בתקופת השיכור על הרבה פחות מ"בעגלא ובזמן קריב" השב"כ התחיל ל

הוא מתנגד לחוק הלאום ועוד מכנה עצמו "איש ימין"


יש לך מושג בכלל עד כמה אתה נלעג ?
 

סטילהוק

New member
אוי כמה שאתה אידיוט ליקוקניק שפוט של נתניהו

יפה שאתה מחליט בשבילי למה אני מתנגד ולמה לא. כנראה אתה חולם על זה בלילה במוחך הקודח. אז יש לי חדשות בשבילך, לא רק שאני לא מתנגד לחוק הלאום, אני גם בעד בעד עונש מוות למחבלים. יותר מזה ליקוקניק, אני בעד להרוג מחבלים במקום ולא לבזבז כספי מיסים על להחזיקם בתנאי 5 כוכבים ואז לשחררם בתמורה לעסקה זו או אחרת. בכלל, בניגוד לאדונך נתניהו, אני מתנגד בכל תוקף לשחרור מחבלים, ובעיקר מחבלים שביצעו פיגועים וידיהם מגואלות בדם, כמו למשל המרצח מהלינץ' ברמאללה של שני חיילי המילואים עם הידיים המגואלות בדם שאדונך השרלטן המושחת שחרר אפילו אותו ללא שום בושה בעסקת שליט, שהתנגדתי לה בכל מאודי והייתי נגדה, בגלל שמבחינתי להיכנע לטרור ולשחרר מחבלים בתמורה להחזרת חיילים, זה רק לעודד עוד חטיפות של חיילים ולתת רוח גבית לטרור. ועכשיו רוץ לאדונך ליקוקניק שפוט ותמשיך להצביע למי ששחרר מחבלים עם דם על הידיים ונותן פרוטקשן לחמאס בעזה שאת שלטונו הוא הבטיח והתחייב למוטט כבר לפני עשור שלם. ואל תשכח את הטקסי צעצוע שלך כדי שתוכל להסיעו ספיישל למעשיהו.
 
אתה הצבעת לגנץ , האם לא טענת כך ?


גנץ יצא להפגנות נגד חוק הלאום ביחד עם חלק מן הדרוזים, לא ?

גנץ הצהיר כי יפעל נגד חוק הלאום , לא ?

אז אולי תפסיק לנסות למכור לנו לוקשים...כולנו מבינים שאתה שמאלן , תפסיק להגחיך את עצמך.

אתה ביחד עם החונטה השמאלנית הצבועה והמטונפת הצטרפתם למחאות של משפחת שליט וניסיתם לגרום לנתניהו לשחרר מחבלים על מנת להשיבו הביתה.....ולאחר שנכנע ללחצים שלכם התחלתם לתקוף אותו מימין על כי שחרר מחבלים , על כי הגשים את משאלות לבכם... יש לך מושג בכלל עד כמה הטקטיקה הזו מתועבת ?

בדיוק כמו האבא של גלעד שליט אשר היה חייב לנשק את כפות רגליו של נתניהו על שהחזיר את בנו הביתה נוכח כל הקשיים אשר הימין הערים ובמקום זאת החל שליט האב לתקוף את נתניהו כמועמד לכנסת מטעם מפלגת העבודה..

כל כך חלאתיים , כל כך בזויים .. בא לי להקיא.

השמאל כולו מתועב אך אתה הוא אחד מהנכלוליים והמתועבים מכולם , רמאי שמאלני חסר הגינות אשר מנסה לאחוז במקל בשני קצותיו....טפי על הפרצוף המזוהם שלך , אשפה שכמותך.

נתניהו מלא מגרעות כרימון וגם אני תקפתי אותו לא פעם בעבר אך בניגוד לך אני מבין כי נתניהו הוא "הרע במיעוטו"... "הגרוע פחות" מכל המועמדים לתפקיד הרם , כל איש ימין ממוצע מבין זאת אך שמאלני מחופש לימני כמוך לעולם לא יבין זאת.

שקרן מתועב , מניפולטור חלאתי משוקץ.....משחק לי אותה "איש ימין"...כולם עלו כבר מזמן על התרמית שלך.
 

