מטרותיו הזדוניות.

אבל נחש מה? זה כבר לא יקרה לעולם, וככל שנתניהו ושפוטיו יקלטו ויפנימו זאת יותר מהר, ככל שהם יתחילו להיערך ולהתכונן יותר מוקדם למה שבאמת צריך לעניין עכשיו את נתניהו שהקריירה הפוליטית שלו עומדת להסתיים ברגע שיוגש כתב אישום, אם לא אפילו 3 נגדו, וזה להוכיח את חפותו בבית המשפט, אם הוא אכן חף מפשע כפי שהוא חזר וטען כל הזמן "לא יהיה כלום, כי לא היה כלום", משפט שאגב חברו הטוב שהיום משמש כעד מדינה נגדו הגה אותו עבורו ואף השתמש בעצמו בהפגנות התמיכה בו, עד שהפך לעד מדינה ושפך בפני חוקריו את כל מה שהוא יודע לגביו ולגבי שחיתותו.

ולא, הטיעון המפגר של פרקליטיו בשימוע בפני היועמ"ש שאליו נתניהו עצמו אפילו לא טרח להתייצב, שבגלל שכולם מושחתים אז גם לנתניהו מותר להיות מושחת, כי זה כל מה שנשאר להם לטעון, ואין להם שום טענה רצינית ואמיתית עם ראיות מוצקות אמיתיות שתוכל להפריח את האשמות נגדו ולהביא לסגירת תיקיו הפליליים, ממש לא טענה שמחזיקה מים וכל פושע או עבריין יכול להשתמש בה. אז האם זה אומר שצריך לשחרר את כל הפושעים והעבריינים מכלאם? לא, ממש לא.
 

סוהי 7

New member
חבל ששמאלן מבולבל כמוך לא מבין משהו יסודי בדמוקרטיה

העם רוצה אחדות ואת זה רואים לפי תוצאות הבחירות.בדמוקרטייה לא עושים אחדות ע״י הוראה מגבוה או הפעלת צבא,צריך שותף לאחדות ,כזה שבאמת רוצה בכך.....אולי אתה מכיר מישהו מתאים?
 
למעלה