די לצביעות, אתם נשמעים כמו ארגוני ה BDS שאתם מגנים.

generalamitt

New member
די לצביעות, אתם נשמעים כמו ארגוני ה BDS שאתם מגנים.

אני ימני מתון. ואני עקבי בדעותי. כמו שאני יוצא נגד ארגוני ה BDS שפולטים שטויות ללא הרף ומגנים כל פעילות של צה"ל כנגד ארגוני טרור, כך גם אני אכיר בזכות של טורקיה להגן על עצמה מטרור ולהילחם בארגוני הטרור הכורדים. או לפחות - לא אכניס את האף שלי לסכסוכים מורכבים שאני לא מבין בהם דבר. הישראלים ממהרים לקפוץ על רכבת השנאה והבורות של העולם המערבי, לזעוק טענות מנותקות מהמציאות כמו "רצח עם" או "שואה" - כאשר ההבנה שלהם בסכסוך אפסית ואפופה ביחסים העכורים כרגע בין טורקיה לישראל.

ארצה בפוסט הנוכחי להציג תמונה יותר ניטרלית. לא אתייחס לכל הדקויות. למעשה ההצגה של הדברים תהיה מאוד שטחית, אך כן אגע בנקודות העיקריות. חשוב לי להבהיר שאני מכיר בבעיות של טורקיה, ובלשון המעטה, לא מחבב את ארדואן שהכניס דיקטטורה ואסלאם קיצוני לממשלה. המטרה היא לא להציג את טורקיה כקדושה מעונה אלא זה בעיקר ניסיון לשים מראה לישראלים שמדקלמים את הפרשן המוטה ששמעו ברדיו, בחוסר מודעות מוחלט לצביעות שלהם בחיקוי של ה- BDS.

אלה הנקודות העיקריות:

1. צריך להבין שבגדול הכורדים לטורקים הם מה שהפלסטינים לנו. לשלוחה הצבאית של הכורדים יש הרבה דמיון עם חמאס כארגון טרור. השלוחה הצבאית של הכורדים בסוריה נקראת ה YPG והיא מוגדרת על ידי הטורקים כארגון טרור בטענה מבוססת שיש לה קשרים עם ה PKK (שבעצמו מוגדר כארגון טרור כורדי על ידי ארצות הברית וכל מדינות אירופה).

התקפות הטרור של ה PKK עלו באלפי חיי אדם בטורקיה ומספרים דומים של פצועים בנוסף לנזק עצום לרכוש. התקפות ששמו למטרה נשים ותינוקות. מדובר על עשורים של טרור, שהרבה ממנו הגיע מהגבול עם סוריה. תסתכלו על זה מנקודת המבט שלכם כישראלים עם ניסיון מר בטרור.

2. מטרת המבצע, וזוהי מטרה שארצות הברית תמכה בה עוד לפני שטראמפ הוציא את הכוחות, היא ליצור "איזור בטוח" של עד 30 קילומטרים מהגבול בצד של סוריה (דמיון לפעילות של צה"ל בסוריה) ובכך 1. למגר את החדירה של טרור לטורקיה. 2. ליישב מחדש את הפליטים הסורים, שזה מוביל לנקודה 3.

3. מאז פרוץ מלחמת האזרחים בסוריה טורקיה לקחה אליה יותר פליטים סורים שברחו מהמלחמה מכל יבשת אירופה. מדובר על 3.5 מיליון פליטים. עלות הפליטים לטורקיה לבדה הגיעה עד היום ל20 ביליון ומצאתי גם מקורות הטוענים למעל 30 ביליון דולר. אירופה "הנאורה" מפחדת פחד מוות שטורקיה תפתח את השערים לאותם 3.5 מיליון פליטים סורים לאירופה, ולכן הבטיחה תשלומים לטורקיה, הבטחות שלא ממש עמדה בהן. לכן, טורקיה רואה במבצע הזה כהזדמנות פז להחזיר את הפליטים לסוריה וליצור עבורם איזור בטוח צמוד לגבול עם טורקיה, שזה גם פתרון יותר הומני למצב כעת.

מכאן הגיעה התגובה הכועסת של ארדואן, אם אירופה כל כך מגנה ומתנגדת למבצע הזה, אולי טורקיה תשחרר את הפליטים לתוך אירופה ותתן להם להתמודד עם הבעיה? אני לא רואה בכך איום ביריוני אלא טענה לגיטימית שמצביעה על הצביעות של אירופה.

4. העולם המערבי תומך בכורדים משתי סיבות:
1. הם נלחמים ב ISIS .
2.הם האנדרדוג בסיפור.

יש תפיסה שהם מלאכים ומסכנים שעוברים "רצח עם" במקביל לחוסר מודעות מוחלט לטרור הכורדי. הכורדים הם שישית מאוכלסית טורקיה, אם טורקיה מבצעת בהם שואה הם עושים בזה עבודה מאוד גרועה ... מזכיר לכם משהו? בנוסף רבע מהטורקים בעלי קשרי משפחה לכורדים ורואים בהם אזרחים טורקים לכל דבר. צריך להבדיל בין ארגוני הטרור הכורדים לאזרחים הכורדים.

