האמת היא שרוב היהודים רוצים את נתניהו

marabo

Well-known member
האמת היא שרוב היהודים רוצים את נתניהו

יותר יהודים עומדים מאחורי נתניהו מאשר גנץ.
 

איציק3332

New member
ברור,אבל האינטרס שלנו לדחוף את גנץ לממשלה עם הערבים וליברמן

ברור לי שנספוג מכות קשות טרור וגזירות קשות לאחינו החרדים.ברור לי שלא יכאב לשמאל לתת תקציבים לבלד במקום לחרדים היהודים,ברור לי שהם גם לא יתלוננו שבלד לוקחת תקציבים ולא תורמת ולא משרתת בצבא ואפילו תומכת טרור. כל זה יהיה מקובל על הממשלה המגוחכת של גנץ וליברמן. אבל ברור לי שזה יביא אחת ולתמיד את סופו הפוליטי של ליברמן וגם השמאל יתרסק. ממשלה כזאת תחזיק זמן קצר ואחריה נהיה בשילטון ימין וחרדים המון המון שנים. אז עכשיו להתעקש על האופוזיציה. תנו לגנץ וליברמן לשבור את הראש. במידה וליברמן ימנע שוב ממשלה ויוביל לבחירות 3 . אז הימין והשמאל צריכים לפעול נגדו ולמנוע ממנו להתמודד. האיש המנוול הזה לא יכול לגרור ל3 מערכות בחירות בשנה ולפשיטת רגל שהוא מונע ממשלת ימין ועכשיו מונע ממשלת שמאל
 

סטילהוק

New member
זה ממש לא נכון, רוב היהודים לא רוצים את נתניהו

כחול-לבן 33 מנדטים
ליברמן 8 מנטים
העבודה-גשר 6 מנדטים
הרשימה הדמוקרטית 5 מנדטים

וביחד: 52 מנדטים ללא הערבים.

אך האמת שגם בימין עצמו הרוב לא רוצים את נתניהו, ושקד אפילו תשמח ותצהל ברגע שנתניהו שפגע בה אישית כולל אשתו הפסיכו-לו-גית ייכנס לכלא. כי זה אומר שדרכה לראשות הליכוד סלולה. ותאמין לי שלא רק היא, רוב חברי הליכוד בתוך תוכם רוצים שזה מה שיקרה. שאחרת הם יהיו בני ערובה של נתניהו ושרה לנצח, ויוכלו רק להשפיל את עצמם ולשמש רק כחותמות הגומי של נתניהו.

שלא לדבר בכלל על כך שהגוש של נתניהו כולל בתוכו לפחות 17 מנדטים של חרדים אנטי-ציוניים, שאין להם שום קשר לא לימין ולא לציונות, אלא אך ורק לכספים ולסחיטת הקופה הציבורית. שזה בעיניי אפילו יותר גרוע מהערבים שאמנם לא ציונים ולא אוהבי ישראל גדולים, אך גם לא חיים על חשבוננו ולא סוחטים את הקופה הציבורית.
 

איציק3332

New member
תיקח את התקציב של החרדים ותיתן לבלד

בטוח שתשמח לתת לבלד תקציבים למוסדות הדת שלה במקום ליהודים. גם לא מפריע לך שבלד לא תורמת והם לא משרתים בצבא ובטח גם לא יפריע לך שהם יתמכו בטרור. אז לכן כבר תקימו ממשלה עם ליברמן והערבים. תהרסו את מוסדות הדת היהודים תתנכלו ליהודים הדתיים והחרדים,תשנו את ההימנון שיתאים גם לאיסלאם,תבטלו את חוק הלאום. כבר לא תוכלו לצעוק הדתה על כל שטות,ולבלד לא תצעקו הדתה מתוך פחד.
 

סטילהוק

New member
אם כבר הזכרת את ההימנון שפוט של נתניהו, גם את ההימנון החרדים

מחרימים וכך גם את צפירות יום השואה, יום הזיכרון ויום העצמאות של מדינת ישראל, מה שמוכיח אפילו עוד יותר עד כמה שהם אנטי-ציוניים.

ובדיוק כמו שאינך בא בטענות לאדונך המושחת כשהוא אשם, כך אינך בא בטענות לחרדים, וכל הזן מקשקש ערבים, ערבים, ערבים, כאילו ערבים לא הביעו ליכוד עד שנתניהו הרחיק גם אותם עם כל הצעדים האחרונים וההפחדות המפגרות שלו. רק שהערבים הם לא יהודים ולא חייבים להיות ציוניים בכוח, בניגוד גמור לחרדים שכן יהודים ולמרות זאת אנטי-ציוניים מוצהרים. ובושה וחרפה שאלה שותפיו הטבעיים של אדונך.
 

סטילהוק

New member
אני לא מעדיף לא את אלה ולא את אלה

אך אם מסתכלים מי עולה יותר למדינה ולקופת המדינה אין ספק שאלה החרדים האנטי-ציוניים. לפחות הערבים מתפרנסים למחייתם, בעוד החרדים האנטי-ציוניים חיים על חשבוננו ורוכבים על גבינו. כופים כפייה דתית-חרדית, ולא מביאים שום תועלת למדינה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
חוץ מפלגים קיצוניים החרדים עומדים בצפירה של יום השואה

את יום העצמאות ויום הזיכרון לחללי צה"ל הם מחרימים ומנסים לטעון שזאת לא הייתה המלחמה שלהם ולא הניצחון שלהם.

