הנער-הזכר הישראלי הפך לשטן

דיברגנט חדש

Well-known member
גם אני

היא כבר לא יודעת מה נעשה עם עצמה, לא זוכרת מה היא כותבת ובוערת (מלשון בערה) שמראים לה את זה.
&nbsp
היא חייבת טיפול תרופתי דחוף ובמינונים גבוהים של סוסים, אחרת לא ישפיע עליה.
 
אין לי צל של ספק שא ת ה חולה נפש, עם עבר פסיכיאטרי, ואולי

גם הווה כזה. כל מה שאתה כותב מרמז על כך רמזים עבים.
 
דגנראט אומלל, אתה טענת שאתה "חצי אשכנזי", אבל מסתבר

שהשורשים של הפיגור המוסלמי המזרחי ננעצו בקרביך בכוח ובעובי. ככזה, אתה בן תערובת אומלל וחריג, ואם השמעת את דיעותיך המזרחיות המוסלמיות בקרב אקדמאים ואקדמאיות אשכנזיים, לכל היותר "זכית" להתעלמות, לאי התייחסות, כי אנשים אלה חושבים עליך מה שהם חושבים, בלבם, וסבורים שאין להכנס עמך לדיונים.
 
מפגר עלוב, מה זה "הפיכה שלטונית נשית"?

במשפחות רבות האשה היא השולטת הטבעית (הלא האשה היא היוצרת העיקרית של המשפחה. משפחה זו בעצם אשה וילדיה. הגבר הוא הנספח, הענף המצטרף לגזע סבתא-אם- בת), בארצות המערב יש כבר משרות כוח והשפעה רבות, המאויישות ע"י נשים, החל מנשיאות המדינה וראשות הממשלה וכלה בראשות "מיניסטריון החוץ" של האיחוד האירופי. בסקנדינביה בכלל 40% או יותר מהמיניסטריונים בממשלה נתונים ביד נשים). זה שאתה כורדי, מזרחי מפגר שחושך בראשו, החי בבועה קטנה מזרחית, באיזו צ'כונה שבה לא יודעים כמעט כלום על העולם, לא אומר שהעולם מתנהל לפי התפיסות שהבאת מהארץ המפגרת בה נולדת, או נולדו הוריך. תפנים, כורדי: אתה הוא הלא נורמלי בעולמנו. האם הילדים שאתה ואשתך השרצת יש להם תקווה להשתלב יותר בחברה הכללית? ייתכן שעדיין לא, כי עם הורים כאלה, הם פגומים. התקווה של החברה הישראלית היא שעוד כמה עשרות שנים, הכתם של אנשים כמוך על הדורות הבאים יתפוגג. והללו יהיו אזרחים שווים ומועילים בישראל.
 
80 שנות קדמה לא ישנו מיליון שנות אבלוציה....


הגבר מספק הגנה ופרנסה והאישה מכינה אוכל ולא מבלבלת בשכל


בינתיים , אני נשוי + ילדים ואת גלמודה מתוסבכת אשר זועקת על העולם ואין איש אשר יתייחס ברצינות אל זעקותייך.

אם תמשיכי עם הקיצוניות הפנאטית שלך לא מן הנמנע כי תסיימי את חייך חולקת חדר משותף באברבנאל יחד עם אחותך סתוונית , אני לא צוחק.
שתי רווקות מופרעות וקיצוניות נטולות ילדים וחכמת חיים אשר הבדידות הביאה אותן אל סיפו של שיגעון.

עוד לא השכלת להבין כי מי אשר מקיים אורח חיים נורמלי הוא אני , בטח שלא את.
חייך הם חורבה פסיכולוגית , המטת דיכאון קולוסאלי על הוריך המסכנים באי רצונך לשוב אל חיק השפיות.....עצוב.
 
בהמה נבער, מה אתה יודע על האבולוציה? (מילה שגם כתבת

כמובן בשגיאת כתיב)? מי לימד אותך את השטויות שאתה פולט בלי להבין על מה אתה מקשקש?
 
תתפלאי יקירתי , את לא תוצר אבולוציוני , את סטיה של הטבע...

ולכן גם לא תהיה לך המשכיות.....מסכנה
 
תתפלא, אומללון: אתה חריג של החברה העכשוית, אתה מוטציה שנוצרה

בתת-תרבות מפגרת, שהיא עצמה מוטציה רעה במין האנושי.
 
אולי , אבל לפחות יש לי המשכיות ולך מה יש ?


רחם מיובש אשר לא יספק צאצא עקב בעיה נפשית קשה , אני באמת עצוב בשבילך.
 
חת'כת בהמה, מצומק אשכיים, כבר הסברתי לך שההמשכיות

ששטפו את מוחך הנבער להאמין בה היא תעתוע. כבר בנכדיך המשקע של התורשה שלך הוא רבע או פחות, בילדיהם המשקע התורשתי שלך הוא כבר שמינית, וכך הולכים הגנים שלך ומתפוגגים ככל שהדורות מתקדמים.
ולמעשה, רק לחיות חשובה העברת הגנים. לאדם, ז"א לאדם המשכיל, יש חיי רוח, והעברת המורשת הרוחנית שלו היא החשובה.
לי יש מורשת רוחנית להעביר, אני אדם יוצר. וכך רציתי שיהיה בחיי. מה יש לך? ומה יישאר ממך? כלום. לא מבחינה גופנית, גנטית, וכמובן לא מבחינה רוחנית.
כפי שבאת לעולם, כך תסתלק ממנו.
תולעת.
 
