ככל שהגוש החרדי-מתחרד-משיחי יתקוף יותר את המרכז ככל שיתמעט

סטילהוק

New member
ככל שהגוש החרדי-מתחרד-משיחי יתקוף יותר את המרכז ככל שיתמעט

ככל שהגוש החרדי-מתחרד-משיחי-מושחת (גוש הימין לשעבר) יתקוף יותר את המרכז ככל שיילך ויתמעט ויאבד יותר ויותר מנדטים לקראת סבבי הבחירות.

נראה שבליכוד/מפלגת נתניהו לשפוטים של נתניהו עוד לא ירד האסימון, כי הם סובלים מהצתה מאוחרת, ולכן עוד לא הפנימו שהימין זה לא מפעל לייצור מנדטים, ושרוב המנדטים של הגוש הזה הגיע ומגיע אך ורק מהמרכז. כך שככל שתפגעו יותר במרכז ובאינטרסים של המרכז, ובאנשי מרכז, ככל שתאבדו יותר ויותר בוחרים מהמרכז ואנשי מרכז שיחזרו חזרה למרכז, בדיוק כמו גושים טקטוניים שנעים שמאלה וימינה, אך למעשה נמצאים במרכז. וברגע שהמרכז ברובו נע שמאלה השמאל בשלטון, וברגע שהמרכז נע ימינה הימין בשלטון. זה עד כדי כך פשוט.

כך שכל ניסיון לפגוע במרכז, להעליב את המרכז או לשייכו לשמאל או מנגד לימין, רק יעלה גם לימין וגם לשמאל אם יפעלו כך מנדטים והפסד קולות הולך וגודל. כפי שיכולנו לראות היטב בשני סבבי הבחירות האחרונות.

הליכודניקים כנראה חיים בקונספציה שאת הקולות של הגוש שאליו הם משתייכים, שפעם עוד היה גוש ימין אידיאולוגי וציוני, אך במהלך העשר האחרון, והרבה בגלל נתניהו וחבירתו למפלגות החרדיות הפראזיטים המשתמטים החשוכים והאנטי-ציוניים המוצהרים, הפך הגוש הזה לגוש חרדי-מתחרד-משיחי ומושחת מאין כמוהו שהחזיק במשך שנים וללא שום הצדקה מדינה שלמה כבת ערובה, הם לוקחים או מקבלים מהימין, בעוד שזה ממש לא כך, כי הימין זה לא מפעל לייצור מנדטים וכולנו ראינו במהלך שני סבבי הבחירות האחרונות כמה הוא באמת שווה, ואילו המרכז זה גוש ענק, אם לא אפילו הכי גדול במדינה, שרק ממנו הגיעו ומגיעים קולות ומנדטים שעד כה במשך עשור שלם חיזקו את גוש הימין, בדיוק כמו שלפניו חיזקו את גוש השמאל.

