אמסלם הגורילה השמן מכנה את לימור לבנת

אמסלם הגורילה השמן מכנה את לימור לבנת

"נוכלת ושקרנית", ומצהיר שיתבע אותה. כמו התובע הסידרתי אייל גולן , אמסלם?
 

איציק3332

New member
פוליטיקאים נוכלים,מה הבעיה בזה?

אני גם לא אוהב את לבנת , ראיתי אותה בסידרה הליכודניקים ולא מאמין למה שהיא אמרה שם
 
פוליטיקאים נוכלים? אמסלם קודם כל.

לימור לבנת אשה ישרה, הגונה והוגנת. בעלת ערכי ליכוד אמיתיים. לא אשכח את נאומה מלפני שנים, בו הטיחה: "אנחנו פה כדי לתת ג'ובים?" ועדר הקופים צווח לעומתה: "כן!"
 

איציק3332

New member
אמסלם ולבנת מגעילים,ונראה לך שלבנת לא נתנה ג'ובים?

את באמת קונה את הסיפורים שלה? יש פוליטיקאי שלא נותן ג'ובים?אגב חברי המרכז יכלו לצעוק לה אותו דבר,אנחנו כאן לתת לך ג'וב? כי זה הדדי,הם בוחרים בה ונותנים לה ג'וב והיא מחזירה להם. פוליטיקאי שלא נותן ג'ובים אין לו זכות קיום ולא יצביעו לו. לדעתי היא לא הגונה ולא הוגנת וישרה.היא סיפרה בסידרה סיפור שהפך אותה למגעילה.היא סיפרה שחבר מרכז הגיע אליה שהיתה שרת חינוך וביקש ממנה שלא ישאירו את הבן שלו כיתה.הזוי נכון? אז היא אמרה לו צא החוצה.ממש מגעילה. היא יכלה להסביר לו בנימוס במקום לגרש אותו ולגלות אנושיות וסבלנות גם כלפי הטיפשות שלו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
יש אנשים כמו צחי הנגבי שאצלם לחלק ג'ובים זאת המהות

צחי הנגבי שחווה את טראומת הפינוי בימית תמך בפינוי גוש קטיף כדי להישאר בתפקיד ולחלק ג'ובים וגם התנגד למרד של עוזי לנדאו בטענה שצריך את שרון כי הוא פופולארי ומביא מנדטים ושווה לבצע את מדיניות מר"צ כדי להישאר בתפקידי שרים ולחלק ג'ובים. אז יש אנשים כמו צחי הנגבי שלא מקדמים שום אידיאולוגיה כפוליטיקאית ויש כאלה שזה מעורבב אצלם.

וזאת אחת הסיבות שהפרימריס בליכוד עברו מהמרכז למתפקדים שבמרכז הכול היה דילים ולא באמת בחירה הוגנת של בכירי מפלגה כמו הסנאט בארה"ב או בית הלורדים בבריטניה אלא הכל תמורת ג'וב או הטבה, לכן גם המרכז כל כך התנגד שהפרימריס יהיו של כלל חברי המפלגה ולא רק שלהם. אז לימור לבנת צדקה אם ביקשו ממנה לעזור לילד בתמורה לקול בפרימריס, עובדה שנעמי בלומנטל נשלחה לכלא על דבר כזה וניצלה מהכלא רק בזכות חנינה של הנשיא פרס ז"ל.
 

איציק3332

New member
אין פוליטיקאי שלא מקבל ג'וב ונותן ג'ובים

זה הדדי הפוליטיקאי מקבל ג'וב מתומכיו שבוחרים ותומכים בו ומחזיר ג'ובים..לבנת יכולה לספר סיפורים על ילד וכולי....כנראה שאותו בחור לא היה שווה יותר מדי קולות. מי שמביא קולות לבנת היתה הופכת להיות סמרטוט שלו אז שלא תבלבל את המוח. מעבר לזה היא עצמה פעילת ליכוד ועסקנית פוליטית אז במקרה שלה ברור שמסדרים לה ג'וב והיא אם היא אישה הגונה צריכה להחזיר. היא לא איזה פרופוסר או מדען או גיבור מלחמה או בכיר צהל וכולי שאנשים יבחרו בה רק בגלל התואר או הרזומה המרשים ובגלל ההערצה אליה.אז אחת כזאת שמה שהיה לה להציג,ההורים שלה היו בלחי. והיא היתה פעילה פוליטית.היא פשוט בדיחה
 
מי שמגעיל זה אתה. ציני ."מתחכם".

