תוצאות הבחירות הוכיחו: מרבית השמאלנים אינפנטילים

תוצאות הבחירות הוכיחו: מרבית השמאלנים אינפנטילים

עבר שבוע ,תוצאות הבחירות כבר אמורים היו להתעכל ועדיין המוני שמאלנים נבערים מצפים שגנץ יעשה הוקוס פוקוס, וישדך בין ליברמן והערבים.
הם ממש מתפלאים , כשהם שומעים שנתניהו ממרומי מיליוני מצביעיו לא חושב אפילו בצחוק להתפטר.
האם לימודי הליבה לא הכינו אותם להבין חישוב בסיסי בחשבון??
או שמדובר בכת פנאטית משיחית שממזמן כבר לא מבחינה בין עובדות לפנטזיות?
 
ייתכן שבתקשורת יכנו אותם "חייזרים ירוקים"

אפשר גם לקשט אותה בכמה ימנים שערקו.
אבלבפועל המטרהשלה היא להפיל את ממשלת הימין .
וזה דבר שכל השמאלנים מתאחדים למענו
 
שקרן . המטרה היא לסלק את נתניהו .

אבל אם אתה לא שקרן אז אתה
 

katomish

New member
אם ככה אז אין שמאל בארץ

אבל זה לא כך באמת :
משום שכל הזמן ההגדרות של ימין ושמאל משתנים לפי חלוקה שרירותית, מצב הרוח הלאומי והגלובלי,
כחול לבן למרות איך שירצו לקרוא לעצמם נמצאים מעבר לקו האמצע הדמיוני בין הגושים הפוליטיים ולכן נכון להגדרות של היום הם שמאל.
הם השמאל החדש - ואילו הליכוד בהסתמך על דעות ציבור הבוחרים יותר קרובים להגדרת מפלגת מרכז
ומשום שמפלגה ערבית מעולם לא תמכה במועמד ציוני, אפשר להדביק לכחול לבן את הסטאמפה של שמאל.
 

katomish

New member
מי קבע ?

במרץ גם טענו לא מזמן שהעבודה זה ימין ויש כאלו שמגדירים את ברק שנמצא במרצ כימין
&nbsp
וכמובן מי שמגדיר את ביבי כשמאל
 

katomish

New member
ויש לא מעט שמגידירים את נתניהו כשמאל ואת גנץ כימין

החלוקה של ימין ושמאל צריכה להיות לפי קו האמצע במנדטים
ההגדרות של דעות ימין ושמאל הן גם ככה שרירותיות ונועדו בעיקר למחנאות
 

סתוונית333

Well-known member
לא נעימה לכם העובדה שההסתות של המושחת חזרו אליו כבומרנג

לכן אתם ממציאים סיפורים שקריים לגבי סיבת התמיכה של הערבים בכחול לבן .
המושחת הסית נגד הערבים והם מאסו בו בצדק .
 
גולדי , אין דבר כזה מפלגת "מרכז".....

יש או שמאל ושמאל קיצון או ימין וימין קיצון...אין באמצע !

אך אם אתה רוצה להתעקש ...ניתן לומר כי מי אשר תומך בחוק הלאום הוא איש ימין ומי אשר מתנגד לו הוא איש שמאל !

כחול לבן (כולל יעלון האוזר והנדל) כולם שמאלנים אשר מתנגדים לחוק הלאום.

איש ימין אשר מכר את האידיאולוגיה שלו בשל שנאת נתניהו הפך עצמו לאיש שמאל לכל דבר וענין.
 