ובכן, כל זה נגמר ברגע שבמרכז הבינו את הבלוף הגדול שהגוש הזה השתמש עד כה ומתכוון להמשיך ולהשתמש בהם גם הלאה רק בתור קולות שמביאים להם מנדטים ומחזקים את הגוש ואת השרלטן המושחת מבלפור העומד בראשו, אך לא דואג כלל לאינטרסים של המרכז ולצרכיו של המרכז. כי אם כבר נהפוכו, דווקא בתקופת שלטון הליכוד בראשות נתניהו מעמד הביניים, זה שמשרת בצבא, עושה מילואים ומשלם מיסים ולמעשה מחזיק את כל המדינה, כולל החרדים הפראזיטים החשוכים והאנטי-ציוניים כפויי הטובה על כתפיו, הלך ונשחק עד דק, והיום כמעט ולא נשאר ממנו כמעט כלום. אם תבדקו בחשבונות הבנקים של מעמד הביניים תגלו שרבים מהם נמצאים במינוסים אדירים בשל אשליית בועת האשראי שנתניהו וממשלת השחיתות המסואבת שלו הובילו אותם אליה, ובכך גרמו לשחיקתו הגדולה של מעמד הביניים במדינת ישראל, ובמקביל לחיזוק החרדים החשוכים הפראזיטים והאנטי-ציוניים המוצהרים, שנתניהו עצמו אף הגדיר וממשיך להגדירם עד היום כשותפיו הטבעיים, עד כדי כך שהוא יצר איתם גוש בלתי נפרד שאיתו הוא מגיע לשיחות המו"מ על הרכבת ממשלת האחדות. קרי נתניהו, חילוני אוכל ושרצים שאנו שומר שבת ושם כיפה על ראשו רק מתי שמתאים לו, או כשהוא הולך לפגוש שוף מוחות רבנים/אנטי-ציוניים כאלה או אחרים, הפך את עצמו מזוהה יותר מכל עם אותם חרדים חשוכים פראזיטים אנטי-ציוניים מוצהרים, שרואים במדינת ישראל ובציונות עצמה מעשה שטן, בצה"ל (צבא ההגנה לישראל) צבא השמד ובחיילי צה"ל הנלחמים למען המולדת ומגנים גם על החלאות החרדים הפארזיטי המשתמטים והאנטי-ציוניים כפויי הטובה, תועבה. ואף מרשים לעצמם לשרוף מדי צה"ל ודגל ישראל בערים החרדיות שלהם. שלא לדבר בכלל על החילונים שבעיניהם החרדים כולם כופרים שיש להשמידם ודמם הפקר. ואת כל זה הם מלמדים ומעבירים ביחד עם שנאה יוקדת ובלתי נתפסת למדינת ישראל, הציונות, צה"ל והחילונים גם לדור הצעיר שלהם ולדורות הבאים באמצעות ספרי הלימוד שלהם, שכל מי שיפתח ספר כזה יתפלץ ויחשוב לרגע שאולי הוא הגיע לעזה ופתח ספרי לימוד של החמאס והג'יאהד האיסלמי.

ולכן לא מפליא כלל שרבים מהחילונים, הליבראליים ואפילו הדתיים לייט שמאסו בכל הכפייה הדתית הגוברת והמתפשטת ברחבי מדינתנו, בחסותו של השרלטן המושחת מבלפור, שנתן וממשיך לתת ל"שותפיו הטבעיים" אור ירוק ורוח גבית, נוטשים את הליכוד/מפלגת נתניהו, שהפסידה עד כה בתוך פחות מחצי שנה בין 10-11 מנדטים, בהמוניהם.

וזאת רק ההתחלה, כי עדיין נותרו חילונים וליבראלים רבים שעדיין לא החליטו סופית האם הם ממשיכים להצביע לליכוד, נמנעים ולא יוצאים בכלל לקלפיות (כמו שיכולנו לראות רבים מהם עושים בבחירות האחרונות), או חוזרים הביתה למרכז ונוטשים סופית את הימין שהפך לגוש חרדי-מתחרד-משיחי ומושחת ומאין כמותו, שמטרתו היא אך ורק טובתו של השרלטן המושת מבלפור, חקיקת חוק החסינות שנועד במיוחד עבורו ועבור פוליטיקאים ונבחרי ציבור סורחים ומושחתים, שכאלה כפי שאפשר להיווכח במהלך השנתיים האחרונות ממש לא חסרים בגוש הזה, ובעיקר בליכוד/מפלגת נתניהו, ובתמורה לכך להקים יחד מדינת הלכה חשוכה מפגרת דיקטטורית ונכשלת נוסח איראן והטאליבן במקום מדינת ישראל הציונית והדמוקרטית.

כך שתמשיכו ליכודניקים שפוטים של נתניהו להמשיך ולתקוף את המרכז ואת אנשי המרכז, ובכך לא רק שתירו לעצמכם בראש, אלא שגם תבצעו חראקירי ותרחיקו לתמיד את אנשי המרכז שהביאו לכם את המנדטים ואפשרו לכם להיות הגוש השולט במדינה בכל העשור האחרון. זה רק משרת אותנו במרכז ככל שאתם תוקפים בטיפשותכם הרבה את המרכז.

ואם תמשיכו להתעקש לתמוך ולהצדיק את אדונכם השרלטן המושחת מבלפור ואת שחיתותו ושחיתותם של חבר מרעיו המושחתים, בסוף תתרסקו ותרדו ביחד איתו שאולה.
 

katomish

New member
איך הולך עם התוכנית שלך להכניס את החרדים למחנות חינוך מחדש ?