סטילהוק

New member
תמשיך לכתוב מה עשיתי ולא עשיתי מבלי לדעת כלום לגביי ליקוקניק

אתה רק מוכיח לכולם פה, להוציא ליקוקניקים שפוטים כמוך שלשונם תחובה עמוק ברקטום של אדונכם נתניהו, שאתה אידיוט מאותגר שכלית, שפולט שטויות בקצב מסחרר.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אני לא חושב שאלה שהרעידו את האדמה כדי שגלעד שליט ישוחרר

בכל מחיר ואלה שתקפו את העיסקה הם אותם האנשים. אפילו דן מרגלית הצדיק בסדום טען שזה גרוע לעשות אפילו עיסקה בהיקף קטן יותר כמו עיסקת טטנבאום. נכון שיש מחנה אנטי ביבי שכששליט היה בידי החמאס טענו שביבי אדיש לגורלו ולאחר העיסקה טענו שביבי עושה זאת בכוונה כדי לחזק את החמאס על חשבון הרשות ולהימנע ממו"מ עם אבו מאזן, יש גם כאלה.

וגנץ חזר בו כשרע שזה לא פופולארי להיות נגד חוק הלאום וזיגזג וטען שהוא ישאיר אותו. ובכלל כחול לבן והעבודה מדברים על תיקון חוק הלאום ולא על ביטולו.
 

סטילהוק

New member
אני התנגדתי קשות לעסקת שליט כבר מכתחילה עוד לפני שסוכמה

ואני מתנגד עד היום לכל עסקה של שחרור מחבלים, ובטח ובטח מחבלים מרצחים עם דם על הידיים כמו אותו מרצח נתעב מהלינץ' של שני חיילי המילואים בראמלה שהתגאה ברצח שלהם כשהוא מנופף בידיו המכואלות בדם חיילנו להמון הזועם שבחוץ, שאפילו אותו שחרר נתניהו השרלטן המושחת בעסקת שליט. בושה וחרפה.


שלא לדבר בכלל על כך, שכל עסקה כזאת נותנת רוח גבית לטרור ורק מעודדת את החמאס וארגוני הטרור לבצע עוד ועוד חטיפות של חיילים ואזרחים כדי לשחרר עוד מחבלים מרצחים נתעבים מכלאיהם, אחרי שהם רואים שממשלת ישראל בראשות נתניהו נכנעת לטרור ומשחררת מחבלים.

ולא, אני ממש לא חושב שבשביל חייל אחד שלנו צריך לשחרר אלפי מחבלים, אם כבר המקסימום לשחרר גופות, ואם אין גופות אז להוציא להורג מחבלים רוצחים ואז יהיו גופות.
 
חלק עצום ממצביעי החונטה השמאלנית ניצלו

את מקרה שליט בכדי לדחוק את נתניהו לויתורים בנושא זה ומיד לאחר שחרורו תקפו את נתניהו על אותו הויתור בו הם עצמם תמכו !

כמה חלאתיות , כמה נבזות ...בדיוק כמו פח האשפה השמאלני המשוקץ אשר קרוי "סטילהוק"

אין דבר כזה "תיקון חוק הלאום"....זה סתם ביטוי נכלולי אשר מסתיר את הכוונה האמיתית , משחק מילים , שטות אשר נוכלים כמו סטילהוק יכולים לנסות ולהתלות בה....

מה יש לתקן בחוק הלאום ? אולי הכוונה להכריז כי מדינת ישראל תהיה מדינת הלאום של היהודים והדרוזים גם יחד ? חחחחח
ואולי אחר כך יקומו כל מאות אלפי הדרוזים אשר נאנקים תחת שלטון אסד בסוריה ויבקשו לשוב אל מדינת הלאום שלהם....ישראל


מספיק עם הנאיביות , כשגנץ אומר "תיקון" הוא מדבר על ביטול , כל ילד מבין זאת.
 

