הנער-הזכר הישראלי הפך לשטן

הנער-הזכר הישראלי הפך לשטן

https://www.maariv.co.il/news/law/Article-720329

מדי כמה חודשים שומעים על אונס קבוצתי של שטנים זיכריים בגיל ה"נעורים" בילדה או נערה. ולא שכחנו את הכלבים המחוצ'קנים מאיה נאפה.
משום שעדיין אין שלטון האשה במדינת ישראל, אנסים פוטנציאליים לא מאותרים מילדות או מהנערות המוקדמת ולא מורחקים למיתקני בידוד ואילוף לכל החיים. כמוכן, אנסים לא מסורסים. סירוס זו הפעולה הטבעית והנכונה ביותר שיש לבצע באנס! כיום, המדע מאפשר כבר ניתוח מוח - באמיגדלה, מרכז המין והתוקפנות. ניתוח מוח ישאיר את האנס שקט ורגוע לכל החיים.
נשות ישראל חייבות לשאוף לתפוס את השלטון, גם בממשלה וגם ברשויות המקומיות. מה שקורה במדינה הזאת בשנים האחרונות הוא לא פחות מהידרדרות אל הגיהינום.
 

ה כ ל

New member
רוב רובם של הנערים הישראלים הם טובים

אמנם יש המיעוט של עושי הצרות, אבל רובם טובים לדעתי
 

marabo

Well-known member
מדובר בחילונים שלימדתם אותם לימודי ליבה.

במקום ללמדתם תורה ודעת. ולא בבתי ספר עם ילדות בנות 13
 

ה כ ל

New member
אצלכם מסתירים מקרים גרועים הרבה יותר, כפי שנחשף בתקשורת

 

סטילהוק

New member
אצלהם רבנים שוטפי מוחות פדופילים זוכים להערצה ולכבוד

וזה קורה רק אצל החרדים.
 
ילדות בנות 13- 14 לא אשמות בכלום. אין להדירן מלימודים בתיכון

וגם אין להדירן מחברה מעורבת. את הזכרים יש לאלף בקשיחות.
בפוסט שלך אתה יוצר את הרושם שהילדות הן השטן המפתה....
 

סטילהוק

New member
אצל החרדים הקורבן הוא האשם והפוגע הוא הקורבן

אצלהם הכל הפוך ומעוות, בדיוק כמו הדת שהם עיוותו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
בדיוק כמו אצל השמלאנים

ה"פלסטינים" תוקפים, ה"פלסטינים" רוצחים ו"הפלסטינים" הקורבן.
 

marabo

Well-known member
נכון מאוד, עליהם ללמוד בתיכון ולקבל שם סביבה מוגנת

ולא להיות מוקפות בנערים חילונים זבי ריר שלמדו לימודי ליבה.
 

marabo

Well-known member
עובדה שחרדים שלא לומדים ליבה לא אונסים נערות אונס קבוצתי

 

Henry0

Well-known member
גם בבית הסוהר לגברים לא לומדים ליבה, ולא אונסים נערות.

לבתי סוהר, פיזיים או פסיכולוגיים, יש חוקים ועונשים משלהם.

מופתעני שאתה מצליח סוף סוף להציג השווה לוגית נכונה.
 

marabo

Well-known member
ומה זה קשור?

מתי פעם תענה לעניין?
וכי החרדים נמצאים בבתי סוהר, הם לא מסתובבים ברחובות? הם לא יכולים לאנוס נערות אם ירצו בכך?
 

Henry0

Well-known member
בוודאי שהם בבתי סוהר

טעות שלי.
לא לקחתי בחשבון את יכולת ההבנה המיזערית שלך.

הסבר מיוחד לחסרי יכולת הבנה עצמית
הסורגים סביב החרדים, אינם סורגים של ברזל, אלא סורגים של נורמות חברתיות, לעתים קשוחות במידה אכזרית, עם עונשים שלפעמים אכזריים מעונשם של מערכת המשפט.

זה לא שאדם חילוני הוא חופשי לחלוטין, גם הוא נע בתוככי נורמות מגבילות.
אך החופש שלו בתוך הגבולות גדול, ובתוך הגבולות הללו יש לו מרחב תמרון לא קטן, והוא יכול להחליט על המון דרכים של עשיה והתנהגות.

גם בבתי הסוהר, גם בקבוצות חרדיות, לא מערבבים זכרים עם נקבות, כי לא מאמינים ליכולות שלהם לשלוט על הדחפים שלהם, ולכן משתמשים בחוקים ותקנות וענשים חמורים ביותר.
לכן בשני בתי הסוהר הללו יש תופעות שליליות שלא קורות.

הסורגים הפיזיקיים והפסיכולוגים, והעונשים הדרקוניים, מעניקים יותר סדר ושמירה על חוקים, אך פוגעים באינדיבידואליות האינטלקטואלית האנושית של הפרט.

