הנער-הזכר הישראלי הפך לשטן

אף אחד לא מגן על שום מתעלל אנו פשוט נדהמים מן האופן המטורף

בו את מגיבה , את אשכרה קוראת להפיכה שלטונית נשית , את פשוט מופרעת לחלוטין.

אני קורא ומבין עד כמה את קיצונית , ליבי ליבי על הגבר המסכן אשר אמור לנום לצידך את שנת הלילה שהרי אם הוא ירגיז אותך ולו במעט הוא עלול להתעורר בבוקר כשאיבר מינו חדל להיות מחובר לגופו....את אשה מפחידה.

אני שוביניסט אשר מאושר בחלקו ומצאתי לעצמי אישה שוביניסטית נפלאה אשר ממש לא רואה את עצמה כקורבן , ההיפך הוא הנכון , אני עובד ומביא פרנסה הביתה והיא מטפלת בילדים , בבית ויש לה גם המון זמן לתחביבים שונים.
ברוך השם יש כסף אז מדוע לא להנות ממנו ?

דרך אגב אישתי ממוצא פולני ויקה והיא גם אקדמאית ואם לא הייתה שוביניסטית הייתי מחזיר אותה אל אמא שלה


בקיצור יקירתי , אני מאושר והדבר הכי חשוב בחיים הוא להיות מאושר ללא שום קשר לדעותיהם של אחרים , אני ניאנדרטאל פרימטיבי גאה ואין בכוונתי להשתנות ולכן מצאתי אישה אשר מתאימה לי כמו כפפה ליד , מה רע בכך ?


הביטי על עצמך , כולך רוע ומרמור אין סופי , את אישה מרתיעה , נטולת חום ונשיות , ללא שום יכול פשרה , קקטוס אנושי , מי ירצה לבלות את ימיו
במחיצתך ?
 
ואני נדהמת מהפשעים המטורפים.

מהפיגור השוביניסטי שלא אחד כמוך איני נדהמת במיוחד, כי אנחנו מכירות את העדות המזרחיות, ראינו את הקווקזים ושמענו על התנהגותם, (אף כי אצל הכורדים הגויים בארצם, אם איני טועה היזידים הם כורדים, הנשים התאגדו ותפשו נשק, נלחמות בדאע"ש באומץ ומשמידות אותם, וכמובן הללו, כמו הנאצים שראו פרטיזנים יהודים יוצאים נגדם בנשק, נבהלים ובורחים). בכלל התפיסה המזרחית ששורשיה בארצות האיסלם ידועה לנו, והאשכנזים פשוט עושים הכל כדי לעקור אותה, וכדי לשחרר את האשה המזרחיה.
 
יש המון חכמת חיים ב "פיגור השובניסטי" שלי ואם היית מצליחה

להשתחרר מעט מהפנאטיות הקיצונית שלך אולי היה לך מקום להכיל בן זוג נורמלי ולא מסורס.

יש המון נשים שובניסטיות , חלקן אקדמאיות אבל רובן הן למעשה פמיניסטיות רק כשמשתלם להן
וזה עושה אותן אכבר שוביניסטיות....

וזכרי היטב , כל הגברים הישראלים שובניסטים , כולם חוץ מנטולי האשכים העדינים והרגישים.....אחת כמוך תמחץ אותם כפי שענב נמחץ תחת מגף , הם לא בשבילך.

פשעים יש בכל מקום , אם היית נחשפת פעם לפיגוע רב נפגעים אולי זה היה מכניס לפורפורציות חלק מתפיסותייך ההזויות אשר ממוקדות בנשים בלבד.
 
מפגר עם חושך בראש, אין שום "חוכמת חיים" בפיגור שלכם,

יש רק התאמה לבועה החברתית המפגרת שאתם חיים בה. בחברה הכללית, אתה חריג. ואם תביע את דעותיך בחברה של אקדמאיות ואקדמאים אשכנזיות ואשכנזים, ידעו שאתה מפגר ומטורף, ולכל היותר יתעלמו ממך. כאילו אתה שקוף, ודבריך לא ראויים להתייחסות.
 
אז מדוע את בודדה וגלמודה ואני לא ?


ולמה בשם אלוהים את לא יכולה להפסיק לקלל ?


הרי ברור שאחת מסוגך נזקקת מפעם לפעם לשיחות איזון אצל פסיכולוג...אז מדוע את צריכה ואני לא ?

אולי אני לא מספיק מתוחכם , נכון כפרה ? חחחחח
 
יצור מפגר, "בלעת" את דברי האוטיסט שאני "בודדה וגלמודה"?

