היי קולגוש... מה המצב...והיום קדיש

katomish

New member
זכותך להיות סקפטי, גם כנגד דבריו של היוצר שקרא למיצג שלו

גליוטינה ורשם זאת בדף הטוויטר שלו.
מה גם שקוצץ סיגרים נראה שונה לחלוטין, אלא אם כן זה קוצץ סיגרים שמעוצב כגיליוטינה
אבל באותה מידה יכל נושא השלט "די לציונות" לומר שזה קוצץ סיגרים שמעוצב כמו שלט.
&nbsp
אבל נניח לזה הרי זה סתם וויכוח סרק, וגם אם אביא הקלטה של הבחור מודה שהתכוון לגיליוטינה, לא יהיה זה הדבר שיוציא אותך מעמדת הסקפטיות הנוחה.
&nbsp
נסיים בנתון פיקנטי לאחר שאנשים נשבעו שראשים כרותים קרצו להם או סימנו להם סימנים עם העיניים, מדענים וסקרנים בתקופת הגליוטינה ניסו לוודא לכמה זמן נשאר הראש הכרות בהכרה, ולכן סתרו לראשים כרותים צעקו עליהם ודיברו איתם, תוך כדי שהם רושמים בפנקס את רשמיהם.
&nbsp
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ואת החלום של יהונתן גפן שהוא יורה פעמיים בבנימין נתניהו

מישהו גינה? אתה לא רק שלא מגנה ביטויים כמו מתנחבלים והתנכלויות אלא גם משתמש בהם בעצמך או לפחות השתמשת!!! ודווקא המודל שלכם לחיקוי עם כיפה על הראש כינה את החיילים שמגינים עליו יודונאצים.
 

katomish

New member
החבל ממה שניתן להבין מהתמונה שימש כמיצג של "רבין תולה אותנו"

ולא כפי שטוען תגרנות - חבל תליה לרבין
&nbsp

 

katomish

New member
החבל לא היה קשור לארון הקבורה של הציונות והיה קשור למיצג אחר

כנראה משהו בסגנון "רבין מכין לנו חבל תלייה"
כפי שניתן לראות בתמונה המצורפת
&nbsp
שמחתי לעזור

 
זהו אינו הטיעון , הרי השמאל כל הזמן טוען

כי אותה הלוויה היא הסתה לכל דבר ועניין ואם אכן כך מה על הביטויים מתוך אמירת קדיש אשר נאמרו על ידי צמד התעמולנים השמאלנים ?

שהרי אם הייתה הסתה באותה הלוויה מטאפורית מדוע שלא נגדיר כהסתה גם דבריי התעמולנים השמאלנים ?

עזוב אותך משטויות , תהיה הגון ואמיתי , אם איש תקשורת ימני היה מעז להוציא מפיו את המילים הללו כלפי פוליטיקאי שמאלני אמות הסיפים של המדינה היו רועדים....

זכור יקירי , "יש צביעות בכל מקום אך לעולם לא תמצא צבועים גדולים מן השמאלנים".... פתגם אבות.
 
בערך מגיל 15 אני לא לוקח ברצינת אמירות המתחילות עם המלה "אם"

העובדות הקיימות הן
שנתניהו הסית מעל אותה מרפסת
שנתניהו הלך בראש תהלוכה עם ארון מתים עליו כתוה "רבין"
שרבנים אירגנו פולסא די נורא
שאדם דתי רצח את רבין .
זה העיקר
וכלל אינני מתעלם מפעילותו של אבישי רביב .
 
אתה רואה ? זו הסיבה שלא ניתן לנהל אתכם ויכוח ענייני , איזה

תרגיל התחמקות מזהיר ביצעת , הכל בכדי להתעלם מן השאלה אשר הנחתי לפתחך ולמרות הכל אתעלם מחוסר יכולתך/רצונך לענות על תגובתי ואומר כך.

נתניהו מעולם לא הסית נגד רבין.