לימור לבנת הראתה שהיא בת אדם מוסרית והגונה. לא נותנת הנחות ל"חבר מרכז", לא מאמינה שהיא שם כדי לחלק ג'ובים. אבל הקופים בליכוד לא הבינו אותה בכלל, המנטליות שלהם אחרת. מושחתים.
 
אשה ישרה הגונה והוגנת?

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

חחחחחחחחחחחחחחח

חחחח

ח

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


אם הטמטום היה שווה כסף את היית מיליארדרית.
 
מאז שהיא החלה לתוף את נתניהו השמאל סוגד לה

מתרפקים על ימי עברה של "הנסיכה" הלוחמת.
עד לפני כמה שנים היא היתה מושא להתקפות קשות, הייתי אומר אפילו מכוערות מצד החונטה.
אמרו שהיא מושחתת, ולעגו לה, היו אפילו רמיזות לא מעטות על התקדמות דרך חדר המיטות.
בקיצור כל מנות הרעל שהשמאל מפזר סביב יריביו.
עד ליום שבו החלה ללכלך על נתניהו
 

evglev1

Well-known member
מנהל
דווקא היא קיבלה הוקרה על ניסיונה לגרש את מנהיגות יהודית

של פייגלין מהליכוד עד שהיא חיטטה בקלפיות ומצאה שאנשי מנהיגות יהודית לא מצביעים ליכוד וטענה שמדובר בהשתלטות עוינת על המפלגה ועוד קרדיט היא קיבלה כשתמכה בגירוש מעזה מצפון השומרון כשגם אז כדי לרדת על פייגלין כשמרזל או בן גביר תקף אותה שהאם יאיר שטרן ז"ל היה מסכים לדבר כזה אז היא אמרה לסלק את הפייגלנים מהליכוד ויצרו את הרושם שהפייגלנים הם שתוקפים אותה.

וגם כשמירי רגב וציפי חוטובלי היו פי כמה יותר ימניות ממנה התקשורת התחילה ללטף אותה כאישה הנורמאלית במפלגה שנדחקת לטובת ימניות קיצוניות.

אבל פלא שלא חזרו לתקוף אותה אחרי שתקפה את הליכודניקים החדשים וטענה שהם בדיוק כמו מנהיגות יהודית ואין להם מה לחפש בליכוד.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ישרה, הגונה והוגנת?

הציעה בניגוד למצופה ממנה תוכנית לסיפוח גושי ההתיישבות בתמורה לפינוי כמה יישובים בדרום הר חברון ובסוף הצביעה בעד פינוי עזה ללא שום סיפוח וגם תמכה בממשלת אחדות שכל מטרתה זה להשיג רוב לפינוי.

נכון שהיא לא ציניקנית חסרת בושה כמו אהוד אולמרט, אברהם הירשזון ורוני בראון שמעולם לא הייתה להם שום אידיאולוגיה והכול אינטרס פוליטי והיא גם הרבה יותר הגונה מצחי הנגבי, אבל צדיקה היא לא והיא גם היא תמכה בהתנתקות רק להישאר להיות שרת חינוך. אפרופו, גם פיטרה את רונית תירוש רק משום שהיא עברה מהליכוד לקדימה.
 

סטילהוק

New member
זה נעשה בתיאום מלא עם נתניהו, לבנת התראיינה בנושא כבר

וספרה שכל זה נעשה בתיאום מלא עם נתניהו. אבל מעניין שכל הצבועים פה לא מעזים לבוא אליו בטענות. כאילו הוא לא הצביע בכל הפעמים גם בממשלה וגם בכנסת בעד ההתנתקות, כאילו הוא לא כיהן כשר האוצר של שרון באותה תקופה ומתוקף תפקידו היה אחראי לכל הלוגיסטיקה ומימון תוכנית ההתנתקות של שרון, כאילו הוא לא ברח לארה"ב באותו יום שבערב שלו נערכה הפגנת הכתומים הגדולה בגלל שלא רצה להיות מזוהה עם הכתומים. כל זה נשכח ומעלם פתאום ע"י הליכודניקים והימין כולו שככל הנראה סובל מאמנזיה קשה עקב תהליך ההתחרדות שעובר עליו בשנים האחרונות, שמשבשת את דתו והופכת אותו ליותר ויותר סנילי...
 

evglev1

Well-known member
מנהל
מעולם לא אמרתי שביבי ישר והגון

למעשה הצטערתי שעוזי לנדאו פרש מהמירוץ, הוא היה ראוי יותר מביבי ושרון.
 
למעלה