סטילהוק

New member
בחיי שאתה לא שווה תגובה ליקוקניק שפוט של נתניהו

מילא שאתה מרשה לעצמך להכניס לי מילים ומשפטים שמעולם לא אמרתי לפה, אך גם לתקוף אותי על דברים שאתה ממציא שאמרתי או שתמכתי בהם זה שיא הטימטום ומוכיח מעל לכל ספק שאתה ליקוקניק שפוט של נתניהו, חסר כל מחשבה ודעה עצמאית משלך שלא מסוגל אפילו לחשוב בהיגיון. ונשמע כמו דף מסרים מהלך של נתן אשל ואמזלם. ועוד בזמן שמערכת הבחירות כבר נגמרה מזמן...
 
אני מריח זבלות מסוגך מקילומטרים.....רמאי .

מכל השמאלנים בפורום הזה אתה החלאתי מכולם.

כולך מלא שקרים....רק להוקיעך.

אתה באמת מרוויח את לחמך כתעמולן פוליטי , ככותב פוליטי של איזו מפלגת שמאל....אין לי ספק בכך.

"איש ימין" עאלק....
 
נקבה , הריח נובע מהמחזור החודשי אותו את/ה

מקבל...

זה מה שקורה שיש לך עסק עם נקבות ולא עם גברים בעלי כבוד עצמי.

נוכל שמאלני מטונף שכמותך...."איש ימין" עאלק.
 

סטילהוק

New member
שמאלן עשה אותך, אם כבר אדונך הוא השמאלן הכי גדול שיש

שהצביע ותמך בכל התוכניות השמאלניות גם של הימין וגם של השמאל, בניגוד אלי שהתנגדתי לכולם, אך בניגוד אליך ודומיך ליקוקניק, לא השתתפתי בהפגנות האלימות והמוסתות מעולם.

חוץ מזה, אמרתי שאולי הוא לא הבחין בשלטים, אך את הקולות הוא שמע גם שמע. וזו עובדה שאפילו אתה לא יכול להכחישה. אלא אם כן הוא חירש.

ותגיד ליקוקניק שפוט של נתניהו, מאיפה אתה בדיוק יודע מה הוא אמר? היית על המרפסת לידו? לעומת זאת בסרטון רואים בבירור שהוא מנופף בידו להמון ואף מאגרף אותה, לאות תמשיכו כך.

ולא, זה ממש לא הופך אותי לשמאלן ליקוקניק, אך בניגוד אליך, זה הופך אותי לאובייקטיבי, מה שאתה לא תהיה לעולם.
 
אתה אובייקטיבי בדיוק כמו אברמוביץ הפרשן

של ערוץ 2....

זה שנתניהו נופף בידו להמון אינו אומר שהוא שמע קריאות הסתה אשר נבלעו בקולותיהם של אלפי אנשים נוספים ומאחר והוא היסה לא פעם את קולות המוסתים אין סיבה לחשוב שלא היה עושה זאת שוב אילו היה שומע....אך זבלה שמאלנית מסוגך לא תעניק לו הגינות מינימלית....נכון חלאה ?

ההתנגדויות הנכלוליות שלך הן התנגדויות לאחר מעשה... ניסיון שמאלני צבוע ונואל לתקוף את נתניהו מימין.....יצור מחליא שכמותך.
 

סטילהוק

New member
מה שבטוח שאני יותר אובייקטיבי ממך ליקוקניק שפוט של נתניהו

אתה לא היית שם איתו על המרפסת ולא יכולת לשמוע מה הוא אמר ומה הוא לא אמר. ואלה ממש לא היו קריאות, אלה היו שאגות של המונים, כך שגם אם היית ממש חירש אי אפשר היה שלא לשמוע אותם. חוץ מזה שהמצלמה לא משקרת, ואפשר לשים לב שבזמן שההמון צועק "מוות לרבין!" נתניהו מאגרף את ידו להמון השואג שמתחתיו. זה גם היה הרגע שבו הבנתי לראשונה שנתניהו שלא בוחל בשום אמצעי שפל בכדי להשיג את מטרותיו לא ראוי להיות מנהיג הימין ובטח לא ראש הממשלה של מדינת ישראל. מאז ועד היום נתניהו הספיק לעולל עוד הרבה דברים נוספים שהוכיחו לי בכל פעם מחדש שצדקתי לגביו.
 
