חוצפת היבואני המותגים, לדוגמה גיא שסטוביץ, ומה עושים עם זה?

jackie111

Well-known member
זה הסיפור הקטן

סכיני הגילוח כל כך מוצלחים שאותו סכין
משמש את המשתמש חודשים רבים ואינו
נשחק.

בכדי להרוויח חברה צריכה ליצר מוצר
יפה ועם פרסום מגרה אבל שיחזיק מעמד
לתקופה קצרה.

אני משתמש בX5 כבר חצי שנה. די נמאס
לי ממנו. אבל עושה את העבודה כמו חדש.
 

tgranot1

New member
לא לקנות ג'ילט ולא ALPRO

ישנם מספיק תחליפים זולים יותר . ישנם גם רשתות המצפצפות עליו כמו ויקטורי ורמי לוי המבצעות יבוא מקביל לג'ילט או יוצרות מותגים משל עצמם למשל

משקה סויה רמי לוי עולה 6.5 ש"ח. קרוב מאוד למחירי אירופה.
 

רוב הזמן נח

Well-known member
בקבוק קולה זה בבסיס מים עם סוכר וגז וחומרי טעם

היה צריך לעלות שתיים וחצי שקל לבקבוק.
 

רוב הזמן נח

Well-known member
זה החומצה הזרחתית שהם מוסיפים כחומר טעם שיוצר חמצמצות.

אפשר לשטוף עם זה את כפות הרגלים
 
אני קונה בד"כ משקה סויה של תנובה. בשופרסל עולה 9.90

אלפרו טוב, אבל יקר מאד, אכן, פשיטת עור. אבל גם לא טעים...
 
בטח את כל קצבת הנכות הנפשית שלך את מוציאה

על אוכל לסמאלנים....כלומר אוכל אורגני/טבעוני או השד יודע מה חחחחח


בכמה כסף חודשי אבא ואמא מממנים את השיגעונות שלך ?

מסכנים....
 
מדריד אפילו זולה יותר מברצלונה
הבעיה היא שמצד אחד חונקים למוות את החקלאות המקומית ומצד שני השקל מתחזק, אז נוסיף לזה לובי חזק של יבואנים..
 
ותלמדו מהחרדים ככוח קניה
ותפסיקו לקנות "מותגים", תתחילו לרכוש באינטרנט, ואם כבר אתם טסים לחו"ל במועד שאינו שיא עונה, אפשר לנצל טיסת הלוך ושוב בסופ"ש לרכישות תקופתיות.....צרכנות נבונה.
 
שסטוביץ בונה על ה״טמטום הישראלי״ (כמו יוניליוור)

כל המותגים של שסטוביץ הם מותגי ״פרימיום״ - כאלה שיש להם תחליפים רבים באותה איכות ובמחיר נמוך בהרבה.

כמו יוניליוור, שסטוביץ בונה על הטמטום של הצרכן הישראלי שמוכן לשלם פרמייה על מותג.

הוא מוכר משחת שיניים של קולגייט ב10 שקלים כאשר יש תחליפים ב3-6 שקלים, ואנשים עדיין קונים קולגייט.

אין מה להאשים את שסטוביץ - רק את הצרכן הישראלי הפראייר והטיפש.
 
כדי להוריד מחירים של שסטוביץ , יוניליוור ודומיהם

צריך לחהופיע סיטונאי שמסוגל לספק סדר גודל עצום של הצריכה . נניח 25-30% כהתחלה ולעשות זאת במחירי הייצף למשך תקופה ארוכה . זו פעולה שעולה עשרות מיליונים ובסופה כשהמוצרים מתבססים צריך להרוויח חזרה את עלות החדירה לשוק .
 
זה תמיד נכון, אבל לא יפתור את שורש הבעיה

הצרכן הישראלי הוא צרכן טיפש, בקנה מידה בינלאומי.

המוצרים של שסטוביץ הם בדיוק המוצרים שמזקקים את הטיפשות של הצרכן הישראלי - אין שום מוצר ששסטוביץ מייבא שאין לו תחליף באיכות זהה במחיר נמוך בהרבה של מותגים אחרים או מותג פרטי.

הרי שסטוביץ לא מייבא תרופות, מוצרי טכנולוגיה, או כלי רכב. הוא מייבא מוצרי קמעונאות פשוטים וקלים לחיקוי - אך עדיין הצרכן הישראלי מתעקש לשלם את הפרמייה המטורפת (לפעמים פרמייה של 100% ויותר) עבור המותג.
 
הממשלה הבטיחה כל מיני חוקים של יבוא מקביל וכו

כדי להוריד את המחירים
בפועל הכוח של היבואנים כל כך חזק שהם מעסיקים לוביסטים במליונים
ולמי הממשלה נטפלת?
לאלה שאפשר, לחקלאים, לסוחרים הקטנים וכו
 
בבקשה, תמשיך לשתות קולה. ודפנות הקיבה שלך "יודו" לך.....

תאכל גם במבה וביסלי (סליחה, תתן אותם לילדים). וכל מיני שלגונים.
כל אחד מכניס לגופו מה שהוא מבין שכדאי.
 

רוב הזמן נח

Well-known member
תודה על העצה הגרועה

גם משקה הסויה של תנובה הוא משקה סוכר. משקה סויה טיבעי הוא מגעיל. אז בתנובה שמים יותר סוכר שיהיה טעים.
 
למעלה