בתקופת השיכור על הרבה פחות מ"בעגלא ובזמן קריב" השב"כ התחיל ל

evglev1

Well-known member
מנהל
ולא בא לך לצעוק "בדם ואש את ביבי נגרש" כשיורים על הדרום?

 

סטילהוק

New member
לביבי השפוטים שלו סולחים על הכל גם על שחרור מחבלים רוצחים

למעשה ביבי נתניהו עשה בפועל דברים הרבה יותר גרועים מרבין מבחינה שמאלנית, ולמרות זאת אף אחד לא העז לקרוא לו בוגד, שלא לדבר בכלל על הקריאות האחרות שצעקו נגד רבין... וזה רק אומר דבר אחד: בליכוד/ליקוק זה לא משנה בכלל מה עושים, זה משנה מי עושה את מה שעושה. תאמין לי שאם גנץ היה עושה אפילו רק חצי מהדברים שנתניהו עשה ועושה הליקוקניקים הצבועים כבר מזמן היו תולים אותו מילולית... אבל אם זה אדונם נתניהו, סבבה, תעשה מה שבראש שלך אדוננו ומלכנו אנחנו כולנו השפוטים שלך, ואין לנו שום מחשבה ודעה עצמאית משלנו. אנחנו כאן רק בכדי לשרת אותך הוד רוממותך.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ולמה זולל הפיסטוק זה בסדר ושיכור זה לא בסדר?

 

evglev1

Well-known member
מנהל
דווקא טומי לפיד ז"ל לא זומן לחקירה

למרות שכינה את ממשלת רבין ופרס ממשלת יודנראט.
 
marabo, אסתירא בלגינא אהבל שלי, "בעגלא ובזמן קריב" כאן אינה

התרת דמו של מאן דהוא אלא נסיון נואל "להתפייט" באמצעות אמוץ בטוי הלקוח מתפילה שתרגומו בערך "במהרה ובקרוב" ומבטא כמיהה קבלית-מיסטית לבא משיח וגאולה.

במקורו נאמר הקדיש לאחר לימוד אגדה, אך בהדרגה נכנס לתפילות הציבור בבתי הכנסת. הקדיש משולב בין התפילות בבית הכנסת ונאמר בסיום תפילת העמידה, לאחר סיום פרק בתפילה, למשל אחרי פסוקי דזמרא, אחרי תפילת עלינו לשבח, ולאחר לימוד תורה שבעל-פה.
בתחילת ימי הביניים תפס הקדיש מקום בתפילות אבלים ובאזכרות למתים, ועם עליית המיסטיקה היהודית במאות ה-12 וה-13 פשט המנהג לקרוא קדיש על מת.
 

marabo

Well-known member
שוב אינך מפגין חשיבה בכלל

לא כתבתי שהייתה כאן התרת דם אלא אדרבה היתממות וגילגול עיינים של השמאל, כי אני זוכר איך בתקופת השיכור כל מי שהיה משמיע איזו הערה סתמית נגד רבין ושלטונו והרבה יותר תמימה מזו של אברמוביץ השמאל מייד היה זועק על הסתה והמסכן היה מזומן לחקירה.

אתן לך סיפור יותר עכשווי איך על כלום דומה התנפלו על אנשי ימין, אתה בטח זוכר את הספר "תורת המלך" זה שהמשטרה פשטה על יצהר לאסוף את הספרים משם והלכה לעצור רבנים גדולים שחתמו על הסכמה לספר, והכול בגלל תלונות של אירגוני שמאל ופרקליטות שמאלנית שלא הבינה דבר מימינה ומשמאלה.
הסיפור הזה נגמר בלא כלום והתשקורת השמאלנית אפילו לא סיפרה מדוע מרוב בושה.
הסיפור שם היה שכשסוף סוף משהוא במשטרה באמת טרח לקרוא את הספר התברר שאין שם יותר מסתם ציטוטים של הרמב"ם ועוד כמה פוסקים שמתו לפני מאות שנים, מחבר הספר לא כתב שם מילה אחת משלו.
והיות והרמב"ם ושאר אלו שצוטטו שם מתו כבר מזמן ואי אפשר להעמידם לדין ואין חוק האוסר לצטט את הרמב"ם לא נותר למשטרה אלא רק לסגור את התיק ובשקט בשקט.
 
אתה לא מפגין חשיבה בכלל . כל עיסוקך הוא חיפוש אליבי .

1 - שומרי מצוות יהודים עושים "....סתם ציטוטים של הרמב"ם ועוד כמה פוסקים שמתו לפני מאות שנים"

2 - צדקו "השמאל מייד היה זועק על הסתה" עובדה שזה הגיע לרצח רבין .
 

י הוה

New member
שקרן כהרגלך

עם השבכ היה עוצר באמת את המסיתים אז, יתכן ורבין לא היה נרצח
 
למעלה