גם אתה לא היית על המרפסת וגם אתה לא יכולת לקבוע בזמן

אמת מה שמע נתניהו ומה לא , הייתה אנדרלמוסיה שלמה בהפגנה ואנשים רבים זעקו את דם ליבם לא בהכרח במקצב אחיד ומאחר ונתניהו השתיק לא פעם את ההמונים בעבר לא הייתה לו שום סיבה לא להשתיקם גם כעת , אילו באמת היה שומע הסתה.

אך אתה , למרות שאתה יודע שהוא השתיק אותם בעבר , { ראה
דוגמא : https://youtu.be/ms8si-ekSX4 } לא מוכן מלהעניק לו אפילו חזקת חפות מינימלית וכל כך מדוע ? מפני שאתה חלאה שמאלנית מניפולטיבית מזוהמת ומשוקצת אשר מנסה להתחזות לאיש ימין.

אני מתעב את פנתרית וסתוונית אך אותך אני מתעב אפילו יותר מהם שכן אתה רפש שהשטן לא ברא....אין לך ביצים להודות כי אתה שמאלני ולכן אתה מנסה למכור לוקשים לכולם , מנסה לסובב את המציאות.

בוא אומר לך משהו , אם היית עומד מולי הייתי מצליח בקושי רב להתאפק מלהוריד לך סנוקרת לפרצוף שכן אני אף פעם לא תוקף פיזית אלא אם כן אני מותקף פיזית ראשון.

יש שמאלנים עם "כבוד עצמי" , הם יודעים שהם נבלות סרוחות
וגם מודים בכך אך לא אתה.....אתה פח אשפה אשר יודע שהוא פח אשפה ולמרות זאת מנסה למכור לנו תדמית מפוברקת של איש ימין הגון ובעל מצפון


אשכרה , אתה הבזוי מכולם ...טפי עליך.
 

סטילהוק

New member
ואני מתעב חלאות כמוך ליקוקניק שקובע לאחרים מהם כן ומהם לא

אתה חתיכת אפס מאופס, שפוט עלוב של נתניהו, בור ועם הארץ, וחתיכת זבל מסריח. שאם היית מעז לדבר אלי כך פנים אל פנים היית אוסף את השיניים לפני שמובל למחלקת אשפוז נמרץ. ועכשיו לך חפש מי ינענע אותך ליקוקניק אפס מאופס וחלאת המין האנושי.
 
תקשיב נטחן , אתה יכול להמשיך לדמיין את עצמך

מעיף שיניים לאנשים חחחחח (איזו בדיחה) .

אתה לא מסוגל לשלוח נקבה לטיפול נמרץ בטח שלא גבר.....


תהיה גבר עם ביצים ולא נקבה עם וואגינה , תגיד בקול גדול "אני שמאלן" !!! - חתיכת טינופת ערמומית ונכלולית , אני מכיר כוסיות דוגמתך....גברים אמיתיים לא מתנהגים כמוך - נקבה שכמותך.

אדם בלי כבוד עצמי , ללא שמץ של גבריות.....
 
אתה משקר ללא הפסקה זה פשוט מביש

א הוכח כבר בבית המשפט שרבין במדי האס אס זה עבודה של פרובקטר השב"כ אבישי רביב שלמרבה החרפה פעילותו אושרה ע"י ....רבין עצמו.
ב נתניהו היסה את המפגינים שצעקו "רבין בוגד".
השקר הגס שהוא לכאורה עודד אותם הוא פשוט מחליא.
ג ארון המתים היה מכוסה בכתובת ענקית "הציונות" , תזהר חבוב יש סרטונים ביו טיוב שמתעדים את זה אל תתבזה.
ד ההמון העצום היה כה משולהב עד שאם רבין היה נקלע לשם הוא היה קורע אותו לגזרים.
ה לאור שקריך הרבים אין מנוס מלקבוע שאתה ג משקר בטענתך שאתה ימני
 

סטילהוק

New member
לך כנס ליקוקניק מטומטם לתחת של הזמרת הערביה שקראת לעצמך

על שמה ותצא מצופה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
מה אתה לא יודע שיגאל עמיר החליט לרצוח את רבין רק משום

שהוא ראה בטלוויזיה או מקרוב בהפגנה את השלט "רבין בוגד"?
 
למעלה