בלעת, כי אתה רוצה לבלוע?
לדעתי, א ת ה חי בנישואין פגומים, אשתך מסכנה שהיא נשואה לזבל שוביניסטי, שוודאי מעולם לא נקף אצבע להכין ארוחה, או לנקות ולכבס בבית. אשתך בודאי מצומצמת-השכלה, ולך כמובן טוב בכך. איזו דוגמה רואות הבנות (אם יש לכם) בבית כזה? איזו דוגמה רואים הבנים? את הבנים אתה מגדל כשטנים קטנים. אולי הבנות, אם יש לכם, סופגות מהאמא רוח חופשיה בהסתר ממך, ותמרודנה ב"מסורת" המסריחה שלך ושל אבותיך הכורדים.
 
אין צורך בדברי אחרים בכדי להבין עד כמה את מופרעת....

את באמת לוקה בנפשך , מי יסכים לחלוק עם אחת כמוך את חייו , אה , גם אין לי בנות , רק בנים וכשאני קורא אותך אני מודה לאל על שלא העמיד אותי במבחן.

אולי בילדותך חטפת מכות מאבא ? היתכן ומי מבני משפחתך התעלל בך
מינית ? { עד כמה שזה נראה בלתי אפשרי בעליל
}


כל כך המון זעם.......מסכנה , שאלוהים יעזור לך
 
אתה לא מופרע? אתה לא בא מחברה שכולה מופרעת, לוקה בנפשה?

אמרתי לך כבר שיש לך רק אשליה שאתה נורמלי. נורמטיוי. בחברה הכללית, אתה לא.
ואם אתה שמח בחלקך, באשה מצומצמת ההשכלה העמלה כנמלה ומחזיקה את הבית , ייתכן שאשתך בסתר לבה מאושרת הרבה פחות.... רק שלך לא ידוע הדבר. אתה חי בגן עדן של טפשים. אולי יום אחד, כשגופך יתמוטט ולא תוכל יותר לעבוד (בעבודה הפשוטה שאתה עושה), ותתחיל "לשרוץ" בבית, תגלה שאינך חביב על אשתך, שאתה נטל, הפרעה.
 
שוב התחלת עם קשקושים על "חברה מופרעת" ?

יקירתי , את מופרעת ללא שום קשר לחברה , את אישה קיצונית עצובה וזועמת אשר לא מן הנמנע מקבלת גמלת נכות בשל אבחון אותו הגישו הוריך לביטוח לאומי לפני המון שנים....אני ממש לא מתלוצץ , לדעתי את בטוח על כדורים...פרוזאק , ציפרלקס או איזשהי תרופה אחרת.....

קראי בעצמך את תגובותייך ונסי לבחון אותם בעיניים אוביקטיביות......נשמה , את זקוקה לעזרה הרבה יותר מאסיבית מן העזרה אשר קיבלת עד כה , אולי תבקשי להתאשפז "אשפוז מונע".......מה אכפת לך , מה יש לך להפסיד ?
 
הקשקשן זה אתה, כורדי עלוב. והשיטה הערבית (והיהודית ערבית)

לזרוק על הזולת מה שנכון עליך (ומה שהזולת אומר עליך) ידועה לנו לא מהיום. ה"תרבות" המפגרת שגדלת בה היא מופרעת. שנאת הנשים ואפליית הנשים בתת-התרבות הזו, ההאדרה העצמית של הזכרים, הן מופרעות. כל המערב יודע שה"תרבויות" שלכם הן מופרעות. רק אתם, שחיים בבועה שלכם, בעולם הסגור שלכם, נדמה לכם שאתם נורמליים ונורמטיויים. תפנים: אתה חריג בחברה הכללית פה, וגם בפורום הזה אתה בין הבזויים וה"שקופים".
 
לגבי המכות שהיא חטפה בילדותה אני מנחש שפגעת בול

קשה לי להאמין ששנאה כזו חולנית באה משום מקום.
משהו גרם לגברת להתנהג בצורה כזו מטורפת.
ומכיון שמדובר במשהו חולני ברמות אז קשה לתלות את זה בבן זוג רע לב.
צריך כאן סיבה טובה בהרבה , נניח ילדה שחווה אלימות קשה מהאבא במשך תקופה ארוכה , מה שגורם לה לשנוא את המין הגברי כולו.
(על הסיבות לטירופים שהיא פיתחה נגד עדות המזרח בכלל ומרוקאים בפרט, קשה לי יותר להעלות השערות)
 

סטילהוק

New member
מסכים איתך שיש לסרס אנסים, אך בבקשה אל תעשי הכללות

ואל תכלילי את כל הנערים בישראל בפשע שמבצעים בודדים.

