לכל השמאלנים שרוצים לתת את יהודה ושומרון לפלסטינים

  • פותח הנושא hnc
  • פורסם בתאריך
איזה תמורה ואיזה בטיח.

אסופת של ערבים פולשים .
הם היו תחת שלטון ירדני וחיו והתגוררו בתנאים מחפירים של עוני ודלות ומחלות כשנכנסנו לשם.
הביוב היה זורם ברחובות התחלואה והתמותה בקרב תינוקות היתה גבוהה בהרבה יותר מאשר במדינת ישראל.
ב67 לקחנו את השטח הזה מירדן והם מנתינים ללא אזרחות ירדנית הפכו להיות נתינים ללא אזרחות ישראלית והדבר הטוב ביותר שהיה צריך לעשות בזמנו
להשלים בגדה את מה שלא עשו ב48 והבריחו את כל הערבים משטח המדינה.
הערבים האלה כפויי טובה. ישראל הרימה אותם מאשפתות . תוך זמן קצר היו להם טרקטורים לעבד האדמה. הקימו קופות חולים וסידרו להם את הביוב והתחלואה והתמותה ירדה פלאים.
שום תמורה ושום בטיח. תמורה זאת הודאה שמשהו שייך להם .
שום דבר מחלקי ארץ ישראל המנדטורית לא שייך להם.
 
למה לתת להם אוטונומיה?

המטרה לעודד אותם להגר משם לכל מקום אחר בו יחפצו.
במקום לעזור להם צריך למרר להם את החיים בגבולות החוק ולעודד אותם לעזוב.
איזה אוטונומיה ואיזה בבל"ת.
כל הניסיונות האלה לתרבת אותם לבני אנוש שסולדים ממלחמות נדון לכשלון בטוח.
כל היסיונות האלה לתת להם שלטון עצמי נדון לכשלון בטוח.
אתם הססמולנים לא לומדים.
כל פעם אתם עושים את אותה הפעולה מצפים לתוצאה אחרת ומקבלים את אותה התוצאה
 

hnc

New member
אני שמאל? לא. בכלל לא. אבל תחשוב מה שאתה רוצה.

לעולם לא יהגרו מיליוני פלסטינים. זאת אשליה שלא תקרה.
הפיתרון היחיד הוא אוטונומיה כשהביטחון אצלנו והסברתי בהודעה שפתחה את הפוסט למה ואיך.
 
ארץ ישראל הייתה נקראת פלסטין ושייכת לערבים אם

אם החרדים היו הגורם הקובע .
למזלנו
מי שקבע היו חילונים אנטי-חרדים ותוספת קטנה של דתיים-לייט .
 

סטילהוק

New member
בדיוק


החרדים העדיפו את השלטון המוסלמי בארץ ישראל, בגלל שהוא דמה להם ולכל המנטליות וההתנהלות שלהם. הם כועסים עד היום על הציונים שבאו והקימו את המדינה היהודית הציונית שלה הם קוראים עד היום מעשה שטן, וטוענים שהפרה את מצוות הגלות. החרדים מאז ומתמיד היו גלותיים, הזויים ומתבדלים, שלא לדבר בכלל על חשוכים ומתאכזרים לנשותיהם ולבנותיהם שאצם הם דיכאו ואף רצחו. בדיוק כמו המוסלמים הפונדמנטליסטים, שרצח במשפחה אצלהם לקוח ישירות מההלכה היהודית והסנהדרין הקדום. אך דבר אחד ייאמר לזכותם לפני שהפכו גם לפראזיטים שחיים על חשבון הקופה הציבורית, הם עוד עבדו והתפרנסו למחייתם.
 
?? תביא הוכחה ש"רצח במשפחה אצל הערבים לקוח ישירות

מההלכה היהודית ומהסנהדרין הקדום". ושחרדים רוצחים את נשותיהם ובנותיהם.
לי אתה נשמע כמו שונא מובהק של חרדים ושל הדת היהודית, שמברבר דברי בלע . (ואני עצמי חילונית, בת אדם חופשית, שמתנגדת לאפליית האשה ע"י ההלכה הזיכרית היהודית, וכן צוחקת על הבלויות בהן החרדים מחזיקים).
לידיעתך, אגב, קראתי ערבי המבהיר לנו שרצח במשפחה אצל הערבים הוא מנהג מתועב מתקופת הג'היליה.
 

