הנער-הזכר הישראלי הפך לשטן

marabo

Well-known member
ואתה יודע נסתרות? יש לך יכולת על טבעית?

בקשתי ממך נתונים ואתה טוען שהם נסתרים, אז אם אינך יודע אל תקשקש.
 
זה שלא שמענו לא אומר שזה לא קרה

אבל אני אגיד לך מה כן שמענו: על רבנים, ועל אנשים בעלי מעמד בקהילות החרדיות, שביצעו פשעי מין בילדים. שמענו גם על העזרה שמגישים בכירים בקהילות חרדיות, כדי להגן על עברייני מין ולמנוע הבאתם לדין.
&nbsp
בעצם, אולי עדיף שלא להתמקד בשמועות, נכון?
 

marabo

Well-known member
טענו בחיטים והודה לא בשעורים

אנחנו מדברים על אונס קבוצתי של נערה בידי נערים.
מתי קרה דבר כזה אצל חרדים?
 
הפשעים האלה, סטילהוק, אינם בודדים,

כבר קראנו ושמענו על כמה וכמה מקרי אונס קבוצתי. ואיני שוכחת את הכלבים המחוצ'קנים מאיה נאפה, ש"זכו" שכל השוביניסטים הכי מסריחים בארץ התייצבו לצדם. (אמנם יש גם גברים אצילי נפש, גם בישראל, שנחלצו לטובת המותקפת, ואף תרמו כספים למימון הגנתה).
 

marabo

Well-known member
מה כל זה קשור לנערים חילונים שאונסים נערה?

אין לכם תשובה אז אתם ממציאים וקופצים לנושא אחר.
 

סתוונית333

Well-known member
דביל, התגובה לא מיועדת אליך

ותפסיק להזדנב אחריי עם התגובות המטומטמות שלך שאינן קשורות לכלום.
 

marabo

Well-known member
אני מבין את הבעיה השמאלנית שלך, חולשה של יכולת חשיבה וביטוי

שמחפים עליה על ידי קללות, נאצות ופלצנות.
 

סתוונית333

Well-known member
אתה לא מבין כלום

כי אם היית מבין אז גם לא היית כותב כאן וגם לא מזדנב אחרי כמו כלבלב שלא מוכן להשלים שהוא מוכה .
קבל בעיטה ותמשיך ליילל ולהתגרד במקום אחר.
אני מיציתי אותך.
 

marabo

Well-known member
שוב, שום טיעון, שום יכולת דיון, רק קללות, נאצות ופלצנות

המחפים על יכולת ביטוי עלובה וחוסר יכולות חשיבה כאשר קצת מאתגרים אותך.
 
הבעיה עם הזכר המזרחי המפגר ושונא הנשים היא

א. שבד"כ הוא מחונך לכך ע"י..... אמו, שהרסו את נפשה עוד מילדותה. כמובן אביו, אחיו וסביבת חבריו מחזקים אצלו את הפיגור המנטלי ואת שנאת הנשים.
ב. בהתבגרותו ובבגרותו סובבות אותו נשים סמרטוטיות מזרחיות שמוחן , כמו מוח אמו, נשטף מינקותן להאמין בשטויות המפגרות האיסלמיות והיהודיות-מזרחיות-דתיות. הוא מוצא לו בת זוג. שתי העובדות הקשות והעלובות הללו גורמות למפגר שונא הנשים להרגיש שהוא נורמלי, נורמטיוי. וזו בדיוק הבעיה. הוא מוסיף לחיות בבועה המזרחית, הצדק והאור המערבי אינו מגיע אל האנשים האלה, ונדמה להם שעולמם נכון, שהם נורמליים. נורמטיויים. וכשהם פוגשים באשה מערבית המדברת על שיוויון האשה והגבר, על זכויות האדם של האשה, על הצורך להעניש באופן חריף ומכריע אנסים (ורוצחי נשים), הם מתקוממים...... נדמה להם שהיא, האשה המערבית, היא ה"לא נורמלית" חחחחחחחחח. מהו % המפגרים החשוכים האלה בחברה הישראלית?ייתכן שהם מהווים גושים בתוך החברה. אמנם החינוך המערבי שהמדינה נותנת לכל דור חדש אולי בסופו של דבר יביא להתקבעות הצדק ושיוויון האשה גם בתוך הגושים החברתיים האלה, אך התהליך אינו קצר, 71 שנה הביאו להתקדמות, אך עדיין נשאר % מפגר לא מבוטל, שהוא בבחינת "מכה" לחברה הישראלית. כן, ישראל היא ארץ של מהגרים מכל קצוות העולם, ויש בה כל החולאים שבארץ כזו.
 

