אני חושב שנתניהו מושחת, אבל

Ron W

New member
באי הטקס לפרס הביאו כבוד למדינה - נתניהו גזל אותך

 
יכול להיות שהיה בזה טעם לפגם, אינני מצוי בפרטים

אני כן יודע, שנתניהו הודה בכוונה לבקש סיקור אוהד, אך טען שזו לא עבירה על החוק, והוא הודה בקבלת מתנות, אך טען שזה צריך להיות 'מותר'.
&nbsp
אינני משפטן, ואינני יודע אם מדובר בעבירות על החוק, אך אני לא מסכים עם נתניהו בטענותיו: יצירת קשרים עם והשפעה על טייקונים, כדי להשיג תקשורת אוהדת, היא שחיתות גם כשהיא לא עבירה על החוק, וכן, ראש ממשלה צריך לחשוב שבע פעמים לפני קבלת מתנות, וגם אז לסרב.
&nbsp
אם הוא לא מסוגל לעמוד בתנאים המחמירים האלה, יש מספיק עבודות שהוא יכול לעסוק בהן, שאינן משרה ציבורית.
 
ידידי היקר , הסכת ושמע....

נשיא מדינת ישראל אשר אוחז בסמכות החנינה אינו אמור לקבל 11 מיליוני שקלים מתורמים כאלו ואחרים מבלי שהדבר יבדק מחשש לניגוד אינטרסים...האם לא כן ?

נשיא מדינת ישראל כמו שמעון פרס אשר אחז בעוצמה בינלאומית אדירה , אשר שמו פותח כל דלת בירוקרטית במדינת ישראל יכול להיות חשוד בקבלת שוחד מתורמים כאלו ואחרים { אנשי עסקים מקומיים / חובקי עולם או בעלי אינטרסים..} האם לא כן ידידי ?

האיש קיבל פאקינג אחד עשר מיליוני שקלים לשם מסיבת יום הולדת נוסח "סיפורי אלף לילה ולילה" ושום שמאלן גזען וצבוע לא העלה תמיהה פלילית ולו הקלושה ביותר...שום תחקיר עיתונאי לא נערך , שום ביקורת על הראוותנות המופרעת , שום כלום ......הרי אם נתניהו היה מקבל פרומיל מן הסכום הנ"ל כתרומה עבור מסיבת יום הולדת הייתם פותחים בחקירה פלילית , זעקותיכם הצבועות היו נשמעות בכל רחבי העולם , את אמות הסיפים של המדינה הייתם מרעידים.....

אמות המידה בין כל אנשי הציבור אמורים להיות שוות , לא יכול להיות חוק אחד לאהוד ברק / שמעון פרס וחוק אחר לנתניהו וכל המפלה בין אדם לאדם מטעמים פוליטים הוא מושחת עד לשד עצמותיו המזוהמות.

אכיפה סלקטיבית היא התגלמות השחיתות וזה תמצית המהות של הקרביים השמאלניות המשוקצות......

אתם מנסים להתנקש בדמוקרטיה הישראלית , אתם מנסים להפיל מכסאו ראש ממשלה מכהן באמצעים לא חוקיים לכאורה {טפילת תיקים פליליים באופן סלקטיבי} , אתם מנסים לאמללו ולהוציא את הרוח ממפרשיו עד אשר יחליט לפרוש....אם היית מבין עד כמה אני מתעב את צביעותכם החלאתית , הוו , כמה אתם בזויים......
 
שמעון פרס קיבל מיליוני שקלים מתורמים

ולכן גם לנתניהו מותר
האם זו דעתך ?
או
אסור לפרס ואסור לנתניהו .
 
אומר לך ביושר.....

בראש ובראשונה אני קובל על יחסם הסלקטיבי של רשויות החוק והתקשורת על המקרים עליהם כתבתי בפוסט הקודם... חשד סלקטיבי , סיקור תקשורתי סלקטיבי התנהלות סלקטיבית באופן כללי.



הדבר השני הוא עיקרון השיוויון בפני החוק הרי אם היה איזשהו "הלך התנהלות" אשר במסגרתו מקובל היה (בתקופה מסוימת) לפוליטיקאים לקבל "תרומות" מחברים אישיים בעלי ממון מה לכם כי תלינו דווקא על נתניהו ?

מדוע כשמדובר בשמעון פרס או פוליטיקאים אחרים לא מתעורר אפילו שמץ של חשד אך כשמדובר בנתניהו המדינה כולה רועדת ?


אם נתניהו ביצע מעשה פלילי הוא חייב לעזוב את לשכת ראש הממשלה ללא שום קשר למעשיו של פרס אך הביטוי "מעשה פלילי" הוא ענין לפרשנות משפטית ופרשנות משפטית הוגנת ולא מוטה מחייבת התייחסות אל אלמנט אשר קרוי "נוהג התקופה" שהרי אם המעשים הדומים התבצעו בתקופת זמן דומה....מדוע דווקא נתניהו יוגדר כמושחת ושום רבב לא ידבק באחרים ?

