חבורה של סתומים כשבראשה עומד המתקרבן הראשי שקרניהו

ספי111

New member
אוהב את הראש שלך

בקושי הזדכת על הפשעים של השנה שעברה וכבר התחלת לשקר עבור יום כפור הבא
 

סתוונית333

Well-known member
הדוגמא שהבאת מופרכת מיסודה .

הנסיון שלך לנכס את ההימנון מהתנועה הציונית לימין הוא מגוחך ובטח שלא הופך אותך לציוני .
 

katomish

New member
השתמשתי בשורה אחת מההמנון שיש לה משמעות משל עצמה

הבחירה שלך להתייחס לדברי במסגור סביב ההמנון,
מראה שההתייחסות לשורה מתוך קדיש במסגור סביב הקדיש היא לא התייחסות מופרכת.
תודה שעזרת לי להעביר את הנקודה שלי.
 

marabo

Well-known member
המניפולטורית פה זה את

הרי לא התקיים כאן דיון ספרותי על תפילת הקדיש, אברמוביץ' אמר בדיוק מה שעבר לו בראש ועודד בן עמי פשוט החרה אחריו.
 

marabo

Well-known member
מתפלא אני על כבוד הרבנית ששכחה מה שלמדונו רבותנו עליהם השלום

"שכל האומר דבר בשם אומרו מביא גאולה לעולם"
שניכר שאין היא כתבה מאמר זה שכן לסמלאניות מסוג כבוד תורתה אין יכולת ביטוי כזו.
אם כן הדרא קושיא לדוכתא, מי כתב מאמר זה ועל מה ולמה לא הובא מקורן?
 
שאלה קטנה: האם זכרים חרדים השומעים דבר תבונה

כולל דבר תורה מפי נשים אומרים אח"כ דבר בשם אומרתו? (אגב, השאלה חלה גם על זכרים גויים ויהודים-חילונים בעולם, במשך ההיסטוריה, כולל זמננו....)
 

marabo

Well-known member
בהחלט, אלא שהרבנית סתוונית מעולם לא הביאה כאן דבר משל עצמה

על כן אין לנו צורך לעשות זאת בנוגע לרבנית הזו.
 
אשמח לשמוע מפי חרדים, כולל "רבנים" (שאינם רבי איוולת

או רבי פשע) דברי תורה או סתם דברי תבונה מפי אומרתם.
(הנבלות הללו הלא מאמינים בכלל ש"אין להרבות שיחה עם האשה" חחחחחח)
 

marabo

Well-known member
יש אינספור דוגמאות, למשל מרים אחות משה.

לכי תלמדי מה אמרה לאביה ואיך זה קשור להולדת משה.
חז"ל וכל הרבנים מזכירים ומהללים אותה על דבריה.
 
טפש, אני לא צריכה "ללכת וללמוד". מעשיית חז"ל בנושא ידועה

לכל משכיל: לאחר שנטש עמרם את יוכבד (ועשו זאת זכרים רבים, מייאוש העבדות), הילדה מרים שכנעה אותו לחזור ולחיות בזוגיות עם אמה. וכעבור זמן לא רב, נולד משה.
זו כמובן מעשיה. אחת ממעשיות חז"ל. אך האם יש פה חרדי המצטט דברי אשתו או דברי אשה אחרת, נניח תלמידת-חכמות? האם מישהו מחזלז"לינו ציטט דברי ברוריה אשת ר' מאיר, אמר דברים בשם אומרתם?
 
אמנם מפורסם, וודאי מן התלמוד, הסיפור על ברוריה

התלמידה-חכמה שאחד החז"לזלים פגשה בדרך, ועמד ושאל אותה די באריכות על הכיוון שעליו ללכת בו. עמדה ברוריה ועשתה אותו לצחוק: אמרה לו שהיה עליו לנסח דבריו בקיצור נמרץ ("היכן ל....?"), שהלא החליטו "חכמים" ש"אין להרבות שיחה עם האשה". חחחחח.
אבל האם ציטט מי מהחז"לזלים בבתי מדרשותיהם רעיון של ברוריה?בשם אומרתו? ואם ביקשה לפסוק הלכה, האם מישהו מהחז"לזלים קיבל את דבריה?
 

marabo

Well-known member
ומה עם דבורה הנביאה?

כל דוגמא שלא יביאו לך תפסלי, המצאת אג'נדה ולא תתני לעובדות לבלבל אותך
 
למעלה