א. נתניהו היסה לא פעם את קריאות ההסתה נגד רבין.
להלן דוגמא : https://youtu.be/ms8si-ekSX4
ואפילו יוסף טומי לפיד , האבא של יאיר לפיד מבטא את דעתו על נתניהו באותו הקשר....שים לב לדבריו וחווה דעתך עליהם - בקישור הבא :
https://youtu.be/Quo6CKoNe5M - אנא ממך צפה בשני הסרטונים.

ואם נתניהו היסה את ההמון בעבר אין שום סיבה לחשוב שלא היה עושה זאת גם בהפגנה בכיכר ציון אילו היה שומע את קריאות הזעם ורואה את "יצירותיו" של סוכן השב"כ אבישי רביב. { שום בן אנוש על המרפסת בכיכר ציון לא יכול היה להבחין בשני דפי פוליו בין ההמון }

בהפגנה הייתה אנדרלמוסיה שלמה , אלפי גרונות זעקו בגרון ניחר את כאבם ולאו דווקא בקצב אחיד , אינך יכול לדעת מה נתניהו שמע או לא אך אם נתייחס אל התנהגותו לנושא ספציפי זה בעבר הייתי מזכה אותו לחלוטין ולו מחמת הספק.

ב. ההלוויה הייתה הלוויה מטאפורית לציונות , ארון הקבורה היה של הציונות ולא של רבין , היה רשום על הארון "רבין ממית את הציונות" זה שאתה בוחר להיתמם רק מעיד על עוצמת טענותיך שהרי אם ההפגנה ההיא הייתה הסתה אתה אמור לזעוק הסתה גם נגד דבריהם של שני התעמולנים השמאלנים אשר ציטטו מתוך אמירת קדיש ביחס לנתניהו או תקופת שלטונו. לא כן יקירי ?

ג. מה קשור אמירת הפולסא די נורא לנתניהו ?

ד. רוצח רבין הינו אדם דתי , זוהי עובדה, מה זה קשור לנתניהו ?

ה. אני שמח מאד שאינך מתעלם מפעילותו של אבישי רביב.

אני מעריך דיון הגון עם אנשי שמאל הגונים , מאד אשמח לנהל איתך שיח הגון.
י
 
הבט סביבך , רובו המכריע של הפורום הזה מלא

בשמאלנים מנוולים ורעי לב , שתי המכשפות , סתוונית ופנתרית , גוטרמן , גרנות , RON W , הנקבה השמאלנית הקרויה "סטילהוק" ורבים נוספים......כולם אוטואנטישמים שמאלנים אשר שטופים בשנאת העם היהודי.......קשה למצוא איש שמאל הגון לשיח אשר מבוסס כבוד הדדי.......אני חש שאתה יכול להיות איש שמאל כזה..........אם היית בוחר בכך.

פעם היה שמאל ציוני במדינה הזאת , השמאל הזה הולך ונכחד , הולך ונעלם.....

אני מדבר בכבוד לאנשים הגונים.
 
בהשוואה לאמירת אמת יש הרבה הרבה אמירות שיקריות .

לרדוף אחרי כל שקר ולפרקו הוא טקטיקה טיפשית . אבל לפעמים זה נחוץ .
מול אלו שהזכרת יש אותך , חוף מציצים , דיברגנט , רשוי , קטומיש , יבגני , איציק , מארבו . כפי שאתה רואה לא חסרים דוברי ימין .
הדברים פשוטים .
המילה "שמאל" נעשתה גידוף , עלבון ואי לגיטימזציה . זה בא מנתניהו
ואחרים עושים בו שימוש נרחב .
4 רמטכלים בדימוס מבקרים קשות את נתניהו . זה לא מדליק אצלך פעמון אזהרה ?