ראה , לדעתי , כל אדם הוגן , בין אם הוא איש ימין או איש שמאל מבין היטב כי נתניהו נרדף באופן סלקטיבי על ידי מעוזי השמאל הישראלי אשר עד כה הוא נכשל באיזונם......

הרדיפה אשר מתנהלת נגד נתניהו כעת יכולה להתנהל גם אחר ראש ממשלה אחר אשר לא יכנע לגחמותיהם של אותם מעוזי שמאל....מדובר כאן באקט מחליא אשר טומן בחובו סכנה עצומה להוויה הדמוקרטית במדינת ישראל.
 
טוב שי לך כעת טון רגוע כי זה עוזר לדיון .

בהחלט פסולים הכספים שקיבל פרס . יחד עם זה צריך לזכור שבאותו זמן היו טיעונים נגדיים ופרס כבר היה מחוץ לממשלה ולהכרעות הממשלתיות . הבאת טענות אלו היום נקרא "כשל איש הקש" .
לגבי נתניהו יש טענות לשוחד שהוא עושה את מה שהוא יכול כדי לא לענות ולהפריך אותם בבית המשפט . זו בעיה בסיסית .
אפילו אם טענתך הראשונית מתקבלת עדין יש לזכור שמתחוללים שינוי לטוב ולרע בכל מערכת כולל זו שלנו .
דבר שהיה כשר פעם הוא טריפה היום .
אם נראה לך שהסתה מרובת שקרים היא הדרך הנכונה לעתידה של ישראל - תמשיך .

אני חושב שצריך לחשוב ברגיעה תוך ראיה שאינה חד-צדדית ובהבנה שעם עובדות אי אפשר להתווכח . גם הסתרת חלק מהעובדות מפריע . זה נקרא "כשל המגירה" .
 
אין לדברי שום קשר להיות פרס בממשלה או לא.

פרס היה נשיא מכהן באותה התקופה ופירטתי אחת לאחת את החשדות אשר אמורים היו להתעורר נגדו כנשיא מדינה מכהן !

כך שאין לזה שום קשר לכשל כזה או אחר אשר אתה מנסה לטעון.

נתניהו נלחם בכל האמצעים המשפטיים אשר עומדים לימינו אך בל לנו לשכוח שבמקביל יש לו גם מדינה לנהל....והחונטה השמאלנית משפטית/תקשורתית אשר טפלה עליו תיקים מפוברקים לכאורה תאלץ להמתין בסבלנות שכן נתניהו ינהל את הגנתו ע"פ הקצב המתאים לו ולא ע"פ הקצב אשר מתאים לאלו אשר מנסים להתנקש בדמוקרטיה הישראלית.

חלק מכתבי החשדות נגד נתניהו התרחשו בתקופה זהה לאלו של שמעון פרס וגם אהוד ברק כך שיש להתחשב בנוהל אשר היה קיים בתקופה דנן....כל סוגיה משפטית מתייחסת גם אל "נוהג התקופה"....כדאי שתתעדכן בנושא.

משפטנים רבים בטוחים שאין שום קייס נגד נתניהו ופרשת 4000 היא בכלל פרשה תקדימית אשר כל כולה פרי מוחו של שי ניצן....אנו נראה אם הפרשה ההזויה הזו תגיע כדי הרשעה , אני יכול להבטיח לך שדווקא בפרשה זו נתניהו יצא צח כשלג.

אין שום הסתה מצידו של נתניהו - אם כבר להפך , השמאל הישראלי מסית באופן קבוע נגד ראש ממשלתו.

אין שום בעיה בלטעון שהתקשורת הישראלית היא יד ימינו של השמאל הישראלי - חובתו של ראש ממשלה אשר חושב כי נגרם לו עוול להוקיע את חסרי האתיקה המקצועית והמוטים.

גם אין שום הסתה מצידי - אם לכך רמזת....תפיסתך הפוליטית מונעת ממך להתייחס אל הנושא בהגינות ואתה טוען לשקרים למרות שאתה יודע היטב שאין כאן שום שקר.

ואף אחד לא הסתיר שום עובדה , קרא היטב את השרשור ושאל את עצמך אם הסתרתי משהו.....
 
............................................................

1 - אינך מבין את הכשל . פשעי X אינם הצדקה לפשעי Y .
2 - מצד נתניהו יש הסתה עצומה . אתה בחרת להיות עיוור לזה . הָאֲחַשְׁדַּרְפְּנִים
אשר לנתניהו מפיצים כל רעל ודיבה על יריביו .
כל אדם הגון , שקול ומתון לסמולן ייקרא .
המפכל
הפרקליטות
היועמש - לפני שנתניהו קלט את עוצמתו .
השופטים .
כל עיתנאי שאינו רוקד מה-יפית .
רמטכלים שנתניהו מינה .