סטילהוק

New member
לא רק שיש ועוד איך מרכז, המרכז הוא הרוב בישראל

הגושים הגדולים עצמם מכילים בתוכם את אנשי המרכז, כשהלוחות הטקטוניים במרכז נעים ימינה גוש הימין גדל על חשבון גוש השמאל, וכשהם נעים שמאלה גוש השמאל גדל על חשבון הימין. מה שקורה בשנים האחרונות זה שהמרכז הבין שעדיף לו להיות גוש נפרד מהימין והשמאל, כי הוא הרוב. ומהרגע שזה חלחל למרכז שהוא למעשה הרוב בישראל, כל אנשי גוש המרכז שעברו לגושים הגדולים חוזרים חזרה למרכז, לא מהימין לשמאל ולא מהשמאל לימין, אלא ישירות חזרה למרכז. והתהליך הזה הוא רק בתחילתו, כי עדיין יש עוד אנשי מרכז בשני הגושים ובעיקר בימין ההולך ומתחרד בצעדי ענק, בעיקר הציונות הדתית, אך גם הליכוד עצמו, והחילונים בליכוד ובימין מתחילים להבין שמקומם במרכז, ולא להמשיך לתמוך בגוש החרדים-מתחרדים, שבכלל חצי מהם לפחות הם בכלל אנטי-ציוניים מוצהרים שאף לא מתביישים לטעון שהקמת מדינת ישראל היא בכלל מעשה שטן, ושמתכננים להקים פה מדינת הלכה במקום מדינת ישראל הדמוקרטית והציונית.

מאיפה אתה חושב שמגיעים הקולות שמגדילים את הגושים? מהירח? לא חבוב, הם באים מהמרכז.
 
"לוחות טקטונים" ? סחטיין על התיאורים הללו אך אין להם שום

קשר לנושא , לדעתי כמובן.

המילה "שמאלני" הפכה למילת גנאי , סוג של קללה ופוליטיקאים שמאלנים כמו יאיר לפיד החליטו להפטר ממילת הגנאי הזאת על ידי התחזות לאנשי "מרכז" אך למעשה מדובר באנשי שמאל לכל דבר ועניין.

האמת , לפיד וכחול לבן הצליחו לשכנע מצביעים רבים כי הם לא שמאלנים אלא מרכזיים וזו הסיבה לתוצאות הבחירות האחרונות אשר הסתיימו בתיקו { בעזרת הערבים בני בריתם של השמאלנים }...חייבים להיות הוגנים ולהודות כי נתניהו נכשל בשכנוע הציבור להכיר בשמאלנותם של גנץ , לפיד וכל השאר.

ראה ידידי , מה בשם אלוהים גורם ליהודי גאה להתנגד לחוק הלאום ?

תמצית החוק קובעת כי "הזכויות האזרחיות בין כל אזרח במדינת ישראל שוות אך הזכויות הלאומיות אינן שוות " כלומר - רק לעם היהודי תנתן האפשרות לכונן לאומיות על חבל ארץ זה , לא למוסלמים , לא לדרוזים , לא לצ'רקסים ולא
לנוצרים !!!


חוק הלאום הינו חוק משלים לחוק השבות והוא בא להבטיח רוב יהודי מוחלט בארץ ישראל אשר ימנע מאיתנו להפוך למדינת אפרטהייד ויקבע זהות אינטרסים אשר תגן לנצח על אותו עם עתיק אשר שרד 2000 שנות גלות תחת שוד התעללות ורצח.

עכשיו , מי מסוגל להתנגד לחוק מעין זה ? ניחשת נכון , רק שמאלנים !!!

גנץ מתנגד , לפיד מתנגד , אתה מתנגד................נכון , כולכם שמאלנים עד לשד עצמותיכם ויש סיבה ברורה לעובדה שהרשימה המשותפת המליצה על גנץ ולא נמנעה.

אתה גם יודע היטב שאני צודק אך אין לי בעיה שתמשיך לטעון לימניות....קח בחשבון שאף אחד לא מאמין לך , גם חבריך השמאלנים לא מאמינים.
 