מה שכן, כוחן של הנשים בבית המחוקקים הישראלי רק הולך וקטן ממערכת בחירות למשניה. בבחירות האחרונות יש 80% חברי כנסת זכרים ורק 20% נשים. וזה בהחלט צריך להשתנות, גם במחיר של שיריון לנשים בכל המפלגות.

אגב, במפלגות החרדיות מעולם לא היו נשים וכנראה שגם לא יהיו, אפילו תמונה של אישה עם מטפחת על ראשה נחשבת לתועבה בעיניהם. ולכן צריך יותר מפלגות חילוניות בכנסת ופחות דתיים וחרדים.
 
הבעיה, סטילהוק, שמקרה נורא ונתעב זה אינו היחיד בארץ.

וכמוכן, כל ל"ג בעומר אנו קוראות וקוראים על השלכת חתולים לאש ע"י ילדים או נערים פסיכופתים, וכן קראנו הרבה על התעללות בחיות, כמו המקרה בו נערים בחיפה פרצו לגן החיות והיכו באלות את הפלמינגואים, או זה בו נערים פסיכופתים שברו רגלי סוסה וניסו להטביעה בים. הרבה מקרי התעללות בחיות יש בארץ. הרבה פסיכופתים יש בין הנערים הזכרים בארץ. יש לנקוט באמצעי איתור חריפים של פושעים פוטנציאליים, ובעונשים מכריעים לאלו שביצעו את הפשעים. בארה"ב סוגרים פסיכופתים במתקני בידוד לכל החיים.
 

marabo

Well-known member
עובדה שבמגזר החרדי זה מעולם לא קרה

לא שמענו על נערים חרדים שאנסו אונס קבוצתי נערה
 

Henry0

Well-known member
גם בבית הסוהר זה לא קרה

אז מה זה אומר?
שבתי הסוהר, הפיזיים או הפסיכולוגיים, הם מקום טוב לאנשים, שבו מוסריותם גוברת על הדחפים האפלים שלהם?
 

סטילהוק

New member
וגם לא תשמע, כי בחברה החרדית הכל מטואטא אל מתחת לשטיח

ואפילו רבנים פדופילים שאונסים ילדים לא מדווחים ולא עומדים לדין. ככה זה בחברה סגורה שמרצון סוגרת את עצמה בגטאות חשוכות שעין הציבור והתקשורת, כמו גם רשויות החוק אינם יודעים מה מתרחש בתוכם.
 

marabo

Well-known member
אם זה כזה בסתר אז איך אתה יודע?

אם אתה יודע על פדופיליה שמתבצעת במקום כלשהו ואינך מדווח לרשויות המוסמכות הרי שאתה עובר על החוק שמחייב דיווח במקרים כאלה ויש להעמיד אותך לדין.
ואם אינך יודע, תפסיק לקשקש.
 

סטילהוק

New member
בגלל שמלרות שזה מטואטא מתחת לשטיח היו פעמים רבות שזה יתגלה

ע"י אנשיםשמצפונם לא נתן להם לשתף פעולה עם ההסתרה הנבזית הזאת של רבניהם המושחתים והפדופילים.
 

marabo

Well-known member
וכמה פעמים זה קרה?

אתה בחור רציני, תביא לנו כמה פדופילים חילונים יש בבתי הסוהר וכמה דתיים, אי אפשר סתם לזרוק סיסמאות באויר.
 

סטילהוק

New member
זה לא בגלל שיש יותר פדופילים חיוניים מדתיים

זה בגלל שאצלכם הכל מוסתר, וגם שיודעים על פדופיל, לא קוראים למשטרה, לא מדווחים לתקשורת, סוגרים את זה בתוך הגטו החרדי הסגור והרחוק מעיני הציבור, מה שיוצר אשליה שאצלכם יש פחות פדופילים, אנסים, גנבים, ואפילו רוצחים. אך זו רק אשליה. כי ביחס לאחוז שלכם באוכלוסייה יש אצלכם הרבה יותר מאשר אצלנו. רק כפי שכבר ציינתי אצלכם הכל מטואטא מתחת לשטיח ונסגר בתוכו ולא מוצא החוצה. יש מקרים בודדים שרשויות החוק מעורבות בהם, מתי שנגיעים כבר מים עד נפש אפילו בקרב החרדים עצמם, ואז מישה בעל מצפון מזמין את המשטרה ורשויות החוק או מדווח על כך לתקשורת. אך רוב המקרים לא מדווחים ולא מטופלים כלל. ותאמין לי שאני יודע זאת טוב מאוד.
 
למעלה