 

סטילהוק

New member
תאמין לי שאם אני הייתי ראש ממשלה לחרדים היו רק 2 אופציות:

אם אני הייתי ראש ממשלה הייתי מעמיד בפני החרדים ושוטפי המוחות שלהם המתקראים רבנים ועוברים על הדיבר השלישי החמור מכל עשרת הדיברות בעל האזהרה המפורשת היחיד (ולא רק להם), רק 2 אופציות:

1. לחזור בשאלה ולהפסיק באופן מוחלט עם הפרת הדיבר השלישי החמור מכל הדיברות ובעל האזהרה המפורשת היחידה לא יינקה, להתלבש כמו בני אדם ולא כמו בימי הביניים, להתגלח לשרת בצבא ולעבוד כמו כל שאר האזרחים במדינה.

2. לוותר על אזרחותם הישראלית שגם ככה הם לא מביאים שום תועלת למדינה ולאזרחיה, ורק מהווים נטל כבד כלכלי, כפייתי וסחטני על המדינה ואזרחיה, ולעזוב את המדינה, מצידי לאחיהם בברוקלין שמתפרנסים בניגוד אליהם בכוחות עצמם ולא מקבלים שום קצבה מהמדינה, או לאחיהם הפונדמנטליסטים המוסלמים האנטי-ציוניים בדיוק כמוהם באיראן שאני משוכנע שיקבלו את החרדים האנטי-ציוניים בדיוק כמוהם בזרועות פתוחות ובנפש חפצה. לא ממש מעניין אותי לאיפה, העיקר שיעזבו את המדינה.

וכנ"ל גם לגבי שוטפי המוחות המוסלמים ולמוסלמים הפונדמנטליסטים שטופי המוחות שלהם. שבעיניי לפחות אלה וגם אלה הם היינו הך ואין הבדל ביניהם.

ואלה שתי האופציות היחידות שהייתי מעמיד בפניהם, לא שום אופציה אחרת.
 

katomish

New member
וזה נשמע פאשיסטי ומפחיד ומזכיר תקופות אפלות.

קשה לי להאמין שאדם בוגר או שפוי בימנו מחזיק בדעות כמו שלך.
הייתי מציע לך לקרוא קצת על החרדים, שיעורי תעסוקה התגייסות והתנדבות.
 

ai21

New member
הוא הרי גדל על סגידה לקומוניסטים

ולהוט ליישם את המניפסט,
בכל מחיר
&nbsp
מבחינתו גנץ זה המהפכה הלבנה,
משם הוא יודע להמשיך...
 

katomish

New member
הפתרון שלך לא רחוק מהשקפות הקומוניסטים

לדעתי אתה אדם לא יציב עם דעות קיצוניות ומסוכנות,
וראוי לכל גינוי שיודבק לך מימין ומשמאל.
 

katomish

New member
עדיף להתעלם מאיש כזה,

או שהוא פרובוקטור, או שהוא לא יציב נפשית.
 

סטילהוק

New member
אם נרצה או לא נרצה, בסופו של דבר זה יהיה הפיתרון האידיאלי

והכי פחות נורא שעדיף בהרבה על פני שתי האופציות האחרות שיישארו למדינה ולאזרחיה אם זה לא יהיה הפיתרון.

1. הקמת מדינת הלכה חשוכה מפגרת דיקטטורית ונכשלת נוסח איראן שתנוהל ע"י חבורת האייטולות מועצת חכמי הפרת הדיבר השלישי, במקום מדינת ישראל הציונית והדמוקרטית.
2. מלחמת אזרחים עקובה מדם, בזמן שאנחנו מוקפים באוייבים שרק מחכים לחסלנו.

כך שהפיתרון שלי הוא דווקא פשרה שמונעת את שתי האופציות האחרות שכל אחת מהן נוראית למדינת ישראל, לבטחונה ולהמשך קיומה.
 

איציק3332

New member
אתה סתם מגזים

מדינת הלכה? מלחמת אזרחים? אתה מגזים.החרדים יושבים כבר המון שנים בממשלות ישראל שמאל וימין ואין שום מדינת הלכה. ואיזה מלחמת אזרחים? יש קיצוניים ב2 הצדדים שמגזימים אבל השאר לא קונים את השטויות האלה.
 