כווווווווולם 0מולנים .
 
אז כך...

1. אני מבין היטב את "הכשל" עליו אתה מדבר , בזבזתי מספר פוסטים ארוכים בכדי להסביר לך אותו אך ללא הצלחה - אני בטוח שאתה מבין היטב על מה אני מדבר אך דעתך הפוליטית קיצונית ( קראתי לא מעט פוסטים שלך , גם בפורום של האהבל מקרית טבעון ) מונעת ממך שיח אשר מבוסס על הגינות.

אני , בניגוד למתדיינים אחרים משתדל בראש ובראשונה לשמור על הגינות אך ברגע בו אני נתקל בשמאלן מניפולטיבי ונכלולי ( איני מדבר עליך כעת) אשר מנסה לעוות את המציאות אני מגיב באופן אשר מתאים לו.

2. זו מצווה להלחם נגדכם כשאנו חמושים באותם "כלי הנשק" בהם אתם אוחזים....

יש בעלי תפקידים רבים אשר מנסים לרקוד "מה יפית" בפני התקשורת הישראלית....רובם אנשים אשר מעדיפים לעשות שקר בנפשם ובלבד שלא להרגיז את התקשורת הישראלית אשר יכולה לאמלל את חייהם - ראה ערך בנימין נתניהו.

המפכ"ל אלשייך לא עמד בלחץ וקרס.....התקשורת בזה לו בתחילת דרכו , היא זלזלה קשות בכיפה שעל ראשו , היא ירדה לחייו. אך אז גילה המפכ"ל את הנוסחה להורדת הלחץ התקשורתי , הוא פשוט הפך להיות בובה בידי התקשורת....אני עדיין לא מבין מדוע משטרת ישראל התנגדה לחוק ההמלצות , אני עדיין לא מבין מדוע נעצר חבר הכנסת ביתן רגע לפני הצבעתו על חוק ההמלצות ? , אני עדיין לא מבין מדוע נמשכות ההדלפות לתקשורת מתוך חדר החקירות וכן הלאה.....

הפרקליטות מאז ומתמיד היתה שמאלנית - ניסיונות האיזון של איילת שקד הצליחו חלקית.

היועמ"ש עובר מסע של "סחיטה באיומים" על ידי כל המפגינים השמאלנים אשר כבר 3 שנים מפגינים לצד ביתו ומנסים להלך עליו אימים ....משהו בסגנון "אם לא תגיש כתב אישום נגד נתניהו נגרור את שמך ברפש"... , התקשורת יוררדת לחיי היועמ"ש ואף נרמזים לו רמיזות בדבר אי מינויו העתידי לשופט בית המשפט העליון....צביעות שמאלנית במיטבה.

אתה טוען כי העיתונות הישראלית רוקדת "מה יפית" בפני נתניהו ואני טוען כי מעולם לא חזיתי ברדיפה תקשורתית ודמונית כמו זו אשר מתנהלת נגד נתניהו , רובה המכריע של התקשורת מגויסת נגד נתניהו וגם אתה יודע זאת היטב אך מתכחש לכך בחוסר הגינות.

תן לי מתדיין הוגן ויהיו לנו שיחות פוריות ובעלות ענין רב....
 
הכי פשוט והכי קצר .

ייעשה נתניהו את אשר טען לגבי אולמרט .
נתניהו קרא לאולמרט להתפטר . ייתפטר נתניהו מאותם נימוקים .
 
נתניהו לא הבטיח כי יתפטר בעצמו , הוא קרא לאולמרט להתפטר

אך נמלך בדעתו והחליט מסיבותיו שלו לא להתפטר....צביעות ? לא הייתי פוסל זאת! { הגינות חביבי , דיון טוב חייב להיות הוגן }

כך או כך חטאו של נתניהו מינורי ביותר שכן אני זוכר היטב את יצחק רבין ז"ל מצהיר כהבטחת בחירות כי גם בעיתות שלום אין לרדת מרמת הגולן......מיד לאחר הבחירות בהן הוא זכה הוא הביע נכונות לעשות זאת. {דוגמא אחת מיני רבות}

יתרה מכך , מה נראה לך ? הרי כל מטרת ההשתלחות הסלקטיבית בנתניהו היא לגרום לפרישתו , כל הרדיפה התקשורתית/ משפטית נועדה לרפות את ידיו ולגרום לפרישתו....מדוע שנתניהו יכנע לגחמותיהם הנכלוליות והזדוניות ?