נתניהו הקשיח את עמדתו על ידי צירוף שס ויהדות התורה לגוש של 55 .
מה זה אומר ?
לי זה אומר שנתניהו החליט לפעול נגד החילוניות באוכלוסיה היהודית .
בימים כתיקונם זה מספיק כדי לסלקו מהשלטון .
 

katomish

New member
המילה ימין היא גידוף ע"י דוברי שמאל, והנה פותח השרשור משתמש

במילה קולגה בה מתייחסים לאנשי הימין פה בפורום בכדי לנסות ולהעליב אותם.
גם ימנון נכנסת בקטגוריה הזו, גם ליקוקניק
העלבות אישיות על בסיסי יומי ברמת גן ילדים נגד נתניהו גם הן דבר שבשגרה מימים ימימה.
לא חסרות לשמאל דרכים להסית ולנסות להעליב.
&nbsp
נתניהו לא הפך את השמאל למילת גנאי, היו אלו אנשי השמאל שכל כך החריגו את עצמם מהשיח הציבורי עד שהפכו לאובייקט מגוכך בפני רוב העם, לכן כחול לבן שברובה מחזיקה בדעות שמאל התנערה מתדמית השמאל וייצרה לעצמה תדמית של מפלגת מרכז.
 
אני לא צריך את נתניהו בכדי לדעת שאני מתעב יהודים אשר

תומכים במדינת כל אזרחיה וכל מסתנניה , כאלו אשר אינם מסוגלים להבין כי יש דברים שהם מעבר לפוליטיקה...כמו תוכנית הגרעין האיראנית למשל.

גם אנשי ימין וגם אנשי שמאל הבינו היטב כי נתניהו צודק בסוגיית הגרעין האיראני ולמרות זאת נתניהו הוקע ע"י אנשי שמאל רבים על עמידתו האיתנה והנחושה מול אובמה המנוול......איך בשם אלוהים ניתן לתקוע טריז בניסיונות ראש ממשלת ישראל יהא אשר יהא במלחמתו מול הסכם הגרעין הנורא אשר ניסה לכפות עלינו אובמה ? שמאלנים רבים הוקיעו דווקא את זה אשר מבקש לשמור על בטחונם ובטחון ילדיהם.....נורא , פשוט נורא !!!

גנץ עצמו תמך בהסכם הגרעין אשר הביא עלינו אובמה....גבי אשכנזי התחמק בנכלוליות מביצוע הוראתם של ראש ממשלת ישראל נתניהו ושר הבטחון ברק אשר בקשו להתכונן להפצצת הכורים הגרעיניים באיראן...ניצנים של הפיכה , לא פחות !
בוגי יעלון
התחיל לבקר את נתניהו רק לאחר שהודח מתפקידו כשר הבטחון על ידי ליברמן.....באיש החליף את האידיאולוגיה הימנית שלו בשנאת נתניהו , הוא הפך שמאלן רק בשל סיבה זו { גם יועז הנדל וצבי האוזר הפכו שמאלנים רק בשל שנאתם לנתניהו , הם הודחו על ידי נתניהו בשל פרשת נתן אשל }

דעתם של הרמטכלים הללו לא מדליקה אצלי שום פעמון אזהרה !

מחליא היה לראות את פרצי השמחה והחגיגה של שמאלנים רבים אשר התמוגגו מאושר עת אובמה "בישל" לישראל גינוי באו"ם רגע לפני החלפתו בטראמפ....פשוט גועל נפש.

אכן , המילה "שמאל" בעיניי הפכה לבזויה ומחליאה אך אין לזה שום קשר לנתניהו וקח עוד דוגמא : כל המרגלים אשר ריגלו על רקע אידיאולוגי נגד מדינת ישראל היו שמאלנים - מה לעשות , זוהי עובדה ! { האמן לי שהרשימה ממש לא קצרה..ממש לא קצרה } וזאת מבלי להזכיר פעילות שמאל דוגמת ענת קם וטלי פחימה