סוהי 7

New member
לא מספיק לתקוף את התופעה..כדאי לשים דגש על הגורמים לה

הכל מתחיל ומתפתח מהבית.הורים שלא איכפת להם מה עובר על הילדים שלהם,במה הם עוסקים,מה מעניין אותם,מה הם יודעים ואיך הם מבינים.וגרוע לא פחות הן התגובות של ההורים האלה כשמשהו נורא קורה.הורי הילדה או הנערה מופתעים ומאשימים את כל העולם ואילו הורי הבנים תומכים בהם ובכלל מכחישים שזה בכלל אבסורד שהאוצר הנפלא שלהם יבצע פשעים שפלים כמו אונס בעיקר קבוצתי שזה מעשיהם של הפחדנים וגרוע לא פחות הוא צילום המעשים והפצתם.יש להעניש את ההורים במקביל להענשה חמורה של העבריינים.
 
אני מציע להיזהר מכמה דברים

1. מלנסות לאתר 'אנסים פוטנציאליים': ראשית, משום שאונס איננו פשע הומוגני, אלא תוצאה של המון סוגים של פשעים ואלימות, ושנית משום, שלא כל מי שיש לו פוטנציאל, עשוי לממש אותו. במקום זאת, צריך לחנך בנים ובנות להתייחס בכבוד אלו לאלו וגם לעצמם ולהבין שלא מתקדמים עם מעשה בפרטנרית ללא הסכמה, שניתנת מתוך עמדה של שוויון, בין המשתתפים באקט.
&nbsp
2. מלהציע עוד סוגים של ענישה גופנית: ראשית, משום שהיא בלתי הפיכה, ואילו הרשעה פלילית עשויה להיות כזו, אם מתגלות ראיות חדשות, ושנית, משום שלא חסרות לאנשים סיבות לדרוש ענישה גופנית, בכל מיני מקרים אחרים, כשענישה גופנית בסוג אחד של פשיעה, עשוי לשמש קטליזטור להחלתה גם בסוגים אחרים של פשיעה.
&nbsp
 
כן כן, לשון נוטפת נופת צופים, מס שפתיים ל"זכויות האשה", אבל

כשמגיעים למימוש , פתאום הללו מבעבעים ומפיחים אלף סיבות למה לא לממש....
בעבר, גם היו ללא ספק (בעצם עדיין יש כמה כאלה) שדיברו יפה על "יופיה של האשה", כשהם מונים בו גם את תכונותיה הרוחניות "הנפלאות והנעלות", אך כשהסופרג'יסטיות ואח"כ הפמיניסטיות דרשו זכויות אזרח שוות ופתיחת ההשכלה הגבוהה בפני אחיותיהן, פתאום כל הללו השפריצו עליהן סרחונות, או "סתם" הראו "בצורה אובייקטיבית" למה אין לאפשר אפשרויות אלו לנשים.....
 
אני ממליץ לכולם לצפות בסידרה Unbelievable בנטפליקס

כדי להבין כמה חשוב להאמין למתלוננת על אונס, גם אם היא משנה את גירסתה וגם אם אין ראיות פיזיות.
 
למעלה