סטילהוק

New member
אני יותר ימני בדיעותיי ממה שאתה ונתניהו ביחד תהיו אי פעם

אין תוכנית שמאלנית אחת מימין או משמאל שלא התנגדתי לה ויצאתי נגדה. אין שום צעד שמאלני שתמכתי בו אי פעם, לא באוסלו, לא בהתנתקות, לא בשני מדינות לשני עמים (בניגוד להצהרת אדונך נתניהו פעמיים בנאומיו בבר אילן), לא לשחרור מחבלים (זוכר את 3 הפעימות של שחרור המחבלים של אדונך נתניהו, כולל הרוצח המתועב מרמאללה שהתגאה ברצח שני המילואימיקים כשנופף בידיו המגואלות בדמם אחרי שהוא וחבריו רצחו אותם להמון שבחוץ?), ובטח ובטח שלא לפרוטקשן לחמאס והכלת הטרור של אדונך נתניהו בשנים האחרונות, אחרי שכבר עשור שלם כולנו מחכים שיקיים את הבטחתו מלפני עשור שממשלה בראשותו תמוטט את שלטון החמאס בעזה ושהוא לא יעצור את צה"ל כמו קדימה. דבר שלא קרה וכבר 10 שנים שהוא בשלטון. אך מה שכן קרה ושממשיך לקרות לאורך כל כהונתו כראש ממשלה, זה שיירות עם כסף, חומרי בניין, דלק ומה לא שעוברות כל יום דרך מחסום ארז אל תוך הרצועה ומועברים לחמאס שמשתמש בכסף לרכישת נשק, טילים ואמל"ח ובחומרי הבנייה להמשך בניית מנהרות הטרור התת-קרקעיות אל תוך מדינת ישראל הריבונית, בעוד שאתם הליכודניקים השפוטים שלו עוד מריעים לו על זה.
 
אתה הכי שמאלני שיש וחבל שאינך מודה בכך.

גם אני התנגדתי לכל טיעון אותו העלית ואף תקפתי קשות את נתניהו על כך ולמרות הכל יכולתי לזהות בקלות כי נתניהו על אף מגרעותיו הוא "הגרוע פחות" , כלומר האופציה "הפחות גרועה" עבור כל איש ימין מכל גוון שהוא.

רק שאתה למרות הכל בחרת להצביע עבור מפלגת כחול לבן אשר ממוקמת שמאלה מנתניהו ולא בחרת במפלגה אשר ממוקמת ימינה מנתניהו אז את מי אתה מרמה ? הרי אם לא היית מרוצה מנתניהו אשר לדעתך אינו ימני מספיק היית אמור לבחור מנהיג ימני ממנו ולא עשית זאת..... אתה לוקח טיעונים של אנשי ימין אשר תוקפים את נתניהו מימין ועושה בהם שימוש נפתולי ועקלקל בתפקידך כשמאלני אשר התחפש לאיש ימין.

מצאת נישה חמקמקה אשר ממנה אתה תוקף את נתניהו מימין בשירות השמאל.....ואתה חושב שאף אחד לא מבין זאת .

סתוונית ופנתרית השטופות בשנאת ישראל מנהלות איתך שיח נעים ורגוע....שתי שמאלניות קיצוניות אשר מנהלות שיח שליו עם אדם אשר טוען כי הוא יותר ימני מנתניהו ? חחחחחח

אל תנסה לעבוד עלי , אל תזלזל באינטילגנציה שלנו , כולנו מבינים שאתה שמאלני.,...אתה אפילו לא מסוגל להסביר מדוע אתה מתנגד לחוק הלאום.
 