נתניהו אדם חזק , כל אדם אחר היה פורש מזמן , הרי ידוע לך כי נתניהו היה יכול להרוויח המון כסף אילו היה פורש מראשות הממשלה , מדובר באחד המנהיגים הנערצים ביותר בעולם , הרצאותיו בעבר כבר הכניסו לו מיליונים אך נתניהו אינו פורש למרות המשכורת הזעומה { באופן יחסי } אותה הוא מקבל וזאת מטעמים פטריוטים , אני מאמין שכל מנהיג שהוא , גם פרס ורבין האמינו כי הם נושאים בציקלונם את עתיד בני עמם וגם נתניהו חש כך , אין לי דרך אחרת להסביר את עמידתו האיתנה בפני חבורת הנוכלים השמאלנים אשר שמה לה למטרה להתנקש בדמוקרטיה הישראלית.
 

סטילהוק

New member
מסכים איתך בהחלט לגבי תיק הצוללות ומתווה הגז שעדיין לא נחקר

אך בניגוד לדעתך, לגבי שלושת פרשיות השחיתות האחרות שעליהן נתניהו כן נחקר ושעומדות ותלויות נגדו 3 כתבי אישום פליליים על שוחד, מרמה והפרת אמונים, אני דווקא חושב שיש סיכוי גבוה מאוד שהוא ייצא עם כתב אישום פלילי גם מהן.

וכראייה תראה את הכתבות הבאות שמתפרסמות השבוע:

ההתלבטות בין משפט לעסקת טיעון הוכרעה בקלפי
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3770638,00.html

ב-2 באוקטובר יתייצבו סנגוריו של נתניהו לשימוע עם היועמ"ש אביחי מנדלבליט. הסנגורים ייצגו ראש ממשלה שיצא לבחירות כדי לקבל את אמון העם בחפותו המשפטית ולגיטימציה להמשך החבלות במערכת המשפט, ולא קיבל

כתב האישום מעבר לפינה: נתניהו נתון לחסדיו של מנדלבליט, בלי קלפים בשרוול
https://www.haaretz.co.il/news/elections/.premium-1.7859379

בשיחות עם בכירי משרד המשפטים מתאר היועמ"ש את נתניהו כאדם הנגוע בשחיתות שלטונית עמוקה שניצל קשרים עם אילי הון כדי לזכות בטובות הנאה. כעת הוא מתכוון להאיץ את קבלת ההחלטות בתיקיו. נדמה כי בפני רה"מ עומדות שתי אופציות: להילחם בבית המשפט על חפותו או לחתור לעסקת טיעון

גורמים משפטיים בכירים: לא תהיה חנינה לנתניהו במקום משפט
https://13news.co.il/item/news/domestic/crime-law/netanyahus-investigations/netanyahu-pardon-621644/

גורמים במערכת אכיפת החוק מסרו לחדשות 13 כי אין היתכנות לחנינה לרה"מ בטרם העמדתו לדין כמו בפרשת קו 300, בטענה ששני המקרים שונים לחלוטין זה מזה, ולכן אין סיכוי שנשיא המדינה יסכים לכך
 

רשוי

New member
החקירות עולות מליונים רבים,ובשום מקרה לא יכולות להחזיר לאחור

אז בשביל התקשורת כדאי לחקור,לפחות אני בספק
 

סטילהוק

New member
רק במתווה הגז לבדו מדובר בסכום של 200 מיליארד $

החזקת פעם סכום כזה ביד או ראית כזה סכום אי פעם?
אז מה זה מיליונים לעומת הסכום הזה?
חוץ מזה מי שמקבל 200,000,000,000 $ רק תחשוב באיזה סכומים אדירים הוא יכול לשחד לכאורה את זה שמסדר לו את הסכום העצום הזה על חשבון אזרחי המדינה וקופת המדינה... למה אתה חושב יש גירעון כזה ענק בקופת המדינה שרק הלך וגדל בעקבות שתי מערכות הבחירות האחרונות?
אז אתה מדבר איתי על חקירות שעולות כמה מיליונים לעומת שוד הקופה הציבורית שעלה למדינה ואזרחיה שלא ראתה שקל עד היום מאותו מתווה גז מושחת, ומחירי החשמל, המים, הגז, הדלק והדיור רק עלו מאז, כמה מאות מיליארדים?
 

tgranot1

New member
להבדיל אלפי הבדלות......

גם את אל קאפונה לבסוף הרשיעו על עבירות מס. חכה. ברגע שהמושחת יורד מהכיסא יהיה את כל הזמן שבעולם לחקור אותו גם על תיקים אחרים.
 

סתוונית333

Well-known member
הוא לקח את עורך הדין רם כספי כדי למשוך את הזמן עד אין קץ

ובכלל אם הוא יבקש חנינה לפני שיוגש נגדו כתב אישום אז הכל נמחק לו . לא מעשיהו ולא נעליים.
 
למעלה