לכן באטמוספירה של טוטאליטריות, בתי סוהר, קבוצות חרדים ... יש יותר שמירה על חוקים, אך יש קפאון מחשבתי, וחוסר התקדמות אנושית ברמת האישית, ולכן הם מפגרים בכל הכוונים של ההתפתחות האנושית כמו מדע, טכנולוגיה, רפואה, ציור, ארכיטקטורה...

כל חברה בוחרת לעצמה את מה שמתאים לה.
לחילוני מתאים יותר חופש מחשבתי, אפילו אם יש כמה שמנצלים זאת לרעה.
לטוטאליטאריים מתאים יותר חיי עבדות נוחים בתוך כבלים של נורמות.

חילונים מעדיפים לחיות מחוץ לבתי הסוהר, אפילו אם שם מעט מסוכן יותר.
אבל הם מחליטים בעצמם מה יעשו ואיך?
חרדים מעדיפים לחיות בתוך בית הסוהר, כי שם מסוכן פחות, ולא צריך לחשוב איך לנהל את החיים. יש הנהלת בית הסוהר שחושבת עבורך וקובעת מה אתה עושה.
 

marabo

Well-known member
כרגיל אצלך, הרבה מלל בלי קשר לעניין

לחפות על חוסר היכולת לענות אתה עוטף את דבריך באיצטלה של "דברי הגיון" למרות שאין להם קשר לכלום.
מדברים כעת על אונס, אסיר בבית סוהר לא יכול לאנוס טכנית, כי אין לו גישה לקורבנות פוטנציאליים.
חרדי שהולך ברחוב הוא בדיוק כמו חילוני שהולך ברחוב, בשני המקרים אם הם רואים קורבן מתאים ויש להם את מקום המסתור המתאים שניהם יכולים לאנוס באתה מידה ושניהם יענשו קשות אם יתפסו.
הנסיון מראה שהסכנה לקורבן במקרה כזה גדולה יותר במקרה של החילוני.
וזאת כי החרדי יותר חונך על ערכים ועל יראת האלוקים ויש לו שליטה טובה יותר על דחפיו הבהמיים.
 

סטילהוק

New member
אצלכם לא לא אונסים נערות אונס קבוצתי

אצלכם רבנים פדופילים אונסים ילדים וילדות שהם תלמידיהם, וזוכים להתעלמות מתמשכת ע"י החברה החרדית השבויה מלידה בשטיפת מוח אינטנסיבית ע"י אותם רבנים וחבר מרעיהם שמגנים ומחפים עליהם. ועל כן לא מעיזים לצאת נגדם, ובטח ובטח שלא לערב את רשויות החוק. אלא במקרים בודדים בלבד, שדיווחים אנונימיים של חרדים בעלי מצפון שלא יכולים להמשיך להתעלם מביאים את רשויות החוק אליהם.
 
אונסים את נפשה של הילדה/הנערה אונס קבוצתי.

מילדות היא חיה באווירה חונקת. ועוד מספרים לה בלשון נוטפת דבש שכך צריכים להיות חייה, וזה גורלה מיד..... אלהים. (עכשיו אני קוראת פעם שניה את "עולם חדש מופלא" של אלדוס הקסלי, וגורלן של הנשים הרמוסות בחברה החרדית, הסבורות שהן חיות בגן עדן, מזכיר כ"כ את ההינדוס {הביולוגי} של אנשים להיות ביתא, גאמא ודלתא, ודלתא מינוס, אנשים שבנויים מלכתחילה לעבודות הנחותות יותר, ומושרה בהם שביעות רצון מגורלם ....).
ואם אשה תתמרד, אז היא תגלה עד כמה פיזית-אכזרית וחברתית-אכזרית נגד נשים היא החברה (הזיכרית) שהיא חיה בה....

ואגב, בנישואין, היא נתונה לכל חפץ לבו של ה"בעל".... כך שהתעללות באשה הנעשית במסגרת הנישואין ובחדרי חדרים אינה זוכה לאוורור ויציאה לאור בחברה הזו.... והכרתי אשה צעירה, דתיה, (מאד נבונה ומשכילה), ש"בעלה" התעלל בה, היא לבסוף התגרשה, בלי לראות ממנו פרוטה, לא לה ולא לשני הילדים שילדה.... נכנסה למצוקת פרנסה קשה ביותר. והשמוק מצא לו תוך זמן קצר אשה אחרת והתחתן איתה....אלא מה. שגבר יחיה בלי להזדיין? זה ממש לא מקובל בחברה החרדית..השמוק של הגבר החרדי הוא מעל לכל...
..והצעירה הזו, קשה לה ביותר למצוא בנזוג בהיותה עמוסה בשני ילדים.....
 

סטילהוק

New member
ממליץ לקרוא את הספר "עשה כדברו" של אסתי ויינשטיין ז"ל

אמא של תמי מונטג מהאח הגדול 9 של רשת.