סטילהוק

New member
זה בגלל שעד היום הם היו מיעוט, אבל הם מתרבים במהירות

וברגע שמספרם יתחיל לאיים דמוגרפית על המדינה גם אתה כבר תבין שצדקתי. ואז נראה איזה פיתרון תעדיף...
 

איציק3332

New member
הם עדיין מיעוט

אני לא חושש משס שהם חרדים מתונים יחסית לחרדים האשכנזים. די לא צריך לחפש מלחמות בינינו. גם לא לפנטז על מלחמות עתידיות שהם נניח יהיו רוב בעתיד. יש לנו מספיק מלחמות עם כל הערבים שמקיפים אותנו. אגב אני גם לא רואה אותם כרוב במדינה.ואם חלילה כן עדיין הם עדיפים על הערבים.החרדים עם כל המחלוקות אחים שלנו.
 
מזמן לא קראתי בליל יהיר מצד אחד ואינפנטילי מאידך

ממש מלאכת מחשבת של טיפשות ושחצנות עם הבזקי תסכול.
מה לא היה לנו בהודעה ההזוייה הזו: הנחות ייסוד חסרות כל הגיון ,"המנדטים של הליכוד באים מהמרכז", היתה שנאה חולנית, לחרדים וכמובן לנתניהו"השפוטים של נתניהו","פרזיטים חרדים"היה גם המון תסכול , עלילות דם ממש על הגבול האנטישמיות"לשיטתם החרדים דמם של החילונים הפקר (תיקנתי בכוונה את הלשון העילגת).
אדם נורמלי אשר קורא זוועה שכזו נמצא במבוכה לא קטנה.
זה כבר לא סתם שנאה חילונית, וגם שקרים גסים זה לא דבר חדש.
אבל איכשהו כשהבליל הזה מתחבר יחד
זה הופך להודעה זוועתית ייחודית.
אני מתקשה לזכור מתי קראתי הודעה אשר כה מזכירה את הדר שטרמר.

היו לא מעט הודעות אנטישמיות, אבל הודעה באורך שכזה בעוצמה שכזו עם דימויים כה מבחילים זה באמת משהו חדש.
 

סטילהוק

New member
תרצה או לא תרצה ליקוקניק שפוט של נתניהו, הכל עובדות

כולל מה שכתוב בספרי הלימוד של הילדים החרדים. ואתה מוזמן לבדוק את זה בעצמך.
 
תצא כבר מהעולם האינפנטילי שלך, ליקוקניק של נתניהו עאלק

מה אתה באמת כל כך מטומם עד שאתה מאמין שמיליון מצביעי נתניהו (ועוד חצי מליון מצביעי ימין וחרדים)עובדים אצלו??
אני מצטער לומר לך אבל מסע ההסתה נגד נתניהו סובל משתי חולשות:
א נתניהו באמת ראש ממשלה מצויין, והעם לא מטומטם ומתקשה להפיל ראש ממשלה שהצעיד את הכלכלה והבטחון קדימה בגלל תיקים הזויים תפורים בצורה גסה.
ב גם בלי להתייחס להשגיו הרדיפה האישית המכוערת הזו דיה כדי לגרום לצפוף שורות במחנה הימין.
המצביע הימני הממוצע , אפילו אחד שלא התלהב יותר מדי מנתניהו מבין שאם הוא הפך למטרת העל של האליטה המושחתת אז כנראה שחשוב להגן עליו .
השמאל לא מסמן מטרות סתם ככה .
 

הפרבולה

New member
אי אפשר להתכחש לזה שמדיניות נתניהו היא ממש לא ימין

היא לכל היותר מרכז ולפעמים הוא עושה מעשים שאפילו בשמאל ספק אם היו עושים ( כמו להקפיא בניה בירושלים המיזרחית שסופחה למדינת ישראל ).
אז אמנם הוא מדבר ימנית אבל מעשית הוא די שמאל, איפה ההבטחות לפנות את חאן אחמאר, לבנות בירושלים, למוטט את החמאס, מה זה האיוולת הזאת לספק חשמל דלק וסחורות לאויב בעזה ?
 
למעלה