סטילהוק

New member
לא דיברתי על כיום, דיברתי על העבר

דיברתי על הקנאים החרדים היהודים הקדומים שהיו סוקלים באבנים כל אשה שרק נחשדה בבגידה. ומשם לקחו גם המוסלמים הפונמנטליסטים את ההשראה לשריעה המוסלמית שלהם.

חוץ מזה, הנה קישור לעד כמה שתי הדתות האלה דומות ביחסן לנשים:
"כל כבודה" או "כל כבודו" - על כבוד, צניעות ויחסי כוח מיגדריים
http://www.old.kolech.org.il/maamar/כל-כבודה-או-כל-כבודו-על-כבוד-צניעות-וי/


"חברות הדרת כבוד רבות מחילות נורמות וכללי התנהגות שונים על נשים וגברים. בעוד שהדרת הכבוד הגברית נקנית באומץ אקטיבי ואגרסיבי, הדרת הכבוד הנשית נקנית בטוהר וצנעה. מיניותה של האישה היא פוטנציאל לבושה, מקור סכנה מתמדת להדרת הכבוד. חילול מיניותה של אישה מכתים בראש ובראשונה את הדרת כבודו של הגבר המופקד על שמירתה של מיניות זו."

כשאנו קוראים תיאור זה, דמיוננו מוביל אותנו למזרח התיכון, לחברה הערבית הסובבת אותנו ולמקרים קשים ומזעזעים של רצח על "חילול כבוד המשפחה", מוסכמה המושרשת כה עמוק בחברות אלו ששום השכלה וחשיפה לעולם המודרני לא מצליחה לקעקע אותה. אך האם נורמות של "כבוד" אופייניות רק לחברה הערבית או המזרחית? האם בחברה היהודית-הדתית בישראל אין נורמות כאלו?

שימו לב לטכסט הבא, שהתפרסם בראש חוצות:

כנס חיזוק והתעוררות

מוצ"ש פרשת "חיי שרה" תשס"ז

החלטות הכנס

חובה גדולה מוטלת על כל אחד ואחד להיות עומד על המשמר שמלבושי אשתו ובנותיו יהיו ע"פ גדרי הצניעות הן בכיסוי הגוף והן בצורת הלבוש בכל עת ובכל מקום.

אחד מן המכשולים הגדולים בדורנו הוא בגדים צמודים, ויש בזה משום אביזרייהו דגילוי עריות.

על כן חובה להקפיד כדלהלן:

החולצות, החצאיות, הסוודרים וכד' יהיו רחבים דיים שלא תראה צורת הגוף.
הבגדים לא יהיו שקופים. כאשר הבד שקוף מעט יש להשתמש בחולצה תחתית או בבטנה.

החולצות תהיינה ארוכות מקצה החצאית במותן (ב-10 ס"מ לפחות) באופן שיכסו בכל תנועה. פתח הצוואר יהיה סגור כראוי. השרוולים יכסו את המרפק בכל תנועות היד.

אריגים שמטבעם צמודים כמו: לייקרה, טריקו, סטרש' ודומיהם אסורים בלבישה.
נפרצה לאחרונה פרצה חמורה בנוגע לאורך החצאית. יש להקפיד על אורך נכון כמפורט:

החצאית תחילתה במותן ואורכה אמצע הרגל. וכאמור עליה להיות רחבה דיה ולא מאריגים נצמדים.

יש להחדיר בחינוך הנשים והבנות גאוה במלבושי הצניעות ובהנהגותיה. בחינת "ויגבה לבו בדרכי ד". וראוי לשבח את המוסיפות גדרים וסייגים בענין זה. מוסדות החינוך ישלבו לימוד הלכות אלו במערכת הלימודים.

זהו טכסט העוסק בצניעות נשים אך כל כולו ההיפך מצניעות. הוא גס רוח, פולשני ומביך. הוא מפרק את גוף האשה לחלקים ואיברים: רגל, מותן, יד, מרפק, צוואר. אלה נמדדים בסנטימטרים, בסוגי בדים המכסים או לא מכסים אותו.

כולנו מכירים את השלטים, שהפכו כבר לפולקלור, התלויים בשכונותיה החרדיות של ירושלים: אלו הקוראים ל"בת ישראל, התורה מחייבת אותך להתלבש באורח צנוע", ואלו הפחות מנומסים, המזהירים "לא לעבור ברחובותינו בלבוש לא צנוע". כולם פונים ישירות לנשים - הקפידו על צניעות על פי המקובל עלינו, וכוללים איום מרומז.