עושה כרצונו
אסתי וינשטיין
https://www.e-vrit.co.il/עושה_כרצונו-details.aspx

כנרת זמורה-דביר | יולי 2016 | פרוזה מקור, רומן רומנטי | 368 עמ' מודפסים

״חייבת להיות סיבה מספיק מוצדקת שאימא
כל־כך טובה ומסורה מחליטה לעזוב,
ולא מספרת את האמת על מה שקרה...״


אסתי וינשטיין נמצאה ללא רוח חיים ליד חוף הקשתות באשדוד, לאחר שישה ימים של חיפושים. היא שמה קץ לחייה, שהיו סוערים ומלאי מכאוב, ושלאחר מותה נחשפה אליהם מדינת ישראל כולה.

בת למשפחה מכובדת של חסידי גור, שעזבה את העולם החרדי ונותקה מרוב ילדיה. אישה שרוב חייה נאלצה לשתוק ולעשות כרצונם של אחרים — עד שלא יכלה יותר. כאשר החליטה למות, היא החליטה גם לשבור את שתיקתה. לדבר. בעצם, לצעוק. לבתה האחת מתוך שבע, זו ששמרה אתה על קשר ושהייתה האדם הקרוב אליה בעולם, השאירה את הספר שכתבה.
עושה כרצונו הוא סיפור קורע לב על דסי, וסיפור על בעלה יעקב, וסיפור על עולם חסידי אפוף סודות. זה סיפור על רגעים משפחתיים אפלים, על ניסיונות שחרור נואשים, על בחירה ועל בריחה, על ייאוש ועל נקמה.

עושה כרצונו הוא סיפור על אהבה ועל שיברון לב, שתקראו מבעד לדמעות.
״תעשו הכול!! שאנשים ישמעו על הספר ויקראו אותו!״ כתבה אסתי וינשטיין במכתב הפרידה שלה.

הקדמה

לבי נשבר כשקראתי את הספר של אמא שלי. אני מניחה שגם לבכם יישבר.
אמא שלי היתה אישה חזקה ואוהבת שנאלצה לשמור על סוד. היא נאלצה לשמור עליו בכדי להגן עלי ועל אחיותי – על המשפחה שלה. היא נאלצה לשמור עליו בגלל החינוך שקיבלה, ובגלל החֶברה שבה גדלה. והיא שמרה עליו עד שלא יכלה יותר. עד שהייסורים הכריעו אותה והביאו אותה לבחירה שאין ממנה חזרה.

היא הייתה בת חמישים כשהתאבדה. ארבעים ושתיים שנים חיה כחרדית, מאחורי חומות. שמונה שנים חיה כאישה חופשייה – אך אושרה לא היה באמת שלם. כשהחליטה לעזוב את העולם החרדי נסגרו מאחוריה השערים, והיא נותקה מרוב מה שהכירה ומרוב מי שאהבה.

היא נולדה למשפחה מכובדת של חסידי גור. נישאה בגיל צעיר. ילדה שבע בנות. אך חיי הנישואים, על הקפדנות החריגה הנדרשת בהם למי שהולכים בנתיב של גור, היו קשים לה. במשך תקופה ארוכה נאלצה לחיות חיים כפולים. עוד זמן חלף, והם נעשו קשים ומסובכים עוד יותר. אמא החליטה שאיננה יכולה עוד לחיות במחנק שנכפה עליה. היא עזבה את העולם של חסידות גור, אך גילתה שבזה לא נגמרו ייסוריה. עם שש משבע בנותיה, כולן מלבדי, נותק הקשר. הן נשארו מאחור ולא פגשו בה עוד. גם את נכדיה, מלבד אחד, לא יכלה לפגוש. קיר בלתי עביר של ניכור חצץ בינה לבין עולמה הקודם. היא ניסתה לדבר, אבל קולה לא נשמע. היא ניסתה לשבור את הקיר, אך גילתה שאין בכוחה לעשות זאת. אני חשבתי שעוד תצליח. אבל היא התייאשה, ובחרה במוות.

הספר שהשאירה אחריה הוא מעין כתב אישום נגד החברה שלא איפשרה לה להמשיך ולקיים קשר עם משפחתה. כתב אישום נגד הניכור שהיה מנת חלקה, ונגד הניתוק שנכפה עליה. אמא קיוותה שהסיפור של דסי ויעקב, הגיבורים שלה, יטלטל כמה לבבות. היא קיוותה שירעיד כמה יסודות. היא קיוותה שיסדוק במשהו את הקיר שלא הצליחה לשבור.

אני מפרסמת את הספר הזה, ללא שינויים, כפי שכתבה אותו, כפי שלא השלימה אותו, כי כך רצתה שאעשה. אני מפרסמת אותו כדי שגם אתם תראו את אמא שלי כמו שאני ראיתי אותה - חכמה, אמיצה, נערצת.

אני מפרסמת אותו, כי גם אני מקווה שהוא ישנה משהו. מקווה ובוכה.

תמי מונטג, 2016
 
למעלה