לסיכום, מה שהמערב עושה לטורקיה עם מבצע מעיין שלום זה מה שעושים לישראל כל מבצע בעזה, טיפשות ובורות במסווה של "נאורות" "ושוויון זכויות". מציגים רק צד אחד בתקשורת, תשאלו את עצמכם, למה לא דיברו על 13 הרוגים הטורקים שנהרגו על ידי פיגוע כורדי מתחילת המבצע? למה לא הציגו את הצד הטורקי ואת מירב פיגועי הטרור שהם עברו בשנים האחרונות? תשובה: מאותן הסיבות שהפרופגנדה הפרו-פלסטינית פועלת כמו שהיא פועלת.



הבטחתי שלא אציג את טורקיה כקדושה מעונה ואולי זה נראה שזה בדיוק מה שעשיתי, אבל המטרה היא לא לקבוע מי צודק או לא צודק. המטרה היא להציג את הדברים מנקודת המבט הטורקית ולהדגים עד כמה ההקבלה משמעותית לסכסוך הישראלי-פלסטיני. לא חייבים בהכרח לתמוך בצד כזה או אחר, אבל מה שבטוח אסור לנו -במיוחד כישראלים- זה לשפוט סכסוך שאנו לא מבינים בו דבר.
 

סטילהוק

New member
עלק ימני, אתה מוזמן לטוס ללקק לארדואן

כנראה לא מספיק לך ליקוק התnת של נתניהו ליקוקניק.
 

רשוי

New member
האיש צודק למרות שאתה מעליב

בכלל צריך להשמיד הכורדים באזור זה
 

generalamitt

New member
"מלקק לנתניהו"- אותו נתניהו שמגנה את הטורקים ואת ארדואן?

לפחות תטריל בהיגיון.
 
ארדואן הוא יצור על גבול הפסיכופתיה.

אגב, ראית תמונות של הארמון שבנה לעצמו בסכומי כסף דימיוניים?
 

רשוי

New member
ארדואן אינו נאצי מדינתו חברה בנאטו,ישראל למשל לא חברה בנאטו

ארדואן דואג רק לטורקיה יש לו בעיה עם 3 מליון פליטים ,יעיף הכורדים יישב אותם שם,העולם ציני מעוות וכל אחד עושה כאילו דואג הכל הצגה
 

אספרסו2

New member
אז אתה אומר שאימך צרחה סמים

בתקופת נפקנותה והליך ההריון מלקוח.
&nbsp
זה מסביר הרבה אתה לא אשם.
 
תבין סוף סוף: האבא היה הנפקן הראשי. ירד לזנות לא פעם

ולא פעמיים, לפני הנישואין, וסביר שגם לאחר הנישואין .
יש כמה וולדות מחוץ לנישואין שלו.....
&nbsp
אם האמא לקחה לה מאהבים, היא רק עשתה בחוכמה. ואם הביאה ילד לא מה"בעל" הרשמי, מה בכך. עפ"י הטבע, משפחה זה אשה וילדיה.
 
והכי נוראים הם המחבלים הטיבטים
שפוגעים בשלמות נפשם ובריאותם של מליארד וחצי סינים מתונים.
&nbsp
מקווה שזה לא היה ארוך מדי?
 
נו כן. הטיבטים והמוסלמים ממש זהים.

הטיבטים למשל רצחו 40 מיליון תינוקות בנות (אה, אלה היו אבות סיניים?? אופס...)כמו המוסלמים, שאצלם זכרים מכריחים נשים הרות להפיל, כשיש עוברית. ולפעמים פשוט רוצחים אותן, כמו אותו פלשתיני מ"פלסטין הכבושה" שרצח את אשתו ההרה, משום שההריון היה עם בת. הטיבטים גם מבצעים מילת בנות, כמו בכפרי מצרים. ויש גם "האחים הטיבטיים" שדומים דמיון מפליא ל"אחים המוסלמים"... הטיבטים גם מתקהלים בהמוניהם מפעם לפעם וצווחים "מוות לסינים!" כמו שהערבים עושים בקשר לישראל. בקיצור, טיבט והאיסלם תאומים זהים.
 
הפלת נקבות נפוצה גם בהודו.

זה פשוט סממן של חברה חקלאית עניה, בה נקבה עוברת עם נשואיה להתגורר עם בעלה ומשפחתו בכפרו, תטפל בהוריו עם הזדקנם והוריה הקשישים יוותרו לבדם אם לא "שחק להם מזלם" והביאו לעולם גם בן או שניים.
בנוסף (ובאפן תמוה), על משפחת הכלה להעניק מתנות יקרות למשפחת הבעל ולעתים קרובות, עקב אי-שביעות רצון מן המתנות מוצאת הכלה את מותה ב"תאונה ביתית" והבעל חפשי לפרק ב'.

הקצור - נקבה פרושה סכון פיננסי למשפחה...
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כן אצלם לידת בת היא אסון כלכלי

שהם צריכים לקנות לה בעל ומשפחת החתן קובעת את המחיר ומבקשת מתנות לכל המשפחה. ועוד לזכר שאין בן זכר מבחינתם לא יכול להיכנס לגן עדן כי צריך שהבן הזכר הראשון יפתח לו את הכניסה לגן העדן כשהוא ימות. וכמובן שאם אין בנים זכרים אז האישה אשמה.
 
למעלה