אנטי ציונים זה רק נטורי קרתא והסטאמרים יהדות התורה הם לא ציונים אבל גם לא אנטי ציונים ומבחינתם שלטון ישראלי זה שלטון שיש לעבוד איתו בדיוק כמו האימפריה העותומאנית והמנדט הבריטי. רוב בוחרי ש"ס הם ציוניים.
 

סטילהוק

New member
"כמו האימפריה העותומאנית והמנדט הבריטי", הבנתי אותך

לא, הם לא אנטי-ציוניים, הם אני-ציוניים מוצהרים שרואים בצה"ל ובחיילי צה"ל תועבה, ומי מביניהם שמעז להתגייס לצה"ל עובר גיהנום כשחוזר לשכונה בגטו חרדי.
 

marabo

Well-known member
תרצה או לא, החרדים הם יהודים

כך שהמשפט שכתבתי היה נכון.
שאלות של תקציב ומי מקבל יותר או פחות זה לא מה שקובע יהדות של אדם או מגזר.
 

סטילהוק

New member
אולי הם יהודים, אבל אנטי-ציוניים מוצהרים

שלא לדבר על כך שהם ניכסו לעצמם את דת ישראל ועיוותו והרסו אותה עם ההלכה המחשוכה והמפגרת שרואה בנשים סוג ב ומשפילה ומתעללת בהן.

כבר אמרתי ואני חוזר ואומר, אין שום הבדל בינם לבין האיראנים הפונדמנטליסטים ובין שוטפי המוחות שלה המתקראים רבנים לבין האייטולות.
 
מה זה אולי ? הם יהודים נקודה

יהודי או מי שנולד לאם יהודיה או גוייר כהלכה
כול מה שכתבת על הציוניות לא רלוונטי לעניין
 

סטילהוק

New member
גם זה ממש לא בטוח

מבחינתי מדובר בעיוותים, אם תרצה מוטציות של יהודים, מין תערובת מוזרה והזויה בין מוסלמים פונדמנטליסטים לבני כת האיימיש. זה שהם ניכסו לעצמם או יותר נכון שוטפי המוחות שלהם המתקראים רבנים ומדברים בשם אלוהים, למרות שמעולם הוא לא מינה אותם לדבר בשמו, את דת ותורת ישראל ועיוותו אותה באמצעות ההלכה החשוכה והמפגרת שכולה בנויה מגחמותיהם של שוטפי המוחות המעוותים האלה, ואין לה שום קשר לדת ותורת ישראל האמיתית שכתובה בספר התנ"ך, כולל עיוותן של עשרת הדיברות עצמן, ממש לא הופך אותם בעיניי ליהודים. גם אם יש או אין להם ברית מילה. יש גם הרבה נוצרים ומוסלמים שיש להם ברית מילה, וזה ממש לא הופך אותם ליהודים.
 

Ron W

New member
הכסוי ראש המושחר גורם לדתי דחף לשקר לסלף ולהכעיס לשם שמיים

 

בוזי15

New member
אם רוב היהודים רוצים את נתניהו אז רוב היהודים הוכו !!!

רק דביל פגום הולך לכותל וחוזר עם כישלון צורב
ומאכזב את הרוב הימני שתמך בו !!!
והוא כבר רגיל לפגוע ביהודים זה לא חדש לנו
 

רשוי

New member
הדביל הוא אתה ,הכל בגלל חנוך הילדים ,לא צריך 5 יחידות

צריך שכל ילדה וילד יבינו כולם ,אפילו דביל כמוך,מערכת החינוך כולה בנויה מדבילים והשר גם אדיוט,אין הבנה שילדה או ילד מבריקים יעברו הבחינות 5 יחידות לבד,לא צריכים מורה,כך יחסכו מליארדים אבל,כולם יהיו מלומדים,מצצטיינים
 

Ron W

New member
אתה מאלו שלא צריכים מורה?


 

סטילהוק

New member
מה שהוא צריך זה רבה שירביץ בו תורה בזמן שהוא מנענע את ישבנו

או יושיב אותו על ברכיו ויכניס בו תורה, תרתי משמע
 

Ron W

New member
איזה יהודים? רוב היהודים בכלל בתפוצות. בישראל אנחנו ישראלים

אני בכלל בעל גישה רדיקלית לייבא מנהיג/שחקן מבחוץ כמו בכדורסל
הפתרון שהצעתי מזמן הוא נסרללה הסחבק
כך ניפטר מאויב ונזכה במי שראייתו פקוחה ובאמת איכפת לו מאיתנו
https://news.walla.co.il/item/3313958
בטוח שאם יבטיחו לו חסינות, הוא יקח את ישראל למקום בטוח ויקנה
לה מעמד בינלאומי מפתיע ופיוס עם האיסלם - פשוט מושלם.
שבת שלום.
 
למעלה