הטכסט הזה שונה. הוא לא פונה לנשים, לא מבקש מהן דבר ולא מזכיר את חובתן. הנמענים של הטכסט הם הגברים - עליהם מוטלת החובה לעמוד על המשמר, להשגיח על נשותיהם ובנותיהם. עליהם "להחדיר" את החינוך, ולשבח את "המוסיפות גדרים". אחרי התיאור המפורט של הלבוש והאיברים שהוא מכסה, נראה שכל הוספה איננה יכולה להיות אלא רעלה המכסה את הפנים.

מה מטריד את הרבנים (החשובים) החתומים על הטכסט הזה? האם "כבודה" של האשה בראש מעייניהם? ברור שלא, כי אז היו מארגנים כנס נשים. מה שמסתתר מאחורי "כנס חיזוק והתעוררות" הוא כבודו של הגבר. זה הנפגע אם יראו שאינו שולט כראוי באשתו או בבנותיו, ואלה אינן מקיימות את מוסכמות החברה על כל דקדוקיה. זה איננו "כבוד האדם" באשר הוא אדם, כבוד סגולי, Human Dignity , זכות בסיסית של כל בן אנוש. מה שמעניין את כותבי הטכסט הוא "הדרת הכבוד", של הגברים כמובן.

"שמירה על הדרת כבודה של האשה בעולם כזה מחייבת הסתגרותה, שתיקתה, הרחקתה מן הזירה הציבורית. את הגבר מחייבת הדרת הכבוד לשמור את צעדיה של האשה, לפקח עליה ללא הרף, ובשעת הצורך לנקוט בכל אמצעי משמעת, מניעה או עונשין שימנע ממנה לפגוע בהדרת כבודו. העובדה שהדרת כבודו תלויה בגופה ובהתנהגותה, מחייבת אותו ומעניקה לו את הזכות לשלוט באשה."

לכאורה, מושגי הכבוד האלו שייכים לאותו חלק קיצוני ומיליטנטי של העולם החרדי. אך אם ניבחן את העולם הציוני-דתי, זה המעורה בעולם המודרני, נמצא גם בו מוסכמות כאלו, ולא מעט. העיסוק האובססיבי בצניעות האשה, ההפרדה בין גברים ונשים באירועים ציבוריים וההדרה ההולכת ומחריפה של נשים מהספירה הציבורית הן נורמות ההולכות ומשתרשות בציבור החרד"לי ובמערכת החינוך שלו.

למושג היהודי "כל כבודה בת מלך פנימה" יש משמעות שונה מאד מכבוד הגבר. "כבודו" של הגבר הוא כבודו של אדם הנברא בצלם, כבוד החברה, כבוד האומה, ו"כבודה" של האשה היא בצניעותה, בהעלמתה מן העין, בשתיקתה.

האם זהו העולם אליו אנו שואפות? אם ניבחן את החברה הסובבת אותנו ע"פ הגדרותיה החדשות של אורית קמיר למושג "כבוד", נוכל לאמץ חשיבה שונה על מקומן של נשים בתוכה.
 
ועדיין לא הוכחת לי שגברים יהודים רצחו את בנותיהם ונשותיהם

"שנחשדו בבגידה", ושהזכרים החרדים עושים זאת היום.
 

סטילהוק

New member
בפעם האלף לא מדובר על היום, מדובר על העבר

הרבה לפני הקמתה של מדינת ישראל, שאם זה היה תלוי בחרדים האנטי-ציוניים לא היתה קמה בכלל.
 

marabo

Well-known member
חילוני שקרן, אף לא היה בעם ישראל רצח על כבוד המשפחה

זה שייך רק למוסלמים.
ובאשר לבנית הארץ, החרדים כאמור בנו את הארץ הרבה לפני הרצל, יש פלג חרדי שהתנגד לזה בדיוק כמו שהיו חילונים שהתנגדו לזה.
 

סטילהוק

New member
אתה האחרון שיכול לדבר חרדי אנטי-ציוני

כי אתה עצמך הצהרת פה בפורום הזה ממש שאתה והחרדים הייתם מעדיפים שיישאר השלטון המוסלמי על פני השלטון היהודי הציוני, ושגם היום היית מעדיף שלטון מוסלמי על פני שלטון יהודי ציוני. אז מוטב שתשתוק חרדי אנטי-ציוני.
 

marabo

Well-known member
שקרן, בור ועם הארץ, מחסור בלימודי ליבה, הסתה אנטישמית.