אתה יודע , אחד מקרובי משפחתה של אשתי היה קשיש אשר לחם בפלמ"ח , האיש היה צלול עד יומו האחרון ולא פעם ניהלנו שיח פוליטי ער , הוא היה איש שמאל ציוני והגון לא כמו חבורת הנבלות הטמאות אשר את שמם הזכרתי בפניך.....פעם אחת במהלך שיח פוליטי הטחתי בפניו כי לוחמי הפלמ"ח וההגנה הסגירו את אחיהם היהודים לבריטים בתקופת הסזון תוך ידיעה גמורה שהם מסגירים אותם לגרדום.....תגובתו הייתה "עיניים דומעות" ושתיקה רועמת....הוא ביקש ממני לא לשוחח בנושא ספציפי זה , כיבדתי את בקשתו אך יכולתי לראות על פניו את הבושה והכלימה...האיש הלך לעולמו לפני מספר שנים , זכרו לברכה.

יש עוד המון נושאים אשר בעטיין אני מתעב את תפיסות השמאל אך קצרה היריעה.

ולסיום אומר כך - יש לי ביקורת לא מעטה על החרדים אך כל עוד אנו מוקפים 350 מיליון מוסלמים אשר רובם מבקשים את נפשנו אין לי אלא להעדיף אותם על השמאלנים אשר הפקרותם בנושאי ביטחון מסכנת את העם היהודי בציון {לדעתי}

הדתיים/חרדים תומכים במדיניותו הביטחונית של הימין אשר עדיפה אלף מונים על פני הנאיביות השמאלנית בנושאים אלה.....אתה יכול להגדיר זאת כך "תפיסת הביטחון הימנית הרבה פחות גרועה מזו של השמאל" וסיבה זו חשובה הרבה יותר מכל סיבה אחרת.

ומעבר לכך , איני שוכח ולו לרגע כי החרדים הם אחיי , הם בני עמי ותמיד אעדיף אותם על פני המוסלמים.....יש שמאלנים אשר מזמן שכחו זאת.
גילוי נאות - אני חילוני לחלוטין.
 
אני לא מתחמק משום טיעון מנומס . המילים "אם" + "אילו" + תמיד"

הם דלת להכנס קישקושים לדיון .
נתניהו לא הסית נגד רבין ? יש לך מעקב צמוד 24/365 עליו ?
ההסתה של נתניהו הייתה ונשארה מ ת ו ח כ מ ת .
אני לא אתן לך פתח לחמוק מטיעון זה על ידי דוגמא שאני יכול להביא מהשואה .
נתניהו עמד על המרפסת . יש לך תמליל מלא מהדברים שאמר ? אם כן אשמח לקרוא .
נתניהו לא שמא ? דוד לוי עמד לידו ועזב את המרפסת במחאה למה ששמע מלמטה . אז נתניהו לא שמע ?

נתניהו לא ראה את ארון המתים והכיתוב עליו
ואת חבל התליה

הסתה והשמצת היריב היא כלי קבוע של נתניהו וזה מה שהיה אז .
שלא יהיו לך אי-הבנות . הייתה לי ביקורת קשה על דברי רבין בזמן אמת . פרופלרים , תתחלקו לי מהגב וכדומה . גם בפרשת אלטלנה אני מאשים את רבין ואת בן-גוריון . אבל כל זה לא מצדיק את המעשי נתניהו . לא אז ולא היום .
אז ייצר נתניהו אווירת הסתה נגד רבין . לזה הצתרפו אחרים . רבנים ולא רבנים .
ההמון ניתן לשילהוב וגם לריסון . מה שהיה זה השליהוב . ייגאל אמיר הוא אדם ששולהב עד מעבר לקו האדום .

השילהוב הזה קיים גם היום . אני קורא אותו כל יום כאן בפורום .
אמנם לא במימדים של אז אבל , יש שילהוב חמור שקורע את העם .
 
המילה "אם" נועדה להמחיש לך את צביעותו של

השמאל הישראלי אשר מתעקש להגדיר את ההלוויה כהסתה וע"פ אותו עיקרון מסרב להגדיר כהסתה את דברי שני התעמולנים השמאלנים בן עמי ואברמוביץ.