כל הזמן מקללת
איזה מזל שהרחם הקמול שלך אינו פורה....

ובניגוד לו האשכים שלי פוריים לאללה והם אף הוכיחו עצמם שלוש פעמים


רק שאלה , למי תעבירי את המורשת הרוחנית המטורללת שלך , איזה יצירה תורישי לעולם חוץ מקללות ונאצות בפורום אקטואליה ? ובקיצור , מי יבקר אותך באגף הפסיכיאטרי הסגור לכשתזדקני ?


מצחיק לאללה לראות אומללה גלמודה מסוגך מעבירה ביקורת על חייהם של אנשים מאושרים....אבל במחשבה שניה זה עצוב לאללה.

מעבר לכל הצחוקים , ברור לך שכולם מרחמים עליך פה.....
 
תולעת, הנבערות העלובה שלך מביאה אותך לא לדעת

א"ב בנושא הרביה: שהרחם הנשי הוא צעיר לנצח. בניגוד לאשכיים של הזכר, שמצטמקים, ולנקניקון שנופל. ולפרוסטטה, שנעשית חולה. אצל אשה, יוצרת החיים העיקרית, הגוף עובד קשה כדי לחולל את הפלא הזה, ולכן הטבע החכם לא דורש מאיתנו לעמול כך אחרי גיל מסוים. מה שקורה אצל האשה, נבערון, הוא שהביציות (אלה שיוצרות בעיקר את העובר) חדלות לצאת מתוך הזקיקים. ובהתאמה, הרחם חדל לגדל את הרובד הדמי של הדפנות החיוני להשתרשות הביצית ברחם ולהתפתחותה לעובר. אני לא משלה את עצמי שהבנת מה שכתבתי פה. לדבר על הרביה הנשית לכורדי נבער "מסורתי" זה כמו להסביר דברים לקוף.
תנוח דעתך: גופי צעיר ויפה עדיין, ויכולתי להנאה מינית קיימת. אני רק פטורה, בחוכמת הטבע הגדולה, מהמאמץ הגדול והקשה של יצירת חיים חדשים (למרות שהרחם שלי, כאמור, צעיר לנצח ). אני נגעלת מזכרים בלויים. וגם ממכוערים בכלל. ואתה ללא ספק זכר מכוער, כמו האוטיסט למשל. להקיא מכם. ואם אינך כבר בלוי וממורטט, זה מחכה לך מעבר לפינה.
 
הבה נניח והרחם שלך "צעיר לנצח" חחחחח

הכיצד הוא יעזור לך אם אף "שליח" אינו מצליח להתרומם לצידך ?


כולנו מזדקנים יקירתי , על כל המשתמע מכך אך חלקנו מזדקנים מאושרים , לצד משפחתנו , רווים נחת מילדינו , זוכים לראות אותם גדלים ומקימים משפחה לתפארת וכן הלאה.....

אך את , מה יהיה איתך ? ....את כותבת " אני פטורה מהמאמץ הגדול והקשה של יצירת חיים חדשים" .....חחחחח

והמשפט הזה הוא סימפטום אחד מיני רבים אשר מעיד על נכותך הנפשית.....את גם כותבת כי גופך יפה "עדיין"....ויש לך אפילו יכולת להנאה מינית...חחחחח

נשמה , מי אשר קורא לעומק את דברייך מבין כי כבר שנים ארוכות לא עשו לך טובה....לא מן הנמנע שאת נגעלת מגברים....וגם די בטוח שהם נגעלים מן התמהונות המטורללת אשר הפכה אותך לאישה כל כך אומללה.
 
דגנראט , רואים שאתה לא קורא מה שאחרים כותבים רק כנראה את

הקשקושים שלך עצמך. אני נתתי את קולי, וכתבתי זאת כל הזמן פה, לאורלי לוי אבקסיס. שהיא אשה כריזמטית, מנהיגה טבעית, ולוחמת לצדק חברתי. ואם תאמר לי: אבל היא מרוקאית, מזרחיה, ואת בזה לפיגור המזרחי? תשובתי היא שאורלי, ועמיר, הם אנשים מתקדמים, וגם בעלי אופי חיובי. מה שמראה שאיני שופטת אדם עפ"י מוצאו, אלא עפ"י אופיו והתנהגותו.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
הצבעת לסיעה שביודעין ידעת שהיא תלך עם האנס

את, אולי, עובדת על עצמך, אך לא עליי, כי אני, להבדילך, יודע לקרוא בין השורות וכמובן שלא תצליחי להתחמק משאלתי, איך את מעדיפה אנס על פני ביבי?
 
חארה מזרחי, השקרים שלכם שאתם זורקים על אחרים הם שיטה

המאפיינת אתכם. ערבי יהודי מצחין. מספר לאחר (בעיקר לאשה) "מה הוא חושב"..... הטרור הפסיכולוגי שהערבים התמחו בו לגבי הזולת אופייני גם למזרחי המצחין. אלא מה, האשכנזים לא מושפעים מדבריכם, אתם "שקופים" בשבילנו, אנשי השוליים, ודבריכם אינם בעינינו ראויים למחשבה, או להתייחסות. אני היחידה המתייחסת אליך ולשאר המזרחים המגעילים פה, רוב הגולשים אינם רואים אתכם ממטר. ואני עושה זאת רק משום שיש לי הנאה לתלות משקולות על הנקניק של הזכרזבל.
 
למעלה