קודם כל החרדים הגיעו לכאן ובנו את הארץ הרבה לפני הרצל, הם בנו את פתח תיקוה וחדרה והמושבות הראשונות מתוך כוונה לגאול את הארץ עבור עם ישראל.
ובאשר לבורות שלך בהלכה, אין בעם ישראל ובתורה שום מסורת ומצווה של רצח במשפחה, על דיני נפשות היה רק סנהדרין מוסמך להחליט ובמקרים מאוד מאוד חריגים פעם ב 70 שנה אולי.
 

marabo

Well-known member
שקרן, החרדים הגיעו כאן לארץ הרבה לפני הרצל

ובנו את פתח תיקוה וחדרה ועוד הרבה לפני שהערבים חשבו על פלסטין
 

evglev1

Well-known member
מנהל
והם התנגדו לכל ריבונות פוליטית

ולמעשה בשנות הארבעים של המאה העשרים החרדים הצטרפו לישוב היהודי הציוני לא מסיבה משפחתית או אידיאולוגית אלא זה היה ההימור שלהם כדי להיות עם המנצח. השיקולים שלהם אם לתמוך בציונים או בערבים היה על פי להיות עם הצד המנצח ולא היו להם שום סנטימנטים ליהודים הציונים וגם לא שום רתיעה משלטון ערבי.
 

marabo

Well-known member
אל תמציא סתם דברים, אתה לא מכיר את ההיסטוריה

ואני לא מאשים אותך, השמאל דאג שתלמד מה שהם רצו שתלמד. שתלמד להעריץ אותם ולנשק את כפות רגליהם, כמו ברוסיה הסובייטית, זה אותו שמאל ואותו חינוך.
קודם כל החרדים זה לא גוש אחד כפי שהחילונים לא. היו חרדים שהנגדו בכלל לבוא לארץ והיו שבאו ובנו את הארץ עוד הרבה לפני הרצל. הכינוי שלהם היה "הישוב הישן".
עם תחילת המנדט הבריטי הישוב הישן התחרה בישוב הציוני על ההגמוניה והשליטה בישוב היהודי בארץ. לאחר רצח דה האן ומאורעות תרפ"ט בחברון שפגעו בישוב הישן לא נותרה להם הרבה ברירה, הערבים חיפשו אותם ולא הבדילו בינם לבין הציונים, בלי לרצות הם מצאו עצמם באותה סירה, מכאן הכול המשיך.
 

סטילהוק

New member
בדיוק


אבל את מאראבו החרדי וחרדים אחרים כמוהו שנולדים, ממש נולדים לתוך מעגל של שטיפת מוח אינטנסיבית, לא לימדו את העובדות האלה, בגלל שהם לא לומדים לימודי ליבה, ולכן גם לא יודעים את כל זה. זה כמו לדבר עם מישהו שלא יודע בכלל אנגלית אנגית שוטפת ועוד מקצועית. הסיכויים שהוא יבין אותך שואפים לאפס.
 

סטילהוק

New member
החרדים לא בנו שום דבר, אפילו לבנות צריף הם לא מסוגלים

כך שתוציא לעצמך מהמוח ששטפו לך אותו מאז לידתך ושימשיכו לשטוף לך אותו עד יום מותך חרדי, את השטויות האלה שהחרדים בנו את הארץ הזאת. החרדים לא בנו שום דבר. ועוד יותר מזה, אם זה היה תלוי בהם מדינת ישראל בכלל לא היתה קמה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
דווקא לפני הרצל היה את הישוב הישן

הם אמנם הקיפו את עצמם בחומות, אבל הייתה גם התיישבות למעשה היה עימות בינם לבין הבילויים. וגם היום החרדים בארה"ב הם עובדים לתפארת. לא כל החרדים הם פרזיטים שכל היום לומדים בישיבות, גם לפני שהייתה להם מדינה שהם יכלו לסחוט הם עסקו במשהו. הפלגים הקיצוניים כמו הרב הפסיכופט שטען שהגשם יורד הודות ללומדי הישיבות והעבודה היא קללה והם מפרנסים אותנו זאת תופעה חדשה, החרדים לא היו כל כך קנאים בלא לעבוד לפני 150 ו-200 שנה.
 
למעלה