סטילהוק

New member
כן נכון, האוזר שמאלני, הנדל שמאלני, בני גנץ שמאלני


תמשיך לקשקש שטויות בבל"ת ליכודניק שפוט של נתניהו, בינתיים השמאלני הכי גדול, זה שנותן כבר שנה פרוטקשן לחמאס ומכיל טרור, שאתה מצביע לו ותומך בו ואף בשחיתותו זה נתניהו. אך אל דאגה כי הוא אוטוטו נשפט ונכנס לכלא, ואז גם אתה וגם כל שאר השפוטים שלו בליכוד תשתחררו סופית מאחיזתו ומשטיפת המוח שלו. גם נשותיו של גואל רצון היו בטוחות שמה שהוא עושה להן ולבנותיהן זה רק לטובה בגלל שטיפת המוח שהוא העביר אותן בכת שלו. ורק כשהוא נכנס לכלא הן השתחררו מאחיזתו ושטיפת המוח שלו וקלטו באיזה גיהנום הן חיו כל השנים האלה עד לכניסתו לכלא.
 
אכן כן , האוזר , יעלון והנדל ...כולם שמאלנים !

ומסיבה מובנת אשר קרויה "שנאת נתניהו" !!!

הנדל והאוזר הועפו ממשרד רוה"מ על ידי נתניהו בשל פרשת נתן אשל ומאז מתעבים את נתניהו.

יעלון הודח ממשרד הבטחון על ידי נתניהו אשר הכניס את ליברמן במקומו ומאז שונא את נתניהו שנאה עצומה !

כל השלושה הנ"ל זרקו את האידיאולוגיה עליה גדלו והשליכו אותה לפח האשפה רק בשל שנאתם לנתניהו , כלומר הם הפכו לאנשי שמאל מטעמים נקמניים....אנשי שמאל לכל דבר וענין !

בני גנץ הוא אחלה שמאלן - מי אשר מתנגד לחוק הלאום , מי אשר תמך בהסכם הגרעין אשר רקח אובמה , מי אשר התנגד לגדר המסתננים אשר בנה נתניהו הוא איש שמאל בכל רמ"ח אבריו !!!

עכשיו , בתור שמאלן מצוי אתה אמור להבין כי רק בית המשפט רשאי לכנות אדם "מושחת" ונגד נתניהו אפילו לא הוגש ולו כתב אישום אחד אך זה לא מונע ממך מלהרשיע אותו חחחחח

מעבר לכך , "אל יתהלל חוגר כמפתח" ואל תתחיל לתפור חליפות ....יש לי תחושה שאתה עלול לראות את נתניהו עוד זמן רב.....אט אט האבק שוקע ומסתבר שהתיקו אותו חילצתם בקושי (באמצעות בני בריתכם הערבים) אינו מאפשר לכם לצהול משמחה.....


תקשיב ילד , אתה לא רק שמאלן , אתה ארכי שמאלן , בדיוק כמו שתי אחיותיך התאומות סתוונית ופנתרית ואחיך המאומץ גוטרמן.....ההכחשות שלך פתטיות !!!

צא מהארון - עמוד מול כולם והצהר- "אני שמאלן" !!!
אין לך שום אופציה אחרת - טענותיך מגוחכות.
 
קודם כל גם לפיפי שלכם אין שום אידיאולוגיה

האידיאולוגיה היחידה שלו היא לעשוק את הציבור
שנית להיות שמאלן זו לא בושה זה כבוד
להיות נהג מוננית מטומטם כמוך זה לא כבוד גדול בלשון המעטה
עכשיו לך תעשה טסט לטקסי ותעזוב אותנו במנוחה
 
תקשיבי גולדית....כשמסתתמות הטענות אז

עוברים לקללות , אני מבין שקשה לך להתמודד עם הטענות ולכן את כל כך כועסת.

אני לא נהג מונית במציאות למרות שאין לי שום בעיה להיות כזה....בחרתי בניק הספציפי הזה בכדי להוציא מכל השמאלנים את תחושות ההתנשאות והאליטיזם המחליא אשר טמונות בכם....

המילה "שמאלני" הפכה למילה בזויה אשר רובכם מנסים להרחיק עצמכם ממנה ולכן אתם מתחפשים לאנשי ימין או קוראים לעצמכם "אנשי מרכז"...חחחחח

כולכם שקרנים נאלחים עד האחרון שבכם.

יום טוב גולדית יקירתי.
 
למעלה