בהגינות אתקן את עצמי ואומר כי מעולם לא שמעתי או ראיתי הסתה של נתניהו כלפי רבין.... אוסיף ואומר כי אני יכול להבטיח לך שהחונטה השמאלנית תקשורתית סרקה את כל החומר המצולם של נתניהו בכיכר ציון + איזה תמליל אשר הצליחה לדלות ואם היה איזשהו חומר אשר מעיד על הסתה מצידו אני יכול להבטיח לך שהוא היה מתנוסס על העמוד הראשי של רוב עיתוני הבוקר או בפתיח של מהדורי החדשות בטלויזיה....אין להם שום עדות להסתה ,
זוהי עובדה !!!

"הסתה" מוגדרת בחוק כקריאה לאלימות ואין ולו הייתה שום קריאה לאלימות ולו מרומזת בדברי נתניהו... ההיפך הוא הנכון , נתניהו הקפיד לגנות ולהסות כל קריאה לאלימות שאני יודע עליה....הבט שוב על הסרטונים שהבאתי בפוסט הקודם ובמיוחד את דברי טומי לפיד שהוא מעולם לא היה מאוהדי נתניהו ולמרות זאת נותר הגון ואצילי בנושא זה.

יתכן ודוד לוי שמע דברים שנתניהו לא שמע , תשומת לב של אדם היא דבר אישי ומאחר ונתניהו תמיד עומד במרכז העניינים כך גם היה על המרפסת , האיש מוקף פוליטיקאים אשר משוחחים , משיאים עצות , מבלבלים בשכל והכל תחת רעש עצום.....לפעמים כשדעתי מוסחת אני אפילו לא שומע את אשתי צורחת.....


מבחן העבר מוכיח כי נתניהו הוקיע קריאות הסתה נגד רבין ואין שום סיבה לחשוב שלא היה נוהג אחרת גם במקרה זה....אילו באמת היה שומע. אני חושב שלאור עברו מגיע לו להנות מן הספק. ( אני מבקש ממך שוב לשמוע את דברי טומי לפיד בנושא )

יגאל עמיר לא היה זקוק לשום שלהוב...לא מזמן האזנתי לראיון ארוך של חגי עמיר , אחיו של הרוצח ומדבריו עולה כי הם היו קרים כקרח...שום שלהוב ושום כלום. אנסה להביא בפניך את הראיון , אני ניסיתי להבין את תפיסת עולמו של יגאל עמיר דרך הראיון עם אחיו....שווה צפיה.

הפיגועים "תדלקו" את העם....רוב העם זעם בשל אזלת ידם של רבין ופרס...בשל הנאיביות שלהם , בשל העובדה שערפאת היתל בשני הזאטוטים , עשה מהם צחוק.....אתה יודע שאני צודק.


אני איש ימין מתון מאד , מצביע ליכוד , מעולם לא חשבתי להצביע ימינה מן הליכוד.
 

tgranot1

New member
ננסי מזן השקרנים המעלימים ראיות

את זה , הוא לא הראה בסרטון

 

tgranot1

New member
שטויות במיץ גזר....

עובדה, אפילו ממשלות ימניות רציפות לא התייחסו לכך ברצינות.

חוץ מזה מה קשור מחט לתחת? אני הראת עדות מצולמת כי כן השתחל חבל מאותו ארון קבורה מפורסם ושביבי כן ראה אותו. מה שאתה מביא זה סיפור.
 

katomish

New member
התקשורת היא אחד הגורמים המפלגים בעם

ההתנהלות של אברמוביץ את בן עמי היא רק דוגמא אחת, אומנם מאוד קיצונית.
ועל כך כתבה יו"ר רשות השידור השניה
 

katomish

New member
לא מסכים איתך, אבל אם תרצה לחזק את הטיעונים שלך אתה מוזמן

 
למעלה